Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

> A jakie masz wtryski ??

> Ja ma na 155ccm 1.2 8v mpi na pół sekwencji

> Jak coś pisz na pw podeśle ci projekt

260ccm. Podeslij mi prosze na maila [email protected] bede mial punkt odniesienia w ustawieniach, aby dobrze ustawic smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Panowie uszczelka z t-jet żeby zrobić "kanapkę" wygląda tak: ?

> Pytam bo jak dla mnie dziwnie są kanały wodne. I w tym wyjmuje środkową część i daję przekładkę tak

> ? Dzięki

Dokładnie tak jak piszesz, a kanałami się nie martw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie mogę już edytować wiadomości wyżej więc piszę nową:

Panowie teraz mam pytanie o układ paliwowy.

Pompa Punto GT (oryginał)

Wtyski Passat 1.8 T

Czy dawać regulator ciśnienia (na listwie) fabryczny z Punto 1 czy ten z Vaga ? Dostałem razem z wtryskami (z 1.8T), ale nie wiem czy będzie pasował do listwy z P1 i czy będzie miała sens taka zmiana wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mogę już edytować wiadomości wyżej więc piszę nową:

> Panowie teraz mam pytanie o układ paliwowy.

> Pompa Punto GT (oryginał)

> Wtyski Passat 1.8 T

> Czy dawać regulator ciśnienia (na listwie) fabryczny z Punto 1 czy ten z Vaga ? Dostałem razem z

> wtryskami (z 1.8T), ale nie wiem czy będzie pasował do listwy z P1 i czy będzie miała sens

> taka zmiana

A jaki jest z tego vaga? Bo chyba tez 3barowy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jaki jest z tego vaga? Bo chyba tez 3barowy

Napisane na nim że 4,0 Bar , ale chyba seryjna pompa z punto GT nie da takiego ciśnienia? wink.gif

EDIT. Ten z Punto 1 ma 300kPa więc 3 bary wink.gif

Wymieniać czy zostawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisał "przekręciłem", więc chyba 3 x 90 stopni w efekcie...

Ja już dałem ak jak fabryka czyli 15 Nm , 30Nm , 90* , 90* mam nadzieje ze bedzie dobrze wink.gif Panowie ktos wie cos na temat tego regulatora co pisalem wyzej ? ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja już dałem ak jak fabryka czyli 15 Nm , 30Nm , 90* , 90* mam nadzieje ze bedzie dobrze Panowie

> ktos wie cos na temat tego regulatora co pisalem wyzej ?

tez tak dokrecalem i zyje...regulator 4 bary jest bez sensu, jak pompa ma 3 bary. beda problemy z paliwem i niestabilnym cisnieniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie tak

> Miałem dość "słaby"blok tzn były spore wżery i bałem się że będzie puszczał.Dlatego zdecydowałem

> się dokręcić mocniej.

Z tym "mocniej" to nie zawsze jest mocniej.

Pamiętaj, że śruby się rozciągają i docisk głowicy nie wynika z samego dokręcenia tylko właśnie z "napięcia" tych śrub. Jest to dość subtelna wartość tego wydłużenia śrub i stąd dość precyzyjne wytyczne jak dokręcać.

Jeśli przeholujesz - możesz przeciągnąć śruby i dupa blada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie tak

> Miałem dość "słaby"blok tzn były spore wżery i bałem się że będzie puszczał.Dlatego zdecydowałem

> się dokręcić mocniej.

trzeba bylo zabielic blok, bo te dodatkowe 90* nic nie da przy stalowej uszczelce. Lepiej byloby "siknac" preparatem uszczelniajacym typowym do metalowych uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A rozwiązanie bardziej chmm powiedzmy budżetowe Siemens deka wychodzi koło 200 zł za szt..

Za uzywki z s3 dasz 400. Jak juz zasadziles td05 to chcesz widac isc grubo wiec potrzebne Ci sa porzadne sikacze zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 384 przy 3,5 bara na regulatorze seria t-jet ma 4 bary na regulatorze czyli jakieś 415?

Mam podobne pytanie jakie wtryski załorzyc do mojego silnika 1.1, chce dmuchac jakies 1.5 - 1.7 bara. Pytanie brzmi jakie wtryski i jaki regulator ciśnienia, bo pompe paliwa bede zamawiał taką EPMAN 320LPH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam podobne pytanie jakie wtryski załorzyc do mojego silnika 1.1, chce dmuchac jakies 1.5 - 1.7

> bara. Pytanie brzmi jakie wtryski i jaki regulator ciśnienia, bo pompe paliwa bede zamawiał

> taką EPMAN 320LPH

jak nie musisz to nie dawaj jakiegos duzego regulatora ja bym dal 3b +twoje doladowanie i masz 5 bar cisnienia na listwie okolo wink.gif wiec potem i pompa ma ciezej, 350 juz bedzie luksus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak nie musisz to nie dawaj jakiegos duzego regulatora ja bym dal 3b +twoje doladowanie i masz 5

> bar cisnienia na listwie okolo wiec potem i pompa ma ciezej, 350 juz bedzie luksus

te 350 to wydajnośc wtrysków??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie wtryski na mocarne moce... Seria... Tijet .... Sridżet...

Wtryski mają swój wydatek przy okreslonym cisnieniu...

Wtryski dobiera sie do planowanej mocy... Przecierz to prosta matematyka, a jak ktos nie ogarnia to w necie jest masa kalkulatorów do tego...

Pisanie 384ccm; 600ccm itp. To jakaś abstrakcja...

Do autora... Ile ma byc mocy i jak strojone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką największą moc uzyskać można z 1.2 16V z turbo.

Chodzi o fabryczne bebechy tzn bez zakuwania silnika.

Napiszcie przy jakiej turbinie i ciśnieniu.

Ewentualnie jakieś inne specyficzne mody.

Tak się zastanawiam czy nie wycisnąć jeszcze parę kucy ze swojego.

Na początek chyba zrobię przelotowy wydech,teraz jest na dwóch tłumikach i kacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaką największą moc uzyskać można z 1.2 16V z turbo.

> Chodzi o fabryczne bebechy tzn bez zakuwania silnika.

> Napiszcie przy jakiej turbinie i ciśnieniu.

> Ewentualnie jakieś inne specyficzne mody.

> Tak się zastanawiam czy nie wycisnąć jeszcze parę kucy ze swojego.

> Na początek chyba zrobię przelotowy wydech,teraz jest na dwóch tłumikach i kacie.

jak chcesz wydech to wal na PW, pohandlujemy moim grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> włada ktoś schematem podłączenia tego map'a ?

> http://fmic.pl/elektronika/540-map-sensor-mpx4250ap.html

instrukcji z mapem nie dostal ?

Przy okazji starszny badziew ten map. Oderwal mi sie chip z wyjsciem na wezyk i map poszedl sie ......... no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.