fiksiu Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 >To Ty mi tłumaczysz? >To przecież właśnie ja jemu tłumaczę, że kąt rurki nie ma do rzeczy >jak on będzie pod "taflą". >Bo rozumiem, że problemem jest zbyt nisko turbo umieszczone - nie >można podnieść. Tu kąt rurki nic nie pomoże. >Można lać mniej oleju Chodziło mu raczej o to że nie musi być spływ powyżej lustra oleju. I tak olej spłynie. Zrobię dodatkowe odpowietrzenie i spływ bardziej stromy o większej średnicy,aby nie było ostrych załamań. Chyba można zrobić odpowietrzenie do atmosfery. Nie musi być przecież w dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie DET3. Pacjent do 1.2 16V 86KM N/A z lekkim zamachem. Potrzebujesz strojenia, bo mam listwę wtryskową bosch i wtryskami 0280155742 (jest trochę za bogato). Chcę kupić DET3, w związku z tym nasuwa mi się zasadnicze pytanie: z map sensrorem 2,5b czy bez mapsensora??? Docelowo ma być wykorzystane Fuel Implant. Mam AFR i szrokopasmówkę, a przygodę ze strojeniem dopiero zaczynam. Planów z turbo nie ma. Czy spokojnie mogę wykorzystać oryginalny mapsensor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Witam. Mam pytanie odnośnie DET3. Pacjent do 1.2 16V 86KM N/A z lekkim zamachem. Potrzebujesz > strojenia, bo mam listwę wtryskową bosch i wtryskami 0280155742 (jest trochę za bogato). Chcę > kupić DET3, w związku z tym nasuwa mi się zasadnicze pytanie: z map sensrorem 2,5b czy bez > mapsensora??? Docelowo ma być wykorzystane Fuel Implant. Mam AFR i szrokopasmówkę, a przygodę > ze strojeniem dopiero zaczynam. Planów z turbo nie ma. Czy spokojnie mogę wykorzystać > oryginalny mapsensor? oczywiście, można go użyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 Panowie mam pytanie. Od jakiegos czasu (cento stalo wtedy 2 tygodnie nieruszane) mam problem z blow-offem. Gdy przechodze z nadcisnienia do podcisnienia wtedy powietrze powinno zostac upuszczone przez zawor. Dzieje sie tak bo to slysze ale rowniez slysze dzwiek cofajacego sie powietrza (nie wiem jak to opisac). Blow-off to zwykly chinczyk, ale dzialal ciagle dobrze. Czy moze byc jeszcze jakas przyczyna takiego stanu rzeczy?? Musze pozyczyc od kogos innego bova i sprawdzic na nim o co chodzi bo jest dosc dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Panowie mam pytanie. Od jakiegos czasu (cento stalo wtedy 2 tygodnie nieruszane) mam problem z > blow-offem. Gdy przechodze z nadcisnienia do podcisnienia wtedy powietrze powinno zostac > upuszczone przez zawor. Dzieje sie tak bo to slysze ale rowniez slysze dzwiek cofajacego sie > powietrza (nie wiem jak to opisac). Blow-off to zwykly chinczyk, ale dzialal ciagle dobrze. > Czy moze byc jeszcze jakas przyczyna takiego stanu rzeczy?? Musze pozyczyc od kogos innego > bova i sprawdzic na nim o co chodzi bo jest dosc dziwne Wężyk nie ma nieszczelności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Wężyk nie ma nieszczelności? no wlasnie wszystkie wezyki nowe sa. Brak lewego powietrza, podcisnienie na wolnych jest spore i sam juz zglupialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 u mnie po zimie zawsze sie tak dzieje, co roku. Tak jakby sie zastal. Kilka km przejade i spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > u mnie po zimie zawsze sie tak dzieje, co roku. Tak jakby sie zastal. Kilka km przejade i spokoj. ty masz dalej tego the sun ?? Bo ja wtedy do kolegi kupowalem tego samego i on za kazdym razem sie zastawal a po chwii puszczal. Zobacze na innym bovie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > ty masz dalej tego the sun ?? Bo ja wtedy do kolegi kupowalem tego samego i on za kazdym razem sie > zastawal a po chwii puszczal. Zobacze na innym bovie nadal The SUN ale najstarszy model obecnie juz nie do kupienia bo sa nowsze. U mnie dziala idealnie tylko po