Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

> ehhhh kurcze korci mnie troche ale mialo juz nie byc tjunów

nie badz mietki grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, dlaczego piggy back dla Ciebie nie

> istnieje?? Z tego co widzę to lepsiejsze instalacje sa

> wyposażone w świnki...

> jakie są jego wady - oczywiście poza ceną, i jakie zalety?

> i w czym jest lepszy od remapu zwykłego kompa ?

Tomek moze stroic kompa w czasie rzeczywistym na kolanie wiec nie potrzebna mu swinka

zaleta swinki jest to ze mozesz sam ingerowac w mape bez kazdorazowej wizyty u Tommiego.

BTW cena swinki nie jest wcale taka duza patrzac ze nie musisz co chwile latac na remap

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A moze mi ktoś powiedzieć czy idzie jakoś ustawić moment włączania

> się turbiny?? np przy 3000 obr

dobierajac turbine dobierasz ten moment, odpowiada za to jeszcze wilkosc IC dlugosc dolotu, ale przedewszystkim turbina.

ogladasz mape turbiny i bedziesz widzial kiedy powinna sie zalaczyc grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> [kurza twarz], bo ja mam przełożenie 14/57

z tym przelozeniem i ta turbinka to bys sie chyba zamachal grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> fiata cc??czy jakiego

z fiata coupe

Share this post


Link to post
Share on other sites

koszty uturbienia bedziesz mial podobne jak w punciaku, a komfort o niebo wyzszy ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> witam mam takie pytanko Dp mam srednicy 50mm i musze stworzyc jakis

> wydech chcialem zeby dalej byl tej samej srednicy tylko nie wiem

> z czego zastosowac tlumniki moze ktos mogl by pomoc oczywiscie

> najlepiej by bylo jak by te tlumniki byly w pelni przelotowe

a po co tlumik?

silnik doladowany jest wystarczajaco cichy wiec nie ma po co zakladac tlumika ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oj tam się czepiasz szczegółów...

banana-wave.gifhehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.