Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

> [kurza twarz], bo ja mam przełożenie 14/57

z tym przelozeniem i ta turbinka to bys sie chyba zamachal grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z tym przelozeniem i ta turbinka to bys sie chyba zamachal

I chyba tak bedzie jak na razie ze bede machał, zobaczymy w praniu ja to bedzie wygladało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak cały pic żeby zacząć samemu je programować a nie zmieniać

> wartości map

Jesli masz znajomych którzy to ogarneli to nie jest trudne widocznie , wtedy podchodzisz do tematu jak do S.A .

Jak widzisz mało kto chce sie dzielić taką wiedzą w PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jesli masz znajomych którzy to ogarneli to nie jest trudne widocznie

> , wtedy podchodzisz do tematu jak do S.A .

> Jak widzisz mało kto chce sie dzielić taką wiedzą w PL

Jest sporo osób która tą wiedzą się dzieli z innymi ale nikt nie idzie na "gotowe".

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jest sporo osób która tą wiedzą się dzieli z innymi ale nikt nie

> idzie na "gotowe".

Kazdy ma inaczej wiec kazde auto to inna baja niema cudownego programu ,,cud wirusik,, nie ma co sie gorączkować tak mysle na gotowe mozna popatrzyc co kto psuł reszte sam wiesz ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy pod barana trzeba zawsze wycinać pas przedni ?? czy jest jakies opcjonalne wyjście ?? Albo moze ktoś ma fotki różnich kolektorów wydechowych pod turbo , bede wdzieczny za foto wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wyregulować gaźnikiem

> pzdr

Ciekawe jakby ten gaźniczek działał w nadciśnieniu hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Koledzy moze mi powiecie ile może dmuchnąć max turbina GT12 ?? Bo

> chce dać 0,4 bara nią na silnik podoła temu ??

bez sensu bawic sie w turbo na 0,4 bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na razie tyle, ma to wystarczyć do wiosny a wtedy bedzie sie dalej modziło. A co do pytania ty moze ty znasz odpowiedź, ja chce max 120KM u seju 1,2 8v nic więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Koledzy moze mi powiecie ile może dmuchnąć max turbina GT12 ?? Bo

> chce dać 0,4 bara nią na silnik podoła temu ??

bartekk dmuchal wiecej niz 0,4 bara , ale pojawiało sie stukowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie przy rozwierceniu 1.1 pod tloki z 1.2 odpreza sie silnik czy cos jeszcze trzeba robic czy tylko tyle??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bartekk dmuchal wiecej niz 0,4 bara , ale pojawiało sie stukowe

Ja chce jak na razie to 0,4 na wiosnę będzie większa turbina i SMT6, Czyli mówisz że 0,4 dmuchnie i bedzie gicior - zobaczymy bo już zawiozłem to do Olka i czekam na termin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same tloki odpreza a do kompleciku mozesz dac jeszcze uszczelke metalowa z 1.2 16V, jaks ie nie myle tak ma Urwis

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy turbina GARRETT A/R 48M27 montowana w Volvo 850 się nada do czegoś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uszczelka podchodzi bez problemu nie trzeba jej nic przerabiac???? Jak zawioze blok i tloki i powiem zeby mi pod te tloki rozwert zrobili czy mam podac im wymiar ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co chcesz rozwiercać do 1.2? Nie łatwiej i taniej będzie założyć głowice z Pandy 1.2 60KM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Same tloki odpreza a do kompleciku mozesz dac jeszcze uszczelke

> metalowa z 1.2 16V, jaks ie nie myle tak ma Urwis

ale taką uszczelką w porównaniu do zwykłej z 8v doprażysz silnik zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli zwykla uszczelke od 1.2 zapodac czy jaka????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Po co chcesz rozwiercać do 1.2? Nie łatwiej i taniej będzie założyć

> głowice z Pandy 1.2 60KM?

a co ona ma dac? i czemu proownujesz to do rozwiertu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a co ona ma dac? i czemu proownujesz to do rozwiertu?

Z tego co widziałem ta głowica ma wyżej gniazda zaworowe, czyli chyba lepiej tym sposobem odprężać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Z tego co widziałem ta głowica ma wyżej gniazda zaworowe, czyli chyba

> lepiej tym sposobem odprężać?

to by oznaczalo ze albo ma inny doł albo tłoki/korby

i teraz pytanie czemu fiat mialby to zmieniac w stosunku do puntoII/seicento 1.1 mpi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie jak jest z ta uszczelka jaka trzeba zalozyc seryjna z 1.2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to by oznaczalo ze albo ma inny doł albo tłoki/korby

> i teraz pytanie czemu fiat mialby to zmieniac w stosunku do

> puntoII/seicento 1.1 mpi?

No chyba że ta z 1.1 była suto zebrana i tym się zasugerowałem przy porównaniu?