kilkumiesiecznym postoju trzeba go "obudzic" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > nadal The SUN ale najstarszy model obecnie juz nie do kupienia bo sa nowsze. U mnie dziala > idealnie tylko po kilkumiesiecznym postoju trzeba go "obudzic" no to ten sam co wtedy kupowalismy. Ten co mielismy to wymagal kazdorazowego "obudzenia" az wkoncu podpilowalismy delikatnie tloczek na styku z zaworem i chodzil juz dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Det3 w FI lata już w moim sc, ale mam taki mały a może duży problem. Mapa do 6300obr, w ustawieniach zapłonu rpm limit też 6300 a pomimo tego det nie odcina paliwa. Silnik kręci się dalej bez problemu podchodzi do 8000obr. Jak temu zaradzić? W czym jestem problem? Dopiero się uczę det, więc proszę o wyrozumiałość. W 6 godziny podłączyłem go, odpaliłem i z grubsza wystroiłem. Jeszcze jest duzo do poprawy, ale nie miałem kierowcy żeby dalej powalczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Det3 w FI lata już w moim sc, ale mam taki mały a może duży problem. Mapa do 6300obr, w > ustawieniach zapłonu rpm limit też 6300 a pomimo tego det nie odcina paliwa. Silnik kręci się > dalej bez problemu podchodzi do 8000obr. Jak temu zaradzić? W czym jestem problem? Dopiero się > uczę det, więc proszę o wyrozumiałość. W 6 godziny podłączyłem go, odpaliłem i z grubsza > wystroiłem. Jeszcze jest duzo do poprawy, ale nie miałem kierowcy żeby dalej powalczyć. mapa musi być wyżej z obrotami chociaż o 100 obrotów niz odcinka, bo inaczej det wariuje i nie ma odcinki, zakręć go do 7.5k 6.3 to jakas lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Dzięki za info :-) Będzie więcej obrotów, mam zamach 3,6kg także łatwo będzie się kręcił :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > Det3 w FI lata już w moim sc, ale mam taki mały a może duży problem. Mapa do 6300obr, w > ustawieniach zapłonu rpm limit też 6300 a pomimo tego det nie odcina paliwa. Silnik kręci się > dalej bez problemu podchodzi do 8000obr. Jak temu zaradzić? W czym jestem problem? Dopiero się > uczę det, więc proszę o wyrozumiałość. W 6 godziny podłączyłem go, odpaliłem i z grubsza > wystroiłem. Jeszcze jest duzo do poprawy, ale nie miałem kierowcy żeby dalej powalczyć. w det fi uciecie zapłonu zawsze ustawialame w general ustawieniach fita a nie ustawianiach zapłonu.... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Panowie mam dwa pytania: Czy przy turbieniu odmę mogę puścić do dolotu? Wymyśliłem sobie że mogę tylko jak dam ją przed turbiną. Słusznie myślę ? Drugie pytanko o pompę paliwa. 1.2 16v , wtryski passat 1.8T ( niebieskie) , 0,8 bara , jaka pompa PnP podejdzie mi do seryjnego kosza ? Punto GT odpada, nie mieści się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > Panowie mam dwa pytania: > Czy przy turbieniu odmę mogę puścić do dolotu? Wymyśliłem sobie że mogę tylko jak dam ją przed > turbiną. Słusznie myślę ? Tak, przed turbiną, chyba, że zastosujesz separator odmy od tjeta, gdzie jeden przewód się wpina przed a drugi za turbem. Tak czy owak w pierwszym przypadku koniecznie oil catch tank, bo inaczej jego funkcję przejmie IC i po zimie będziesz miał taki syf w dolocie, o którym ci się nie śniło (doświadczenia własne ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Kup cały kosz z pgt i po sprawie. Jeśli chodzi o pompę to walbro gss342 wchodzi z adapterem w kosz z pgt ale myślę że w normalny tez wejdzie, ewentualnie będzie trzeba go trochę porozcinac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Dziekuje Panowie za cierpliwość do moich laickich pytań Zrobię tak, Narazie odme wywale gdzieś pod samochód, a pozniej kupię oil catch tanka i podlacze przed turbo chyba ze ktoś ma w dobrej cenie separator z t-jeta to chętnie wezmę A co do pompy mogę kupic pompę z t-jeta ? Tak na