Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

bey

1.2 16v pytania co dalej

Recommended Posts

a wiec pytam co dalej

wyienilem kable WN i swiece ngk

wymienialem dlatego ze jak zimno czy wilgoc to pali an 3 gary , trzeba go rozgrzac zeby nie gasl sam z siebie ( zchodzi z obrotow i gasnie) jak sie nagrzeje to normalnie pracuje

co jeszcze wymienic ? cewki ? co jeszcze moze byc zle....

krokowy i tps tez nowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wsadz turbo i bedzie smigac

> a tak serio to obstawiam cewke

nie bo turbo sux zeby.GIF

oby to cewka byla kurde... bo to juz zaczyna mnie wkurzac

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie bo turbo sux

> oby to cewka byla kurde... bo to juz zaczyna mnie wkurzac

znajomy mial takie same objawy w golfie i to byla cewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a wiec pytam co dalej

> wyienilem kable WN i swiece ngk

> wymienialem dlatego ze jak zimno czy wilgoc to pali an 3 gary ,

> trzeba go rozgrzac zeby nie gasl sam z siebie ( zchodzi z

> obrotow i gasnie) jak sie nagrzeje to normalnie pracuje

> co jeszcze wymienic ? cewki ? co jeszcze moze byc zle....

> krokowy i tps tez nowe

wymien przepustnice grinser006.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wymien przepustnice

na 1.2 16v i seryjnym kolektorku tez tak mialem od nowosci tak mialem ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamień cewki miejscami i zobacz czy te same gary nie palą....wtedy badzie wiadomo co z cewkami

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zamień cewki miejscami i zobacz czy te same gary nie palą....wtedy

> badzie wiadomo co z cewkami

a jak mam na ucho uslyszec czy jakie pala ? shocked.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jak mam na ucho uslyszec czy jakie pala ?

kable zdejmuj po kolei i będziesz wiedział który nie chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kable zdejmuj po kolei i będziesz wiedział który nie chodzi

metoda taka jak w maluchu sie robilo tylko mniej do sprawdzania hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kable zdejmuj po kolei i będziesz wiedział który nie chodzi

wiesz to wyglada tak odpale auto musze go lekko na gazie trzymac ( do 2 k) ale jak mu dodam gazu troszke wiecej tak z ( 4-5) to slychac jak chodzi na 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiesz to wyglada tak odpale auto musze go lekko na gazie trzymac ( do

> 2 k) ale jak mu dodam gazu troszke wiecej tak z ( 4-5) to

> slychac jak chodzi na 3

sprawdz który to garnek odłączając kable, podmień cewki kolejnocią, jęsli nadal bedzie ten sam garnek to podmień kable WN a jeśli to nie pomorze to pewnie wtryskiwacz sie zawiesza

Share this post


Link to post
Share on other sites

new info ......

tak mi sie jeszcze nigdy nie dzialo

objawy :

jade sobie rozgrzanym juz autem daje mocniej gazu i rozpedza sie normalnie

ale jak dam mu po lekku gazu wolno sie rozpedzajac to na kazdym biegu przy ( od 2.5 do 5) targa mi jak gupi dlawi sie itd itp tak jakby mu czegos brakowalo i obojetnie ktory to bieg....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> new info ......

> tak mi sie jeszcze nigdy nie dzialo

> objawy :

> jade sobie rozgrzanym juz autem daje mocniej gazu i rozpedza sie

> normalnie

> ale jak dam mu po lekku gazu wolno sie rozpedzajac to na kazdym

> biegu przy ( od 2.5 do 5) targa mi jak gupi dlawi sie itd

> itp tak jakby mu czegos brakowalo i obojetnie ktory to

> bieg....

u mnie tak jest jak dodaje mocno w perdal jak powoli ok, ale co to moze byc to nie mam pojecia sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> u mnie tak jest jak dodaje mocno w perdal jak powoli ok, ale co to

> moze byc to nie mam pojecia

wszystkie 16 to maja zlosnik.gif ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wszystkie 16 to maja ?

Moja ma frown.gif Raz bardziej raz mniej, ale ma.

Czasem trafia się czas gdzie po prostu jedzie po depnięciu, a czasem dławica, ale u mnie wali jesczze błędamiwięc mam nadzieję, że to zwalcze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moja ma Raz bardziej raz mniej, ale ma.

> Czasem trafia się czas gdzie po prostu jedzie po depnięciu, a czasem

> dławica, ale u mnie wali jesczze błędamiwięc mam nadzieję, że to

> zwalcze.

raczej nie naprawisz tego, ja się męczyłem całe wakacje i dupam wszyscy to maja ale nikt sie nie przyznaje zlosnik.gif

takie piękne są szesnastki hehe.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> raczej nie naprawisz tego, ja się męczyłem całe wakacje i dupam

> wszyscy to maja ale nikt sie nie przyznaje

> takie piękne są szesnastki

to może przynajmniej zminimalizuje efekt bo czasami dramat jest jak auto jechać nie chce przez 2 sekundy, a potem VTEC normalnie smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> raczej nie naprawisz tego, ja się męczyłem całe wakacje i dupam

> wszyscy to maja ale nikt sie nie przyznaje

> takie piękne są szesnastki

Moze nasze Fachury od cipofania napisaly by program Autokącikowy pod 16v zlosnik.gif z usunietym babolem ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to może przynajmniej zminimalizuje efekt bo czasami dramat jest jak

> auto jechać nie chce przez 2 sekundy, a potem VTEC normalnie

tak jak pisałem bawiłem sie całe wakacje podmieniałem wszystko stroiłem auto i dupa, olałem to trzeba zmienic auto i tyle zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moze nasze Fachury od cipofania napisaly by program Autokącikowy pod

> 16v z usunietym babolem ....

