Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

> instrukcji z mapem nie dostal ?

> Przy okazji starszny badziew ten map. Oderwal mi sie chip z wyjsciem na wezyk i map poszedl sie

> .........

Nie dość, że nie dostałem .. .to jeszcze mam całkiem inny map ... bez zadnego oznaczenia :/ Chyba będzie to mój koniec współpracy z Fmic'kiem .... no.gif

Takie coś mam , ale jak to podłączyć :/

A ja dostalem takie cudo , widziałeś kiedyś taki ?

IMAG1560.jpg

IMAG1563.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dość, że nie dostałem .. .to jeszcze mam całkiem inny map ... bez zadnego oznaczenia :/ Chyba

> będzie to mój koniec współpracy z Fmic'kiem ....

> Takie coś mam , ale jak to podłączyć :/

> A ja dostalem takie cudo , widziałeś kiedyś taki ?

NIE widzialem. Jakas wersja OEM grinser006.gif Mogl ulegl awaria a tani nie jest wiec chyba nastepny kupie jakis inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanie czy może mi ktośś napisać jakiś zestaw turbo kompletny co proponujecie na pw najlepiej mam silnik 1.2 8v z palio i chce założyć turbo tylko nie jakimś wygórowanym kosztem. zaczynałem czytac ten temat ale to by mi z tydzień pewnie zajeło a i tak nic bym nie wiedział z tego. czyli mam proźbe jakby ktoś miał jakieś fajne propozycje to bardzo prosze na prw

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jakim zakresie pracuje oryginalny map sensor z t-jet ?

> ma ktos rozpiske podlaczenia pinow i charakterystyke do kalibracji ( zakres pracy w skali napiecia)

Na tej stronie była o tym mowa. Znalazłem tylko wówczas charakterystykę do IAT. Charakterystyka mapsensora nie była mi potrzebna bo mam w emu. Nie pamietam w jakiej książce pdf to znalazłem ale była od jakiegoś fiata.

286893426-charkterystykaCLT.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jakim zakresie pracuje oryginalny map sensor z t-jet ?

> ma ktos rozpiske podlaczenia pinow i charakterystyke do kalibracji ( zakres pracy w skali napiecia)

Zależy od którego t-jeta i który MAP sensor. Każdy ma dwa (przed i za przepustnicą) pracujące w zakresie 2.5 bara (ale te dwa nie są dokładnie takie same), a wersje Abarth/SS w zakresie 3 bara:

20-253 kPa, 390-4700mV (zintegrowany z IAT-em)

20-256 kPa, 385.5-4750mV (bez IAT-a)

11-307 kPa, 250-4750mV (zintegrowany z IAT-em)

11-306 kPa, 250-4750mV (bez IAT-a)

To tylko od GP i dane zastępników EPS ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.To moj perwszy post na tym forum,znalazlem sie tutaj przypadkiem i tak sobie poczytalem o uturbianiu caly temat.

No i mial bym pytanko do znawcow tematu o uturbienie pojazdu ktory pracuje (raczej szaleje)w ciezkich warunkach.Chodzi o to

zeby bylo jak najmniej kabli i zadnej dodatkowej elektroniki.Fajnie by bylo zeby wczesnie byl moment obrotowy.

Jak by ktos mial jakies propozycje bylbym wdzieczny.

Moc jaka byla by dobra to tak do 100-120 km,silnik to fiacik 1.2 Mpi

https://picasaweb.google.com/101764739310506246311/BuggyZProfili?noredirect=1#5721306718891420898

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.To moj perwszy post na tym forum,znalazlem sie tutaj przypadkiem i tak sobie poczytalem o

> uturbianiu caly temat.

> No i mial bym pytanko do znawcow tematu o uturbienie pojazdu ktory pracuje (raczej szaleje)w

> ciezkich warunkach.Chodzi o to

> zeby bylo jak najmniej kabli i zadnej dodatkowej elektroniki.Fajnie by bylo zeby wczesnie byl

> moment obrotowy.

> Jak by ktos mial jakies propozycje bylbym wdzieczny.

