Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

szybkie pytanie

jakie swiece zastosowac do 1,2 suszarka z astry 1,7d cisnienie 0,8bar-a??

Share this post


Link to post
Share on other sites

takie pytanie do kolegow z jakich sprzegiel korzystacie ?? ja mam valeo od 1,2 16V i zaczyna sie troche slizgac dlatego zaczelem sie zastanawiac nad sprzeglem od radzikowskiego tylko nie wiem czy jest sens moze ktos juz wczesniej bral od niego sprzegla ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pany potrzeba mi pomocy bo zaczyna mi koncepcji brakowac caly czas mam problem z wydmuchujaca uszczelka pod glowica pacjet 1,2 8V zalozona kanapka 2 uszczelki tym razem elringa ale byly tez gotza i kwasiak teraz 2 mm byl 1mm cisnienie doladowania 1Bar glowica dokrecona tak jak fabryka kaze 20 niutoonow 40niutonow 90 stopni 90 stopni czy ja robie cos nie tak ze mi uszczelki jak muchy padaja ?? watpie ze to winna glowicy albo bloku bo od pierwszego wydmuchania do teraz (razem bylo ich chyba 4 albo 5) zmienila sie miedzy czasie i glowica i dol silnika i dalej jest to samo ma ktos jakies sugestie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommi jakies sugestie ?? moze nalezalo by glowice mocniej dociagnac dodam tylko ze uszczelka pada przy jazdach testowych czyli przebieg w okolicach 100 - 200 KM

moze ja robie cos nie tak podczas urzytkowania motoru ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto jest wystrojone na SMT 6 niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia AFR bynajmniej narazie

a czy przy obecnym programie zmniejszenie cisnienia doladowania moglo by pomoc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to jak to masz wystrojone bez pomiaru AFRu? Mieszanka "na oko"????

ja kupilem gotowy silnik ktory wczesniej jedzil i byl strojony sonda szerokopasmowa ale od mometu jak go zakupilem caly czas go odbudowoje bo okazal sie totalnym szrotem jedzil on na smt6 i powielu problemach ze sprzedajacym dostalem od niego i kompa i smt6 na ktorym to jedzilo wiec teoretycznie program powinien byc ok ale jak widac nie jest niewiem tez czy jedna z przyczyna moze byc paliwo poniewaz w polsce auto jedzilo niby na 98 oktanowej ja do takowej nie mam dostepu i leje 95 oktanowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak auto jest w irlandii

a tak z ciekawosci kogo z torunia bo sprzedajacy w toruniu mieszka i troche sie tam osob zna smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to ja dorzuce sie do dyskusji mam 1,2 uturbione na GT15 i ta turbina faktycznie jest zamala auto robilem do codziennego urzytkowania a w tej chwili wyglada to tak ze auto [kurza twarz] jak glupie od samego dolu pelne doladowanie osiaga przy okolo 2000-2500 obr/min co wiaze sie z tym ze na pierwszych 2 biegach na suchym trakcje bardzo trudno znalesc na mokrym trakcji niema nawet na III-ce auto jest cholernie narowiste i srednio spelnia funkcje auta na codzien icon_rolleyes.gif gdyby laga przeniesc w okoloice 3500 obr/min napewno bylo by wygodniej w codziennym urzytkowaniu tyle odemnie palacz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

odciecie na piatce bedziesz mial przy okolo 185km/h i caly czas bedziesz mial jeszcze jeden bieg do dyspozycji a pozatym ciezko bedzie ci nadazyc ze zmianami biegow zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja na chinskim czworniku a raczej tajwanskim mam czujniki od wskaznikow uszczelnilem je tasma teflonowa i nic nie cieknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo cieniutka biala tasma uzywana miedzy innymi przez hydraulikow kosztuje grosze a do uszczelniania gwintow jest wysmienita dostaniesz to w kazdej castoramie sklepie z materialami chydraulicznymi lub budowlanymi

Share this post


Link to post
Share on other sites

do turba mozesz smialo wyprowadzic wydech nawet w zderzaku glosno nie bedzie bo turbina mocno wycisza wydech

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wycisza ale bez przesady.Bez tlumika bedzie ryczal jak cholera.

no wiadomo mruczek to nie bedzie ale nie bedzie darl ryja jak wolnossacy

umnie jest cala plecionka zaaraz za miska poprzecierana i nieszczelna a mimo tego jest cicho milo i przyjemnie wydech 60 koncowy komin przelotowy 50 zlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie kto na cento dorabial blachy z kwasiaka ??

i od czego uzywaliscie stalowe UPG??

bo moje turbo ostatnio zasiorbalo wody do cylindra i znowu trza UPG zmienic grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki

jak dotad zawsze mialem przekladki z kwasiaka ale zwykle uszczelki i to niestety nie zdaje egzaminu

takze teraz sprubujemy zwykla stalowa i uszczelki tez stalowe zakrecony.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.