logike powinna działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Separator z tjeta jest nie do upchnięcia pod maską CC/SC, a w każdym razie mi się nie udało do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Tyle ze Ja to upycham w Punto wiec powinno sie udać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 a jak on dziala ?? Dajmy przyklad ten: Co gdzie podlaczamy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > a jak on dziala ?? Dajmy przyklad ten: > Co gdzie podlaczamy ?? A od którego auta ten jest? Nie wiem gdzie co w tym konkretnym, ale działa to tak, że przez budowę geometryczną olej z odmy się skrapla nazad do odmy, a gazy lecą do dolotu za turbem (jedno wyjście) jeżeli jest tam podciśnienie, a przed turbem jeżeli jest nadciśnienie (drugie wyjście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2014 A jakbym zastosował takie coś z Audi ? http://allegro.pl/waz-przewod-odma-audi-a3-96-03r-1-8-turbo-benzyna-i4525276195.html Rozumiem że ten "spodek" zakładam nad wyjscie odmy z silnika w nim zbiera sie syf z odmy i pozniej splywa spowrotem a przewodem gazy leca do dolotu ? Czy tu jeszcze czegos brakuje i nie jest to takie proste ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Cóż albo się coś sypnęło albo zatankowałem chu..wy gaz. Powyżej 4 tyś przy pełnym bucie auto przestaje jechać. Zaczyna strzelać jak przy walniętych kablach zapłonowych i AFR leci na łeb-robi się ubogo. Przy mniej otwartej przepustnicy można spokojnie dociągnąć do wysokich obrotów. Ostatnio jeździłem dość spokojnie dlatego nie jestem pewien czy to występowało. Po zatankowaniu chciałem się przelecieć po nowej drodze a tu zonk. Spróbuje wymienić filtry od gazu.Jak się uda to spuścić gaz. Jak nie to wyjeżdżę i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Cześć! Jestem na końcówce składania T-Jeta, i nasunęło mi się kilka pytań, byłbym wdzięczny za pomoc 1. Jak to jest z tymi podciśnieniami pogubiłem się tutaj totalnie.. czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak to poprawnie połączyć? no i tu się zatrzymałem.. 2.Wentylator.. montując go z tyłu chłodnicy, tzn od strony silnika to kupować pchający? czy ciągnący/ ssący ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Wiem, ze byl w tym watku pewien watek dotyczasy sondy szerokopasmowej, ale mam inne pytanie. Do zestwu innovate dolaczona jest taka oto tulejka montazowa: Gdy wkrece do niej sonde to sonda jest cala w niej schowana. Czy tak byc powinno, czy sonda powinna jednak znajdowac sie w strudze spalin ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Trzymaj Mistrzu imo powinna być w strudze spalin, też o tym w necie szukałem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 > Trzymaj Mistrzu imo powinna być w strudze spalin, też o tym w necie szukałem;) hmm dobra czyli wiem, ze trzeba bedzie obciac ta tulejke, aby bylo tylko troche gwintu. Nastepna sprawa, w watku wczesniej pisano, ze im bardziej do pionu postawiona sonda to lepiej, a na obrazku pokazano inaczej, bardziej do poziomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Ahi, wspomniał mi że nie ma to większego znaczenia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 nie trzeba skracac tulejki, u mnie po wkreceniu w oryginalna wskazania sa poprawne a sonda napewno dluzej bedzie dzialac. Pisali o tym na racingForum. Wazne zeby nie byla zbyt blisko wyjscia z gliwicy lub Turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Pany, może ktoś potwierdzić że będzie okej? myśle o podciśnieniach Przepraszam za rozjechanie forum.