Skocz do zawartości
Tommi

TURBO zrób Se sam

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to dokladnie robi?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to

> dokladnie robi?

od 100pln do 1tyś robi sie to tak, że zmienia sie mapy paliwa i zapłonu i masz remap zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić"

i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci wtryskiwaczy?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa

> wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie

> wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i

> wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to

> wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i

> pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest

> dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić"

> i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci

> wtryskiwaczy?

tak to się nazywa pseudo FMU, grabowski takie robi, na podstawie podciśnień ( i nad) FMU zwiększa ciśnienie na listwie paliwowej

teoretycznie idzie dobrać wtryski i wyregulować ciśnieniem na listwie paliwowej pod konkretny wynik ale jest to dość niebezpieczne

wzoru nie pamiętam

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> (...) Do silników 1.1 1.2 8v trzeba szukać czegoś w rodzaju > GT15 GT20 GT25 KKK K03/K03s IHI RHB5 itp. (...)

która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu, chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a byl by taki po kasie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do

> seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu,

> chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a

> byl by taki po kasie.

GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo

> zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba

> pzdr

a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"?

bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego auta jest...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"?

> bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego

> auta jest...

k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo

> zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba

> pzdr

czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo

> (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy

> VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

> pzdr

mozesz tez poszukac turbiny z lublina gt25 palacz.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam

> pzdr

Ale tego to ze świecą szukać frown.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Ale tego to ze świecą szukać

trochę tego jest jak się poszuka smile.gif

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo

> (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy

> VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

> pzdr

za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich furach to było

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich

> furach to było

> pzdr

łłłooooo, dzięki bow.gifbow.gifbow.gifjump.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> trochę tego jest jak się poszuka

> pzdr

Ciekawe czy któraś z tych w tej suprze biturbo z allegro by się nadawała zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe czy któraś z tych w tej suprze biturbo z allegro by się

> nadawała

daj linka

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> myślałem ze masz do samych turbin, tak to ci nie powiem bo nie

> pamiętam jakie tam siedziały ale pewnie mniejsza da radę

> pzdr

Chyba CT 26 tak jak wkleiłem wyżej hmm.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich

> furach to było

> pzdr

szacuken

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich

> furach to było

> pzdr

Mówisz o linkach w tym poscie? Sam je juz zapodawałem w tym wątku kilka dni temu :d

Pozdro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam

> pzdr

Sprawdzalem, w rs jest k04

k03 jest w s4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Mówisz o linkach w tym poscie? Sam je juz zapodawałem w tym wątku

> kilka dni temu :d

> Pozdro

dokładnie o ten drugi mi chodziło ok.gif

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie o ten drugi mi chodziło

> pzdr

A co powiecie na tą turbine CT26 będzie to dobre?

Gadałem z gościem od tej supry i właśnie CT26 tam siedzi smile.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 jest troche rzezbienia.

PozdrO

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do

> turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej

> spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03

> jest troche rzezbienia.

> PozdrO

chlopie z kazda jest rzezba, co ty myslisz ze kupisz pare gratow i wsio bedzie plug n play? jezeli tak to daj sobie spokoj odrazu smirk.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2 poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do

> turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej

> spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03

> jest troche rzezbienia.

> PozdrO

z k03 nie ma rzeźby, z k03s tak bo tam DP trzeba kombinować

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc

> wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura

> nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2

> poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by

> z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka

> ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2??

aluminium odpada... popłynie, kwasiak może być ok.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

tommi napisz jeszcze cos o prostych sposobach odprężania - ja dodam od siebie ze civica odprężyłem poprzez danie 2 uszczelek metalowych pod głowice (wiem ze to śmiesznie brzmi- ale pomysł działa do dzis )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

zlituj sie i tnij cytaty oslabiony.gif

pozdr.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> zlituj sie i tnij cytaty

> pozdr.

ok juz - dzięki nie spojrzalem ze taka kupa wyszła

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> ok juz - dzięki nie spojrzalem ze taka kupa wyszła

ile max. KM mozna wycisnąć przy standardowych wtryskiwaczach z 1.2 mpi (pompa 3bara)??? tak +/-

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> ile max. KM mozna wycisnąć przy standardowych wtryskiwaczach z 1.2

> mpi (pompa 3bara)??? tak +/-

110KM

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> no to zobaczymy

a jaką one mają wydajność ? jakby podnieść ciśnienie na listwie do 3 bar

to do soft turbo w sam raz na początek zabawy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak juz zbieramy wiedze, to pytanko dodatkowe wzgledem odprezania. Jezeli sie nie myle, to przy "wiekszym" odprezeniu przesuna sie czasy otwarcia zaworow, przy zalozeniu, ze nie podniesiemy glowicy tak wysoko, ze mozna pasek przelozyc o caly zabek. Wiem, ze mozna do tego zastosowac kola napedzajace walek z regulacja. Ktos z was takich uzywa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko wazniak.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko

No jo, ale nie wszysscy maja 16v, a wszyscy chcieliby miec T zeby.GIF

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych

> wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece

> nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się

> pzdr

a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke smile.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke

już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo

zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec...

wiem zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> wiem

ze ty wiesz to nie watpie, pisze dla informacji innych ze swiece UT sa zimniejsze...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke

ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze

> zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają

> pzdr

moje świeczki NGK pod serie przelatały już ze trzy setupy silnika i zawsze było ok zlosnik.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.