huba301 Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Zgadza się, ale tam jest jeszcze jakiś myk z odpowiednim podpięciem do zbiornika wyrównawczego, > działać to powinno tak, że po wyłączeniu różnice temperatur same przeciągają wodę przez T, > która potem leci do zbiornika górą. Ale jak napisałem wcześniej, nie jestem pewien, nie > rozumiem, nie chce mi się, ..., tak tylko gdzieś raz wyczytałem. To raczej jest zrobiony myk żeby po wyłączeniu silnika gorąca woda poszła do zbiorniczka, dla tego dali rozgałęzienie nad głowicą, prawdopodobnie w najwyższym punkcie tej rurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Ogólnie zależy też w jakim celu to chłodzenie montujesz. To co ma Glaca i ja też mam podobnie, > służy głównie do chłodzenia T w czasie pracy. Najidealniej jest jak wejście do T, podpięte > odpowiednio wąskim przewodem, żeby zachować równowagę w układzie, jest podpięte jak najbliżej > za pompą, powrót jak najbliżej przed pompą. Ponieważ za pompą jest silnik, to najlepsze > miejsce do tego to wyjście z termostatu, najlepszy powrót do rury od pompy. > Druga metoda podpinania jest po to, żeby T się "samo" chłodziło po wyłączeniu silnika, ale nigdy do > końca nie zrozumiałem jak to działa. T-jet ma chyba jakąś mieszankę tych dwóch sposobów. Co do chłodzenia samej turbiny to wystarczy odczekać parę minut po upalaniu aż temperatura się zbije i wtedy wyłączyć silnik dlatego Wasze rozwiązanie lepiej mi podchodzi. Poza tym raczej nie założę nagrzewnicy więc idealnie w miejsce nagrzewnicy podepnę turbinę Sej będzie jeździł sporadycznie więc nie widzę sensu kombinowania nad samoczynną cyrkulacją po wyłączeniu silnika. Można też założyć turbotimera i po problemie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Panowie, jak najlepiej sprawdzić nieszczelność dolotu? Nie jest duża więc pewnie gołym okiem nie zobaczę od razu ale będę dzisiaj szukał i nie wiem jak się do tego zabrać, żeby nie rozkręcać wszystkich pięciu tysięcy opasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Panowie, jak najlepiej sprawdzić nieszczelność dolotu? > Nie jest duża więc pewnie gołym okiem nie zobaczę od razu ale będę dzisiaj szukał i nie wiem jak > się do tego zabrać, żeby nie rozkręcać wszystkich pięciu tysięcy opasek na odpalonym silniku delikatnie spsikuj sprayem (jakiś plak czy coś co daje mgiełke i jest łatwopalne) jak zaczną obroty wzrastać to będziesz wiedział w którym miejscu "zaciąga" lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > na odpalonym silniku delikatnie spsikuj sprayem (jakiś plak czy coś co daje mgiełke i jest > łatwopalne) > jak zaczną obroty wzrastać to będziesz wiedział w którym miejscu "zaciąga" lewe powietrze Oj, myślę że ta nieszczelność ujawnia się dopiero pod większym ciśnieniem i może ten sposób nie zadziałać. Myślałem o dmuchaniu sprężarką powietrza do dolotu, tylko musiałbym koniec przy stożku zaślepić. Robił ktoś tak? EDIT: Znalazłem szybko. BOV się rozleciał - grzybek rozkleił się na 2 części. Zaraz to poprawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Oj, myślę że ta nieszczelność ujawnia się dopiero pod większym ciśnieniem i może ten sposób nie > zadziałać. > Myślałem o dmuchaniu sprężarką powietrza do dolotu, tylko musiałbym koniec przy stożku zaślepić. > Robił ktoś tak? > EDIT: > Znalazłem szybko. BOV się rozleciał - grzybek rozkleił się na 2 części. Zaraz to poprawię nada sie to do smarowania Turbo?? rozne dlugosci sa dostepne... przewod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > nada sie to do smarowania Turbo?? rozne dlugosci sa dostepne... > przewod nie koniecznie paliwowy bedzie OK do oleju lepiej jak zakujesz na wymiar i pod dane koncowki jakie bedzie wkrecal. NIe narzucaj sobie koncowek kupujac najpierw przewod do smarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > nada sie to do smarowania Turbo?? rozne dlugosci sa dostepne... > przewod Ostatnia rzecz jaką chcesz mieć zdrutowaną w turbo to przewody olejowe, włączając w to spływ. Zakuj profi przewody o dopowiednich parametrach na wymiar i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Ostatnia rzecz jaką chcesz mieć zdrutowaną w turbo to przewody olejowe, włączając w to spływ. Zakuj > profi przewody o dopowiednich parametrach na wymiar i po sprawie. okk. wiem, ze musze dac restryktor 1mm. dzis dostalem chlodnice oleju pochodzaca z marei 1.9 razem z przewodami, ktore maja koncowkki pasujace do podstawki pod filtr, ktora tez pochodzi z marei w sumie zostalo to smarowanie i wskazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > okk. wiem, ze