Jump to content
Tommi

TURBO zrób Se sam

Recommended Posts

Bedzie ok.gif Odprezenie policzysz i dobierzesz pod doladowanie. Wszystkie kanaly pasuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w przypadku Fiata nie bede pisac ze "wszystkie " 60 sa inne od 75 bo mogly byc wyjatki i montowali

> jak popadnie ale 99% dolow sie rozni. Sa lzejsze ale nie koniecznie slabsze. Korby i same

> tloki sa odchudzone o ponad 90 gram. Ale wytrzymuja rownie duzo co korby i tloki z 75

> Sprawdzone.

No i jeszcze było coś z natryskami oleju na denka tłoków w 75... confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nieprawda, są doły które są identyczne ale większość różni się od tych z 75

Mam silnik 1.2 60KM z Punto II i głowice z punto I 75KM możliwe ze przez to mam wyciek oleju z silnika?? Zanim założyłem głowice to sprawdziałem czy będzie pasować, wydawało mi sie ze pasuje, założyłem głowice wszystko działa, ale silnik cieknie jak głupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam silnik 1.2 60KM z Punto II i głowice z punto I 75KM możliwe ze przez to mam wyciek oleju z

> silnika?? Zanim założyłem głowice to sprawdziałem czy będzie pasować, wydawało mi sie ze

> pasuje, założyłem głowice wszystko działa, ale silnik cieknie jak głupi.

pewnie c os ci wlazlo pod uszczelke, albo sama uszczelka walnieta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyczytałem już tutaj że oryginalny restryktor w śrubie banjo do tej turbiny ma 0,8mm, ale również niektórzy pisali że na takiej restrykcji turbiny na łożyskach ślizgowych się zacierają i optymalnie jest zrobić 1,4-1,6.

I teraz poproszę do tablicy użytkowników takiego ślimaka zlosnik.gif, jaki oryginalnie jest w nich restryktor, bo już zgłupiałem ile robić? Czy jeśli oryginalnie jest faktycznie 0,8 to czy w naszych fajerkach się sprawdzi?

Więc jak to macie rozwiązane u siebie? spineyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem td04l-13t chyba jako pierwszy, trochę km zrobiłem i miałem od początku seryjny restryktor z imprezy, taki jak dostałem z turbiną, wsio było ok, nie kopciła, nie lał się z niej olej i z tego co wiem jeździ do dnia dzisiejszego a jak ją kupiłem wyglądała jakby ją ktoś z titanica wyciągnął 270751858-jezyk.gif

Z tym że zawsze jak miałem ja na wierzchu to chciałem zmierzyć restryktor ale do dnia dzisiejszego tego nie zrobiłem frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc odpowiem sobie sam zlosnik.gif będzie dla potomnych

Kupiłem oryginalną śrubę od tej turbiny i otwór wg. pomiarów suwmiarką wynosi pomiędzy 1,6 - 1,7mm.

Jako ciekawostkę napiszę jeszcze że taki sam typ turbiny td04l tylko z volvo (końcówka -12T) nie posiada restyktora w tej śrubie ,sam odkręcałem i sprawdzałem, być może jest po drugiej stronie rurki przy silniku, natomiast subaru daje przy samej turbinie.

A sama śruba na zdjęciu poniżej.

288022746-DSC00265.JPG

post-72838-14352526715405_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map sensor z 1.2 8v 3 pinowy:

1.+5V

2.GND

3.sygnalowy

Zakres tego czujnika to liniowo volty od 0-5v? gdyby odpiąć kostke i polaczyc pin 1 z 3 marchewa nie wyskoczy?czy tym sposobem oszukam sterownik ze map jest ? Wiem troche rzeźba:)

Mam w det3 w fit i trzymam go tylko do sterowania zapłonem lecz zaplon skacze i wykresy wogole lekko skaczą,chce go wykluczyc,tylko czy przy 5v z MAPa sterownik bedzie maxymalnie opóźnial czy przyspieszal zaplon?jeśli tak to o ile

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Map sensor z 1.2 8v 3 pinowy:

> 1.+5V

> 2.GND

> 3.sygnalowy

> Zakres tego czujnika to liniowo volty od 0-5v? gdyby odpiąć kostke i polaczyc pin 1 z 3 marchewa

> nie wyskoczy?czy tym sposobem oszukam sterownik ze map jest ? Wiem troche rzeźba:)

> Mam w det3 w fit i trzymam go tylko do sterowania zapłonem lecz zaplon skacze i wykresy wogole

> lekko skaczą,chce go wykluczyc,tylko czy przy 5v z MAPa sterownik bedzie maxymalnie opóźnial

> czy przyspieszal zaplon?jeśli tak to o ile

Co konkretnie masz na myśli, że zapłon "skacze"?

