Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

krnabrny kolega kamil narazie sobie odpocznie od forum na jakis czas, jego tworczosc tez pozniej wyczyszcze

faktycznie potrzebny jest tutaj porzadek, ale niestety ja wiem o Turbo tyle co nic, dlatego szukam chetnego ktory mnie przeprowadzi przez watek i wskaze co ma leciec (oprocz oczywiscie jalowych dyskusji ktore sam rozpoznam wink.gif )

taquito?, Glaca ? marc ? Tommi? Woj ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> krnabrny kolega kamil narazie sobie odpocznie od forum na jakis czas, jego tworczosc tez pozniej

> wyczyszcze

> faktycznie potrzebny jest tutaj porzadek, ale niestety ja wiem o Turbo tyle co nic, dlatego szukam

> chetnego ktory mnie przeprowadzi przez watek i wskaze co ma leciec (oprocz oczywiscie jalowych

> dyskusji ktore sam rozpoznam )

> taquito?, Glaca ? marc ? Tommi? Woj ?

A to się w ogóle da oddzielić te mniej treściwe? To jest tak poprzeplatane, że nie wyobrażam sobie uporządkowania spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to się w ogóle da oddzielić te mniej treściwe? To jest tak poprzeplatane, że nie wyobrażam sobie

> uporządkowania

jasne ze bedzie to trudne, bo forum dziala na zasadzie drzewka, i kasujac syf, mozna tez skasowac posty merytoryczne, ale to juz moja w tym glowa, jak ktos by mi na probe podrzucil numery postow do wywalenia to mozemy poprobowac wink.gif i oczywiscie nasza jalowa dyskusje tez koniec koncow wywale do hasioka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jasne ze bedzie to trudne, bo forum dziala na zasadzie drzewka, i kasujac syf, mozna tez skasowac

> posty merytoryczne, ale to juz moja w tym glowa, jak ktos by mi na probe podrzucil numery

> postow do wywalenia to mozemy poprobowac i oczywiscie nasza jalowa dyskusje tez koniec koncow

> wywale do hasioka

To proponuję tak.

Podajesz chętnym zakresy podstron do "przeskanowania" i wybrania spamu.

Jestem pierwszy chętny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

jakiś tekst coś takiego, przy 3.5bar mają jakieś 360cm3 Miałem je na początku w swojej 16v.

Pozniej miałem takie

200901121148.jpg

Ciut wydajniejsze ale dosyć głośno pracowały. Te są z VW 1.8t, ale czarne, nie szare. Szare są słabsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

Regulator dla Ciebie mam jak cos zlosnik.gif

Co do wtryskow to kup cos takiego jak moje z tym ze katalogi roznie podaja, jeden ze maja 282ccm via 3 bary a inny ze 317 via 3 bary spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

w pliku sa rozpisane wtryski z vw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

Jak chcesz to mam na wydaniu seria wtryski od fiata coupe...

Fiat Coupe 2.0 16v turbo Wydajność 384ccm, oznaczenie IW 158, starczają na 250KM przy 2.5bara ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak chcesz to mam na wydaniu seria wtryski od fiata coupe...

> Fiat Coupe 2.0 16v turbo Wydajność 384ccm, oznaczenie IW 158, starczają na 250KM przy 2.5bara

trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami

ale na wolnych regulator nie ma nic do gadania... ja zasadziłem 3 barowy zamiast 2.5 i wolne są na tym samym ciśnieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy mam pytanie czy podejdzie mi T od siery do sc czy ma to jakies znaczenie ze to T jest od

> diesla ?

nie moze byc turbina z literka V w symbolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> jutro moge zrobic fotke tej wewnetrznej warstwy, bo lezy w garazu...reszta juz skrecona...

a czy zewnetrzne warstwy uszczelki z t-jeta roznia sie od warst uszczelki z 1.4 8v czyli tez metalowa 2 warstwowa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta?

> Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic

> Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso?

Nikt nic?

Pytanie numer dwa: powie mi ktos jak najnizej mozna wspawac splyw oleju w miske zeby byl nad tafla oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nikt nic?

> Pytanie numer dwa: powie mi ktos jak najnizej mozna wspawac splyw oleju w miske zeby byl nad tafla

> oleju?

mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z jednej strony racja ale madre glowy mowia ze musi byc nad tafla oleju

madre glowy czesto pisza rozne rzeczy ............

u mnie 3 rok jezdze ze splywem na dnie bo turbina wisi bardzo nisko. Gdy mialem splyw nad tafla oleju, byl za maly splyw i olej nie splywal,turbo puszczalo olej a pozniej uszczelniacze poszly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> madre glowy czesto pisza rozne rzeczy ............

> u mnie 3 rok jezdze ze splywem na dnie bo turbina wisi bardzo nisko. Gdy mialem splyw nad tafla

> oleju, byl za maly splyw i olej nie splywal,turbo puszczalo olej a pozniej uszczelniacze

> poszly.

Dzieki za info wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta?

> Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic

> Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso?

Ja mam u siebie NGK i jest ok. No ale dużo nie jeżdżę smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

w VW 1.8T AGU splyw oleju jest fabrycznie pod lustrem oleju

klik klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

Ważne, żeby lustro oleju wypadało niżej niż sama turbina, może być 1mm niżej grinser006.gif a sam spływ już może być pod lustrem. Fizyka to fizyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

Tu znajdzie zasada naczyń połączonych, ważne żeby turbo wyżej było, a olej w spływie i tak będzie max na wysokości lustra oleju w misce grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, z BOV'em sobie poradziłem, teraz kolejne pytanie: jakie AFR zakładać? Sonda Bosch LSU 4.2.

> Myślałem o TAKIM ZESTAWIE . Jakieś inne sprawdzone propozycje?

Mam taki i polecam, fajnie działa i ma duży zakres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi.

Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie.

AFR jest w okolicy 12.

MBC rozkręcone.

Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi.

> Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów

> dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie.

> AFR jest w okolicy 12.

> MBC rozkręcone.

> Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał.

zapłon moze być z dooopy ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.