Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

> Nie w samym remapowaniu jest problem tylko w chwilowym braku fejsu do

> zgrania i wgrania softu

nie wnikam , lecz czekam na taka mozliwosc (bo powyzej 0,4 bara na soft turbo boje sie na dodatkowym wtrysku smile.gif)

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w podcisnieniu to seryjny sie sprawdza , bez wymiany na mpxy

> a jezeli chodzi o strojenie to bardzo chetnie tylko nikt nie potrafi

> zelowych remapowac (czytaj watki ponizej)

ja to wogóle nie rozumiem tutaj podejścia z remapowanie, czemu sobie nie kupić EcuMajstra lum SMTka i normalnie zestroić hmm.gif ja wiem że się da i tacy jak Tommi robią to bez problemu ale dla zwykłego śmiertelnika najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest właśnie świnka

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja to wogóle nie rozumiem tutaj podejścia z remapowanie, czemu sobie

> nie kupić EcuMajstra lum SMTka i normalnie zestroić ja wiem że

> się da i tacy jak Tommi robią to bez problemu ale dla zwykłego

> śmiertelnika najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest

> właśnie świnka

> pzdr

klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

> klik

z tego co mówił bodajże Colin czyli jeden z twórców EM to nie rozjeżdża sie ale mogę się mylić

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,a ja panowie mam pytanie z innej beczki... jesli do silniczka ktory bedzie uturbiony(1.2 8v z PI) orginalne wtryski maja okreslony kat rozpylania mieszanki,a wlozymy inne np z FC i one beda mialy inny kat,powiedzmy wezszy. Wtedy mieszanka nie bedzie sie dokladnie w calej komorze spalac,przy okazji moze sie zdarzyc ze mieszanka bedzie sie spalala na tloku co spowoduje jego wypalenie i moga poprostu zrobic sie dziury na tloku.Czy ktos z was co ma silniczek z innymi wtryskami ma takie problemy? Albo jakie wtryski wsadzic zeby nie bylo takich problemow,czyli zeby mialy podobne parametry wtrysku do oryginalnych.

Dobrze mysle? jesli nie,to prosze poprawic... dopiero sie ucze za mechanika

pozdro grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam,a ja panowie mam pytanie z innej beczki... jesli do silniczka

> ktory bedzie uturbiony(1.2 8v z PI) orginalne wtryski maja

> okreslony kat rozpylania mieszanki,a wlozymy inne np z FC i one

> beda mialy inny kat,powiedzmy wezszy. Wtedy mieszanka nie bedzie

> sie dokladnie w calej komorze spalac,przy okazji moze sie

> zdarzyc ze mieszanka bedzie sie spalala na tloku co spowoduje

> jego wypalenie i moga poprostu zrobic sie dziury na tloku.Czy

> ktos z was co ma silniczek z innymi wtryskami ma takie problemy?

> Albo jakie wtryski wsadzic zeby nie bylo takich problemow,czyli

> zeby mialy podobne parametry wtrysku do oryginalnych.

> Dobrze mysle? jesli nie,to prosze poprawic... dopiero sie ucze za

> mechanika

> pozdro

nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie sie martwisz zlosnik.gif to nie jest wtrysk bezposredni gdzie wtryskiwacz macz umieszczony w glowicy zlosnik.gif tutaj paliwo wtryskiwane jest do kanalu ssacego i juz tam tworzy sie mieszanka hmm.gif

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie sie martwisz to

> nie jest wtrysk bezposredni gdzie wtryskiwacz macz umieszczony w

> glowicy tutaj paliwo wtryskiwane jest do kanalu ssacego i juz

> tam tworzy sie mieszanka

> pozdr.

Raacja,pomylilem fakty. grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam małe pytanie odnośnie turbo...