Jak podepniesz pełne 5V pod sygnał to ECU wywali błąd. Tak samo jak podepniesz 0V. Lepiej byłoby zastosować dzielnik napięcia (proste jak drut) i zrobić np. 2.5V.

Co do opóźniania to im więcej na MAPie tym bardziej opóźniony zapłon będzie. Ale tak na 100% że go "zablokujesz" w ori ECU dając stałe napięcie na MAPie, żeby go całkowicie wysterować DETem to głowy nie dam. Na pewno i tak będzie się wahał w zależności od obrotów i położenia przepustnicy (częściowego i WOT).

Share this post


Link to post
Share on other sites

o wlasnie jakas konkretna odpowiedź

Czyli nie podlaczajac mapa,podlaczam w szereg rezystory od pinu 1 do pinu 3 w kostce Mapa?Mozesz mi obliczyc jakie to maja byc rezystory dla tych 2.5v?

Zapłon mi skacze w FESie stopnie strasznie latają, logi na DEcie tez poszarpane samochod niema plynnosci lekko szarpie i parcha na wolnych gdzies czytalem ktos mial podobne objawy okazalo sie ze map sensor.

> Co konkretnie masz na myśli, że zapłon "skacze"?

> Jak podepniesz pełne 5V pod sygnał to ECU wywali błąd. Tak samo jak podepniesz 0V. Lepiej byłoby

> zastosować dzielnik napięcia (proste jak drut) i zrobić np. 2.5V.

> Co do opóźniania to im więcej na MAPie tym bardziej opóźniony zapłon będzie. Ale tak na 100% że go

> "zablokujesz" w ori ECU dając stałe napięcie na MAPie, żeby go całkowicie wysterować DETem to

> głowy nie dam. Na pewno i tak będzie się wahał w zależności od obrotów i położenia

> przepustnicy (częściowego i WOT).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie co do chlodnicy oleju do 1.2 8v turbo do tych co juz to przerabiali z czego najlepiej szukac rozmiarowo zeby bylo okej? I zebym nie mial problemu z dorobieniem przewodow? Znalazlem cos takiego zdjecie chlodnicy w dobrych pieniadzach ale boje sie ze mi nie zrobia takiego przewodu, jest wciskany i przkrecony na jedna srube. Co do mocowania nie musi pasowac sam sobie zrobie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout kompa itp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pytanie co do chlodnicy oleju do 1.2 8v turbo do tych co juz to przerabiali z czego najlepiej

> szukac rozmiarowo zeby bylo okej? I zebym nie mial problemu z dorobieniem przewodow? Znalazlem

> cos takiego zdjecie chlodnicy w dobrych pieniadzach ale boje sie ze mi nie zrobia takiego

> przewodu, jest wciskany i przkrecony na jedna srube. Co do mocowania nie musi pasowac sam

> sobie zrobie.

Jesli masz gdzies w poblizu sklep gdzie zakuwaja weze hydrauliczne napewno cos dorobisz.

Jesli chodzi o rozmiar to masz ich od groma. Rozne szerokosci i wysokosci.

U mnie sprawdz sie idealnie chlodnica SETARB z rdzeniem 125x130. Bez problemu dopasujesz koncowki hydrauliczne. U mnie z wezami w oplocie fi8mm.

