fiksiu Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 Ja mam AG i cóż już dwa razy umarła sonda. I nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Ja mam AG i cóż już dwa razy umarła sonda. > I nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Widzisz, cały bajer wg. mnie polega na tym, że nie wiadomo czy te sondy tak na prawdę umarły, czy umarły tylko w mniemaniu sterownika (bo domniemam, że jakiś tam musi być). Bo właśnie z innovatem też tak jest, że sprawne sondy z nim mogą nie działać "bo tak" Tak, wiem, że dalej to nie rozwiązuje Twojego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
driver0027 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Ja mam AG i cóż już dwa razy umarła sonda. > I nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. słyszałem ze mogą być dwa powody za wysoka temperatura EGT olej w spalinach sposób na sprawdzenie dać sonde 1m dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Ja mam AG i cóż już dwa razy umarła sonda. > I nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. to ja mam na odwrót, u mnie szerokopasmówka działa, ale ostatnio zwykłe sondy padają jak muchy i też nie wiem dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > to ja mam na odwrót, u mnie szerokopasmówka działa, ale ostatnio zwykłe sondy padają jak muchy i > też nie wiem dlaczego no mnie tez egt świruje, jakieś zakłócenia łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > no mnie tez egt świruje, jakieś zakłócenia łapie hum ale EGT to termopara? a nie szerokopasmówka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > hum ale EGT to termopara? a nie szerokopasmówka? to wiem że do egt jest termopara, ale cos robi zakłócenia i przy bucie egt wylatuje poza zakres 1500stopni, po odpuszczeniu spada na 850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
driver0027 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > to wiem że do egt jest termopara, ale cos robi zakłócenia i przy bucie egt wylatuje poza zakres > 1500stopni, po odpuszczeniu spada na 850 moze wtryski tak wache leje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > moze wtryski tak wache leje nie raczej gmp sieje zakłócenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > nie raczej gmp sieje zakłócenia Nie sądzę żeby praca GMP była zależna od obciążenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Nie sądzę żeby praca GMP była zależna od obciążenia. sieje impulsy na lewo i prawo i nie idzie w ekranie wiec to jego podejrzewam, bo w pobliżu nie mam żadnych innych czujników no chyba że altek i reflektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > sieje impulsy na lewo i prawo i nie idzie w ekranie wiec to jego podejrzewam, bo w pobliżu nie mam > żadnych innych czujników no chyba że altek i reflektor hmm...czyli mowicie, ze moj AFR moze glupiec przez to, ze mam nie ekranowany przewod, a idzie blisko cewek zaplonowych np?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > hmm...czyli mowicie, ze moj AFR moze glupiec przez to, ze mam nie ekranowany przewod, a idzie > blisko cewek zaplonowych np?? nie, afr mi nie głupieje tylko termopara od egt, z daleka od cewek idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > nie, afr mi nie głupieje tylko termopara od egt, z daleka od cewek idzie Mi kabel od EGT idzie zaraz pod cewkami i nic mi nie glupieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Mi kabel od EGT idzie zaraz pod cewkami i nic mi nie glupieje bede musiał pokombinować w ten sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > bede musiał pokombinować w ten sposób Chodzi mi o to, że gdyby było tak jak mówisz, zakłócenia występowałyby także bez jazdy na pełnym gazie. Parametry sygnału zakłóceń od GMP powinny być zależne tylko od prędkości obrotowej silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