Właśnie wkładam silnik 1100 mpi, głowica, kolektor, przepustnica od punto 75, wydech przelotowy śr.45mm. Czyli szału nie ma, ale nie jest źle. Mam również cały silnik z UT na graty, turbo, ic orurowanie, flansze itp. Czy jest sens uturbiać 1100mpi na tym osprzęcie?? Myslałem nad ogarnięciem paliwa dodatkowym wtryskiem z czujnikiem pod/nadciśnienia, razem ze zmianą kompa na takiego od 1,2mpi b ten od 1,1 podobno niereformowalny smile.gif Chętnie wysłucham waszych uwag... Pozdrawiam Sobi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja równiez mam inne pytanko. Najprawdopodobniej kupuje silnik 1.2 turbo od kolegi Valo. Tyle ze jest taki oto problem ze ja mam klime i abs a on nie ma. I pytanie do was: czy to moze w czyms przeszkodzic? Bo raz kupowalem łape silnika( nie pamietam która) i do wersji z klima byla inna i to mnie zastanawia... Czy nie bedzie poprostu problemow z tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki ten silnik z UT masz 1.3 czy 1.4?? Ja zakupilem suszarke z UT 1.4 i ja bede macil grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z ABS masz dodatkowe otowry w bloku

Czyli jak on nie ma tych otworów to bedzie trudno tak plug and paly? Bo w sumie nie wiem co z tym robic, bo mi silnik padł na amen a juz od dawna sie czailem na ten od Valo. Czyli to raczej nie bedzie prosta operacja, i albo trzeba bedzie rzeźbic albo zrezygnowac z abs...?

Bo to jest taka sprawa ze on ma ten silnik od kogos a ten ktos musial go wyciagac z jakeigos punto bo byl w seju. smile.gif I mozliwe ze poczatkowo byl w aucie z ABS. Darady to jakos rozpoznac po numerach czy nie iwem czym? I gdzie to jest to moze mozna by było zlokalizowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stary przy turbo zawsze trzeba cos przerobic , zawsze cos wyjdzie w pracniu

tak jak pisałem CI na kaciku punto - napewno IC nie zmiescisz przed chłodnica , przewody od klimy moga przeszkadzac itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaloz dodatkowe wtryski plus czujnik nadcisnienia.Prosta i skuteczna metoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jaki ten silnik z UT masz 1.3 czy 1.4?? Ja zakupilem suszarke z UT

> 1.4 i ja bede macil

Silnik to jakaś wydumka, kupiłem rozbite uno turbo które było przyprowadzone z niemiec po numerach wyszło że blok i wałek są od 1,5, a głowica i osprzęt od 1,3T. Chciałem zrobić centrala w maluchu, ale teraz remontuje moje cc i korci mnie żeby je uturbić, a koszty nieporównywalnie mniejsze smile.gif

>Zaloz dodatkowe wtryski plus czujnik nadcisnienia.Prosta i skuteczna metoda.

Bartekk, tak też planuje zrobićtylko zastanawiam się nad dwoma małymi wtryskami, jeden lał by jak tylko turbo zaczęło by tłoczyć, a drugi przy większym obciążeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma sensu.Dwa dodatkowe seryjne wtryski podpiete pod seryjna instalacje przez czujnik nadcisnienia wystarcza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wygląda sprawa odpężenia silnika?? Jakie ciśnienie doładowania ustawić??

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaczy załozyc turbinke , ale cisnienei zeby leciało w powietrze - a wiec nie podlaczyc dolotu ?

smarowanie tak , DP do reszty tłumika , filtr z 126p - wylot wolny

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> znaczy załozyc turbinke , ale cisnienei zeby leciało w powietrze - a

> wiec nie podlaczyc dolotu ?

