hecio_pl Napisano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 Witam, mam taki oto problemik ... Niewiem jak masię sytuacja przy zimnym silniku lecz gdy jest ciepły spod maski wydostaje się co pewien czas odgłos w stylu ..."cyk" ... Świece wymieniałem jakieś 5 tyś km temu ale wogole nie zaglądałem do przewodów więc czy to mogą być one? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 a czy to czasem nie wtrysk? co prawda na lpg odcina. opisz dokladnie kiedy to sie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 Podaj dokładniej częstotliwość cykania i spróbuj namierzyć uchem skąd mniej więcej dobiega. Posłuchaj zwłaszcza wokół chwytu powietrza do wtrysku (czarna faja nad przepustnicą), przewodów WN i DIS-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piomat Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Bylo cos niedawno o swiszczeniu w silniku, i okazało sie ze to pasek altka.. Diagnoza to popsikanie go lekko woda - podobno ustepowało... U mnie tak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lo3ek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Witam Jestem tu nowy ale juz zwracam sie z problemem Dolanczam sie do watku poniewaz dzis uslyszalem wlasnie cykanie ( nie swist ) ale w obudowie filtra powietrza. Jak silnik chodzi sobie na wolnych to tego nie ma dopiero powyzej 1000 obrotow cos mi cyka w tej obudowie Jest ciemno i nie mam gdzie dzis tego sprawdzic Jutro pewnie pojade do mechanika Ale chcial bym sie dowiedziec czy to moze byc cos powaznego czy spotkalisci sie z czyms takim?? Moja asterka to G z silnikiem 1,6 16v 98 rocznik Biore sie dalej za przeszukiwanie forum bo przeglaarka mi ni dziala moze cos znajde Ale jesli ktos sie orientije to prosze o odpowiedz Dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Witam Jestem tu nowy Więc warto by było odwiedzić na początek ten wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lo3ek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Więc warto by było odwiedzić na początek ten wątek Wiem ze warto by bylo sie przywitac ale przez astre mam zepsuty humor i nie mam ochoty sie nia dzis chwalic Sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Witam. Jesteś pewien, że to w obudowie? Przykładałeś ucho? Skoro tak, to zdejmij ją, uruchom silnik i posłuchaj. Jeśli to dochodzi od strony silnika to prawdopodobnie słychać pracę wtryskiwaczy. Nie musisz jechać od razu do mechanika, żeby sprawdzić tak trywialną rzecz Jako, że silnik będzie chodził bez filtrowania powietrza, to operację przeprowadź gdy będzie wilgotno i w miarę bezwietrznie. Nie wyjmuj też wkładu filtra, bo na dnie jest pewnie dużo kurzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lo3ek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Jesteś pewien, że to w obudowie? Przykładałeś ucho? Tak dokladnie przylozylem ucho i to cykanie dochodzi z obudowy. Tez myslalem ze to moze gdzies od silnika. Nie przejmowal bym sie tym tak bardzo ale w sobote jade w dluzsza trasa okolo 300 km w jedna strone i nie chcial bym miec przygod A w sprawach technicznych dot komory silnika narazie jestem nowicjuszem poniewaz posiadam autko dopiero miesiac Dlatego moze panikuje za wczasu i dmucham na zimne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Tak dokladnie przylozylem ucho i to cykanie dochodzi z obudowy. A czy mógłbyś na dowolnym zdjęciu wskazać strzałką skąd dochodzi to cykanie? Mam pewne podejrzenie... Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Wiem, jakie , ale to jest 16V i chyba kolega, mimo nikłej jak widać wiedzy, wie gdzie jest filtr powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 sorki za offtopic, ale... lelek, czy mnie się coś miesza, czy Ty zlepiłeś dwa wątki w jeden? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lo3ek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 To jest mniej wiecwej to miejsce albo te przerywanymi gdzie wchodza kable do tej obudowy Nie pamietam bo teraz nie mial mi kto przytrzymac gazu zebym sobie sprawdzil Ale to jest taki stuk jak by cos o plastik walilo. Dodam jeszcze ze na zimnym silniku to zjawisko nie wystepuje tylko na Cieplym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Ta część u góry z wtyczką to jest zawór odprowadzania par paliwa z baku do silnika. To on może tak stukać, bo jest elektromagnetyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > lelek, czy mnie się coś miesza, czy Ty zlepiłeś dwa wątki w jeden? Noooo... I to ostatnie tsunami to też moja robota... Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.