Azazel Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 mam do Was prośbę o pomoc. nie wiem za bardzo co zrobić. założyłem zestaw Apex (sprężyny + amory), niestety byłem dziś na teście amortyzatorów i okazało się, że po przejechaniu 17000km, prawy tylny ma 40% a lewy 70% co zrobić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychB Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > mam do Was prośbę o pomoc. nie wiem za bardzo co zrobić. założyłem > zestaw Apex (sprężyny + amory), niestety byłem dziś na teście > amortyzatorów i okazało się, że po przejechaniu 17000km, prawy > tylny ma 40% a lewy 70% > co zrobić ??? dociazyc tyl i jeszcze raz przetestowac... tyl uniaka jest za lekki i badania amortyzatorow nie wychodza. Inna sprawa, ze spokojnie kilka lat amorki na tyle wytrzymuja KB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > dociazyc tyl i jeszcze raz przetestowac... tyl uniaka jest za lekki i > badania amortyzatorow nie wychodza. Inna sprawa, ze spokojnie > kilka lat amorki na tyle wytrzymuja > KB jakie to ma znaczenie przy badaniu ? przecież powinno co najwyżej wyjść tak samo źle albo tak samo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychB Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > jakie to ma znaczenie przy badaniu ? przecież powinno co najwyżej > wyjść tak samo źle albo tak samo dobrze lekki tyl nie ugina spręzyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > lekki tyl nie ugina spręzyn no, ale to byłby wynik z obydwu stron zły !!! przecież to nie logiczne co mówisz jest lekki tył i z prawej strony źle wskazuje ? no nie bardzo mi się to widzi ... tym bardziej, że zawsze na starych amorach itd. wychodziło jakoś normalnie równo. nie zmienia to faktu, że jest coś nie tak. miałem podobną sytuację kiedyś z przodem. wymieniłem jeden amortyzator prawy na Delphi i zrobiłem na nim 50 tys. tutaj niby super apex i po 20 tys. padalec przecież i tak mi nie uznają pewnie tego na gwarancji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 A moze ci sie poducha urwala i dlatego ci taki dziwny wynik wyszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > A moze ci sie poducha urwala i dlatego ci taki dziwny wynik wyszedl no nie wiem nie wiem mało mi się możliwe wydaje, żeby po 20 tys amortyzator był trup ... tym bardziej, że mam alu i gdyby cokolwiek się stało takiego na drodze to felga pierwsza miałaby tego oznaki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 mam pytanko Mam pytanko ! ! ! wymieniałem amory i sprężyny przy 150 tys km, czy jak zmieniałem na twardszą opcję to konieczna była wymiana wszystkich łożysk i poduszek amortyzatorów ?? co to jest w ogóle łożysko amortyzatora ?? tak martwi mnie wynik tego testu, a może to po prostu przez super "dbanie" mechaników stało się coś z łożyskiem lub poduszką pomóżcie mi coś , bo ja już dostaję choroby umysłowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 E ale ja nie mowie o amorku tylko o gornych mocowaniach amorka Moze ja szlag trafil i amor lata w gore i w dol i dlatego nie tlumi prawidlowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > mam pytanko > Mam pytanko ! ! ! > wymieniałem amory i sprężyny przy 150 tys km, czy jak zmieniałem na > twardszą opcję to konieczna była wymiana wszystkich łożysk i > poduszek amortyzatorów ?? > co to jest w ogóle łożysko amortyzatora ?? > tak martwi mnie wynik tego testu, a może to po prostu przez super > "dbanie" mechaników stało się coś z łożyskiem lub poduszką > pomóżcie mi coś , bo ja już dostaję choroby umysłowej Poduszki amora masz z tylu w bagazniku Lozyska tzw "oporowe" sa z przodu w kolumnie mcpersona Tak to wyglada Swoja droga moze "specjalisci" ci cos zle zmontowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > Poduszki amora masz z tylu w bagazniku Lozyska tzw "oporowe" sa z > przodu w kolumnie mcpersona > Tak to wyglada > Swoja droga moze "specjalisci" ci cos zle zmontowali hmmmm, no muszę podjechać do "speców" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > mam do Was prośbę o pomoc. nie wiem za bardzo co zrobić. założyłem > zestaw Apex (sprężyny + amory), niestety byłem dziś na teście > amortyzatorów i okazało się, że po przejechaniu 17000km, prawy > tylny ma 40% a lewy 70% > co zrobić ??? zapytać, jaki rodzaj amortyzatorów ustawili do badania a wtedy się dowiesz dla czego głupoty wyszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > zapytać, jaki rodzaj amortyzatorów ustawili do badania > a wtedy się dowiesz dla czego głupoty wyszły największy problem polega na tym, że głupoty chyba mogłyby wyjść na oba amory z tyłu a nie różnica 40/70 ? nie wiem, dlatego Was się pytam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.