Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

pytanie do znawcow w celu rozszerzenia swojej niklej wiedzy o turbo zeby.GIF

po pierwsze http://www.putfile.com/pic.php?img=7237049

do czego jest ten dodatkowy kanal ze spalinami na kolektorze ??

a po drugie http://www.putfile.com/pic.php?img=7237297

w jakim celu stosuje sie 2 turbiny w silniku R4

czy w celu zwiekszenia cisniena doladowania?? czy tez ma to cos wspolnego z harakterystyka??

moje domysly takie na chlopski rozum sa takie ze by ladowac wieksze cisnienie jednoczesnie nie robiac jakies masakrycznej turbo dziury zlosnik.gifduzo mijam sie z prawda cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie takie pytanko gdzie konczy sie bezpieczna granica dla seryjnego ukladu tlokowo korbowego (wal tloki korby) w silniku 1,2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> przy jakiej mocy najsłabszy element seryjnego silnika 1.2 sie wysra

> (zegnie, peknie stopi)

O te informacje dokladnie mi chodzilo co chcialem to sie dowiedzialem

jeszcze jedno czy ten 250konny motur jest urzywany tylko na jakies zawody czy urzytkowany takze w ruchu miejskim ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> raczej na co dzień to nie pojeździsz tym chyba, że będziesz miał

> dużo samozaparcia i kasy na wachę

jezeli tylko i wylacznie paliwo i podejzewam spiek jest tu przeszkada to nie ma zadnych przeszkod :d

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam mam takie pytanko Dp mam srednicy 50mm i musze stworzyc jakis wydech chcialem zeby dalej byl tej samej srednicy tylko nie wiem z czego zastosowac tlumniki moze ktos mogl by pomoc oczywiscie najlepiej by bylo jak by te tlumniki byly w pelni przelotowe zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec czekam na jakies opinie

teraz drugie pytanko generalnie z moim turbo mam problem polega on na tym ze przy pelnym otwarciu przepustnicy zapala sie kontrolka wtrysku i auto zaczyna szarpac i nie jechac dolegliwosc ta pojawia sie najczesciej przy okolo 3000-4000 obr/min silnik wczesniej pracowal w innej budzie i takiego problemu nie bylo tyle tylko ze po przekladce zmienila sie jedna rzecz wczesniej ECU bylo od 1,2 z SMT6 pozniej dane z SMT6 zostaly zgrane na chip i wpiete w kompa i wszytko chulalo jak przelozylismy to do mnie zostawilismy cala wiazke od 1,1 lacznie z kompem i jedyne co do kompa wpielismy chip z nastawami z SMT6 czy roznice miedzy kompami 1,1 i 1,2 sa na tyle duze ze moga takowy blad powodowac?? a jezeli nie to czy prowodyrem moze byc czujnik polozenia walu bo to jedyny w silniku ktorego nie wymienilismy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W sumie to może poczekajmy aż kolega dokładnie wyjaśni jak to było

> zrobione

a zatem poczatkowo silnik pracowal na wiazce od 1,2 duzym kompie i zostal wystrojony na SMT6 nastepnie zostaly przygotowane 3 chipy na podstawie danych z SMT6 i wykonane byly przez ciebie tommi (dla evila je robiles) i ponoc po wlozenie ich do kompa 1,2 bylo wszytko ok poprzedni wlasciciel wsadzal je takze do kompa 1.1 podlaczal to pod swoja wiazke i dalej to chulalo nastepnie silnik zosta wyciagniety z budy i wsadzony do mojej zostal on podlaczony do wiazki z 1,1 i takiego tez kompa a do niego zostal dolozony jeden z 3 chipow i wszystko niby chula ale wystepuje blad w sytuacji opisanej wczesniej ostatnio tez padly podejzenia na czujnik polozenia walu ale nie wiem czy to mozliwe zeby on tak regularnie swirowal

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.