Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

Witam Panowie.

Mam pytanie, otóż mam wtryski z vw z przedłużoną dyszą, montował ktoś takie? Mam takie na stanie i pasowało by ich użyć co by nie kupować innych grinser006.gif

0280155825 - to numer katalogowy.

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zmienialem z 320 ccm ( zwykla koncowka) na 380ccm ( z przedluzona konc. ), koncowka wchodzi

> glebiej i jesli blizej zaworu. Napewno na +

No to dobrze, swoją drogą mają wydajność 235ccm więc nie za bogato.

Na razie muszą być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam wtryski 320 z 1.8 T czy pompa z punto gt to to samo co z 1.1 mpi ? Jesli nie i ta z punto gt

> jest wydajniejsza prosze o numer tej pompy zebym mogl ja znalezc na intercarsie. Czy

> potrzebuje przy takim setupie jakis regulator cisnienia paliwa? Co do przekladki pod glowice

> moze mi ktos podac numer uszczelek ktorych uzyc do zrobienia kanapki? Wiem ze z 1.4 8v ale

> konkretnie numer czesci bym prosil.

Co do pompy to na pewno w Puncie jest 3-barowa, w 1.1 mpi chyba też, aczkolwiek z Punto jest chyba wydajniesza.

Potrzebujesz regulator ciśnienia 3-barowy.

UPG z Grande Punto 1.4 8v numer części: 040.554 (Elring).

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam kolejne pytanie.

Wiem, że informacje o tym były już w tym temacie bo go całego przeczytałem jakiś czas temu, ale ciężko mi by było teraz te informacje odszukać.

Do rzeczy:

Jakie są prawidła podczas podłączania podciśnień?

Map seryjny jest wpięty w kolektor, ale jak podpiąć Ecu Master, zawór spustowy i wskaźnik doładowania?

Ecu Master pewnie na osobnym wyjściu, a wskaźnik i zawór spustowy można podpiąć pod rozgałęzione wyjście?

Na przepustnicy mam wolne dwa wyjścia.

Dobrze myślę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na P to raczej jest od wody ? takie grubsze krucce ?

> wskaznik, DET-a i mapa pod jedno.

> pod osobny mam blowa

> kiedys bylo inaczej ale wiekszego znaczenia to nie ma. Wazne zeby wezyki byly jak najkrótsze

Podgrzewanie przepustnicy omijam, ale te króćce to wiem które 270751858-jezyk.gif

Poza podgrzewaniem jeszcze są dwa króćce. jeden od filtra par paliwa, a drugi nie pamiętam, zamierzałem je wykorzystać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie smile.gif

Panowie mam znowu pytanie.

Ogarnąłem układ chłodzenia u siebie po montażu turbo i pozwoliłem się silnikowi na wolnych obrotach nagrzać do temperatury roboczej.

Jak przygazuję trochę i odpuszczę gaz to w turbinie słychać dziwny szum/rzężenie - dźwięk podobny do uszkodzonych łożysk w alternatorze, do tego na wolnych obrotach słychać turbinę, taki jakby gwizd.

To normalne, czy turbina się na złom nadaje? Smarowanie ma poprzez restryktor około 2mm. Nie nagrywałem pracy turbiny bo i tak by tego dobrze słychać na nagraniu nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, zabieram się za strojenie tego dziada i mam małą prośbę.

Udostępnił by mi ktoś swoją mapę co bym miał już jakieś podstawy do strojenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, przebrnąłem przez większość problemów, ale ponownie mam pytanie 270751858-jezyk.gif

Mam w domu kilka takich elektro zaworów z cc 700 na aisan-ie:

Elektrozawor%20Fiat%20Cinquecento%20700%20Aisan%20podcisnienia%20regulacji%20wolnych%20obrotow%20oe46429079%20oe7747593%20n116r55.JPG

Jak nie jest podłączone zasilanie do tego zaworu to przepuszcza powietrze przez króciec z czarną nakładką i króciec biały, który na podanym przeze mnie zdjęciu wystaje do góry.

Jak podłączę zasilanie to powietrze przepuszczane jest przez oba króćce białe.

I tu pytanie, dało by się tego użyć jako EBC w jakiś sposób?

Oczywiście jeszcze muszę zmierzyć oporność cewki, co bym nie upalił DET-a angryfire.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak chodzi o logikę działania, to jest to to co potrzebujesz, pytanie tylko nie czy DET wytrzyma

> (choć też trzeba sprawdzić), ale czy sam zawór jest przystosowany do pracy z częstotliwościami

> i obciążeniem wymaganym do operowania EBC Do czego ten zawór służy w aisanie?

Do czego konkretnie ten zawór służy to nie wiem. Też w sumie podciśnieniem steruje ale nie wiem jak dokładnie.

Nigdy nie zastanawiałem się nad tą kwestią, bo zawsze wywalałem ludziom Aisan-y i zakładałem inne gaźniki grinser006.gif

Musze poszukać w księdze do cc, pewnie tam to opisane jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam :)
Wtryskiwacze ze 150 konnego t-jeta jaką mają wydajność?
Kiedyś gdzieś w tym temacie chyba widziałem spis wtryskiwaczy z wydajnością, ale wertować 90 stron średnio mi się uśmiecha 😄
Chyba że ktoś dysponuje tym spisem i by udostępnił to byłbym wdzięczny :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To raczej średnio do mojego setupu, który składam...
A składam 1.2 16v, przekładka 2mm nierdzewka, uszczelka t-jet, turbo td04 z 2.5 tds, kolektor ssący t-jet, przepustnica 1.6 tylko muszę do Ciebie Lesiu się o flansze odezwać :)
CR nie liczony, jakoś nie mam do tego siły. Aktualnie wiozę blok na zabielenie i w sumie muszę głowicę pomierzyć bo nie wiem ile mogła być do tej pory planowana.
Jakie wtryski do tego wrzucić? Dmuchnąć pasuje minimum 1bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam znów :)
Mam w końcu turbinę, okazało się że to td04 11g, nada się czy mogę ją od razu na złom wyrzucić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.