driver0027 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Mi kabel od EGT idzie zaraz pod cewkami i nic mi nie glupieje a czemu orginalna sąda jest odpieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Chodzi mi o to, że gdyby było tak jak mówisz, zakłócenia występowałyby także bez jazdy na pełnym > gazie. Parametry sygnału zakłóceń od GMP powinny być zależne tylko od prędkości obrotowej > silnika. no właśnie na wolnych i podczas normalnej jazy termopara nie świruje, pisze o czujniku ponieważ zmieniłem go z oryginalnego 1.2 na taki od tjeta który nie jest ekranowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > a czemu orginalna sąda jest odpieta Zeby mi sie mapa w ecumasterze nie rozjechala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 U mnie nie ma przewodu w ekranie do GMP tylko dwa zwykle cienkie przewodziki jak w oryginalnej wiazce 1.4 16v bo czujnik jest z 1.4 16v przewod z EGT pod cewkami i wszystko jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > U mnie nie ma przewodu w ekranie do GMP tylko dwa zwykle cienkie przewodziki jak w oryginalnej > wiazce 1.4 16v bo czujnik jest z 1.4 16v przewod z EGT pod cewkami i wszystko jest OK no ja mam z czujnikiem jak pisałem podobnie jak Ty, ale egt mi idzie właśnie koło przewodu od gmp i podejrzewam że to mi knoci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > no ja mam z czujnikiem jak pisałem podobnie jak Ty, ale egt mi idzie właśnie koło przewodu od gmp i > podejrzewam że to mi knoci ułożyć przewody inaczej i sprawdzić. A co do sondy od AFRu >słyszałem ze mogą być dwa powody >za wysoka temperatura EGT >olej w spalinach Auto nie bierze oleju(po wymianie pierścieni zrobione ponad 3tyś i stan oleju bez zmian) EGT u mnie nigdy nie przekroczyło 700st >Widzisz, cały bajer wg. mnie polega na tym, że nie wiadomo czy te sondy tak na prawdę umarły, czy umarły tylko w mniemaniu sterownika (bo domniemam, że jakiś tam musi być). Bo właśnie z innovatem też tak jest, że sprawne sondy z nim mogą nie działać "bo >tak" Tak, wiem, że dalej to nie rozwiązuje Twojego problemu Może i tak.Ale nie mam jak tego sprawdzić I dziwne że sonda na początku działała bez problemu. Jeśli nie działała by od razu to możliwe by było że sterownik nie chce po prostu współpracować z "daną sztuką" Jeśli uda się teraz z reklamacją to montuję idealnie do góry.Bo też czytałem że te sondy powinny być jak najbardziej w pionie. Ale weź to wytłumacz sprzedawcy--przecież w instrukcji jest rysunek i koniec.Ma być tak jak namalowali. A że przy rysunki pisze że 10st to minimalny kąt montażu to już nie ważne bo napisane po angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Jeśli nie działała by od razu to możliwe by było że sterownik nie chce po prostu współpracować z > "daną sztuką" Nie jestem w stanie Ci tego wytłumaczyć, bo przede wszystkim nie do końca wiem jak działa sterownik od szerokopasmówki i sama sonda. Koleś mi raz tłumaczył coś o jakimś wewnętrznym oporniku w sondzie, który kalibruje daną sztukę, ale mało co z tego zrozumiałem. Natomiast mogę Ci powiedzieć jak było z moją sondą i sterownikiem innovate na hamowani: Wykręciliśmy sondę z wydechu, bo trzeba ją było "skalibrować ze świeżym powietrzem" Koleś nią pomachał, ponaciśkał guziki w urządzeniu, zapaliła się jakaś tam dioda jeżeli pamiętam, powiedział "to można wkręcić", wkręciłem, odpalamy cały sprzęt, idzie dobrze, przez 1 minutę ekran pokazuje sygnał z sondy taki jakbym się spodziewał, już prawie zaczeliśmy strojenie zasadnicze, a tu tak po prostu odczyt z sondy stanął na 15.X AFR i tak już został. Reset sterownika od innovate, nic. Wykręcenie i ponowna kalibracja - nic. Kalibrujemy inną sondę, garażową, wkręcamy, nie działa! Bierzemy drugą garażową, kalibracja, zadziałało, odbyło się strojenie. Przez cały ten czas byłem przekonany, że się mi akurat sonda na początku wysrała i będę musiał kupić nową. Ale po sesji wkręciliśmy ją nazad, podłączyłem do swojego modułu/sterownika Zeitronix, i wszystko działało. Sonda działa do dziś (30kkm) i w między