> smarowanie tak , DP do reszty tłumika , filtr z 126p - wylot wolny

> pzdr

można ale można przekręcić turbine bo WG nie będzie pracował jak należy, jak by otworzyć klapkę od WG to może latać ale ja bym nie ryzykował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich jestem nowy na tym forum ale chyba tu zagoszcze na dluuugo:) Mam kilka pytan.Mam zamiar dolozyc turbine do swojego auta CC z silnikiem 1.2MPI z Punto.Wiekszosc informacji juz mam i duzo probklemow rozwialazlem.Jestem na etapie kompletowania czesci to tego projektu.Mam kilka pytan do Was.Jezeli chodzi o dodatkowe wtryski to czy mozna zastosowac sespol wtryskowy z silnika Punto SPi czy to zadziala,kolejno gdzie mozna dostac zaworek do "oszukania" MAP sensora i jak sie o niego pytac tzn jak go nazwac.Jeszcze jedo pytanie :co by sie stalo jak by zalozyc samo turbo bez dodatkowych wtryskow tzn mieszanka zuborzona by byla wtedy ale jakie by to mialo stutki dla silnika(pytam z czystej ciekawosci)

Pozdrawiam wszystystkich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, możecie mi podać nr świecy z NGK bo szukam i nigdzie nie mają a te z 1,3 Uno Turbo maja większy gwint niż ta moja :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Hej, możecie mi podać nr świecy z NGK bo szukam i nigdzie nie mają a

> te z 1,3 Uno Turbo maja większy gwint niż ta moja :/

Z punto turbo zakupiłem BCPR6ET (2197) trzy elektrodowe, a dla ciekawostki w 8v seryjne mają nr BCPR6E i są jedno elektrodowe.

Czyli punto turbo ma taką samą ciepłotę co wolny ssak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam wszystkich jestem nowy na tym forum ale chyba tu zagoszcze na

> dluuugo:) Mam kilka pytan.Mam zamiar dolozyc turbine do swojego

> auta CC z silnikiem 1.2MPI z Punto.Wiekszosc informacji juz mam

> i duzo probklemow rozwialazlem.Jestem na etapie kompletowania

> czesci to tego projektu.Mam kilka pytan do Was.Jezeli chodzi o

> dodatkowe wtryski to czy mozna zastosowac sespol wtryskowy z

> silnika Punto SPi czy to zadziala,kolejno gdzie mozna dostac

> zaworek do "oszukania" MAP sensora i jak sie o niego pytac tzn

> jak go nazwac.Jeszcze jedo pytanie :co by sie stalo jak by

> zalozyc samo turbo bez dodatkowych wtryskow tzn mieszanka

> zuborzona by byla wtedy ale jakie by to mialo stutki dla

> silnika(pytam z czystej ciekawosci)

> Pozdrawiam wszystystkich

Zacznij czytać od pierwszego posta. hehe.gif Ten temat kilka razy się przewinął. hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam mam takie pytanko Dp mam srednicy 50mm i musze stworzyc jakis wydech chcialem zeby dalej byl tej samej srednicy tylko nie wiem z czego zastosowac tlumniki moze ktos mogl by pomoc oczywiscie najlepiej by bylo jak by te tlumniki byly w pelni przelotowe zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> witam mam takie pytanko Dp mam srednicy 50mm i musze stworzyc jakis

> wydech chcialem zeby dalej byl tej samej srednicy tylko nie wiem

> z czego zastosowac tlumniki moze ktos mogl by pomoc oczywiscie

> najlepiej by bylo jak by te tlumniki byly w pelni przelotowe

a po co tlumik?

silnik doladowany jest wystarczajaco cichy wiec nie ma po co zakladac tlumika ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zacznij czytać od pierwszego posta. Ten temat kilka razy się

> przewinął.

ale chlopak dobre pytanie zadał

moze by tak dodatkowy wtrysk dac nad przepustncia , wykorzystujac mocowanie serii spi?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale chlopak dobre pytanie zadał

> moze by tak dodatkowy wtrysk dac nad przepustncia , wykorzystujac

> mocowanie serii spi?!

kiedys sie o to ja tez pytałem. Podobnio będzie duuzo za bogato...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kiedys sie o to ja tez pytałem. Podobnio będzie duuzo za bogato...

ale ja nie mowie zeby seryjny wtrysk od mpi zakladac - tylko odpowiedni do doładowania

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale ja nie mowie zeby seryjny wtrysk od mpi zakladac - tylko

> odpowiedni do doładowania

jezeli chcesz załozyć na gore z spi wrysk to nie da się załozyć z mpi tulko z spi.

