19wariat19 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Dlatego napisałem parę dni wcześniej, żeby elektronik odrobił lekcje Jak napisał eosik, nie testuj > tak tego bez strojenia, przy serii kompie będziesz miał dwa zjawiska: (a) przy odpowiednio > dużym doładowaniu wyprzedzenie zapłonu będzie relatywnie kosmiczne względem tego co może > znieść silnik i będziesz miał takie spalanie stukowe, że szyby wylecą, (b) brak paliwa, uboga > mieszanka i konsekwentnie bardzo wysoką temperaturę spalin, spłyną tłoki. myslalem ze czujnik spalania stukowego zabezpieczy mnie przed tym oraz odprezenie silnika...doladowanie jest 0.5 wiec szalu nie ma a nie wiem czy det3 mi to ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > myslalem ze czujnik spalania stukowego zabezpieczy mnie przed tym oraz odprezenie > silnika...doladowanie jest 0.5 wiec szalu nie ma a nie wiem czy det3 mi to ogarnie czujnik ogarnie, ale do czasu, też ma jakiś limit jak bardzo zapłon opóźni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > myslalem ze czujnik spalania stukowego zabezpieczy mnie przed tym oraz odprezenie > silnika...doladowanie jest 0.5 wiec szalu nie ma a nie wiem czy det3 mi to ogarnie kupujesz det3 z wbudowanym mapem i dzialasz. W seryjnego mapa dajesz zaworek jednokierunkowy i komp nie szaleje z bledem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > kupujesz det3 z wbudowanym mapem i dzialasz. W seryjnego mapa dajesz zaworek jednokierunkowy i komp > nie szaleje z bledem http://allegro.pl/ecumaster-det3-ecu-master-det-3-z-map-sensor-2-5b-i3825189358.html czy takie cos mi wystarczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > kupujesz det3 z wbudowanym mapem i dzialasz. W seryjnego mapa dajesz zaworek jednokierunkowy i komp > nie szaleje z bledem zaworek nie jest niezbedny bez niego nigdy mi sie nic nie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 powiedzcie mi czy ren ecu z linku bedzie dobry bo bym zamowil a znalazlem ludzi ktorzy mi to zaloza i wystroja w zakopanym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > powiedzcie mi czy ren ecu z linku bedzie dobry bo bym zamowil a znalazlem ludzi ktorzy mi to zaloza > i wystroja w zakopanym:) Dla odważnych zamiast DETa moze być KME U nie których śmiga bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > zaworek nie jest niezbedny bez niego nigdy mi sie nic nie dzialo To zależy od ECU. Ogólnie to MAP 105kPa przy nadciśnieniu wchodzi na max napięcie, które jest podawane (czyli 5V), a to przy niektórych ECU wywala błąd, co dalej idzie to podstawiane są wartości bezpieczne lub zgadnięte, i zaczyna się robić niemiło. Do tego większość specyfikacji MAP-ów, które widziałem definiuje wytrzymałość fizyczną na 200% nominalnego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 KME ?? mi sie to z sterownikiem gazu kojazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > KME ?? mi sie to z sterownikiem gazu kojazy I dobrze ci się kojarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 ale to jedynie sterowac z sekwencji sterownikiem a nie zwyklym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > To zależy od ECU. Ogólnie to MAP 105kPa przy nadciśnieniu wchodzi na max napięcie, które jest > podawane (czyli 5V), a to przy niektórych ECU wywala błąd, co dalej idzie to podstawiane są > wartości bezpieczne lub zgadnięte, i zaczyna się robić niemiło. Do tego większość specyfikacji > MAP-ów, które widziałem definiuje wytrzymałość fizyczną na 200% nominalnego