czasie było jeszcze jedno hamowanie, tylko już na sterowniku od VEMsa, i tu już nie było żadnych kłopotów, koleś wpiął wtyczkę i poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 No kumam. Tak czy siak ja nie mam jak jej sprawdzić. Troszkę już mam dosyć nie będę przecież wymieniał sondy co miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 Prawidlowa kalibracja w innovate to podstawa tak jak to, ze trzeba ja ponawiac co jakis czas ( przebieg lub uplyw pewnego czasu podanego w instrukcji ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > Prawidlowa kalibracja w innovate to podstawa tak jak to, ze trzeba ja ponawiac co jakis czas ( > przebieg lub uplyw pewnego czasu podanego w instrukcji ) To, że w innovate trzeba sondę kalibrować to wiem, tylko stanie z nią i machanie jest co najmniej żenujące . Recz w tym, że ani Zeitronix, ani VEMs tego nie potrzebuje. Nie wiem jak ta kalibracja działa, ale swego czasu mnie to tak dręczyło, że napisałem maila do supportu Zeitronixa w tej sprawie, z zapytaniem dlaczego ich modułu nie trzeba kalibrować, i dostałem taką odpowiedź (bardzo dyplomatyczną ): The simple answer is due to the design of the Zt-2 and sensor it is not required. Another brand of wideband popularized this as a necessity so the easiest explanation is that it is taken care of. Czyli jak na mój gust chodzi o marketing i pieniądze i nic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bako69 Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 witam wytłumaczcie mi jak krowie na miedzy bo w końcu sie pogubiłem czy turbina K03 z peugeota 2,0 hdi lub z vw diesla bedzie dobra do doładowania 0,5 bar i czy musze odprężać , moge dać ewentualnie wydajniejsze wtryski od audi 1,8 t czy coś takiego bedzie chodzić czy coś zapomniałem czy pomiąłem wiem ze trzeba inter cooler i tak dalej czytałem temat do 70 str ale jedni mówią tak i w koncu nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Siema turbinowcy mam potrzebę kupić pompę paliwa. Poprzednia z PGT działała sprawnie i było wszystko OK, ale w czasie sprzedaży mojego poprzedniego setupu dodałem ja w komplecie do silnika I chce (wręcz muszę) kupić "nową" Jaką, z jakiego auta/uniwersalną?? Jakie parametry? Jakiś numer katalogowy? Co polecacie? NA czym jeżdzicie? Zewntrzna/wewnętrzna nie ma większego znaczenia. JEzeli wewnętrzna to miło by było gdyby pasowała do ori koszyka z seicento. Jakich szukać? 5,5-6bar ciśnienie robocze? Wydajność jaka?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 > witam wytłumaczcie mi jak krowie na miedzy bo w końcu sie pogubiłem czy turbina K03 z peugeota > 2,0 hdi lub z vw diesla bedzie dobra do doładowania 0,5 bar i czy musze odprężać , moge dać > ewentualnie wydajniejsze wtryski od audi 1,8 t czy coś takiego bedzie chodzić czy coś > zapomniałem czy pomiąłem wiem ze trzeba inter cooler i tak dalej czytałem temat do 70 str ale > jedni mówią tak i w koncu nie wiem Do 0,5 bara nie musisz odprężać silnika bo to tzw soft turbo. Całej reszty dowiesz się stąd: klik Naprawdę fajnie napisane, przeczytasz sobie m.in jakiego ślimaka dobrać itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 > Do 0,5 bara nie musisz odprężać silnika bo to tzw soft turbo. Całej reszty dowiesz się stąd: klik > Naprawdę fajnie napisane, przeczytasz sobie m.in jakiego ślimaka dobrać itp widze że Pan Grabowski zaktualizował stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 > widze że Pan Grabowski zaktualizował stronę Jak dla mnie ciekawa stronka:) Zawsze to jakieś dodatkowe informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > Siema turbinowcy > mam potrzebę kupić pompę paliwa. Poprzednia z PGT działała sprawnie i było wszystko OK, ale w > czasie sprzedaży mojego poprzedniego setupu dodałem ja w komplecie do silnika > I chce (wręcz muszę) kupić "nową" > Jaką, z jakiego auta/uniwersalną?? Jakie parametry? Jakiś numer katalogowy? Co polecacie? NA czym > jeżdzicie? Zewntrzna/wewnętrzna nie ma większego znaczenia. JEzeli wewnętrzna to miło by było > gdyby pasowała do ori koszyka z seicento. > Jakich szukać? 