A wtedy jezeli będziesz go sterował włącznikiem ciśnieniowym to będzie się otwierał na czas pojecynczego wtrsyku mpi.... Ale w mpi są cztery wtryski czyli sumując powinno być tak samo. Teoretycznie jeden etryskiwacz z spi powinien mieć wydajność taką jak cztery z mpi. Czyli jak masz dolot mpi i dotego dołozysz jeden trysk z spi sterowany włącznikiem cisnieniowym i będą takie same czasy otwarcia jak normalnie mi to powinno do jednego bara wystarczyć....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie tez mi sie wydaje ze bedzie duzo za bogato ale wydaje mi sie ze szlo by to obejsc po przez regulator cisnienia na dodatkowy wtrysk lub jakis zaworek kulowy zeby recznie ustawic dawke paliwa na 5 wtrysk ale to by na zasadzie prob i bledow bylo mi sie wydaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do osób, które odpręzały silniki. Nie mogę nigdzie znaleść tłoków od 1.2, a nowe kosztują ponad 1000z plnów frown.gif . Zastanawiam się nad przetoczeniem tłoków od 1.1. Robił ktoś już tak?? Jak z grubością denka tłoka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> sprzedam Ci moje tloki od 1.2 ile dajesz

a ile chcesz?? myslę ze się dogadamy wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec czekam na jakies opinie

teraz drugie pytanko generalnie z moim turbo mam problem polega on na tym ze przy pelnym otwarciu przepustnicy zapala sie kontrolka wtrysku i auto zaczyna szarpac i nie jechac dolegliwosc ta pojawia sie najczesciej przy okolo 3000-4000 obr/min silnik wczesniej pracowal w innej budzie i takiego problemu nie bylo tyle tylko ze po przekladce zmienila sie jedna rzecz wczesniej ECU bylo od 1,2 z SMT6 pozniej dane z SMT6 zostaly zgrane na chip i wpiete w kompa i wszytko chulalo jak przelozylismy to do mnie zostawilismy cala wiazke od 1,1 lacznie z kompem i jedyne co do kompa wpielismy chip z nastawami z SMT6 czy roznice miedzy kompami 1,1 i 1,2 sa na tyle duze ze moga takowy blad powodowac?? a jezeli nie to czy prowodyrem moze byc czujnik polozenia walu bo to jedyny w silniku ktorego nie wymienilismy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke

> goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i

> wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna

> kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza

> zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec

> czekam na jakies opinie

Ja używałem spesso racing i nie było z nią problemu

co do drugiego kompa to teraz już nie pamiętam dokładnie ale kompy mogą się różnić

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke

> goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i

> wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna

> kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza

> zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec

> czekam na jakies opinie

do momentu gdy nie ładujesz 2bary nie martw sie uszczelką, jeśli wydmuchuje to zacznij od poprawnego wystrojenia kompa a skończ na planowaniu bloku i głowicy ewentualnie sprawdzeniu przekłądki którą masz.

> teraz drugie pytanko generalnie z moim turbo mam problem polega on na

> tym ze przy pelnym otwarciu przepustnicy zapala sie kontrolka

> wtrysku i auto zaczyna szarpac i nie jechac dolegliwosc ta

> pojawia sie najczesciej przy okolo 3000-4000 obr/min silnik

> wczesniej pracowal w innej budzie i takiego problemu nie bylo

> tyle tylko ze po przekladce zmienila sie jedna rzecz wczesniej

> ECU bylo od 1,2 z SMT6 pozniej dane z SMT6 zostaly zgrane na

> chip i wpiete w kompa

coś chyba zamotałeś....tak sie nie da... no chyba że... ale nie sądze....

