Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

> wyrwać kompletne 1.4 16V ze skrzynią 6 też niewykonalne za 2tyś

wykonalne zlosnik.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no ale to jeden z lepszych habrownikow na cento

no z tym to chyba nawet ciebie przewyzszyl biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zaraz Cie zjedzą że niewykonalne

blogoslawieni ktorzy nie widzieli a uwierzyli zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ładne spawy

> mnie interesuje remap + wiekszy wtryskiwacz + pompa, jesli oczywiscie

> jest sens robienia tego na spi??? Jak myślicie, takie

> rozwiązanie da radę, czy może lepiej nuż pobawić się w mpi???

> Czy prz spi rozkład mieszanki w cylindrach jest równomierny?

> Czytałem kiedyś,że to jest spory problem przy gaźniku+turbo

lepiej mpi ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko wazniak.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
świnka ma jeszcze ta zalete ze podczas jazdy mozesz zmieniac mapy, np. startowac na 0,5 bara a jak juz zlapiesz przyczepnsc przelaczac na pelne doladowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale w przypadku remapu też jest to wykonalne

w "naszych" ecu? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Koledzy moze mi powiecie ile może dmuchnąć max turbina GT12 ?? Bo

> chce dać 0,4 bara nią na silnik podoła temu ??

bez sensu bawic sie w turbo na 0,4 bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Same tloki odpreza a do kompleciku mozesz dac jeszcze uszczelke

> metalowa z 1.2 16V, jaks ie nie myle tak ma Urwis

ale taką uszczelką w porównaniu do zwykłej z 8v doprażysz silnik zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
chyba jednak koszt remapu będzie niższy niż podłączenie kompa z 1.4 16 zlosnik.gif Poza tym program pod n/a jest zupełnie inny niż dla silników doładowanych i się na nada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 2. Wzmocnić sprzęgło... bo przy 0,4 bar już było prawie 180 Nm a

> teraz potrafi się czasem uślizgnąc.

> Tylko jak ?? Napewno nie chcę spieka a słyszałem o takim patencie że

> zdejmuje się trochę materiału z docisku i wtedy wytrzymuje ono

> więcej Nm ?? Czy to prawda ??

założyć kompletne sprzęgło z kołem zamachowym z 1.4 16v średnica 200mm ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie a powiedzcie mi jeszcze jedno. Chodzi mi po głowie

> zamontowanie trochę ostrzejszego wałka rozrządu. Silnik

> zostawiam bez odprężenia i będę śmigał na doładowaniu 0,4-0,5.

> Jest jakaś szansa że się da taki wałek wsadzić do silnika z

> turbiną czy lepiej nie ??

ale musi to być wałek pod turbo a nie pod n/a

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A masz jakieś info czym się on różni od wałka pod n/a ??

nie ma współotwarcia zaworów, które jest niewskazane przy turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to kup miske od t-jet'a tam jest spływ już gotowy w misce

a przypadkiem w t-jetcie miska nie jest taka sama jak w 16v? Bo jeśli tak to będzie problem z dopasowaniem do ósemki zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mówisz o kratce mocowanej do podpór wału a do tego miska czy o czyms

> innym o czym niewiem?

właśnie o tym ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> iiitam to nie problem

ale bez drutu sie nie obędzie zlosnik.gif poza tym miske od tidżeta to chyba tylko w aso dostanie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jezeli dam rade dowiedziec sie ktore kable z wiazki ida do mapa a

> ktore odpowiadaja za temp to tak zrobie

proszęęę

wtyczkamap16vfw6.jpg

tylko numery pinów u Ciebie będą inne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wyglada jak wtyczka do boshowego mapa - ciekawe czy MM ma tak samo

to jest MM z mojego silnika

> ps. a potrafisz powiedziec ktore dwa zostawic dla temp , a ktore dwa

> dac do mapa?

> pzdr

dla temp masa i iat a dla ciśnienia +5v, masa i map

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie pytanie do kolegow z jakich sprzegiel korzystacie ?? ja mam

> valeo od 1,2 16V i zaczyna sie troche slizgac dlatego zaczelem

> sie zastanawiac nad sprzeglem od radzikowskiego tylko nie wiem

> czy jest sens moze ktos juz wczesniej bral od niego sprzegla ??

powinieneś jeszcze spróbować kompletu z 1.4 16v 200mm średnicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak, tylko jest pytanie czy odprężać i jeździć do lipca może nawet i

> do sierpnie na odprężonym silniku bez mocy czy wrzucać zwykłą

> gumową uszczelkę i potem się martwić.

zwykla uszczelka kosztuje 30-50zł a metalowa z aso 170

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a czy ta metalowa odpręża silnik i jak mocno?

a od kiedy cieńsza uszczelka odpręża ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moim zdaniem jest za mala.Szukaj od audi 1.8 turbo.

k03 czy k04 ? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy wymiary FMIC dobieramy sobie tak na oko żeby jakoś go wpasować pod maske czy są jakieś zasady dobierania wymiarów ic do posiadanej turbiny/doładowania ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętasz może wymiary rdzenia ? Bo patrząc na allegro nie wydaje się większy niż mam seryjnie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógłby ktoś powiedzieć jak wyregulować BOV żeby było ok ? zlosnik.gif

Z tego co wiem to nie powinien się uchylać na jałowych ale kiedy skręcić go mocniej a kiedy słabiej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bodajrze po 2001 czy 2003 wszystkie 1,8T maja K03s, czy to 150 czy

> 163 czy 180

Zdarzały się w 150tkach K03s ale nie było to regułą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.