GreenCC Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 > takie pytanie, jaką przepustnice zastosować do customowego kol? silnik 1.2 8v, do 16v można by z > 1.6 ale tu chyba jakiś problem będzie ktoś coś doradzi ? Do kustoma to sobie zakładasz jaką chcesz, może być od bbm 1.6 z metalowym kolektorem ale nie ma w niej krokowca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiero Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 > Do kustoma to sobie zakładasz jaką chcesz, może być od bbm 1.6 z metalowym kolektorem ale nie ma w > niej krokowca. nie bedzie problemu z jałowymi? gdzieś czytałem że chyba trzeba tą srubkę od regulacji wydostac i nią się trochę pobawić. A to że nie ma krokowca to chyba biedy nie ma i tak zestaw na lato by był Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 > nie bedzie problemu z jałowymi? gdzieś czytałem że chyba trzeba tą srubkę od regulacji wydostac i > nią się trochę pobawić. > A to że nie ma krokowca to chyba biedy nie ma i tak zestaw na lato by był W BBM ta śrubka jest jakby zalana aluminium - ktoś wie jak się do tego dobrać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreenCC Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 > W BBM ta śrubka jest jakby zalana aluminium - ktoś wie jak się do tego dobrać? nie pamiętam jak ale jakoś to wytargałem i wkręciłem normalną śrubke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 > nie pamiętam jak ale jakoś to wytargałem i wkręciłem normalną śrubke Hmm może to rozwiercić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreenCC Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 > Hmm może to rozwiercić? Jutro zajrzę go garażu i sprawdzę jak to wygląda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 > Jutro zajrzę go garażu i sprawdzę jak to wygląda. Aha, tylko ja mówię o 1.6 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 > Goscie to wystrugali na CNC. Obadaj caly temat No to widzisz, jest technologia, to są i efekty, a my szaraki to możemy sobie podrutowac conajwyżej Ciekawe ile go kosztowała ta bryła aluminiowa to i ja cos jeszcze dorzuce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumo Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 > No to widzisz, jest technologia, to są i efekty, a my szaraki to możemy sobie podrutowac conajwyżej No niestety jak narazie jest z tym u nas problem, bo po raz to materiał, po dwa to projekt i wiedza do zaprojektowania, trzy model 3D oraz zaprogramowanie obróbki CNC, no i samo wykonanie.... Ale niestety wszystko kosztuje, gdzies tam na tej stronie koleś pisałe że u nich godzina pracy CNC to 60$ a wykonanie takiego kolektora to pare ładnych godzin potrwa > Ciekawe ile go kosztowała ta bryła aluminiowa 16-17 PLN za kg > to i ja cos jeszcze dorzuce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosk Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Dzięki za opis dolocik wspaniały! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan55 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Witam. Jestem ciekawy jak ocenicie moje dzieło, zrobione do wyścigów z odlewów aluminowych i pospawanych w jedna całość kolektor ssacy na 4 przepustnicach, do silnnika 1,1 8V ale pasuje również do 1,2 8V. Średnica przepustnicy 4x38 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karan Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 > Witam. Jestem ciekawy jak ocenicie moje dzieło, zrobione do wyścigów z odlewów aluminowych i > pospawanych w jedna całość kolektor ssacy na 4 przepustnicach, do silnnika 1,1 8V ale pasuje > również do 1,2 8V. Średnica przepustnicy 4x38 wygląda zajebiście - co to za przepustnice? - jak planujesz rozwiązać dolot/ filtrowanie? czy bedziesz zapodawał bez filtrów? zapodaj więcej fot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan55 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Do przepustnic został wykonany specjalny odlew który następnie został obrobiony według mojego projektu, oska na łozyskach, a następnie korpus został dospawany do rury. Dolot albo tak zsostanie albo zostanie obciagniety gąbką na dodatkowym szkielecie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumo Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Czy mógłbyś dać jakieś zdjęcia w lepszej jakości bo na tych nic