Skocz do zawartości

1.2 16v pytania co dalej


bey

Rekomendowane odpowiedzi

> wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie

> nieprzyznaje kazdy tylko mowi ze super jest

heh zeby.GIF moj ma wiecej bubli zeby.GIF

falujace obroty

sie hamuje i se silnik sam od siebie zgasnie zeby.GIF

ale to co mam teraz to 1 raz to mam ..... a to moze byc ta cewka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh moj ma wiecej bubli

> falujace obroty

> sie hamuje i se silnik sam od siebie zgasnie

> ale to co mam teraz to 1 raz to mam ..... a to moze byc ta cewka ?

buble to buble zawsze da sie usunac a z tym przerywaniem to narazie czarna magia oslabiony.gif cewki zawsze mozesz sprobowac podmienic ok.gif wydaje mi sie ze cewki to sa takie same jak w 8v 1,1 1,2 takze kombinuj ok.gif i pochwalilbys sie jakie to czasy robi, moga byc nawet z g-shita zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wina w elektronice jest

proszę powiedz coś czego nie wiem smile.gif

Jeżeli to wina braku puszki od dolotu to faktycznie tylko remap chyba.

To podywagujmy chwile.

Dlaczego nie jedzie?

Powietrza ma bo przepustnica się otwiera(linka)(vacuum pokazuje spadek podciśnienia). To jest pewne.

Pytanie teraz jak można sprawdzić czy ma paliwo i iskrę bo na postoju jak mogę zdjąć świecę to jest idealnie i nic się złego nie dzieje.

Wydaje mi się, że to przez brak paliwa, ale nie wiem czemu. Może ma ktoś jakiś wskaźnik, który pokazuje, że przez tą chwilę co nie jedzie jest ubogo na przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proszę powiedz coś czego nie wiem

> Jeżeli to wina braku puszki od dolotu to faktycznie tylko remap

> chyba.

> To podywagujmy chwile.

> Dlaczego nie jedzie?

> Powietrza ma bo przepustnica się otwiera(linka)(vacuum pokazuje

> spadek podciśnienia). To jest pewne.

> Pytanie teraz jak można sprawdzić czy ma paliwo i iskrę bo na postoju

> jak mogę zdjąć świecę to jest idealnie i nic się złego nie

> dzieje.

> Wydaje mi się, że to przez brak paliwa, ale nie wiem czemu. Może ma

> ktoś jakiś wskaźnik, który pokazuje, że przez tą chwilę co nie

> jedzie jest ubogo na przykład.

to nie jest wina paliwa bo paliwo AFR jest ok, raczej zapłon ale tam tesz szukane było co i jak i narazie no news zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DOBRE kable, cewki i świece znacznie łagodzą problem

cewki nowe

świece nowe

kable nowe, ale chyba nie najlepsze.

apropos łagodzenia to mam wrażenie, że problem łagodzę od pół roku. Co coś zmienie to jest ciutkę lepiej, ale jak już pisałem mój ma jeszcze TPS coś nie teges. Może dziś go wyeliminuje tylko trochę czasu żebym znalazł.

Teoretycy odemnie z pracy (nie związani z tuningiem, ale znają się na fizyce co nie co) twierdzą, że jeżeli odfabryczniłem dolot (przed przepustnicą) to powinienem poszukać innego miejsca na mapsensor bo fabryczne miejsce może być dostosowane do fabrycznego dolotu. Niewiem ile może w tym być parwdy, ale fakt, że wiry mogą się inaczej układać i chwilę trwa wyrównanie ciśnień w kolektorze po gwałtownej zmianie(otwarcie przepustnicy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cewki nowe

> świece nowe

> kable nowe, ale chyba nie najlepsze.

> apropos łagodzenia to mam wrażenie, że problem łagodzę od pół roku.

> Co coś zmienie to jest ciutkę lepiej, ale jak już pisałem mój ma

> jeszcze TPS coś nie teges. Może dziś go wyeliminuje tylko trochę

> czasu żebym znalazł.

> Teoretycy odemnie z pracy (nie związani z tuningiem, ale znają się na

> fizyce co nie co) twierdzą, że jeżeli odfabryczniłem dolot

> (przed przepustnicą) to powinienem poszukać innego miejsca na

> mapsensor bo fabryczne miejsce może być dostosowane do

> fabrycznego dolotu. Niewiem ile może w tym być parwdy, ale fakt,

> że wiry mogą się inaczej układać i chwilę trwa wyrównanie

> ciśnień w kolektorze po gwałtownej zmianie(otwarcie

> przepustnicy).

takich teoretyków nie słuchaj zlosnik.gif map jest w kolektorze ssącym i jego miejsca nie zmienisz no chyba że zmienisz map sensor na taki jak w 8v ale to bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no w sumie tak ale problem podobny więc może przyczyna jest jeszcze

> gdzie indziej

ale trzeba jeszcze dokładnie stwierdzić czy w tym p2 występuje zamulanie czy przerywanie zlosnik.gif poza tym nie sądzę że będzie dokładnie taki sam objaw na zupełnie innej elektronice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napewno nie w n/a na cento

Nie na centomanii, ale w Polsce.