Kiedys zamontowana przed chlodnica wody, obecnie z powodu braku miejsca pod skrzynia biegow ale pod katem zeby byla chlodzona. Po montazu z podstawka z UT i termostatem olej nie przekroczyl 100st w upalny dzien na wyjsciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze ze sie spostrzeglem na fmic lepiej wychodzi stosunek rozmariu do ceny wiec zainwestuje w 19 rzedowa o rozmiarze calkowitym 330x150x50mm, bedzie to wystarczajaca chlodnica biorac pod uwage ze w przyszlosci mam zamiar zmienic z 1.2 na t jeta i dmuchac go mocno? I co do podstawki bo na fmic maja ja za 250 to nie malo biorac pod uwage ze idzie prawie 3 krotnie taniej kupic zwykla ale czy zakladajac ze auto bedzie jezdzilo tylko w lato warto kupowac z termostatem? Czy rzeczywiscie moze byc problem przy tak duzej chlodnicy z niedogrzanym olejem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dobrze ze sie spostrzeglem na fmic lepiej wychodzi stosunek rozmariu do ceny wiec zainwestuje w 19

> rzedowa o rozmiarze calkowitym 330x150x50mm, bedzie to wystarczajaca chlodnica biorac pod

> uwage ze w przyszlosci mam zamiar zmienic z 1.2 na t jeta i dmuchac go mocno? I co do

> podstawki bo na fmic maja ja za 250 to nie malo biorac pod uwage ze idzie prawie 3 krotnie

> taniej kupic zwykla ale czy zakladajac ze auto bedzie jezdzilo tylko w lato warto kupowac z

> termostatem? Czy rzeczywiscie moze byc problem przy tak duzej chlodnicy z niedogrzanym olejem?

nie mam doswiadczenia jak to bedzie bez termostatu ale mysle ze na szybszej trasie temp. zejdzie ponizej optymalnej

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie mam doswiadczenia jak to bedzie bez termostatu ale mysle ze na szybszej trasie temp. zejdzie

> ponizej optymalnej

Kiedyś w renówce miałem wyjęty termostat to zimą w aucie trzeba było jechać w czapce i rękawiczkach.

Latem nie powinno być tragedii,ale fakt tak bez kontroli będzie temperatura oscylować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kiedyś w renówce miałem wyjęty termostat to zimą w aucie trzeba było jechać w czapce i

> rękawiczkach.

> Latem nie powinno być tragedii,ale fakt tak bez kontroli będzie temperatura oscylować.

Nie mylmy termostatu płynu chodzącego z tym do oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> o wlasnie jakas konkretna odpowiedź

> Czyli nie podlaczajac mapa,podlaczam w szereg rezystory od pinu 1 do pinu 3 w kostce Mapa?Mozesz mi

> obliczyc jakie to maja byc rezystory dla tych 2.5v?

>> KLIK <<

Jak dasz dwa takie same to będzie akurat 1/2. Osobiście dałbym dwa razy po 10k.

> Zapłon mi skacze w FESie stopnie strasznie latają, logi na DEcie tez poszarpane samochod niema

> plynnosci lekko szarpie i parcha na wolnych gdzies czytalem ktos mial podobne objawy okazalo

> sie ze map sensor.

Nie wiem, czy to przypadkiem nie byłem ja. U mnie luzem latała wtyczka w gniazdku MAP-a, po poprawieniu wszystko ustało.

Piszesz "FES", to jest nowy komp od MPI? Bo jeżeli tak, to nie koniecznie spodoba mu się stały sygnał z MAP-a na poziomie 2.5V (ale głowy sobie uciąć nie dam, że tak będzie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie mylmy termostatu płynu chodzącego z tym do oleju.

O to to. Ale tak czy inaczej, brak termostatu przy chłodzeniu oleju może skończyć się niedogrzanym silnikiem nawet latem, przy lekkiej jeździe będzie taki układ zdrowo zbijał temperaturę oleju, a zagrzać draba też będzie trudno. Moja dość mała chłodnica (też setrab) przy lekkiej jeździe trzyma prawie sztywne 85 stopni, a tyle dokładnie ma termostat, więc wnioskuję, że bez niego byłoby sporo niżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout

> kompa itp?

Pierwsze miejsce, gdzie bym szukał to eLearn od Fiata Bravo. Krążył też kiedyś dokument PDF ze zdrową garścią informacji o t-jecie, pinout kompa tam był, ale układ elektryczny cały chyba nie był rozrysowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout

> kompa itp?

W swojej knujni mam książkę "sam naprawiam grande punto" u tam jest parę szczegółów odnośnie t-jeta.

