Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

> GT20, GT25 IHI rhb5

> 3tyś obr to dobry czas na doładowanie

a np turbina z t-jeta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to RHB51 VQ17 czyli coś w rodzaju turbiny z punto turbo i temu

> podobnych odpowiednik mniej więcej k03s jednak gorąca strona

> mniejsza. do jakiego silnika chcesz to pchać?

a ihi rhb5 z forda probe??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja to już z tego to nic zaczynam nie kumać

> nie będę się tu z Tobą próbował sprzeczać nawet bo nie wiem ....

> nic, trzeba dalej kombinować

> pozdro

z moich informacji co mi wiadomo:

stag czyta z kompa dane, czasy otwarcia wtrysków, nadciśnienie itp, więc sterowanie takie bez wystrojonego kompa będzie trudne,

spróbuj blos-a - najprostsze rozwiązanie + wskaźnik afr, jeżeli nie będzie Cię zadowalać możesz kombinować dalej, ale już będziesz jeździł

pozzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gadałem teraz z gościem co ma punto wystrojone na sekwencji a na benz

> 2 dod wtryski i mówi że da się to ustawić niezależnie... no ja

> pier... każdy mówi co innego na "gazie na ulicach" mówili że się

> nie da.. a chciałem żeby mniej więcej mi opisał jak to ustawić

> no to nie bardzo chce mówi żebym się nie bawił bo zepsuje heh no

> i masz.. musisz człowieku sam se radzić bo nie ma co na kogo

> liczyć żeby pomógł

no ja mogę szczerze blosa polecić... zero problemów z mieszanką, spalanie ok ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mi 1.2 8v na blosie pali 9-12 więc strach pomysleć ile na turbo,

> pozatym jest jeden myk blos jest podciśnieniowy a nie

> nadciśnieniowy jak zaczniesz w niego dmuchać to coś mi sie nie

> wydaje żeby to chciał jechać.

mi więcej nie bierze....

a blos jest również nadciśnieniowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> yhymmmmm

> okej pytanie zostaje kto zalatwi taki wezyk

w katowicach na krakowskiej w tubesie zakują każdy wężyk na jakikolwiek gwint na każdy rodzaj końcówek

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak bo powinien być nadciśnieniowy, choć są tacy co uważają

> rozwiązanie z zaworkiem jednokierunkowym za dobre

a z czego możnaby taki zaworek zaadaptować??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak sie zastanawiam po co wam tak wielkie turbiny? skoro zwyklak tjet150 jedzi na takiej

> malutkiej, ze az wstyd pokazac

malutka strasznie, miałem taką u siebie

z tym że ona w tjecie dmucha chyba ponad 1 bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.