ciśnienia. a gdy wrzucimy zaworek to ECU tez widzi max napiecie 5V ? ale nie wywali bledu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > a gdy wrzucimy zaworek to ECU tez widzi max napiecie 5V ? ale nie wywali bledu ? Legalny zakres pracy MAP sensora PTR (nie ważne czy pod czy nadciśnieniowego) to jest 0.25V-4.75V. Wszystko poniżej i powyżej to jest teoretycznie błąd, z tym że ECU nie zakłada aż tak ciasnych granic, daje trochę więcej luzu. Tzn. może być prawie 0V ale nie dokładnie 0V i prawie 5V ale nie dokładnie (tzn. podawane 5V minus jakaś mała delta). A MAP podciśnieniowy na booscie da pełne 5V, tzn. zwarcie do 5V i wtedy jest błąd. Z tym, że z różnych powodów elektrycznych, strat, tolerancji itd. itp. nie musi to być zawsze, ludziska piszą, że nigdy nie mieli z tym kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Legalny zakres pracy MAP sensora PTR (nie ważne czy pod czy nadciśnieniowego) to jest 0.25V-4.75V. > Wszystko poniżej i powyżej to jest teoretycznie błąd, z tym że ECU nie zakłada aż tak ciasnych > granic, daje trochę więcej luzu. Tzn. może być prawie 0V ale nie dokładnie 0V i prawie 5V ale > nie dokładnie (tzn. podawane 5V minus jakaś mała delta). A MAP podciśnieniowy na booscie da > pełne 5V, tzn. zwarcie do 5V i wtedy jest błąd. Z tym, że z różnych powodów elektrycznych, > strat, tolerancji itd. itp. nie musi to być zawsze, ludziska piszą, że nigdy nie mieli z tym > kłopotu. Ja nie miałem ale zapobiegawczo stosowałem zaworki zwrotne na wężyku do mapa, tylko dwa. Jeden szeregowo, drugi do atmosfery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 zawsze sie glowilem, co zrobic, zeby bylo jak nalezy, czyli, zeby strzelalo z wydechu... no i dzis po wizycie na myjni samo sie stalo, ze cento odcina zaplon losowo, ale pomiedzy 5-6krpm i wali ogniem z rury jak smok wawelski. afr w normie, egt tez...wyglada to mi tak, jak by dostawal przebicia na ktoryms kablu zaplonowym...a moze sie myle?? podpowie ktos cos?? efekt: podpialem DETa i w momencie strzelania status zapłonu jest NO SYNC, wiec cos w kabelkologii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 chlopaki orginalne wtryski jakie doladowanie wytrzymaja?? uciagna 0.8 1 bar?? bo zamowilem ecu i ewentualnie zamowie wydajniejsze wtryski jakby trzeba bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > chlopaki orginalne wtryski jakie doladowanie wytrzymaja?? uciagna 0.8 1 bar?? bo zamowilem ecu i > ewentualnie zamowie wydajniejsze wtryski jakby trzeba bylo wtryski a audi 1.8t co maja wydajnosc 282ccm ledwo daja rade na 1bar, a sa bezpieczne do 0,8bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > chlopaki orginalne wtryski jakie doladowanie wytrzymaja?? uciagna 0.8 1 bar?? bo zamowilem ecu i > ewentualnie zamowie wydajniejsze wtryski jakby trzeba bylo No niestety, firmowo się wtryski dobiera tak, żeby były akurat do docelowej mocy, zapewnia to większą kulturę pracy silnika i lepsze spalanie. Nie poszalejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 ulala audi odpada bo nie pasi znalazlem tak jak ktos proponowal z renualt clio 2.0 16v tylko nie wiem czy wujek google powie mi o ich wydajnosci.