DeL Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 Mam duzy problem. Zalozony BLOS, instalka Lovato II gen. Objawy, na jałowym trzyma 2tys. obrotow na benzynie od 2do 2,2tys ki czort? jak to poustawiac by jalowy byl chociaz na 1200obr. , teraz wyglada jakby furka chodzila caly czas na ssaniu powiem tak, w trasie mi to nie rpzeszkadza ale w miescie na swiatlach lub w korku chcialbym sie z kims wymienic na auta lol Macie jakies pomysly co wymodzic by te obroty spadly? obiekt tortur : silnik Nubira 2.0 dzieki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rolen Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 boczna sruba (ta czerwona) regulujaca wysokosc przepustnicy jest wykrecona na maxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > boczna sruba (ta czerwona) regulujaca wysokosc przepustnicy jest > wykrecona na maxa? Ciekawe czy w tym przypadku nie należało by spróbować jej wkręcić, tak żeby podnieść przepustnicę blosa. Daewoo stosuje map sensor i może dodatkowe podciśnienie wnoszone przez blosa jakoś tu bruździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rolen Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > Ciekawe czy w tym przypadku nie należało by spróbować jej wkręcić, > tak żeby podnieść przepustnicę blosa. Daewoo stosuje map sensor > i może dodatkowe podciśnienie wnoszone przez blosa jakoś tu > bruździ? kolega DeL ma taki sam silnik jak ja, u mnie ta sruba jest wykrecona na maxa, mam stabilne obroty na jalowym ~850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rolen Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 >> Objawy, na jałowym trzyma 2tys. obrotow na benzynie od 2do 2,2tys a tak wogole, jak masz objawy na lpg i na benzynie to ja bym raczej zaczal od wyczyszczenia krokowca i przepustnicy w silniku, bo chyba blos nie jest tu winny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > kolega DeL ma taki sam silnik jak ja, u mnie ta sruba jest wykrecona > na maxa, mam stabilne obroty na jalowym ~850 Myślałem że taka prosta i oczywista operacja jak wyjęcie Blosa i sprawdzenie czy to on jest przyczyną zmartwień została przez kolegę Del wykonana. Widać za dużo myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.