musze dac restryktor 1mm. To osobna rzecz, ale pomyśl przez chwilę, że smarowanie T i przewody od chłodnicy oleju to jest jedyny olej, który biegnie na zewnątrz silnika, pomyśl co się dzieje, jak któryś strzeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > To osobna rzecz, ale pomyśl przez chwilę, że smarowanie T i przewody od chłodnicy oleju to jest > jedyny olej, który biegnie na zewnątrz silnika, pomyśl co się dzieje, jak któryś strzeli wiem, wiem. dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 dmuchnij dymem z fajka albo niech ktoś ci dmuchnie pod maskę i obserwuj jak zachowuje się dym, warunek nie może być wiatru wtedy może uda się zobaczyć gdzie jest nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emek555 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 może głupie pytanie ale czy da radę zamontować turbo do 1.1 SPI? czy trzeba mieć górę od mpi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > może głupie pytanie ale czy da radę zamontować turbo do 1.1 SPI? czy trzeba mieć górę od mpi? da rade Novitec tak robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 Polecam >>drogos.pl o uturbieniu sc cc wie wszystko...sam byl autorem cc o mocy 170KM+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 kto mi powie jakiej srednicy w calach mam kupic cienki wentylator?? jaki najwiekszy sie miesci na chlodnice?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > kto mi powie jakiej srednicy w calach mam kupic cienki wentylator?? jaki najwiekszy sie miesci na > chlodnice?? ja mam 10 i na seryjnej jest ok. Wiekszego bym nie zmieścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > ja mam 10 i na seryjnej jest ok. Wiekszego bym nie zmieścił. chyba 10 jest na styk na wysokosc chlodnicy?? z tego co kojaze, to chlodnica ma cos kolo 25cm wysokosci, czyli ok 10cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 witam, mam pytanie czy te wtryski Audi a4 120km przypaszą pod Turbo do 1.2 8v? Orientuje sie ktos jaką moga mieć pojemnosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > witam, mam pytanie czy te wtryski Audi a4 120km przypaszą pod Turbo do 1.2 8v? > Orientuje sie ktos jaką moga mieć pojemnosc? Fizycznie zapewne tak, ale podaj ich oznaczenia aby wiedziec jaką mają wydajność. Na pewno w każdym razie nie dadzą rady przy standardowym ciśnieniu paliwa na listwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > witam, mam pytanie czy te wtryski Audi a4 120km przypaszą pod Turbo do 1.2 8v? > Orientuje sie ktos jaką moga mieć pojemnosc? Z wolnossacego są za małe. Musisz szukac z turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > chyba 10 jest na styk na wysokosc chlodnicy?? z tego co kojaze, to chlodnica ma cos kolo 25cm > wysokosci, czyli ok 10cali 10'tka w zupełnosci wystarcza, jest bardzo wydajny i przy nowej chłodnicy bardzo miło to pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Oznaczenia tych wtrysków to : 03790603IP albo 010M za małe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Pany kto i za ile wyspawał by mi kolektor pod T narazie bez flanszy bo do końca nie wiem jakie bedzie turbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Pany kto i za ile wyspawał by mi kolektor pod T narazie bez flanszy bo do końca nie wiem jakie > bedzie turbo ? To lepiej nie spawac, bo potem dospawasz flansze i moze braknac miejsca na chlodnice albo bedzie T sie opieralo o blok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > To lepiej nie spawac, bo potem dospawasz flansze i moze braknac miejsca na chlodnice albo bedzie T > sie opieralo o blok a jezeli bede wiedział jaka bede miał turbine to nie bedzie problemu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > To lepiej nie spawac, bo potem dospawasz flansze i moze braknac miejsca na chlodnice albo bedzie T > sie opieralo o blok popieram lepiej robic na gotowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > popieram lepiej robic na gotowo. ok ale juz tak wiele jest 1.2 8v T ze chyba mozna zrobić gotowca pod konkretna turbine ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > ok ale juz tak wiele jest 1.2 8v T ze chyba mozna zrobić gotowca pod konkretna turbine ?? Pod gt2056 na flanszy T2 mogę zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > a jezeli bede wiedział jaka bede miał turbine to nie bedzie problemu ?? Lepiej imo miec jak wiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Pany kto i za ile wyspawał by mi kolektor pod T narazie bez flanszy bo do końca nie wiem jakie > bedzie turbo ? Weź do Maćka jego kolektor pod turbinę nad skrzynią biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 Pany powiedzcie mi czy wtryski o numerze 06A 906 031 S z fałweja podejtą p&p pod listwe z t-jeta? Udostępnione na centoslask.