> i wszytko chulalo jak przelozylismy to do

> mnie zostawilismy cala wiazke od 1,1 lacznie z kompem i jedyne

> co do kompa wpielismy chip z nastawami z SMT6 czy roznice miedzy

> kompami 1,1 i 1,2 sa na tyle duze ze moga takowy blad

> powodowac?? a jezeli nie to czy prowodyrem moze byc czujnik

> polozenia walu bo to jedyny w silniku ktorego nie wymienilismy??

kompy sa inne, mapy sa inne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> coś chyba zamotałeś....tak sie nie da... no chyba że... ale nie

> sądze....

Oczywiście, że tak się nie da zlosnik.gifok.gif m.in. z powodu innej rozdzielczości map. Wiadomo, że da się ustawić takie same parametry pracy silnika jak za pomocą SMT, ale napewno nie w ten sposób zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Oczywiście, że tak się nie da m.in. z powodu innej rozdzielczości

> map. Wiadomo, że da się ustawić takie same parametry pracy

> silnika jak za pomocą SMT, ale napewno nie w ten sposób

nie no mnie chodziło o to że może ktoś wpadł na pomysł sprawdzenia jakie korekcje wprowadza smt, przerobić to na czasy wtrysku i zapłon zaaplikowac te wartości do ecu strojąc silnik ale to i tak do bani bez zmiany mapa bo pewnie smt widziało innego mapa niż seria itp itd. a jak ktoś jeszcze zasadził eprom z 1.1 do 1.2 i to działa to ja już niewiem co powiedzieć zlosnik.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to może poczekajmy aż kolega dokładnie wyjaśni jak to było zrobione zlosnik.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W sumie to może poczekajmy aż kolega dokładnie wyjaśni jak to było

> zrobione

a zatem poczatkowo silnik pracowal na wiazce od 1,2 duzym kompie i zostal wystrojony na SMT6 nastepnie zostaly przygotowane 3 chipy na podstawie danych z SMT6 i wykonane byly przez ciebie tommi (dla evila je robiles) i ponoc po wlozenie ich do kompa 1,2 bylo wszytko ok poprzedni wlasciciel wsadzal je takze do kompa 1.1 podlaczal to pod swoja wiazke i dalej to chulalo nastepnie silnik zosta wyciagniety z budy i wsadzony do mojej zostal on podlaczony do wiazki z 1,1 i takiego tez kompa a do niego zostal dolozony jeden z 3 chipow i wszystko niby chula ale wystepuje blad w sytuacji opisanej wczesniej ostatnio tez padly podejzenia na czujnik polozenia walu ale nie wiem czy to mozliwe zeby on tak regularnie swirowal

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a zatem poczatkowo silnik pracowal na wiazce od 1,2 duzym kompie i

> zostal wystrojony na SMT6 nastepnie zostaly przygotowane 3 chipy

> na podstawie danych z SMT6 i wykonane byly przez ciebie tommi

> (dla evila je robiles) i ponoc po wlozenie ich do kompa 1,2 bylo

> wszytko ok

jedyna taka rzeźba była u Alfiego, było wywalone smt i zasadzony komp od fefnastki ale w n/a, innych takich rzeźb nie robiłem i nigdy nie zgrywałem nic z smt bo nawet kabla nigdy nie miałem hehe.gifhehe.gifhehe.gif

> poprzedni wlasciciel wsadzal je takze do kompa 1.1

> podlaczal to pod swoja wiazke i dalej to chulalo

jest to niemożliwe rotfl.gif

> nastepnie

> silnik zosta wyciagniety z budy i wsadzony do mojej zostal on

> podlaczony do wiazki z 1,1 i takiego tez kompa a do niego zostal

> dolozony jeden z 3 chipow i wszystko niby chula ale wystepuje

> blad w sytuacji opisanej wczesniej

niema możliwości żeby chip z 1.1 spi działał bezproblemowo w kompie 1.2 mpi więc sprawa jest mocno naciągana.....

> ostatnio tez padly podejzenia

> na czujnik polozenia walu ale nie wiem czy to mozliwe zeby on

> tak regularnie swirowal

jeśli chip był robiony pod n/a to na turbo silnik zawsze będzie świrował rotfl.gif

powiem więcej.... nie kojaze zadnego evila.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, proszę mnie nie zjechać od razu, bo jestem laikiem w tej kwestii...