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 pany, jakie ustawic wzbogacenie i ile cofnac zaplon?? tak orientacyjnie, bo wiadomo, ze powinno sie dac tak, zeby osiagnac docelowe doladowanie. chodzi mi poprostu jakiego rzedu wartosci to maja byc. aaa i jeszcze jedno. jak mam komorke opoznienie zaplonu, to wartosc z minusem, czy bez wpisuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > pany, jakie ustawic wzbogacenie i ile cofnac zaplon?? tak orientacyjnie, bo wiadomo, ze powinno sie > dac tak, zeby osiagnac docelowe doladowanie. chodzi mi poprostu jakiego rzedu wartosci to maja > byc. > aaa i jeszcze jedno. jak mam komorke opoznienie zaplonu, to wartosc z minusem, czy bez wpisuje?? ze wzbogaceniem nie przesadzaj. Wazne jest tez przy jakich obrotach chcesz zalaczac. Zacznij na probe od np 3 tys/obr paliwa daj +10 i cofnij o 10stopni ( nie piszesz minusa) . Zobacz co sie bedzie dzialo. Za ubogo to bedzie strasznie strzelal, lepiej troche podlac ale nie za bardzo bo bedzie sie dusil. Zaplon cofasz co puty do puki nie osiagniesz zadanego doladowania. Probujesz tak dlugo az efek Cie zadowala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychter Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Taka sprawa, a mianowicie: jest sobie mapa na 0,8 bara, potrzebuję ją wgrać do ecumastera i tu rodzi sie pytanie w jaki sposób to zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Taka sprawa, a mianowicie: jest sobie mapa na 0,8 bara, potrzebuję ją wgrać do ecumastera i tu > rodzi sie pytanie w jaki sposób to zrobić ?? heh...laczysz sie z detem. otwierasz w programie zapisana mape, robisz eksport do deta i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Panowie pytanie do tych co maja przepustnice z 1,6 a kolektorem z tjeta. Jak macie to uszczelnione flansza-przepustnica? Silikon czy jakies inne wynalazki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Panowie pytanie do tych co maja przepustnice z 1,6 a kolektorem z tjeta. Jak macie to uszczelnione > flansza-przepustnica? Silikon czy jakies inne wynalazki? loctite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Panowie pytanie do tych co maja przepustnice z 1,6 a kolektorem z tjeta. Jak macie to uszczelnione > flansza-przepustnica? Silikon czy jakies inne wynalazki? Ja miałem pomiędzy flansze a przepustnice "papierowa" uszczelke wycięta na ploterze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 mam do was pytanko a czujnik temp oleju jak to zmontowac moge zamienic z tym czujnikiem przy pompie olejowej bo mam na dwa kable a tam jest na jeden pomozcie dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > mam do was pytanko a czujnik temp oleju jak to zmontowac moge zamienic z tym czujnikiem przy pompie > olejowej bo mam na dwa kable a tam jest na jeden pomozcie > dziekuje albo przejsciowka i w miejsce zaslepki w pompie tu z przodu, albo jak bozia przykazala podstawke pod filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19wariat19 Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 podziekowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 przejsciowka z Conrad catalog i czujnik autogauge Poszukac mojego tematu odnosnie przejciowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 Panowie szukałem i nie potrafię znaleźć Trzy pytania : 1. Do jakiego boosta wytrzymuje seryjna UPG w 1.2 16v? 2. Do jakich mocy wystarczają seryjne wtryski ( metalowe z P1 ) ? ew. co pasuje P&P żeby to działało? 