Jump to content

TURBO zrób Se sam


Recommended Posts

krnabrny kolega kamil narazie sobie odpocznie od forum na jakis czas, jego tworczosc tez pozniej wyczyszcze

faktycznie potrzebny jest tutaj porzadek, ale niestety ja wiem o Turbo tyle co nic, dlatego szukam chetnego ktory mnie przeprowadzi przez watek i wskaze co ma leciec (oprocz oczywiscie jalowych dyskusji ktore sam rozpoznam wink.gif )

taquito?, Glaca ? marc ? Tommi? Woj ?

Link to post
Share on other sites

> krnabrny kolega kamil narazie sobie odpocznie od forum na jakis czas, jego tworczosc tez pozniej

> wyczyszcze

> faktycznie potrzebny jest tutaj porzadek, ale niestety ja wiem o Turbo tyle co nic, dlatego szukam

> chetnego ktory mnie przeprowadzi przez watek i wskaze co ma leciec (oprocz oczywiscie jalowych

> dyskusji ktore sam rozpoznam )

> taquito?, Glaca ? marc ? Tommi? Woj ?

A to się w ogóle da oddzielić te mniej treściwe? To jest tak poprzeplatane, że nie wyobrażam sobie uporządkowania spineyes.gif

Link to post
Share on other sites

> A to się w ogóle da oddzielić te mniej treściwe? To jest tak poprzeplatane, że nie wyobrażam sobie

> uporządkowania

jasne ze bedzie to trudne, bo forum dziala na zasadzie drzewka, i kasujac syf, mozna tez skasowac posty merytoryczne, ale to juz moja w tym glowa, jak ktos by mi na probe podrzucil numery postow do wywalenia to mozemy poprobowac wink.gif i oczywiscie nasza jalowa dyskusje tez koniec koncow wywale do hasioka

Link to post
Share on other sites

> jasne ze bedzie to trudne, bo forum dziala na zasadzie drzewka, i kasujac syf, mozna tez skasowac

> posty merytoryczne, ale to juz moja w tym glowa, jak ktos by mi na probe podrzucil numery

> postow do wywalenia to mozemy poprobowac i oczywiscie nasza jalowa dyskusje tez koniec koncow

> wywale do hasioka

To proponuję tak.

Podajesz chętnym zakresy podstron do "przeskanowania" i wybrania spamu.

Jestem pierwszy chętny.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i spróbujemy coś więcej pompnąć grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

jakiś tekst coś takiego, przy 3.5bar mają jakieś 360cm3 Miałem je na początku w swojej 16v.

Pozniej miałem takie

200901121148.jpg

Ciut wydajniejsze ale dosyć głośno pracowały. Te są z VW 1.8t, ale czarne, nie szare. Szare są słabsze.

Link to post
Share on other sites

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

Regulator dla Ciebie mam jak cos zlosnik.gif

Co do wtryskow to kup cos takiego jak moje z tym ze katalogi roznie podaja, jeden ze maja 282ccm via 3 bary a inny ze 317 via 3 bary spineyes.gif

Link to post
Share on other sites

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

w pliku sa rozpisane wtryski z vw

Link to post
Share on other sites

> No to ja mam pytanko. Proszę o sugestie, numery katalogowe wtrysków do mojego 1,2 8vT, tak coś

> około 350cc żeby miało, walbro 315 już jest, teraz tylko wtryski i regulator z t-jeta i

> spróbujemy coś więcej pompnąć

Jak chcesz to mam na wydaniu seria wtryski od fiata coupe...

Fiat Coupe 2.0 16v turbo Wydajność 384ccm, oznaczenie IW 158, starczają na 250KM przy 2.5bara ok.gif

Link to post
Share on other sites

> Jak chcesz to mam na wydaniu seria wtryski od fiata coupe...

> Fiat Coupe 2.0 16v turbo Wydajność 384ccm, oznaczenie IW 158, starczają na 250KM przy 2.5bara

trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami tongue.gif

Link to post
Share on other sites

> det2

hm to lipa 270751858-jezyk.gif NA det3 fit by poszło malina smile.gif

Ale ja będziesz miał większe wtryski to możesz zostawić 3bar lub 2,5 regulator. Wrazie coś zawsze będzie zapas

Link to post
Share on other sites

> trochu duże, przy 3,5 barowym regulatorze może byc dupa z wolnymi obrotami

ale na wolnych regulator nie ma nic do gadania... ja zasadziłem 3 barowy zamiast 2.5 i wolne są na tym samym ciśnieniu.

Link to post
Share on other sites

> Koledzy mam pytanie czy podejdzie mi T od siery do sc czy ma to jakies znaczenie ze to T jest od

> diesla ?

nie moze byc turbina z literka V w symbolu

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta?

Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic zlosnik.gif

Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso?

Link to post
Share on other sites

Panowie, macie moze fotki uszczelki pod glowice z t-jeta, ale gdy jest rozlozona na 3 czesci ??

Link to post
Share on other sites

> Panowie, macie moze fotki uszczelki pod glowice z t-jeta, ale gdy jest rozlozona na 3 czesci ??

jutro moge zrobic fotke tej wewnetrznej warstwy, bo lezy w garazu...reszta juz skrecona...