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > nie trzeba skracac tulejki, u mnie po wkreceniu w oryginalna wskazania sa poprawne a sonda napewno > dluzej bedzie dzialac. Pisali o tym na racingForum. Wazne zeby nie byla zbyt blisko wyjscia z > gliwicy lub Turbo. tulejke delikatnie skrocilem, tak aby sam grzybek ze swiecy wraz z otworkami wystawal. Skalibrowalem i podlaczylem. Nastepnie ponownie skalibrowalem i swiece wkrecilem w otwor gdzie mam sonde waskopasmowa, gdzie gwint ma okolo centymetra i na biegu jalowym afr jest o 1,00 nizsze, zamiast 12 jest 11 i teraz zglupialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > tulejke delikatnie skrocilem, tak aby sam grzybek ze swiecy wraz z otworkami wystawal. > Skalibrowalem i podlaczylem. Nastepnie ponownie skalibrowalem i swiece wkrecilem w otwor gdzie > mam sonde waskopasmowa, gdzie gwint ma okolo centymetra i na biegu jalowym afr jest o 1,00 > nizsze, zamiast 12 jest 11 i teraz zglupialem po kalibracji sie zmienilo czy po wkreceniu w inne miejsce w nowa oryginalna tulejke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > po kalibracji sie zmienilo czy po wkreceniu w inne miejsce w nowa oryginalna tulejke ? Jemu chyba chodziło ze wykrecił waskopasmową,zaślepił ją swiecą i afr poszedl w dół,ale to normalne bo wykręcił waskopasmową czyli ją odłączył,sterownik zwiększył dawke paliwa z tad nizsze afr(jeśli dobrze mysle i jesli o to mu chodziło) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > po kalibracji sie zmienilo czy po wkreceniu w inne miejsce w nowa oryginalna tulejke ? zrobiona kalibracja na wolnym powietrzu i szerokopasmowka wkrecowa w tulejke = afr oko 13,00 następnie zrobiona kalibracja na wolnym powietrzu i szerokopasmowka wkrecowa w gniazdo dondy waskopasmowej (nie mialem jej, odlaczona od ecu) = afr okolo 12,00 (sonda jest glebiej w wydechu). Obydwa gniazda sa od siebie oddalone o okolo 25cm. Musze pote mzrobic zdjecie jak to wyglada bo teraz sie zastanawiam gdzie afr jest prawidlowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 A silnik tak samo nagrzany w oby przypadkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > zrobiona kalibracja na wolnym powietrzu i szerokopasmowka wkrecowa w tulejke = afr oko 13,00 > następnie zrobiona kalibracja na wolnym powietrzu i szerokopasmowka wkrecowa w gniazdo dondy > waskopasmowej (nie mialem jej, odlaczona od ecu) = afr okolo 12,00 (sonda jest glebiej w > wydechu). > Obydwa gniazda sa od siebie oddalone o okolo 25cm. Musze pote mzrobic zdjecie jak to wyglada bo > teraz sie zastanawiam gdzie afr jest prawidlowe Sprawdzalem swoja tulejke bo sciagalem wydech i koncowka sondy z otworem jest w przestrzeni wydechu. Sam jestem ciekaw czemu u Ciebie sa dwa rozne odczyty. Nawet jak pomiar jest robiony na koncu wydechu przy zewnetrznym kontrolerze to nadal pomiar daje taki sam wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Walczę dalej z moją turbinką. Zacząłem robić spływ o większej średnicy. Ale,nie wiem czemu nie zwróciłem uwagi na to wcześniej,body turbiny nie było zamontowane w pionie tzn spływ był przekręcony jakieś 30-40stopni do tyłu. Prawdopodobnie jak regenerowali turbo to inaczej ustawił body. Ja przy montażu nie zwróciłem na to uwagi. Czy mogło to być przyczyną puszczania oleju przez turbo? Jutro wszystko złożę do kupy więc się okaże. Może jednak to nie zbyt cienki spływ był winien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Tak, to moze byc przyczyna. Splyw ustaw pionowo w dol bo inaczej uszczelniacze beda puszczac. Mialem podobne problemy jak zaczynalem zabawe z turbawka. splyw zrob takiej srednicy jakiej jest wyjscie w turbiny. Pewnie w granicach 20 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Tak, to moze byc przyczyna. Splyw ustaw pionowo w dol bo inaczej uszczelniacze beda puszczac. > Mialem podobne problemy jak zaczynalem zabawe z turbawka. > splyw zrob takiej srednicy jakiej jest wyjscie w turbiny. Pewnie w granicach 20 mm No turbo już w pionie. Serednica w flanszy jest ok 16-17mm Teraz robię na wężu 16mm(było na 12 i z rurkami 12mm z zewnątrz) Końcówki mają też ok 16 wewnątrz . Wąż nie będzie zagięty. Może wreszcie jutro to skończę bo miała być robota na 3-4 godziny a jutro trzeci dzień robię. A i dodatkowo zrobiłem odpowietrzenie dołu.