3. Czy do turbo wypadałoby zmienić przpustnicę na 1,6 16v? Czy z początku nie trzeba ? Ogólnie założenia są na soft turbo, ale jeszcze decyzja nie zapadła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Panowie szukałem i nie potrafię znaleźć > Trzy pytania : > 1. Do jakiego boosta wytrzymuje seryjna UPG w 1.2 16v? > 2. Do jakich mocy wystarczają seryjne wtryski ( metalowe z P1 ) ? ew. co pasuje P&P żeby to > działało? > 3. Czy do turbo wypadałoby zmienić przpustnicę na 1,6 16v? Czy z początku nie trzeba ? > Ogólnie założenia są na soft turbo, ale jeszcze decyzja nie zapadła wtryski radziłbym zmienic na jakies wieksze, ile chcesz ładowac i jakie turbo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > wtryski radziłbym zmienic na jakies wieksze, ile chcesz ładowac i jakie turbo ?? No jeśli miałbym zmieniać wtryski to jakieś 0,8-1 bar A turbo ct12a z Supry mkIII biturbo .Jak policzyć pod to przekładkę ? I o jakiej wydajności wtryski mniej wiecej powinny byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > No jeśli miałbym zmieniać wtryski to jakieś 0,8-1 bar A turbo ct12a z Supry mkIII biturbo .Jak > policzyć pod to przekładkę ? I o jakiej wydajności wtryski mniej wiecej powinny byc ? jesli mówisz o przekładni to myslisz o skrzyni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > jesli mówisz o przekładni to myslisz o skrzyni?? nie, przekladke odprezajaca pod glowice Bo w dalszym ciagu nie wiem ile wytrzymuje seryjna UPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > nie, przekladke odprezajaca pod glowice Bo w dalszym ciagu nie wiem ile wytrzymuje seryjna UPG ja u siebie mam zrobiona tak zwana kanapke czyli uszczeka podkładka metalowa i znowu uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > ja u siebie mam zrobiona tak zwana kanapke czyli uszczeka podkładka metalowa i znowu uszczelka Właśnie o to mi chodzi Jak policzyć jaka gruba ma być ta metalowa przekładka? Plus uszczelki daje dwie normalne? Czy musi byc metalowa z t-jeta ? Znalazłem wtryski iwp098 ktore maja podobno 280cc/min , wystarcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Właśnie o to mi chodzi Jak policzyć jaka gruba ma być ta metalowa przekładka? Plus uszczelki daje > dwie normalne? Czy musi byc metalowa z t-jeta ? > Znalazłem wtryski iwp098 ktore maja podobno 280cc/min , wystarcza? powina wystarczyc ta z T-jeta ja u siebie wtryski mam z audi 1.8 T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 Ja będę dawał tak jak większość, uszczelkę z t-jeta rozebraną i zamiast środkowej warstwy przekładkę 2mm z kwasiaka, wyjdzie takie lekkie odprężenie, ale możesz dać 2,5-3mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Ja będę dawał tak jak większość, uszczelkę z t-jeta rozebraną i zamiast środkowej warstwy > przekładkę 2mm z kwasiaka, wyjdzie takie lekkie odprężenie, ale możesz dać 2,5-3mm. IWP 042 ma wydajnosc podobno 230 do 250 cc/min chyba kupie takie, powinny wystarczyc A nie da sie odprezyc na dwoch oryginalnych uszczelkach? czy to druciarnia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > IWP 042 ma wydajnosc podobno 230 do 250 cc/min chyba kupie takie, powinny wystarczyc A nie da sie > odprezyc na dwoch oryginalnych uszczelkach? czy to druciarnia ? Dwie ori wyjda jak jedna z tjeta. Wtryski jesli chodzi o doladowanie 1 bar to dalbym cos kolo 320ccm, np z vaga 1,8t. Pasuja prawie p&p trzeba tylko dac dystanse pod listwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > IWP 042 ma wydajnosc podobno 230 do 250 cc/min chyba kupie takie, powinny wystarczyc A nie da sie > odprezyc na dwoch oryginalnych uszczelkach? czy to druciarnia ? oryginalne mają 200, to żadna zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > oryginalne mają 200, to żadna zmiana Dokładnie, 250 to ledwo dyszą w moim 8V na 0.8 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 ja mam 280 bo chyba tyle mają wtryski