Zerknę jutro/pojutrze, czy jest tam opis wiązki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Krążył też kiedyś dokument PDF ze

> zdrową garścią informacji o t-jecie

chyba mam tego pdf'a

Share this post


Link to post
Share on other sites

> O to to. Ale tak czy inaczej, brak termostatu przy chłodzeniu oleju może skończyć się niedogrzanym

> silnikiem nawet latem, przy lekkiej jeździe będzie taki układ zdrowo zbijał temperaturę oleju,

> a zagrzać draba też będzie trudno. Moja dość mała chłodnica (też setrab) przy lekkiej jeździe

> trzyma prawie sztywne 85 stopni, a tyle dokładnie ma termostat, więc wnioskuję, że bez niego

> byłoby sporo niżej.

O sorry,gamoń ze mnie, nie doczytałem wszystkiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout

> kompa itp?

może komuś się przyda:

th_DSC_1331_zps9102f427.jpg th_DSC_1334_zpsdd20dd80.jpg th_DSC_1335_zps555994ca.jpg th_DSC_1337_zps0394984c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pany, odpaliłem moje 1,2 16v turbo. Tzn. odpaliłem to za dużo powiedziane hehe.gif

Czy to normalne że na seryjnym kompie i seryjnym programie praktycznie wogole nie chodzi? Swiece czarne

Trzeba go krecic z pol godziny, zalapie na chwile ma obroty ponizej 500. "pochodzi" chwile , wogole nie reaguje na przepustnice i zdycha

Moim zdaniem tak ma byc, strojenie juz umawiam wink.gif Ale czy mam racje? Bo wydaje mi sie ze chociaz troche powinien zalapac i pochodzic, a tu nic oink.gif

Setup: 1.2 16v, przekladka 2mm + uszczelka t-jet, wtryski passat 1.8T, pompa paliwa Punto GT, przepustnica marea 1.6 , walki panda 100 HP , komp seria dziewica

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawidlowo, skoro zalozyles wieksze wtryski to go zalewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo wink.gif

Zależy jeszcze jaki masz teraz mapsensor wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Miałem to samo

> Zależy jeszcze jaki masz teraz mapsensor

@Wojtala , @Shoupas to kamien z serca bo juz myslalem ze cos zepsulem wink.gif

A mapsensor mam taki seryjny z P1, bedzie zly? Bedzie to strojone przez kolege Huba301 na fabrycnym kompie z 1.2 8v .

P.S. pytanie poboczne, ktory krociec w listwie paliwowej z P1 1.2 16v ( alu ) jest zasilaniem a ktory powrotem ?

Pozdro piwo.gif20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> @Wojtala , @Shoupas to kamien z serca bo juz myslalem ze cos zepsulem

> A mapsensor mam taki seryjny z P1, bedzie zly? Bedzie to strojone przez kolege Huba301 na fabrycnym

> kompie z 1.2 8v .

Ja to się dziwię, że wogóle zagadał na tych wtryskach ok.gif

Jak na fabrycznym kompie to musisz mieć MAP sensor 2.5 bara o takiej samej charakterystyce jak z Fiata Coupe (20-250kPa, 0.25V-4.75V). Daj znać Hubertowi, że jeszcze go nie masz, to Ci na pewno podpowie co i jak. Podmiana MAPa w 16V nie jest niestety plug and play, bo w PI jest zintegrowany z IAT-em, a te 2.5 barowe są z zasady oddzielne. I jeżeli planujesz do niego jechać na własnych nogach, to na MAPie 2.5 prawdpodobnie nie dojedziesz (na tym co masz też nie jestem pewien).

> P.S. pytanie poboczne, ktory krociec w listwie paliwowej z P1 1.2 16v ( alu ) jest zasilaniem a

> ktory powrotem ?

> Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja to się dziwię, że wogóle zagadał na tych wtryskach

> Jak na fabrycznym kompie to musisz mieć MAP sensor 2.5 bara o takiej samej charakterystyce jak z

> Fiata Coupe (20-250kPa, 0.25V-4.75V). Daj znać Hubertowi, że jeszcze go nie masz, to Ci na

> pewno podpowie co i jak. Podmiana MAPa w 16V nie jest niestety plug and play, bo w PI jest

> zintegrowany z IAT-em, a te 2.5 barowe są z zasady oddzielne. I jeżeli planujesz do niego

> jechać na własnych nogach, to na MAPie 2.5 prawdpodobnie nie dojedziesz (na tym co masz

> też nie jestem pewien).

