Skocz do zawartości

1.2 16V przerywanie


rOBERTO795

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam mam problem z sejem 1.2 16V między 2-3 tys obr następuje coś w

> rodzaju przerywania podczas przyspieszania-co to może być?

tez tak mam... frown.gif i 99% ludzi tez tak ma i nasmieszneijsze ze nikt nie wie od czego... a jeszcze smieszniejsze ze cos takiego praktycznie nie wystepuje w punto1 (np dawca mojego silnika nie mial takich objawow) frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez tak mam... i 99% ludzi tez tak ma i nasmieszneijsze ze nikt nie

> wie od czego... a jeszcze smieszniejsze ze cos takiego

> praktycznie nie wystepuje w punto1 (np dawca mojego silnika nie

> mial takich objawow)

hmmm ja mam wiazke z MPI i tego nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm ja mam wiazke z MPI i tego nie mam

hmmm czyli? jakies wnioski.... za duzo jakis + na kompie moze zle polaczone masy?... moze masa do wtrysku pokrywa sie z jakas masa do czujnika i cos krzaczy?.....

ps. jak ktos mi powie co to jest to normalnie mu robie palke... a jak sam dojde to smarowac i nadstawiac kakalaki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masy mam wsyzstkie razem ze soba procz od skrzyni ... wiec to nei to

> u mnie bylo wszystko ok dopoki nie zatankowalem na neste i mam teraz

> takiego psikusa jak sie zagrzeje

to sposc reszte pb do wiadra. wymien filtr paliwa nalej nowej beny i logien zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> robilem nawet smoka czyscilem w pompie i pompe , a to sa dziwne

> objawy zasyfiony filtr paliwa mogby tak robic ?

hmmm nie wiem, raczej powinno caly czas pierdzielic jazde.... moze cos w czujnikiem cisnienia paliwa... a moze pompa faktycznie juz mowi papa jak sie rozgrzeje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm nie wiem, raczej powinno caly czas pierdzielic jazde.... moze

> cos w czujnikiem cisnienia paliwa... a moze pompa faktycznie juz

> mowi papa jak sie rozgrzeje

napewno ? to sa przerywania tylko jak lekko dam gazu od 2 do 4 tys .... dusi go normalnie strzela tak jakby za malo paliwa lub za malo powietrza:( chociarz w to watpie przy tej przepustnicy)

a rgulator cisnienia paliwa mam 3.2 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napewno ? to sa przerywania tylko jak lekko dam gazu od 2 do 4 tys

> .... dusi go normalnie strzela tak jakby za malo paliwa lub za

> malo powietrza:( chociarz w to watpie przy tej przepustnicy)

> a rgulator cisnienia paliwa mam 3.2 bara

cos musi byc przyczyna... jak masz to zaloz inna pompe paliwka (ja bym obstawial pompe), a sam filtr bym zmienil profilaktycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie nie mam innej bym musial kupic.... a to ze 200 zeta chyba

a z 1,1 nie masz? tez na probe by chyba dalo rade sprawdzic, bo ponoc do 4 tysiakow ob/min jakos sie wyrabia

ps. sproboj jeszcze podmienic swiece... moze jakas daje dupy jak sie rozgrzeje (mialem tak w swietej pamieci 900)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a z 1,1 nie masz? tez na probe by chyba dalo rade sprawdzic, bo ponoc

> do 4 tysiakow ob/min jakos sie wyrabia

> ps. sproboj jeszcze podmienic swiece... moze jakas daje dupy jak sie

> rozgrzeje (mialem tak w swietej pamieci 900)

swiece nowe wymienialem na n nowe wlasnie z tego powodu ze zaczelo mu odbijac... kable tez nowe ....

mysle czy w ogole mam filtr paliwa... bo pod autem powinien byc gdzies? a ja go nie widzialem chyba ......

a regulator daje cisnienie wiec jakby byl zepsuty to by caly czas nawalal nie ?

i on bierze cisnienie z przepustnicy nie ? podcisnienie , ale jakby mu wyciagnac wezyk zeby bral se powietrze z normalnie komory silnika to co by sie stalo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to moze miec jakis zwiazek z przewodami paliwowymi ?

bo normlanie mnie to zastanawia ze w Sc/Cc po swapach takei rzeczy sie dzieja a np w puncie z ktorego pochodzil silnik takiego czegos nie bylo cos musi byc i trza by bylo to wykryc smile.gif tylko gdzie tego szukac hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swiece nowe wymienialem na n nowe wlasnie z tego powodu ze zaczelo mu

> odbijac... kable tez nowe ....

> mysle czy w ogole mam filtr paliwa... bo pod autem powinien byc

> gdzies? a ja go nie widzialem chyba ......

> a regulator daje cisnienie wiec jakby byl zepsuty to by caly czas

> nawalal nie ?

> i on bierze cisnienie z przepustnicy nie ? podcisnienie , ale

> jakby mu wyciagnac wezyk zeby bral se powietrze z normalnie

> komory silnika to co by sie stalo ?

filtr paliwa nasz za bakiem... jak ida przewody pb (w seri jest kolo srodkowego tlumika)... na reszte pytan niestety nie znam odp...

a powiedz plynu ci nie ubywa ze zbiorniczka wyrownawczego? (nawet male ilosci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swiece nowe wymienialem na n nowe wlasnie z tego powodu ze zaczelo mu

> odbijac... kable tez nowe ....

> mysle czy w ogole mam filtr paliwa... bo pod autem powinien byc

> gdzies? a ja go nie widzialem chyba ......

> a regulator daje cisnienie wiec jakby byl zepsuty to by caly czas

> nawalal nie ?