> Moc jaka byla by dobra to tak do 100-120 km,silnik to fiacik 1.2 Mpi

> https://picasaweb.google.com/101764739310506246311/BuggyZProfili?noredirect=1#5721306718891420898

1. Zaje furka ok.gif

2. Jak masz ori komp IAW 8F/18F, to spoko da radę ogarnąć to bez dodatkowych kabli, jedyne co potrzeba to odpowiedni nadciśnieniowy MAP sensor i odpowiednie do zestawu wtryski. I kogoś kto ogarnie program, w PL w tej kwestii dobrze zrobi Ci to tylko Huba (nick huba301), ale niestety będziesz miał problemy z możliwością wykonania z przyczyn od niego mało zależnych. A do NL się pewnie nie wybierasz tym cudem zlosnik.gif

3. Turbo to odpowiednio małe, zależy tak naprawdę jak bardzo wcześnie chcesz ten moment. Ja mam i co najmniej jedna inna osoba IHI RHB4 i są tacy co mówią, że jest to jak TDI (turbo wstaje do 0.8 bara przy ok 3200 rpm). Daje to w tym silniku ca. 120 koni. Można mniejsze i na pewno wstanie jeszcze wcześniej, tylko nie wiem jak z osiągnięciem chociaż 100 km wtedy.

4. Jeżeli wykonałeś tego buggy sam to mechanicznie ogarnąć turbo to powinna być pestka, gorzej ze sterowaniem, patrzy wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki za odpowiedz.

> Bardziej chodzilo by mi o moment obrotowy zeby byl wczesnie niz o KM,bo to musi tez miec jakas sile

> na wolnych i raptowny kop.

> W galeri jest jeszcze motorek 1.0 spi

> A buggy robilem sam,cala konstrukcja jest mojego pomuslu

No to musisz dobrać tak turbinę, jak jest w seryjnym t-jecie 120 km, jedzie od momentu jak mucha siądzie na pedale gazu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Zaje furka

> 2. Jak masz ori komp IAW 8F/18F, to spoko da radę ogarnąć to bez dodatkowych kabli, jedyne co

> potrzeba to odpowiedni nadciśnieniowy MAP sensor i odpowiednie do zestawu wtryski. I kogoś kto

> ogarnie program, w PL w tej kwestii dobrze zrobi Ci to tylko Huba (nick huba301), ale niestety

> będziesz miał problemy z możliwością wykonania z przyczyn od niego mało zależnych. A do NL się

> pewnie nie wybierasz tym cudem

> 3. Turbo to odpowiednio małe, zależy tak naprawdę jak bardzo wcześnie chcesz ten moment. Ja mam i

> co najmniej jedna inna osoba IHI RHB4 i są tacy co mówią, że jest to jak TDI (turbo wstaje do

> 0.8 bara przy ok 3200 rpm). Daje to w tym silniku ca. 120 koni. Można mniejsze i na pewno

> wstanie jeszcze wcześniej, tylko nie wiem jak z osiągnięciem chociaż 100 km wtedy.

> 4. Jeżeli wykonałeś tego buggy sam to mechanicznie ogarnąć turbo to powinna być pestka, gorzej ze

> sterowaniem, patrzy wyżej.

Miałem u siebie RHB4 i turbina wstaje od 2600 przyjemnie się jezdziło polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki za odpowiedz.

> Bardziej chodzilo by mi o moment obrotowy zeby byl wczesnie niz o KM,bo to musi tez miec jakas sile

> na wolnych i raptowny kop.

> W galeri jest jeszcze motorek 1.0 spi

> A buggy robilem sam,cala konstrukcja jest mojego pomuslu

Jak na Twój profil używania sprzętu to tylko kompresor. eaton m45 na 0.5 bara powinien dać ponad 120 koni w silniku 1,2. ciągłe upalanie nie jest zdrowe zwłaszcza na małej turbinie i nigdy nie osiągniesz efektu że będziesz miał gwałtownego kopa bez jakiegoś systemu podtrzymania doładowania jakie mają np samochody WRC, pozatym przy upalaniu na turbie kolektor dośc szybko zaczyna świecić. Turbo jest dobre na ulice kiedy chcesz mieć chwilowo moc na żądanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robil ktos tu na kompresorze ? A jak jest ze strojeniem,jest lepiej stroic turbo czy kompresor ?

Dzieki wielkie za podpowiedzi.Cos bym pomodzil przy tym motorku ale nie chcem zeby wyszla jakas kicha ze silniczek bedzie mial moc ale na bardzo krotka mete.Jak wczesniej byl uniaczek 1.0 to chyba wiekszosc swojego zywota w tym pojezdzie krecil na odcieciu(ale mu to nie przeszkadzalo twardziel wytrzymaly)

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A robil ktos tu na kompresorze ? A jak jest ze strojeniem,jest lepiej stroic turbo czy kompresor ?