Nie wiem, ja stroiłem i nadal to samo frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie wiem, ja stroiłem i nadal to samo

a komp od 16v czy 8v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a komp od 16v czy 8v?

właśnie jak jeździłem na kompie z 8v to NIC sie nie działo założyłem od 16v i jest chujni* sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> właśnie jak jeździłem na kompie z 8v to NIC sie nie działo założyłem

> od 16v i jest chujni*

jakby 16v ktos od nas ogarnoł mysle ze chodzilo by piknie ...

zawsze mozesz wrócic do 8v no nie 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jakby 16v ktos od nas ogarnoł mysle ze chodzilo by piknie ...

> zawsze mozesz wrócic do 8v no nie

na 8 nie jechało, po prostu nie wciskam gazu do końca i spokojnie jade zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na 8 nie jechało, po prostu nie wciskam gazu do końca i spokojnie

> jade

Mozliwe ze z zaplonem cos nie do konca bylo dograne ale kto tam wie ... moze trzeba twojego dostrojic na tym kompie i bedzie siii zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mozliwe ze z zaplonem cos nie do konca bylo dograne ale kto tam wie

> ... moze trzeba twojego dostrojic na tym kompie i bedzie siii

no był strojony na 8 kompie i 16 dwa razy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jakby 16v ktos od nas ogarnoł mysle ze chodzilo by piknie ...

> zawsze mozesz wrócic do 8v no nie

Są dwie osoby w Polsce które ogarniają 16V

a odnośnie dławienia to co powiesz na to szerloku że na serii jest tak samo hehe.gifhehe.gifhehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mozliwe ze z zaplonem cos nie do konca bylo dograne ale kto tam wie

> ... moze trzeba twojego dostrojic na tym kompie i bedzie siii

na serii jest tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Są dwie osoby w Polsce które ogarniają 16V

> a odnośnie dławienia to co powiesz na to szerloku że na serii jest

> tak samo

Kto zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kto

nie interesuj się bo kociej mordy dostaniesz grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie interesuj się bo kociej mordy dostaniesz

Mojego kota zostaw w spokoju zlosnik.gif

Pytam bo chce zrobić auto tongue.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mojego kota zostaw w spokoju

> Pytam bo chce zrobić auto

zasadź turbine zlosnik.gif z tego co wiem to jedyne rozwiązanie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zasadź turbine z tego co wiem to jedyne rozwiązanie

to ja to mam gdzies i wole 750iL zlosnik.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to ja to mam gdzies i wole 750iL

z tego co siem dowiedziałem to jest jakiś babol którego wszyscy popełniają ale jeszcze niewiadomo jaki zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z tego co siem dowiedziałem to jest jakiś babol którego wszyscy

> popełniają ale jeszcze niewiadomo jaki

hmmm skoro smt6 tego babola oszukiwało hmm.gif

kiedy będzie wiadomo zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z tego co siem dowiedziałem to jest jakiś babol którego wszyscy

> popełniają ale jeszcze niewiadomo jaki

Czyżby problem z półsekwencją grinser006.gif ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hmmm skoro smt6 tego babola oszukiwało

smt oszukiwało kompa z 8v a komp 8v inaczej robotajet.

> kiedy będzie wiadomo

jak sie taka jedna fefnastka poskłada ;-) będzie gościu pare ciekawostek robił to sprawdzi co i jak ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czyżby problem z półsekwencją ?

hgw ale nie sądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moja tak nie ma

twoja to nie seria zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z tego co siem dowiedziałem to jest jakiś babol którego wszyscy

> popełniają ale jeszcze niewiadomo jaki

Czyli rozumiem, że jak silnik był sobie w punto/lancii to tak nie miał, a my wszyscy mamy z babolem.

Może komuś się udało to usunąć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czyli rozumiem, że jak silnik był sobie w punto/lancii to tak nie

> miał, a my wszyscy mamy z babolem.

tak to widze, za dużo seryjnych fefnastek w CC/SC ma ten sam objaw który w dawcach nie występuje.

> Może komuś się udało to usunąć?

tylko Arturo w 1.4 16V na wałkach i programie tak niema zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak to widze, za dużo seryjnych fefnastek w CC/SC ma ten sam objaw

> który w dawcach nie występuje.

> tylko Arturo w 1.4 16V na wałkach i programie tak niema

ale ja tak nigdy nie mialem dopiero od wczoraj mam tak jak pisali wyzej z tym ze jak mu depne to idzie jak szedl a jak mu powoli naciskam to sie dusi ma laaaaga a nagle ustepuje i zachwile to samo

to co zmienic walki ? glowice dlubac ? heh wczoraj juz chcialem je puscic do zyda tak sie wkurzylem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale ja tak nigdy nie mialem dopiero od wczoraj mam tak jak pisali

> wyzej z tym ze jak mu depne to idzie jak szedl a jak mu powoli

> naciskam to sie dusi ma laaaaga a nagle ustepuje i zachwile

> to samo

> to co zmienic walki ? glowice dlubac ? heh wczoraj juz chcialem je

> puscic do zyda tak sie wkurzylem

sprawdz czujnik polozenia wału grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> smt oszukiwało kompa z 8v a komp 8v inaczej robotajet.

> jak sie taka jedna fefnastka poskłada ;-) będzie gościu pare

> ciekawostek robił to sprawdzi co i jak

jak będzie coś wiadomo daj znaka zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak to widze, za dużo seryjnych fefnastek w CC/SC ma ten sam objaw

> który w dawcach nie występuje.

> tylko Arturo w 1.4 16V na wałkach i programie tak niema

jakim cudem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie nieprzyznaje hehe.gif kazdy tylko mowi ze super jest rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.