Jump to content

TURBO zrób Se sam


Recommended Posts

> Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to

> dokladnie robi?

od 100pln do 1tyś robi sie to tak, że zmienia sie mapy paliwa i zapłonu i masz remap zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić"

i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci wtryskiwaczy?

Link to post
Share on other sites

> a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa

> wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie

> wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i

> wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to

> wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i

> pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest

> dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić"

> i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci

> wtryskiwaczy?

tak to się nazywa pseudo FMU, grabowski takie robi, na podstawie podciśnień ( i nad) FMU zwiększa ciśnienie na listwie paliwowej

teoretycznie idzie dobrać wtryski i wyregulować ciśnieniem na listwie paliwowej pod konkretny wynik ale jest to dość niebezpieczne

wzoru nie pamiętam

pzdr

Link to post
Share on other sites

> (...) Do silników 1.1 1.2 8v trzeba szukać czegoś w rodzaju > GT15 GT20 GT25 KKK K03/K03s IHI RHB5 itp. (...)

która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu, chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a byl by taki po kasie.

Link to post
Share on other sites

> która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do

> seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu,

> chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a

> byl by taki po kasie.

GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba

pzdr

Link to post
Share on other sites

> GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo

> zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba

> pzdr

a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"?

bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego auta jest...

Link to post
Share on other sites

> a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"?

> bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego

> auta jest...

k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam

pzdr

Link to post
Share on other sites

> GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo

> zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba

> pzdr

czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

pzdr

Link to post
Share on other sites

> czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo

> (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy

> VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

> pzdr

mozesz tez poszukac turbiny z lublina gt25 palacz.gif

Link to post
Share on other sites

> czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo

> (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy

> VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac?

> pzdr

za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich furach to było

pzdr

Link to post
Share on other sites

sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 jest troche rzezbienia.

PozdrO

Link to post
Share on other sites

> sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do

> turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej

> spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03

> jest troche rzezbienia.

> PozdrO

chlopie z kazda jest rzezba, co ty myslisz ze kupisz pare gratow i wsio bedzie plug n play? jezeli tak to daj sobie spokoj odrazu smirk.gif

Link to post
Share on other sites

Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2 poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2??

Link to post
Share on other sites

> sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do

> turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej

> spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03

> jest troche rzezbienia.

> PozdrO

z k03 nie ma rzeźby, z k03s tak bo tam DP trzeba kombinować

pzdr

Link to post
Share on other sites

> Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc

> wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura

> nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2

> poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by

> z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka

> ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2??

aluminium odpada... popłynie, kwasiak może być ok.gif

Link to post
Share on other sites

tommi napisz jeszcze cos o prostych sposobach odprężania - ja dodam od siebie ze civica odprężyłem poprzez danie 2 uszczelek metalowych pod głowice (wiem ze to śmiesznie brzmi- ale pomysł działa do dzis )

Link to post
Share on other sites

Jak juz zbieramy wiedze, to pytanko dodatkowe wzgledem odprezania. Jezeli sie nie myle, to przy "wiekszym" odprezeniu przesuna sie czasy otwarcia zaworow, przy zalozeniu, ze nie podniesiemy glowicy tak wysoko, ze mozna pasek przelozyc o caly zabek. Wiem, ze mozna do tego zastosowac kola napedzajace walek z regulacja. Ktos z was takich uzywa?

Link to post
Share on other sites

ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się

pzdr

Link to post
Share on other sites

> ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych

> wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece

> nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się

> pzdr

a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke smile.gif

Link to post
Share on other sites

> ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze

> zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają

> pzdr

moje świeczki NGK pod serie przelatały już ze trzy setupy silnika i zawsze było ok zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.