> Dzieki wielkie za podpowiedzi.Cos bym pomodzil przy tym motorku ale nie chcem zeby wyszla jakas

> kicha ze silniczek bedzie mial moc ale na bardzo krotka mete.Jak wczesniej byl uniaczek 1.0 to

> chyba wiekszosc swojego zywota w tym pojezdzie krecil na odcieciu(ale mu to nie przeszkadzalo

> twardziel wytrzymaly)

> Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

jest jeden projekt 1.4 16v z kompresorem Link nie pamietam niku urzytkownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A robil ktos tu na kompresorze ? A jak jest ze strojeniem,jest lepiej stroic turbo czy kompresor ?

> Dzieki wielkie za podpowiedzi.Cos bym pomodzil przy tym motorku ale nie chcem zeby wyszla jakas

> kicha ze silniczek bedzie mial moc ale na bardzo krotka mete.Jak wczesniej byl uniaczek 1.0 to

> chyba wiekszosc swojego zywota w tym pojezdzie krecil na odcieciu(ale mu to nie przeszkadzalo

> twardziel wytrzymaly)

> Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

W sumie w Twoim wypadku kompresor to nie musi być taka rzeźba jak w aucie - nie ogranicza Cię specjalnie komora silnika. Strojenie to chyba tak samo jak T, tylko oczywiście trzeba wiedzieć co się robi. Są co najmniej dwa projekty - jeden znajdziesz na stronie trs-racing.pl (Seicento, żeby było ciekawiej, to silnik 1.4 16V), drugi na fiatforum.com w dziale Pandy (1.2 8V w Pandzie 4x4).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest jeden projekt 1.4 16v z kompresorem Link nie pamietam niku urzytkownika

ale to nie jest eaton tylko rotrex który przy niższych obrotach nie nie ładuje nic. Widziałem wykres tego silnika. Z tego co pamietam 170 koni i 166Nm. Kupa straszna jakaś wyszła, to moje 1.1 ma o 20Nm więcej na turbinie od 1.4tdi w prawie całym zakresie obrotów. Rotrex z osprzętem kosztuje jakieś 9 tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze przy takim kolektorze i seryjnym pasie jest koniecznosc demontazu calej glowicy jesli chce sie odkrecic kolektor lub turbo. Strasznie mnie to meczylo dlatego polecam wiecej sie nagimnastykowac i zrobic mniejszy bo mozna nawet do wiekszego tubro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najgorsze przy takim kolektorze i seryjnym pasie jest koniecznosc demontazu calej glowicy jesli

> chce sie odkrecic kolektor lub turbo. Strasznie mnie to meczylo dlatego polecam wiecej sie

> nagimnastykowac i zrobic mniejszy bo mozna nawet do wiekszego tubro.

Ten silnik składamy dla zabawy z tego co mam w garażu, żeby się czegoś nowego nauczyć. Czeka już dół z 1.2 16v rozwiercony na tłoki z 1.4 16v i do tamtego mam zamiar lepiej się przyłożyć. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten silnik składamy dla zabawy z tego co mam w garażu, żeby się czegoś nowego nauczyć. Czeka już

> dół z 1.2 16v rozwiercony na tłoki z 1.4 16v i do tamtego mam zamiar lepiej się przyłożyć.

sam kolektor wyglada bdb wiec jesli nie bedziesz musial sie meczyc z jego wyjmowaniem lub wyjmowaniem glowicy to ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Witam

Do znawców Turbinek.

W zeszłym roku była regenerowana.Prawie cały olej poszedł w dolot.

Teraz puszcza olej w wydech.Regeneracja nie sprawdziła się.1200zł poszło w kubeł.

Na aucie mam coś takiego

ef1d8474d5b98c42m.jpg

1d984334c28803dbm.jpg

Mam również wolną turbinkę

5fa7e1340db076b7m.jpg

ee2b0c7e79541290m.jpg

Czy istnieje możliwość założenia do niej muszli od tej co jest na aucie??

Jest w całkiem dobrym stanie jeśli sam środek i wirnik nie różnił by się to powinno się udać.

Obydwie to k03.

A zanim zacznę rozbierać auto chciałbym wiedzieć czy jest sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Halo!!!

Pomóżcie

Turbo po sprawdzeniu.Nowe uszczelniacze i body.

Cały czas mam olej w wydechu.