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Pany powiedzcie mi czy wtryski o numerze 06A 906 031 S z fałweja podejtą p&p pod listwe z > t-jeta? > Udostępnione na centoslask.pl To sa srednie z vw ale z ta rurka, ponoc sa lepsze Niech ahi poda numer swoich jak pamieta to sprawdze w katalogu jaka maja dlugosc i zobaczymy czy ta sama. Normalne takie jak moje maja 61 a te maja 81 w/g katalogu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stopencja Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > To sa srednie z vw ale z ta rurka, ponoc sa lepsze > Niech ahi poda numer swoich jak pamieta to sprawdze w katalogu jaka maja dlugosc i zobaczymy czy ta > sama. > Normalne takie jak moje maja 61 a te maja 81 w/g katalogu od o-ringu do o-ringu mają miec 52mm tyle wyczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > Weź do Maćka jego kolektor pod turbinę nad skrzynią biegów Tak się właśnie od jakiegoś czasu zastanawiam nad takim kolektorem jakie są plusy i minusy takiego rozwiązania? Plusem na pewno jest to, że nie musimy kombinować z chłodnicą i upychać wszystkiego z przodu gdzie jest dość ciasno, minus to pewnie większy lag. Jak takie rozwiązanie sprawdza się na co dzień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 , minus to pewnie większy lag. Jak takie > rozwiązanie sprawdza się na co dzień? tak szczerze to nie wiem, nie jeździłem. Musiał byś się Molo zapytać jak to się sprawuje. Na pewno pod maską jest większy lans, do tego jak będzie w miarę reszta ogarnięta to nie spodkasz prędko na ulicy podobnie "fajnego" clean looka. A i jeszcze jeden plus to taki, ze da się upchnąć sporą turbinę. Zagadaj do MAćka to podeśle Ci kilka zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Lechu weź no mi podeslij info na temat wtrysków które wsadziłeś do mojej listwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Powiedzmy, że mam dostęp do czegos takiego: -Turbina 45v2 z nissana r33 z silnikiem rb25det Air in: 47mm diam. Air out: 43mm diam. (has an extension piece about 70mm long that bolts onto out pipe) Exhaust in: 64.5 x 44.5mm Exhaust out: 44mm Internal wastegate Dual BB ~300km max, flansza T3 Warte to uwagi, w stosunku do seryjnego ihi? Jak to sie ma np. do rodziny garretów 2XXX itd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Lechu weź no mi podeslij info na temat wtrysków które wsadziłeś do mojej listwy o takie, 317cm3 wydajności [edycja] chociaż niektóre źródła podają 297cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > o takie, 317cm3 wydajności > [edycja] > chociaż niektóre źródła podają 297cm3 Dzięki bo pewien gośc mi truje buły , moge uderzyć na priv ? bo cza mi troche żelastwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 czy da rade na tym wystroic turbo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 > czy da rade na tym wystroic turbo ?? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 Ktokolwiek montował, słyszał, działa, nie działa ? Mam do kupienia w dobrej monecie : TD04-11G-4 z Opel Omega 2.5 TD Zagra to w 1.2 mpi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Ktokolwiek montował, słyszał, działa, nie działa ? > Mam do kupienia w dobrej monecie : TD04-11G-4 z Opel Omega 2.5 TD > Zagra to w 1.2 mpi? z tego co wiem, to nie. ja mam TD04L i ta jest ok. pochodzi z subaru imprezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Ja mam td04-11g, tylko, że w pugu 1.6 i spece mówią, że jest za mała, zdycha u góry, ale w 1.2 powinna dać rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 > Ja mam td04-11g, tylko, że w pugu 1.6 i spece mówią, że jest za mała, zdycha u góry, ale w 1.2 > powinna dać rade ile barów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2012 0.5bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 IKR9F8, nada sie to do 16vT ?? jakie przewody zaplonowe kupic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > jakie przewody zaplonowe kupic?? Magnecor jak Cie stać, a jak nie to NGK, u mnie jeszcze od czasów Maciasa śmiga Sentech i też jest OK :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Magnecor jak Cie stać, a jak nie to NGK, u mnie jeszcze od czasów Maciasa śmiga Sentech i też jest > OK :D Ja juz o magnecorze mysle od dluzszego czasu, szkoda ze cena zabija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.