nie widać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan55 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Moge wysłac wiecej zdjeć na skrzynke, inne ujecia zblizenia podaj adres jakość nietety tylko taka z telefonu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katownik Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 > Moge wysłac wiecej zdjeć na skrzynke, inne ujecia zblizenia > podaj adres > jakość nietety tylko taka z telefonu Zamierzasz rozwijać ten projekt i robić tego więcej ? Zakładam, że testowałeś ten materiał i spawy przed ew drganiami i pękaniem. Jaką wysokość to ma bez gąbek ? W sensie czy maska się na tym zamknie czy tylko gołębnik ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karan Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 > Zamierzasz rozwijać ten projekt i robić tego więcej ? Zakładam, że testowałeś ten materiał i spawy > przed ew drganiami i pękaniem. > Jaką wysokość to ma bez gąbek ? W sensie czy maska się na tym zamknie czy tylko gołębnik ? przepustnice kolegi dana sa dostepne na allegro Cena hmmm dosc dyskusyjna...takie polskie RoRally ktore bym bral w ciemno gdybym mial kupic gotowe 4P za 1000+ euro Zrob samemu a zamkniesz sie w kwocie 1-1.5kpln masz moj watek o budowie 4P, ktore to spisywaly sie rewelacyjnie i gdybym nie doprezyl tak mocno silnika (co go zabilo) to pewnie bym jezdzil do dzis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyR Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 > przepustnice kolegi dana sa dostepne na allegro > Cena hmmm dosc dyskusyjna...takie polskie RoRally ktore bym bral w ciemno gdybym mial kupic > gotowe 4P za 1000+ euro > Zrob samemu a zamkniesz sie w kwocie 1-1.5kpln > masz moj watek o budowie 4P, ktore to spisywaly sie rewelacyjnie i gdybym nie doprezyl tak mocno > silnika (co go zabilo) to pewnie bym jezdzil do dzis jakis lynk do tego allegro?:d edit mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tschoob Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 > jakis lynk do tego allegro?:d > edit mam podziel sie bo ja nie znalazlem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katownik Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 > przepustnice kolegi dana sa dostepne na allegro > Cena hmmm dosc dyskusyjna...takie polskie RoRally ktore bym bral w ciemno gdybym mial kupic > gotowe 4P za 1000+ euro > Zrob samemu a zamkniesz sie w kwocie 1-1.5kpln > masz moj watek o budowie 4P, ktore to spisywaly sie rewelacyjnie i gdybym nie doprezyl tak mocno > silnika (co go zabilo) to pewnie bym jezdzil do dzis Znam temat a Two szczególnie. Śledzę intensywnie. 4P będzie na bank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyR Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 > podziel sie bo ja nie znalazlem http://allegro.pl/kolektor-ssacy-4-przepustnice-seicento-1-1-5595vk-i3166029545.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZUCZU Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 > Zrob samemu a zamkniesz sie w kwocie 1-1.5kpln co innego zrobić do zabawy a co innego zgodnie z homo. Do clio maxi 4 trabki orginalne na promocji 7 tysiecy... Przecenione z 10 bo koleś ma 1 sztukę w polsce od lat na stanie. Samemu wystrugasz za 1500 ale niezgodne z homo wymiary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karan Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 > Znam temat a Two szczególnie. Śledzę intensywnie. > 4P będzie na bank koniecznie meski walek taki ze 290 -315st ze wziosem 11mm Moj catcams 280 byl za slaby Generalnie po zalozeniu 4P przestal hrumkac i jalowe byly idealne (wstepnie podcisnienia na srubkach przepustnic w GSXR1000 + ustawiane odchyleniem talerzyka przepustnic) Przy zimnym silniku odpalany z lekkim gazem tak ok 1 min. Do TPS robisz adaptor, a jak sie przepustnice otwieraja odwrotnie to podchodzi TPS z przeustnicy marea 1.6 na 4 sruby... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilSTo Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Wrzucilibyście jakieś fotki gotowych customowych kolektorów na jednej dużej przepustnicy. Jaka najlepsza średnica przepustnicy do naszych silników? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIVIVIED Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Szukam kolektora ssącego z przepustnicami 2x38mm do motora 1.1 8v, ktoś ma, ktoś coś słyszał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wuniek Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 kiedyś odkupiłem od kogoś z AK, przerobiłem tak co by pasowało do cywilnego auta i jeżdżę od jakiś 2 miesięcy ale na zimę na pewno będę zdejmował : FOTKI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIVIVIED Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Kurcze plaskitowy... Ma ktoś może metalowy, najlepiej alu albo chociaż wie o kimś kto ma, albo skad taki stuff dorwać? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acadaptor Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Panowie czy kolektor ssący od seicento 1.1 sporting mpi 2004r podejdzie pod głowicę od fiata punto 1.2 8V 73KM Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 podejdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acadaptor Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 podejdzieI dup* Nie pasuje Oddałem bez sprawdzania głowicę do planowania w dobrej wierze i okazuje się kolektor ssący nie pasuje pod głowicę od 1.2 mpi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 I dup* Nie pasuje Oddałem bez sprawdzania głowicę do planowania w dobrej wierze i okazuje się kolektor ssący nie pasuje pod głowicę od 1.2 mpi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka A co tam konkretnie nie pasuje? Może kolektor nie jest jednak od 1.1mpi albo głowica nie jest od 1.2mpi. Plastikowy kolektor 1.1mpi do głowicy 1.2mpi powinien podejść plug&play bez żadnych przeróbek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acadaptor Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Będę w domu to podeślę foto o co kaman. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu_Zett Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Zalezy jakie,1.2 mpi bo inne bedzie z 75 a inne z 60hp No i z 1.1 mpi z seja podejdzie do 1.2 mpi 60 z punto mk2, ale do punto mk1 75hp nie podejdzie bo dwie sruby gorne w kolektorze beda w innym miejscu. Ale to mozna stuningowac, wywiercic nowe otworki w kolektorze. Reszta powinnna pasowac. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acadaptor Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Pierwsza jest właśnie od 1.2 73KM jak kolega wyżej napisał Jutro sprawdzę czy da radę jakoś to przerobić. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Na fotkach nie widać tego innego rozstawu górnych śrub. Dziwne to bo ja mam silnik z pandy 1.2 60KM 2003r (jak mniemam taki sam jak w punto mk2) i kolektor ssący z 1.2 75KM bez problemu podszedł do głowicy w tym silniku, więc w odwrotną stronę też powinno podejść. Jak mocno ten kolektor nie pasuje do rozstawu szpilek? Jakoś minimalnie np 1mm czy to większa różnica? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 musi pasowac jezeli jest to typowe 75KM. Sam zakladalem gore z 1.2 75KM na dol 1.1 MPI z plastikowym kolektorem ssacym i pasowalo. Tak samo ssacy z 1.2 75KM pasuje do 1.4 8v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acadaptor Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 (edited) Kolektor pod szpilki pasuje ale spójrzcie na drugie zdjęcie gdzie widać jak przylega głębiej przy dolotach a na głowicy od mk1 1.2 8v 75KM nie ma tak wysunięte płaskiej powierzchni Zresztą to już nie ma znaczenia bo dam w takim układzie głowicę od 1.1 mpi sc a jedynie podmienić wałek z krzywkami Edited September 28, 2016 by Acadaptor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Czyli Lesiu źle pisał, że szpilki nie pasują bo pasują Dlatego kolektor podchodzi. Ale faktycznie o tych uszczelkach nie pomyślałem. I wygląda na to, że za bardzo nie ma jak tego obejść żeby kolektor był szczelny, jedynie jakiś patent z siliconem można by zastosować, choć byłoby to niezbyt pewne rozwiązanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acadaptor Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Patent przy turbo nie do zaakceptowania... przy wolnossacym jak najbardziej Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi_00 Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Panowie potrzebuje jakiegos specjaliste od ITB Jesli ktos jest taki niech sie odezwie tutaj badz na priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.