Zrobiłem dodatkowy restryktor 1mm przy samej turbinie.

Dalej nic.

Auto puszcza chmurę a turbina poci się olejem.

Jak chwilę pochodzi to widać jak na dolnych śrubkach zbiera się olej(spod muszli wydechowej)

Jedynie jeszcze spływ -ale czy spływ 10mm naprawdę może być winny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Halo!!!

> Pomóżcie

> Turbo po sprawdzeniu.Nowe uszczelniacze i body.

> Cały czas mam olej w wydechu.

> Zrobiłem dodatkowy restryktor 1mm przy samej turbinie.

> Dalej nic.

> Auto puszcza chmurę a turbina poci się olejem.

> Jak chwilę pochodzi to widać jak na dolnych śrubkach zbiera się olej(spod muszli wydechowej)

> Jedynie jeszcze spływ -ale czy spływ 10mm naprawdę może być winny?

splyw jest ladny grawitacyjny czy trzyma sie w nim olej ? Ja mialem to drugie i turbina ciagle kopcila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spływ jest na pewno drożny.Bez zagięć węża.

lekko opada w dół.

Jeszcze Może spróbuję odpalić auto a spływ dam do zbiorniczka i zobaczę jak ten olej w ogóle spływa.

Ewentualnie dodatkowo trójnik na wężu i odnogę połączę z górną odmą.

Żeby ułatwić odpowietrzenie dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spływ jest na pewno drożny.Bez zagięć węża.

> lekko opada w dół.

> Jeszcze Może spróbuję odpalić auto a spływ dam do zbiorniczka i zobaczę jak ten olej w ogóle

> spływa.

> Ewentualnie dodatkowo trójnik na wężu i odnogę połączę z górną odmą.

> Żeby ułatwić odpowietrzenie dołu.

Z tym połączeniem do odmy to se daj siana. Upewnij się, że spływ jest nad taflą oleju i faktycznie może sprawdź jak ścieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym połączeniem do odmy to se daj siana. Upewnij się, że spływ jest nad taflą oleju i faktycznie

> może sprawdź jak ścieka.

Sprawdzę niestety dopiero za jakiś czas bo wyjeżdżam do pracy.

Jest na granicy tafli.

Po odpaleniu stan oleju w misce się obniża więc na pewno jest nad.

Fakt że kąt jest dość mały,rurka jest prawie poziomo.

Tylko zanim turbo umarło było wszystko w porządku.

Przelatałem cały rok i nawet chmurki nie puścił.

Cyba że przez zły spływ potem poszły uszczelniacze ze strony zimnej??

Od momentu regeneracji turbiny auto kopci jak ciuchcia.

Z tą odmą to już ostateczność.

Sprawdzałem drożność góry i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzę niestety dopiero za jakiś czas bo wyjeżdżam do pracy.

> Jest na granicy tafli.

> Po odpaleniu stan oleju w misce się obniża więc na pewno jest nad.

> Fakt że kąt jest dość mały,rurka jest prawie poziomo.

> Tylko zanim turbo umarło było wszystko w porządku.

> Przelatałem cały rok i nawet chmurki nie puścił.

> Cyba że przez zły spływ potem poszły uszczelniacze ze strony zimnej??

> Od momentu regeneracji turbiny auto kopci jak ciuchcia.

> Z tą odmą to już ostateczność.

> Sprawdzałem drożność góry i jest OK.

tez mialem prawie poziomy i byly baczki. Po podniesienie turbiny do gory baczki zniknely

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fizyki płynów nie oszukasz. Co Ci da kąt jak i tak w tej rurce będzie pełno oleju.

naczynia połaczone,. jak turbina będzie powyżej lustra oleju w misce to poziom oleju w spływie będzie poniżej turbo. Kumasz. Wiadomo, to teoretycznie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naczynia połaczone,. jak turbina będzie powyżej lustra oleju w misce to poziom oleju w spływie

> będzie poniżej turbo. Kumasz. Wiadomo, to teoretycznie

To Ty mi tłumaczysz? hehe.gif

To przecież właśnie ja jemu tłumaczę, że kąt rurki nie ma do rzeczy jak on będzie pod "taflą".

Bo rozumiem, że problemem jest zbyt nisko turbo umieszczone - nie można podnieść. Tu kąt rurki nic nie pomoże.

Można lać mniej oleju rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Halo!!!

> Pomóżcie

> Turbo po sprawdzeniu.Nowe uszczelniacze i body.