Tak sobie siedzę i myślę.... (Mowa tutaj o PII 1.2 8V bardzo podobnie jak w SC 1.1 MPI po fl) Jak sie ma gazowania do T....

Jakby zapodać T razem z sekwencją... w ten sposób, żeby dać zawór kogoś tam (była tu o nim mowa) zeby.GIF Ten co reguluje ciśnienie doładowania, najlepiej jakiś elektryczny.... i połączyć to razem z gazem.... tzn:

silnik zimny i pracuje na benzynie:

Zawór się otwiera i popuszcza całe doładowanie... silnik pracuje na benie jakby był bez T.

w momencie przełączenia na gaz powiedzmy zawór ustawia się na 0,8 bara i gaz wkracza do dzieła....

Dało by radę coś takiego zrobić?...

Ogólnie to koszt eksploatacji będzie podobny jak bez T, koszt montażu T bedzie podobny... zamiast SMT6, strojenia i wydajniejszych wtrysków przyjdzie gasss sekwencja

Co myślicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam, proszę mnie nie zjechać od razu, bo jestem laikiem w tej

> kwestii...

> Tak sobie siedzę i myślę.... (Mowa tutaj o PII 1.2 8V bardzo podobnie

> jak w SC 1.1 MPI po fl) Jak sie ma gazowania do T....

> Jakby zapodać T razem z sekwencją... w ten sposób, żeby dać zawór

> kogoś tam (była tu o nim mowa) Ten co reguluje ciśnienie

> doładowania, najlepiej jakiś elektryczny.... i połączyć to razem

> z gazem.... tzn:

> silnik zimny i pracuje na benzynie:

> Zawór się otwiera i popuszcza całe doładowanie... silnik pracuje na

> benie jakby był bez T.

> w momencie przełączenia na gaz powiedzmy zawór ustawia się na 0,8

> bara i gaz wkracza do dzieła....

> Dało by radę coś takiego zrobić?...

> Ogólnie to koszt eksploatacji będzie podobny jak bez T, koszt montażu

> T bedzie podobny... zamiast SMT6, strojenia i wydajniejszych

> wtrysków przyjdzie gasss sekwencja

> Co myślicie?

głupota pierwszej wody, albo rybki albo akwarium nie mieszaj bo skończy sie wybuchem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> głupota pierwszej wody, albo rybki albo akwarium nie mieszaj bo

> skończy sie wybuchem....

Czyli dać sobie spokój z gazownią i zrobić to tak jak należy i nic nie kombinować... A i dobrze kubeł zimnej wody na głowie nikomu nie zaszkodzi zanim zrobi coś złego smile.gif

Pozdr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czyli dać sobie spokój z gazownią i zrobić to tak jak należy i nic

> nie kombinować... A i dobrze kubeł zimnej wody na głowie nikomu

> nie zaszkodzi zanim zrobi coś złego

> Pozdr!

ot co ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlopaki mam taki plan:

mysle nad uturbieniem 1.2 8v ale chcialem motorek lekko odprezyc poprzez "kanapke" ale niestety nie wiem skad skolowac owa wkladke? Moze zapdoacie jakims cynkiem...

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Chlopaki mam taki plan:

> mysle nad uturbieniem 1.2 8v ale chcialem motorek lekko odprezyc

> poprzez "kanapke" ale niestety nie wiem skad skolowac owa

> wkladke? Moze zapdoacie jakims cynkiem...

> pzdr.

poszukać warsztatu gdzie wycinają metal laserowo

dac im UPG i kazać wyciąć taką samą z metalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Chlopaki mam taki plan:

> mysle nad uturbieniem 1.2 8v ale chcialem motorek lekko odprezyc

> poprzez "kanapke" ale niestety nie wiem skad skolowac owa

> wkladke? Moze zapdoacie jakims cynkiem...

> pzdr.

Pogadaj z kolegą Lesiu.Z

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.