Link to post
Share on other sites

pytanie mam kto wykonuje kolektory wydechowe pod T np. TD04 do 1.1 mpi, jaka to kasa moze byc na priv

Link to post
Share on other sites

> pytanie mam kto wykonuje kolektory wydechowe pod T np. TD04 do 1.1 mpi, jaka to kasa moze byc na

> priv

Zapytaj ahiego czy by mu sie chcialo i czy ma czas zlosnik.gif

A u siebie przecie masz niedaleko WST wink.gif

Link to post
Share on other sites

> jutro moge zrobic fotke tej wewnetrznej warstwy, bo lezy w garazu...reszta juz skrecona...

a czy zewnetrzne warstwy uszczelki z t-jeta roznia sie od warst uszczelki z 1.4 8v czyli tez metalowa 2 warstwowa ??

Link to post
Share on other sites

> Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta?

> Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic

> Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso?

Nikt nic?

Pytanie numer dwa: powie mi ktos jak najnizej mozna wspawac splyw oleju w miske zeby byl nad tafla oleju?

Link to post
Share on other sites

> Nikt nic?

> Pytanie numer dwa: powie mi ktos jak najnizej mozna wspawac splyw oleju w miske zeby byl nad tafla

> oleju?

mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza.

Link to post
Share on other sites

> mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza.

Z jednej strony racja ale madre glowy mowia ze musi byc nad tafla oleju zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

> Z jednej strony racja ale madre glowy mowia ze musi byc nad tafla oleju

madre glowy czesto pisza rozne rzeczy ............

u mnie 3 rok jezdze ze splywem na dnie bo turbina wisi bardzo nisko. Gdy mialem splyw nad tafla oleju, byl za maly splyw i olej nie splywal,turbo puszczalo olej a pozniej uszczelniacze poszly.

Link to post
Share on other sites

> madre glowy czesto pisza rozne rzeczy ............

> u mnie 3 rok jezdze ze splywem na dnie bo turbina wisi bardzo nisko. Gdy mialem splyw nad tafla

> oleju, byl za maly splyw i olej nie splywal,turbo puszczalo olej a pozniej uszczelniacze

> poszly.

Dzieki za info wink.gif

Link to post
Share on other sites

> Panowie poleci ktos jakies swiece do t-jeta?

> Teraz mam u siebie serie z 1,2 16v a chcialbym zmienic bo juz sa leciwe i mysle co wsadzic

> Seria ngk czy lepiej jakies beru albo denso?

Ja mam u siebie NGK i jest ok. No ale dużo nie jeżdżę smile.gif

Link to post
Share on other sites

> mozna nawet na samo dno miski przeciez to w niczym nie przeszkadza.

zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się myle

masz jakieś fotki swojego spływu??

Link to post
Share on other sites

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

w VW 1.8T AGU splyw oleju jest fabrycznie pod lustrem oleju

klik klik

Link to post
Share on other sites

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

Ważne, żeby lustro oleju wypadało niżej niż sama turbina, może być 1mm niżej grinser006.gif a sam spływ już może być pod lustrem. Fizyka to fizyka.

Link to post
Share on other sites

> Ważne, żeby lustro oleju wypadało niżej niż sama turbina, może być 1mm niżej a sam spływ już może

> być pod lustrem. Fizyka to fizyka.

no dokladnie

Link to post
Share on other sites

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

Tu znajdzie zasada naczyń połączonych, ważne żeby turbo wyżej było, a olej w spływie i tak będzie max na wysokości lustra oleju w misce grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

> zawsze mówiono, że spływ ma być powyżej lustra oleju, a na samym dnie olej nie spłynie...czy się

> myle

> masz jakieś fotki swojego spływu??

Jutro zrobie fotki grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

> Dobra, z BOV'em sobie poradziłem, teraz kolejne pytanie: jakie AFR zakładać? Sonda Bosch LSU 4.2.

> Myślałem o TAKIM ZESTAWIE . Jakieś inne sprawdzone propozycje?

Mam taki i polecam, fajnie działa i ma duży zakres.

Link to post
Share on other sites

Wróciłem po dwóch tygodniach.

Wsiadam w seja i ... chyba jakieś stadko koników mi uciekło shocked.gif

Zrobiło się ciepło i różnica jest olbrzymia.

W waszych turbawkach jest podobnie?

Link to post
Share on other sites

> Wróciłem po dwóch tygodniach.

> Wsiadam w seja i ... chyba jakieś stadko koników mi uciekło

> Zrobiło się ciepło i różnica jest olbrzymia.

> W waszych turbawkach jest podobnie?

nie bo ja w zimie jeźdże na 0.5 a w lecie na 0.9b zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi.

Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie.

AFR jest w okolicy 12.

MBC rozkręcone.

Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał.

Link to post
Share on other sites

> Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi.

> Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów

> dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie.

> AFR jest w okolicy 12.

> MBC rozkręcone.

> Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał.

zapłon moze być z dooopy ;P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.