Muczko 8v n/a; drugi CC z Opola, wygrał mini street w 2006 (czyli z wnętrzem) to też 8v.

Jakoś nie kojarzę, żeby było oficjalnie szybciej w tych kategoriach. Jak były lepsze oficjalne czasy i w wydmuszkach, i w autach z pełnym środkiem to rzuć mi jakimś linkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie na centomanii, ale w Polsce.

> Muczko 8v n/a; drugi CC z Opola, wygrał mini street w 2006 (czyli z

> wnętrzem) to też 8v.

> Jakoś nie kojarzę, żeby było oficjalnie szybciej w tych kategoriach.

> Jak były lepsze oficjalne czasy i w wydmuszkach, i w autach z

> pełnym środkiem to rzuć mi jakimś linkiem.

ten z opola to bez rewely 16.1/400m grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale trzeba jeszcze dokładnie stwierdzić czy w tym p2 występuje

> zamulanie czy przerywanie poza tym nie sądzę że będzie

> dokładnie taki sam objaw na zupełnie innej elektronice

w p2 mojego znajowmego jest ewidentnie przerywanie...później ciągnie jak głupi do samej odcinki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w p2 mojego znajowmego jest ewidentnie przerywanie...później ciągnie

> jak głupi do samej odcinki

jak ma p2 to jazdy bez wskaźnika podciśnienia sobie nie wyobrażam. Ale jak już masz vaacum to łatwo zdiagnozować niewydolność e-przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez tak mysle

tak se pomyslalem i ja , i te problemy mam w sumie od wtorku , a w poniendzialek tankowalem musialem na NESTE bo nie mialem czasu na BP jechac bo do pracy bym sie spoznil

no i mysle ze to benzyna jest powodem tego dlawienia sie ... bo wszystko bylo jak jest tylko gdzies indziej zatankowalem i na 2 dzien efekty wyszly .... trza bedzie zalac vpower by to naprawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak se pomyslalem i ja , i te problemy mam w sumie od wtorku , a w

> poniendzialek tankowalem musialem na NESTE bo nie mialem czasu

> na BP jechac bo do pracy bym sie spoznil

> no i mysle ze to benzyna jest powodem tego dlawienia sie ... bo

> wszystko bylo jak jest tylko gdzies indziej zatankowalem i na 2

> dzien efekty wyszly .... trza bedzie zalac vpower by to

> naprawic

sprobuj wyjezdzi c wahe do konca i zalac na shelu, moze uciebie to wina paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak se pomyslalem i ja , i te problemy mam w sumie od wtorku , a w

> poniendzialek tankowalem musialem na NESTE bo nie mialem czasu

> na BP jechac bo do pracy bym sie spoznil

> no i mysle ze to benzyna jest powodem tego dlawienia sie ... bo

> wszystko bylo jak jest tylko gdzies indziej zatankowalem i na 2

> dzien efekty wyszly .... trza bedzie zalac vpower by to

> naprawic

u mnie v power nie pomaga sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś robiłem przy kablach, coś popsułem i nie ma dziury po dodaniu gazu, auto ładnie ciągnie od dołu do góry, ale teraz mam bieg jałowy w okolicach 1700-1800 i to dopiero jak się dobrze zagrzeje i palącą się marchewe przez cały czas, jak jest zimny to tragedia(sam wkręca się na wysokie obroty obroty))

Czasem też zostaje na obrotach po zdjęciu nogi z gazu.

wie ktoś co tym razem nabroiłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cholera mam przepustnicę od 1,6

> Dolny i środkowy kabel od TPS idzie do kompa (piny 30 i 32) tak to

> pomierzyłem

> rozumiem, że ten trzeci (górny) ma iść na masę?

Tak se studiuje książkę od 1,1 spi i patrze, że 32 to powinien być mapsensor. Więc mam jakieś zwarcie na wiązce.

Powiedzcie mi czy część wiązki odpowiedzialna za TPS, Map, Temp, jest taka sama jak w 1,1 i czy mogę robić to z tej książki?

I czy piny są tak samo w kompach?

Gdzieś czytałem, że różni się tylko podłączeniem wtrysków? Dobrze słyszałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.