> > Pozdro

Na tym co mam nie da sie normalnie odpalic takze napewno o wlasnych silach nie dojade wink.gif Poza tym troche sie boje ze cos sie zlego stanie oink.gif

A idac dalej krokiem 1.8t , moge zalozyc map-sensor z 1.8t VW ? zdaje sie ze kolega Shoupas u siebie taki mial ? wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Na tym co mam nie da sie normalnie odpalic takze napewno o wlasnych silach nie dojade Poza tym

> troche sie boje ze cos sie zlego stanie

> A idac dalej krokiem 1.8t , moge zalozyc map-sensor z 1.8t VW ? zdaje sie ze kolega Shoupas u

> siebie taki mial ?

zaloz najlepiej MPXa jakiś tekst

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Na tym co mam nie da sie normalnie odpalic takze napewno o wlasnych silach nie dojade Poza tym

> troche sie boje ze cos sie zlego stanie

> A idac dalej krokiem 1.8t , moge zalozyc map-sensor z 1.8t VW ? zdaje sie ze kolega Shoupas u

> siebie taki mial ?

Miałem, dostałem go od taquito za flache po tym jak map z fc którego kupiłem na allegro okazał się szrotem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Miałem, dostałem go od taquito za flache po tym jak map z fc którego kupiłem na allegro okazał się

> szrotem :/

A wiesz jaką ma charakterystykę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zaloz najlepiej MPXa jakiś tekst

Bedzie to dzialac ? Zostawie IAT w fabrycznym MAP-ie i doloze tego MPX-a. Taki plan wink.gif

Bo znalezc ch-ke dla mapa z VW to ciezko oink.gif

A najlepiej skontaktuje sie z Huba i zrobie jak mi powie ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bedzie to dzialac ? Zostawie IAT w fabrycznym MAP-ie i doloze tego MPX-a. Taki plan

> Bo znalezc ch-ke dla mapa z VW to ciezko

> A najlepiej skontaktuje sie z Huba i zrobie jak mi powie

dokladnie, musisz wyciagnac odpowiedni przewod z sygnalem do mapa i zalozyc mpxa

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A wiesz jaką ma charakterystykę?

Nie, ahi to w decie ustawial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy znajdzie się ktoś chętny żeby odpowiedzieć mi na kilka pytań na PW? Pytania dotyczące 1.1 turbo z górą od 1.2. Samochód juz prawie przygotowany do strojenia ale jeszcze nie wiem paru rzeczy jak zrobić oslabiony.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam, czy znajdzie się ktoś chętny żeby odpowiedzieć mi na kilka pytań na PW? Pytania dotyczące

> 1.1 turbo z górą od 1.2. Samochód juz prawie przygotowany do strojenia ale jeszcze nie wiem

> paru rzeczy jak zrobić

ja myślę, że na ogóle otrzymasz najwięcej i najszybciej odpowiedzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, więc nie wiem jak rozwiązać sprawę z paliwem tzn. mam wtryski od audi 1.8T i od punto 1.2 73KM i nie wiem które założyć. do ilu KM starczą te od 1.2?

Czy oryginalna pompka z 1.1 mpi wystarczy mi do ok. 120km? Chciałem też sprawdzić czy będzię jeździł jak turbo będzie dmuchało w atmosfere, a silnik zeby chodził sobie tak jak w serii czyli wtryski 1.2 i stożek na dolocie, bo myślałem zeby go najpierw dotrzeć bez przeciążania, ale jest bardzo mułowaty i czasami przerywa i gaśnie. Może to być od tego że jest trochę odprężony?

zestaw mam taki:

dół od 1.1 mpi

góra 1.2 73km (powrót na listwie paliwowej zaślepiony)

dwie metalowe upg z 1.4 8v grande punto i przekładka 1.5 albo 2.0 mm nie pamiętam dokładnie

CR wyszło mi w okolicach 9.0:1

turbo ihi rhb4 z oryginalnym restryktorem, o ile dobrze pamiętam to 2mm (nie za duży będzie?)

pompka paliwa od 1.1 mpi 3 bary

IC omega

kolektor wydechowy taki jak w załączniku

post-152045-14352527087527_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ok, więc nie wiem jak rozwiązać sprawę z paliwem tzn. mam wtryski od audi 1.8T i od punto 1.2 73KM

> i nie wiem które założyć. do ilu KM starczą te od 1.2?

