Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

Za niedlugo nowym ulubionym tematem bedzie "Silnik mi wybuchl"

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych

> wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece

> nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się

> pzdr

a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo

zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiem

ze ty wiesz to nie watpie, pisze dla informacji innych ze swiece UT sa zimniejsze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W silniczku 1150 od jakiego progu mniej wiecej zacznie pompowac przy 1barze ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tj. od kiedy masz 1bar full boost czy od kiedy wstaje?

od kiedy wstaje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ok 3.5 powinna stawac albo nawet pozniej ale powinno od 4 rpm juz byc

no dobra, a full bost przy ilu bedzie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a tego to ni mam pojecia

> na tym setupie u Adriana wstawalo to juz przy ok 3 tausenach

tylko ze obaj wiemy jaki mial setup 270751858-jezyk.gif a to bedzie duzo slabszy setupik z tego co sie orientuje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

> powinien wstać na 3tyś z na 3.5-4tyś będzie full boost.

czyli powinno byc milo, dzieki smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> są p&p

> nie wiem jakie inne marki mają takie same baryłki

> ja jeździłęm na seryjnym regulatorze z palio i nie było żadnego

> problemu, pompe miałem z lancera

> możesz wziąć regulator z Lanci Delty HF Integrale jest lepszy a

> pasuje w seryjne miejsce

> pzdr

a umiesz czytac ?? z tego co zauwazylem chodzilo o silnik SPI!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a to MPI ma ineczej montowany regulator niż SPI ??

> pzdr

a wtryski z FC podpasuja pod SPI ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

a poza tymz tego co wiem to MPI we fiacie SC ma regulator w pompie, ale moge sie mylic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No to jak to jest dla SPI, wtryski sa p&p czy nie?

> Regulator domniemam po dyskusji od Seicento MPI (tak swoja droga

> jakie on cisnienie ma, 3bar?) czy Lanci w kolektor SPI nie

> wejdzie.

> A ze sam wklad mozna zamienic i bedzie banglac to bardzo dobra

> nowina.

a ile wtryskow masz w SPI ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To jest pytanie trickowe? No jeden przeciez, i jeden wydajniejszy

> chce zamontowac. I pytam sie jaki podejdzie w miejsce starego...

> A to czy ten wydajniejszy bedzie od kompletu 4 czy 5 czy 1 to

> mnie wali. Czy zle mysle calosciowo?

Bardzo zle, popatrz jak wygladaja wtryski z MPI a jak z SPI !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obstawiam ze to sa te same wtryski, dla przykladu 1.8 16v ma to samo co clio sport, a moc jest diametralnie inna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.