z t-jeta i dawały rade przy 1 barze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Dwie ori wyjda jak jedna z tjeta. > Wtryski jesli chodzi o doladowanie 1 bar to dalbym cos kolo 320ccm, np z vaga 1,8t. Pasuja prawie > p&p trzeba tylko dac dystanse pod listwe Tyle ze mi chodzi o odprezenie w sposob : ori uszczelka, przekładka i znowu ori uszczelka. Mozna tak ? A jesli chodzi o 0,8 bara to 320 nie bedzie zbyt przeszacowane ? EDIT: druga opcja 0,4 - 0,5 bara czy bez odprezania da rade ? I nie mowcie mi tu ze nie oplaca sie bawic w taki maly boost Czy turbo K03-324.066 da rade przy booscie 0,5 bara ? Z tego co czytam jest z citroena 2.0 HDI. Czy bedzie zbyt male ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Tyle ze mi chodzi o odprezenie w sposob : ori uszczelka, przekładka i znowu ori uszczelka. Mozna > tak ? A jesli chodzi o 0,8 bara to 320 nie bedzie zbyt przeszacowane ? > EDIT: druga opcja 0,4 - 0,5 bara czy bez odprezania da rade ? I nie mowcie mi tu ze nie oplaca sie > bawic w taki maly boost > Czy turbo K03-324.066 da rade przy booscie 0,5 bara ? Z tego co czytam jest z citroena 2.0 HDI. Czy > bedzie zbyt male ? K03 daje rade lepsza by była K03s z audi. ale jak chcesz robic to dmuchaj wiecej znam po sobie ze 0.8 bara to nie za wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > K03 daje rade lepsza by była K03s z audi. ale jak chcesz robic to dmuchaj wiecej znam po sobie ze > 0.8 bara to nie za wiele dobra dobra Chciałbym zacząć od czegoś małego a później się najwyżej boost powiększy. Weźmy narazie pod uwagę soft turbo 0,5 bara. 0,8 narazie odpuszcze. Pytania moje sa takie, czy do tak malego boosta 0,5 bara wystarcza seryjne wtryski , czy musze odprezac silnik ? No i to juz raczej stwierdzenie k03 w/w da rade jak rozumiem Nie bedzie problemem ze jest z diesla ? A i jeszcze pytanie czy moge odprezyc na dwoch stalowych uszczelkach z GP 1.4 77KM + przekladka z nierdzewki? Wyjdzie mi to taniej niz uszczelka z t-jeta (to pytanie na przyszlosc jakby sie okazalo ze do 0,5 bara nie musze odprezac ) Aha i kto robi takie przekladki, ile kosztuja , i jak sie liczy jakie potrzeba ? EDIT:znalazłem turbinę z Palio 1.7 TD Garrett T2. Da to rade czy za mala ? Moge miec w bardzo fajnej cenie wiec sie nad nia zastanawiam Wiem wiem duzo pytan, ale nie chce czegos zle zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Uszczelka z GP nie podpasi, musi być z 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > dobra dobra > Chciałbym zacząć od czegoś małego a później się najwyżej boost powiększy. Weźmy narazie pod uwagę > soft turbo 0,5 bara. 0,8 narazie odpuszcze. > Pytania moje sa takie, czy do tak malego boosta 0,5 bara wystarcza seryjne wtryski , czy musze > odprezac silnik ? Prawdopodobnie nie, ale będziesz to musiał bardzo precyzyjnie wystroić z dobrą kontrolą knocka i EGT i efektywnie będziesz miał większe szanse na kaboom, niż jak odprężysz i dmuchniesz więcej. A co do wtrysków, to na pewno nie, bez większych nie da rady. > Aha i kto robi takie przekladki, ile kosztuja , i jak sie liczy jakie potrzeba ? Lesiu.Z. Jak się liczy, to w tym wątku jest wyżej gdzieś kalkulator w Excelu, który zrobił Taquito, uszanuj jego robotę i sobie poszukaj > Wiem wiem duzo pytan, ale nie chce czegos zle zrobic Na resztę nie znam odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Takiego garetta z palio to sobie mozesz do 899 wsadzic, do 16v to juz musi byc Turbo przez duze T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.