> Czy oryginalna pompka z 1.1 mpi wystarczy mi do ok. 120km? Chciałem też sprawdzić czy będzię

> jeździł jak turbo będzie dmuchało w atmosfere, a silnik zeby chodził sobie tak jak w serii

> czyli wtryski 1.2 i stożek na dolocie, bo myślałem zeby go najpierw dotrzeć bez przeciążania,

> ale jest bardzo mułowaty i czasami przerywa i gaśnie. Może to być od tego że jest trochę

> odprężony?

> zestaw mam taki:

> dół od 1.1 mpi

> góra 1.2 73km (powrót na listwie paliwowej zaślepiony)

> dwie metalowe upg z 1.4 8v grande punto i przekładka 1.5 albo 2.0 mm nie pamiętam dokładnie

> CR wyszło mi w okolicach 9.0:1

> turbo ihi rhb4 z oryginalnym restryktorem, o ile dobrze pamiętam to 2mm (nie za duży będzie?)

> pompka paliwa od 1.1 mpi 3 bary

> IC omega

> kolektor wydechowy taki jak w załączniku

zalewac go bedzie. Skoro masz oryginalna pompe z MPI czyli calu wklad z sc mpi to tam siedzi regulator 3barowy. Oryginalny regulator z punto 75KM jest 2,5 barowy. Zakladaj wtryski z 1.8T + strojenie. Ja na tej turbinie mam restryktor 1,2mm i jest good

ps. fajny kolektor wydechowy, ale kanaly wydechowe z 2 i 3 cylindra powinny byc dluzsze, podobnej dlugosci i srednicy jak te z 1 i 4 cylindra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ori wtrysków dużo nie wyciśniesz, ja mam w RHB4 restryktor 1.2mm (w jednym jedynym miejscu, reszta zasilania olejem jest bardzo luźna). Nie jeździj z odpiętym wyjściem z turbiny, zarżniesz ją szybko, jeden tak na FF już był dawno temu zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ps. fajny kolektor wydechowy, ale kanaly wydechowe z 2 i 3 cylindra powinny byc dluzsze, podobnej

> dlugosci i srednicy jak te z 1 i 4 cylindra

Dobrze wiedzieć na przyszłość smile.gif A restryktor masz przy turbinie czy pompie?

Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego regulatora nie muszę zakładać przed listwą?

Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie jest do końca dotarty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie?

> Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego

> regulatora nie muszę zakładać przed listwą?

> Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie

> jest do końca dotarty?

Ja bym zmienił wkład pompy przynajmniej na jakieś chińskie walbro, ori pompa z mpi może nie dać rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie?

> Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego

> regulatora nie muszę zakładać przed listwą?

> Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie

> jest do końca dotarty?

restryktor przy pompie na redukcji z kanalu technologicznego

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie?

Jak napisał Wojtała - przy samej pompie, zamontowany w przejściówce wkręconej w górny korek (tam olej jest przefiltrowany, w dolnym nie) w pompie.

> Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie

> jest do końca dotarty?

To jest trudno powiedzieć - ja swój dociearłem zanim dałem w palnik, majster od silników zalecił mi 500 albo 1000 km (nie pamiętam) jazdy na niskich obrotach, zmianę oleju, potem jeszcze 500/1000 ale bez ograniczeń obrotowych i kolejny olej a potem jazda. Ale są tacy co ci powiedzą, że dają w palnik od pierwszego odpalenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A czy jak zastosuje zwężkę przy turbinie to będzie dobrze? Bo żeby zrobić przy pompie musiałbym

> chłodnice chyba zdejmować

> A taka pompka od punto GT dałaby radę? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4795889509

Jak byś chciałtaką kupować to nie bierz od nich bo znam firme i niestety nie mam dobrej opini. też chciałem kupić od nich pompę i okazało się że dali mi nie taką. Mają straszny bałagan tam w katalogu i pompa ta która jest na allegro u nich byłą pompą od VW więc mogą wysłać ci coś innego niż zamówiłeś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za uprzedzenie. Pompę jak musiałbym zmienić to szukalbym na miejscu w Kielcach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.