Może lepiej powiedzcie Boksie co i jak z tą uszczelką 893goodvibes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie jak jest z ta uszczelka jaka trzeba zalozyc seryjna z 1.2 8v

Tak seria 1.2, proponuje Goetz

Co do rozwiertu to jedziesz z blokiem i tłokami i oni sami mierzą tłoki i pod nie rozwiercają silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest jakis lepszy sposob na odprezenie silnika czy ten jest wystarczajacy???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A jest jakis lepszy sposob na odprezenie silnika czy ten jest

> wystarczajacy???????

Ten sposób jest dobry i sprawdzony, przy dobrze skręconym silniku 1,5 bara wytrzyma smile.gif albo wiecej

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co do wydechu fi 50 wystarcza czy trzeba fi 60 robic wydech????Jak jest z dlugoscia dolotu jak go policzyc?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A co do wydechu fi 50 wystarcza czy trzeba fi 60 robic wydech????Jak

> jest z dlugoscia dolotu jak go policzyc?????

To zależy jaką turbinę dasz ?

Dolot im krótszy tym mniejszy lag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak jest w glowicy na kanalach????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i

> bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama

> dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak

> jest w glowicy na kanalach????

przy tej turbinie nie wiecej niz wewn 55 ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acha. Jak jak z tym kolektorem wydechowym jest jest????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A co do wydechu fi 50 wystarcza czy trzeba fi 60 robic wydech????

phi 50 styka do 200km

> Jak

> jest z dlugoscia dolotu jak go policzyc?????

rób jak najkrótszy, będzie mały lag

PZDR

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Acha. Jak jak z tym kolektorem wydechowym jest jest????

ja mam K03 i taki kolektor

gallery-28577493-500x500.jpg

wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5 bara i je utrzymuje smile.gif pasa ciąć nie musiałem

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i

> bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama

> dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak

> jest w glowicy na kanalach????

średnica kolektora to nie mniej jak 38 i nie więcej niż 42 bo reszta to strata prędkości spalin i niepotrzebne rozprężanie, wydech ma nie stawiać oporów więc od turbiny dajedz DP o średnicy większej niż całość np 65 a reszta w 60 będzie ok ok.gif jeden tłumik dla wyciszenia lekkiego i back pressure i będzie ok waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja mam K03 i taki kolektor

> wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz

> dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5

> bara i je utrzymuje pasa ciąć nie musiałem

> pzdr

jak byś zasadził dobry kolektor to różnice byś odczuł i to znaczną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak byś zasadził dobry kolektor to różnice byś odczuł i to znaczną.

nie bo bedzie miał laga ... zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja mam K03 i taki kolektor

> wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz

> dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5

> bara i je utrzymuje pasa ciąć nie musiałem

> pzdr

a drut, skad ja znam ten drut i gruzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie bo bedzie miał laga ...

opinia jednego 10s

"W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!"

honda_bseries_proam_top_mount_manifold_03.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> opinia jednego 10s

> "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool

> poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!"

a od witka zgodze dostales na pokazywanie rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> opinia jednego 10s

> "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool

> poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!"

herezje prawisz .... a tamten sie nie zna ... zlosnik2.gifzlosnik2.gifzlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a od witka zgodze dostales na pokazywanie

fotka ze strony producenta zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak byś zasadził dobry kolektor to różnice byś odczuł i to znaczną.

narazie się sprawdza i to najważniejsze, narazie mam inne wydatki a jak już wszytko inne będzie gotowe to pokombinuje z kolektorem ale skoro na tym daję radę pogonić Imprezki to chyba źle nie jest zlosnik.gif ale tak wiem i pamiętam że moze być lepiej

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> opinia jednego 10s

> "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool

> poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!"

ty ale mi turbo wstaje przy jakiś 1500 obr więc po co ma mi wstawać przy 0 obr. icon_eek.gifrotfl.gif

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ty ale mi turbo wstaje przy jakiś 1500 obr więc po co ma mi wstawać

> przy 0 obr.

> pzdr

nie turbo tylko mały ślimaczek hehe.gifhehe.gif zasadź coś menskiego to zobaczysz co to znaczy dobry kolektor wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie turbo tylko mały ślimaczek zasadź coś menskiego to zobaczysz

> co to znaczy dobry kolektor

Tommi ja to wszystko wiem tyle ze utrzymywanie 3 wozów to kosztowna sprawa a Pontiac też swoje kosztuje, zasadzę k04 i jeśli będą problemy z napędzaniem to wtedy pomyślę nad nowym kolektorem

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tommi ja to wszystko wiem tyle ze utrzymywanie 3 wozów to kosztowna

> sprawa a Pontiac też swoje kosztuje, zasadzę k04 i jeśli będą

> problemy z napędzaniem to wtedy pomyślę nad nowym kolektorem

> pzdr

ten fajerptakus to ci potrzebny jak plaster na baranie jajca zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ten fajerptakus to ci potrzebny jak plaster na baranie jajca

jak się już zrobi to się będzie można siem lansować po mieście i małolaty wyrywać z przystanków prosto do Parku zlosnik.gif

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.