5,5-6bar ciśnienie robocze? Wydajność jaka?? > Pozdro Ja bede mial walbro gss315, taquito juz na niej jezdzi. Ahi ma podrobke boscha bodajrze z audi 80 jakiegos O taka: http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a6-coupe-audi-80-audi-100-200-i2085548434.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > Ja bede mial walbro gss315, taquito juz na niej jezdzi. > Ahi ma podrobke boscha bodajrze z audi 80 jakiegos > O taka: http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a6-coupe-audi-80-audi-100-200-i2085548434.html Walbro pasuje w koszyk seja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > Walbro pasuje w koszyk seja? po malych modyfikacjach tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > po malych modyfikacjach tak A jakie to modyfikacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > A jakie to modyfikacje? Trzeba popieścić koszyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > A jakie to modyfikacje? Minimalnie trzeba wasy przyszlifowac w serii, do koszyka z PI taquitowi pasowalo p&p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 > Minimalnie trzeba wasy przyszlifowac w serii, do koszyka z PI taquitowi pasowalo p&p zgadza sie W koszyk punto tylko gume antywibracyjna trzeba przyciac aby dopasowac ja do innej wtyczki elektrycznej, pozatym p&p ( mozliwosc regulacji wysokosci opuszczenia pompy przydaje sie bo walbro jest kilka cm nizsza i najlepiej opuscic ja na sam dol + wywalenie dolnej obudowy filterka bo walbro ma nietypowy jego ksztalt i sie nie miesci ) kosz z Punto wchodzi p&p do baku z seja [/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Do 0,5 bara nie musisz odprężać silnika bo to tzw soft turbo. Całej reszty dowiesz się stąd: klik > Naprawdę fajnie napisane, przeczytasz sobie m.in jakiego ślimaka dobrać itp Hehe, to nazewnictwo mnie zawsze bawiło do łez... Tak generalnie to już 0.6 bara to nie jest "turbo-soft"? Zasada jest jedna - jest turbo, są dodatkowe mody. Odprężenie i tak bym wykonał. A to, że jeden z największych druciarzy na Polskiej scenie "tuningu" sobie to tak nazywa i ma swoje teorie, to już inna kwestia. W każdym bądź razie ciężko jest zliczyć wysadzone silniki przez tamtego Pana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > To, że w innovate trzeba sondę kalibrować to wiem, tylko stanie z nią i machanie jest co najmniej > żenujące . Recz w tym, że ani Zeitronix, ani VEMs tego nie potrzebuje. Nie wiem jak ta > kalibracja działa, ale swego czasu mnie to tak dręczyło, że napisałem maila do supportu > Zeitronixa w tej sprawie, z zapytaniem dlaczego ich modułu nie trzeba kalibrować, i dostałem > taką odpowiedź (bardzo dyplomatyczną ): > The simple answer is due to the design of the Zt-2 and sensor it is not > required. Another brand of wideband popularized this as a necessity so the > easiest explanation is that it is taken care of. > Czyli jak na mój gust chodzi o marketing i pieniądze i nic więcej Ciekawostą jest to, że EMU (nasz rodzimy SA) też ma Free Air Callibration..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Ciekawostą jest to, że EMU (nasz rodzimy SA) też ma Free Air Callibration..... Skąd masz taką informację? Nie mówię, że nie ma, bo jeszcze nie przegryzłem się przez cały soft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Ciekawostą jest to, że EMU (nasz rodzimy SA) też ma Free Air Callibration..... To ja zapytam o coś innego, choć sam mogę sprawdzić: jest już dostępny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > To ja zapytam o coś innego, choć sam mogę sprawdzić: jest już dostępny? Nie, wstępnie pod koniec marca ma być w sprzedaży. Urządzenie jest już praktycznie gotowe, ja jestem w połowie pisania instrukcji obsługi, egzemplarze testowe jeżdżą... Już jest na prawdę blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Nie, wstępnie pod koniec marca ma być w sprzedaży. Urządzenie jest już praktycznie gotowe, ja > jestem w połowie pisania instrukcji obsługi, egzemplarze testowe jeżdżą... > Już jest na prawdę blisko w jakich pieniadzach bedzie mozna cos takiego dostac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Nie, wstępnie pod koniec marca ma być w sprzedaży. Urządzenie jest już praktycznie gotowe, ja > jestem w połowie pisania instrukcji obsługi, egzemplarze testowe jeżdżą... > Już jest na prawdę blisko To zdradź jeszcze, czy ta instrukcja itp. dokumentacje będą publicznie dostępne bez zakupu, co by się można było obeznać w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > To zdradź jeszcze, czy ta instrukcja itp. dokumentacje będą publicznie dostępne bez zakupu, co by > się można było obeznać w temacie? Jak rozmawiałem z Kubą, cena to 2kpln brutto. Instrukcje, jak i inne pliki, zapewne tak jak w wypadku det 2 i 3, będą ogólnie dostępne na stronie www.ecumaster.com. Ja ze swojej strony mogę wrzucić kilka plików - Jadzwin wrzucił je na racingforum.pl, więc nie obrazi się, jak je podlinkuję tutaj. Z mojej strony mogę wrzucić zapewne jakieś screena z oprogramowania Co do obsługiwanych czujników, to EMU ma 2 wejścia na EGT, 2 knock sensor, wbudowany kontroler szerokopasmowej sondy jak i wiele innych ciekawych opcji - chętnie odpowiem na jakieś pytania (o ile będę porafił ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Jak rozmawiałem z Kubą, cena to 2kpln brutto. Instrukcje, jak i inne pliki, zapewne tak jak w > wypadku det 2 i 3, będą ogólnie dostępne na stronie www.ecumaster.com. > Ja ze swojej strony mogę wrzucić kilka plików - Jadzwin wrzucił je na racingforum.pl, więc nie > obrazi się, jak je podlinkuję tutaj. Z mojej strony mogę wrzucić zapewne jakieś screena z > oprogramowania > Co do obsługiwanych czujników, to EMU ma 2 wejścia na EGT, 2 knock sensor, wbudowany kontroler > szerokopasmowej sondy jak i wiele innych ciekawych opcji - chętnie odpowiem na jakieś pytania > (o ile będę porafił ) Reklama dźwignią handlu jak to mówią, wszelkim materiałami jestem zawsze bardzo zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Skąd masz taką informację? Nie mówię, że nie ma, bo jeszcze nie przegryzłem się przez cały soft Quote: Mozna sobie wybrac paliwo (sa tez rozne mieszanki z metanolem) zeby miec poprawny AFR Usatwienia PID dla czujnika sa zdefiniowane fabrycznie i raczej nie nalezy w nich grzebac. Rcal to wartosc rezystora kalibracyjnego, albo mozna tutaj wpisac wartosc robiac free air calibration. Jakkolwiek Rcal z sondy ma wiekszy sens bo sonda kalibrowana jest w mieszance bogatej i dla niej jest precyzyjniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Quote: > Mozna sobie wybrac paliwo (sa tez rozne mieszanki z metanolem) zeby miec poprawny AFR > Usatwienia PID dla czujnika sa zdefiniowane fabrycznie i raczej nie nalezy w nich grzebac. > Rcal to wartosc rezystora kalibracyjnego, albo mozna tutaj wpisac wartosc robiac free air > calibration. > Jakkolwiek Rcal z sondy ma wiekszy sens bo sonda kalibrowana jest w mieszance bogatej i dla niej > jest precyzyjniejsza. No i jest jasno napisane, ze ta cala kalibracja to zbedny gadzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 > Quote: > Mozna sobie wybrac paliwo (sa tez rozne mieszanki z metanolem) zeby miec poprawny AFR > Usatwienia PID dla czujnika sa zdefiniowane fabrycznie i raczej nie nalezy w nich grzebac. > Rcal to wartosc rezystora kalibracyjnego, albo mozna tutaj wpisac wartosc robiac free air > calibration. > Jakkolwiek Rcal z sondy ma wiekszy sens bo sonda kalibrowana jest w mieszance bogatej i dla niej > jest precyzyjniejsza. Heh, no widzisz - to przeoczyłem, a do tej części instrukcji jeszcze nie doszedłem Generalnie soft jest bardzo prosty i przejrzysty, w porównaniu np z AEM'em to zupełnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.