Żeby nie robiło się żadne nadciśnienie. Jeśli dalej będzie dymił to się poddaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Nie mogę już edytować. HURRA Autko już nie dymi. Mogę normalnie otworzyć okno i nie śmierdzi w środku. No i nie robię zasłony dymnej za sobą. Myślę że winna było przekrzywione body turba. Naprawdę nie wiem czemu ja tego wcześniej nie zauważyłem.(gamoń po prostu) W każdym bądź razie na razie jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Musze u siebie wkoncu wymienic regulator cisnienia u siebie. Co powiecie na taki: http://fmic.pl/81-regulatory-cisnienia-paliwa nada sie czy szukac czegos innego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 > Musze u siebie wkoncu wymienic regulator cisnienia u siebie. Co powiecie na taki: > http://fmic.pl/81-regulatory-cisnienia-paliwa nada sie czy szukac czegos innego ?? Powinien sie nadac. Mam podobny, replika Tomey, kupiony ze dwa lata temu, ale nie uzywany. Chxesz odkupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 > Powinien sie nadac. > Mam podobny, replika Tomey, kupiony ze dwa lata temu, ale nie uzywany. Chxesz odkupic? napisz na priv ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
najmad009 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Mam pytanie do właścicieli uturbionych 1.2 16V. Co z odmą? Ja zastosowałem mini filter stożkowy. Niestety jak dobrze pogonie to wali z niego olejem. Jakie macie na to rozwiązanie (oprócz OIL CATCH TANK http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiorniczek-odmy-d1-spec-i4660126977.html ) Może odma z separatorem od VW 1,8T http://allegro.pl/audi-a4-b5-1-8t-zawor-odma-034129101b-i4616809666.html Albo z BMW http://allegro.pl/odma-zawor-odpowietrzenie-silnika-bmw-e36-e38-e39-i4601301347.html Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheLookMatt Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 witam Pany , mam pytanie otóż czy ktos ma taki zestaw: dół z punto 2 1.2 60km i gore z 1.2 75km ? oczywiscie na turbo ,czy taki zestaw jest dobry pod turbo ? czy głowica 75 pasi ze wszystkim? kanały olejowe itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thematgan Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 > witam Pany , mam pytanie otóż czy ktos ma taki zestaw: dół z punto 2 1.2 60km i gore z 1.2 75km ? > oczywiscie na turbo ,czy taki zestaw jest dobry pod turbo ? czy głowica 75 pasi ze wszystkim? > kanały olejowe itp Głowica bedzie pasować bez problemu wszystko jest to samo zgadza się wszystko. w zasadzie 1.2 60KM, a 1.2 75KM różni się górą silnika, dół jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Głowica bedzie pasować bez problemu wszystko jest to samo zgadza się wszystko. > w zasadzie 1.2 60KM, a 1.2 75KM różni się górą silnika, dół jest taki sam. Nieprawda, są doły które są identyczne ale większość różni się od tych z 75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Nieprawda, są doły które są identyczne ale większość różni się od tych z 75 sa wyzsze o 1 mm z tego co pamietam...silnik bedzie odprezony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Głowica bedzie pasować bez problemu wszystko jest to samo zgadza się wszystko. > w zasadzie 1.2 60KM, a 1.2 75KM różni się górą silnika, dół jest taki sam. w przypadku Fiata nie bede pisac ze "wszystkie " 60 sa inne od 75 bo mogly byc wyjatki i montowali jak popadnie ale 99% dolow sie rozni. Sa lzejsze ale nie koniecznie slabsze. Korby i same tloki sa odchudzone o ponad 90 gram. Ale wytrzymuja rownie duzo co korby i tloki z 75 Sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.