Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

> czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo

> (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy

> VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

> pzdr

mozesz tez poszukac turbiny z lublina gt25 palacz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i

> bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama

> dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak

> jest w glowicy na kanalach????

przy tej turbinie nie wiecej niz wewn 55 ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja mam K03 i taki kolektor

> wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz

> dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5

> bara i je utrzymuje pasa ciąć nie musiałem

> pzdr

a drut, skad ja znam ten drut i gruzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

> opinia jednego 10s

> "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool

> poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!"

a od witka zgodze dostales na pokazywanie rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> fotka ze strony producenta

chba ze tak zlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie turbo tylko mały ślimaczek zasadź coś menskiego to zobaczysz

> co to znaczy dobry kolektor

ee tam zobaczymy ile ten podobny slimaczek wytrzyma zlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> witam,juz sie pogubilem!mam pytanie.zaklademy sprezarke(muslalem o

> 1,7td opel astra) na kolektor,podlaczamy do IC,przewody olejowe

> do turbo(wiem ze maja sie konczyc nad lustrem miski olejowej ale

> nie skumalem skad mam go doprowadzic)to jedno.montujemy zawor

> upustowy.kopulke na przepusynice.nie rozumiem jednegoco mam

> wykombinowac z tym paliwem.jezdze fiatem brawo 1,6 16V 100KM.o

> ile teoretycznie podniesie sie moc???trzeba zmieniac szyne z

> wtryskami???komputer???jak tak to czy pasuja od fiata coupe

> 2,0t??ale wydaje mi sie ze tam jest 20 wentyli i jest to R5

wtryski dajesz z fc zamieniasz je ze swoimi i to wszystko, komputer zostaje seryjny poniewaz w nim sie progrzm przerabia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wydaje mi sie ze silniki sc i cc troszke roznia sie od brawo.

> wlasnie probuje blizej poznac temat tej oto konstrukcji.zrobi to

> znajomy ale musze wiedziec o czy mu mowie i o co mi chodzi i co

> chce osiagnac.po pierwszej wstepnej rozmowie polecil mi rowniez

> powiekszenie kanalow glowicy,spolerowanie i takie tam rozne

> zabiegi jak to sie wykonyje przy takich przerobkach.

tyle ze teraz 75% aut sc i cc posiadaja silniki albo z punto albo ze stilo albo z brawo brawa rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> od kiedy wstaje..

ok 3.5 powinna stawac albo nawet pozniej ale powinno od 4 rpm juz byc

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no dobra, a full bost przy ilu bedzie ??

a tego to ni mam pojecia zlosnik.gif

na tym setupie u Adriana wstawalo to juz przy ok 3 tausenach zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie, jakiego BOV'a kupić w miarę tanio i żeby fajnie sapał? Ktoś

> ma jakieś dojścia?

Greddy ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kilka pytań.

> Posiadam P II kupione od Felix'a. Turbo k03, IC Iveco, zasilane LPG,

> przy doładowaniu leje się bena dodatkowym wtryskiem....

> Doładowanie 0,6 bar.

> Chciałbym zwiększyć troszkę szmocy... Planowane doładowanie 1 lub 1,2

> bar

> Co muszę zrobić ??

> 1. Zmienić kolektor wydechowy, bo każdy jak go zobaczy to pęka ze

> śmiechu

zdecydowanie i nieodwołalnie skromny.gif

> 2. Wzmocnić sprzęgło... bo przy 0,4 bar już było prawie 180 Nm a

> teraz potrafi się czasem uślizgnąc.

> Tylko jak ?? Napewno nie chcę spieka a słyszałem o takim patencie że

> zdejmuje się trochę materiału z docisku i wtedy wytrzymuje ono

> więcej Nm ?? Czy to prawda ??

załozyć sprzegło od 1,2 16v razem z zamachem poniewaz ma ono wieksza powierzchnie skromny.gif

> 3. Przy okazji sprzęgła odelżyłbym koło zamachowe.... Tylko czy przy

> turbo jest sens ?? Dodam że skrzynka w tej chwili S-kowa.

niby jest ale wiekszość nie odelza, choc w moim przypadku odelzyłem lekko ale ja mam kolo od 1,4 16v skromny.gif

> 4. Odprężyć silnik. Czy tłoki od 1,2 16 v wystarczą ??

> Takie operacje nie dużo $ kosztują a w końcu to moje toczydło

> jeździłoby normalnie...

niby mozna ale jak cos to sa 1,4 16v zlosnik.gif

> Na moce jakiego rzędu mogę liczyć ??

tego to nikt nie wie

> Auto ma służyć do codziennej jazdy w większości po mieście.

i tak bedzie słyzyć zlosnik.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli co ten mapik 250kpa obskoczy??

da rade ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak chcesz mam dobry dol - zakuty silnika do sprzedania z głowicą od 1,2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> THX ale wole 8v

dol jest od 1,2 8v zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Widzisz jakoś nikt nie potrafi Ci odpisać....

> Dopóki sam nie spróbujesz to się nie dowiesz.

ja mam dobry doł po Turbo zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wifil teraz cenisz bo może bym se zrobił prezent na urodziny

dasz 4 kafelki i jest twoj zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za późno

Tomciu jutro powiniennem byc zlosnik.gif

napisz mi na priv ile jestes skłonny dac zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.