> Cały czas mam olej w wydechu.

> Zrobiłem dodatkowy restryktor 1mm przy samej turbinie.

> Dalej nic.

> Auto puszcza chmurę a turbina poci się olejem.

> Jak chwilę pochodzi to widać jak na dolnych śrubkach zbiera się olej(spod muszli wydechowej)

> Jedynie jeszcze spływ -ale czy spływ 10mm naprawdę może być winny?

zasłyszałem opinię że turbiny kkk k03 to szajs, przekonałem sie o tym osobiście kiedy turbiłem pandę ostatnio 1.1mpi, tzn koleś sobie sam turbił, założył jedną turbine z restyktorem 0.8 bo na większym dymiła ale i tak padła nie wytrzymując strojenia, potem założyłem mu inną k03 i też po niedługim czasie puściła olej. Ja nie wiem co z tymi turbinami jest ale może 10w40 olej im nie służy? Bo to widze że nie był to odosobniony przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naczynia połaczone,. jak turbina będzie powyżej lustra oleju w misce to poziom oleju w spływie

> będzie poniżej turbo. Kumasz. Wiadomo, to teoretycznie

no dobra, a co bedzie gdy w skrzyni korbowej bedzie lekkie nadcisnienie? cfaniaczek.gif

skrzynie warto by odpowietrzyc dajac rurke odpowietrzenia z zaworem zwrotnym w dolot:

Na jalowych podcisnienie ssie do dolotu, a na nadcisnieniu zawor zamkniety hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra, a co bedzie gdy w skrzyni korbowej bedzie lekkie nadcisnienie?

> skrzynie warto by odpowietrzyc dajac rurke odpowietrzenia z zaworem zwrotnym w dolot:

> Na jalowych podcisnienie ssie do dolotu, a na nadcisnieniu zawor zamkniety

To nie zadziała, odpowietrzanie chcesz mieć właśnie przy sporym bucie, tak wysadzi to wszystko w kosmos. Profi to trzeba to zrobić jak w t-jecie, diwajs taki, że puszcza nadciśnienie ze skrzyni w dolot przed turbo jak w dolocie za jest nadciśnienie, a jak jest podciśnienie to ciągnie od razu w dolot za turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie zadziała, odpowietrzanie chcesz mieć właśnie przy sporym bucie, tak wysadzi to wszystko w

> kosmos. Profi to trzeba to zrobić jak w t-jecie, diwajs taki, że puszcza nadciśnienie ze

> skrzyni w dolot przed turbo jak w dolocie za jest nadciśnienie, a jak jest podciśnienie to

> ciągnie od razu w dolot za turbo.

Zadziala. Ja mowie o dodatkowym odpowietrzeniu skrzyni na jalowych, gdzie nie ma dostatecznego cisnienia na pierscienie by je uszczelnic i dmucha w skrzynie....(dlatego tez i nie powinno sie docierac pozostawiajac na jalowych hyhy).

Normalne odpowietrzenie przez glowice zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zasłyszałem opinię że turbiny kkk k03 to szajs, przekonałem sie o tym osobiście kiedy turbiłem

> pandę ostatnio 1.1mpi, tzn koleś sobie sam turbił, założył jedną turbine z restyktorem 0.8 bo

> na większym dymiła ale i tak padła nie wytrzymując strojenia, potem założyłem mu inną k03 i

> też po niedługim czasie puściła olej. Ja nie wiem co z tymi turbinami jest ale może 10w40 olej

> im nie służy? Bo to widze że nie był to odosobniony przypadek

Bzduraa. Jak ludzie kupuja zajechane turbiny to pozniej pisza takie glupoty. Restryktor 0.8 to o wiele za malo. Od takiej resrrykcji turbina sie zaciera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zasłyszałem opinię że turbiny kkk k03 to szajs, przekonałem sie o tym osobiście kiedy turbiłem

> pandę ostatnio 1.1mpi, tzn koleś sobie sam turbił, założył jedną turbine z restyktorem 0.8 bo

> na większym dymiła ale i tak padła nie wytrzymując strojenia, potem założyłem mu inną k03 i

> też po niedługim czasie puściła olej. Ja nie wiem co z tymi turbinami jest ale może 10w40 olej

> im nie służy? Bo to widze że nie był to odosobniony przypadek

Mam, katuje 4 rok, przede mną Macias katował ze 2 lata, strzelam z procedury, nie oszczędzam, nic jej nie jest grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.