> i on bierze cisnienie z przepustnicy nie ? podcisnienie , ale

> jakby mu wyciagnac wezyk zeby bral se powietrze z normalnie

> komory silnika to co by sie stalo ?

W spi jest z tylu kolo baku po stronie pasazera zaraz pod progiem przy tylnym kole grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> filtr paliwa nasz za bakiem... jak ida przewody pb (w seri jest kolo

> srodkowego tlumika)... na reszte pytan niestety nie znam odp...

> a powiedz plynu ci nie ubywa ze zbiorniczka wyrownawczego? (nawet

> male ilosci)

no wlasnie czesto lezalem pod autem i nie widzialem zeby tam byl filtr paliwa....

jest taki smok jak w dislach pod pompa.... sitko...

a chlodzenie ubywa cos tam mowisz upg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie czesto lezalem pod autem i nie widzialem zeby tam byl

> filtr paliwa....

> jest taki smok jak w dislach pod pompa.... sitko...

> a chlodzenie ubywa cos tam mowisz upg ?

jakos dziwnie sie zachowuje jak sie rozgrzeje, tak jakby dostawal male ilosci wody, a jak mu depniesz to tego nie czujesz bo odrazu przepala ja... to mnie martwi (oczywiscei to tylko gdybanie) jak sprawdziles juz prawie wszystko to moze to to ja np w 900 mialem tez tak i zrobilem jeszcze z 1tys. km lekko popuszczajac korek zbiorniczka wyrownawczego... ale 900 to 900 zlosnik.gif

a jak odpala? odrazu czy moza najpierw tyrkolo na 3 gary przez chwile a potem jest ok?

jezcze jedno mi przyszlo do glowy jak sprawa wyglada u ciebie z odpowietrzeniam baku? mocno syczy jak odkrecasz korek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakos dziwnie sie zachowuje jak sie rozgrzeje, tak jakby dostawal

> male ilosci wody, a jak mu depniesz to tego nie czujesz bo

> odrazu przepala ja... to mnie martwi (oczywiscei to tylko

> gdybanie) jak sprawdziles juz prawie wszystko to moze to to ja

> np w 900 mialem tez tak i zrobilem jeszcze z 1tys. km lekko

> popuszczajac korek zbiorniczka wyrownawczego... ale 900 to 900

> a jak odpala? odrazu czy moza najpierw tyrkolo na 3 gary przez chwile

> a potem jest ok?

> jezcze jedno mi przyszlo do glowy jak sprawa wyglada u ciebie z

> odpowietrzeniam baku? mocno syczy jak odkrecasz korek?

odpalac hmmm , dziwnie zaczol odpalac kreci kreci ze 2 razy i traci wszystko takjakby akus odlaczyc potem zas zakreci zlapie strzeli i dziala .... jak zadziala i lekko dasz gazu tak leciutko to chodzi na 3 gary az sie rozgrzeje

tzn co syczy ? jaki korek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odpalac hmmm , dziwnie zaczol odpalac kreci kreci ze 2 razy i traci

> wszystko takjakby akus odlaczyc potem zas zakreci zlapie strzeli

> i dziala .... jak zadziala i lekko dasz gazu tak leciutko to

> chodzi na 3 gary az sie rozgrzeje

> tzn co syczy ? jaki korek ?

korek wlewu paliwa...

jeszczae jedno obejzales dokladnie kolko foniczne? jest cale (te zabki)? to samo tyczy sie czujnika polozenia walu... wiem z autopsji ze kable od niego bardzo blisko ida chlodnicy (rusztowania wentylatora) i moze sie poprzecieraly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> korek wlewu paliwa...

> jeszczae jedno obejzales dokladnie kolko foniczne? jest cale (te

> zabki)? to samo tyczy sie czujnika polozenia walu... wiem z

> autopsji ze kable od niego bardzo blisko ida chlodnicy

> (rusztowania wentylatora) i moze sie poprzecieraly... ]

od kad pamietam to nigdy mi nie syczalo jak zaczynalem tankowac.....

kolo foniczne to te przy czujniku polozenia walu ?

moze mam wode w baku ? ale dluugo juz bylo lane lepsze paliwo wiec powinna sie jakos wypalic czy cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od kad pamietam to nigdy mi nie syczalo jak zaczynalem tankowac.....

> kolo foniczne to te przy czujniku polozenia walu ?

tak

> moze mam wode w baku ? ale dluugo juz bylo lane lepsze paliwo wiec

nie pamietam teraz czy woda idzie na dno czy do gory, ale chyba na dno i dopoki jej nie sposcisz to zawsze bedzie, no chyba ze dasz jakiegos srodka do mieszania jej z pb

> powinna sie jakos wypalic czy cos ?

niby tak... a dolej profilakrycznie jakiegos badziewia (moze byc nawet denaturat) zeby zmaiszal wode z pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to wykryć czy to problem z

- układem paliwowym

-układem zapłonu.

i wtedy dalej trza sie meczyć .

u mnie tez są cyrki na kółkach i dałbym głowe że to ukł. paliwa i co... 270635636-JUMP2.gif.i bym głowa stracił , męcze sie dalej.... tyle ze ja ma 8v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak

> nie pamietam teraz czy woda idzie na dno czy do gory, ale chyba na

> dno i dopoki jej nie sposcisz to zawsze bedzie, no chyba ze dasz

> jakiegos srodka do mieszania jej z pb

> niby tak... a dolej profilakrycznie jakiegos badziewia (moze byc

> nawet denaturat) zeby zmaiszal wode z pb

a ile lac tego denaturatu ? hmmmm

a mogl sie np zabrudzic cuzjnik polozenia walu ? hmmm szkoda ze sa swieta tobym porobil cos w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile lac tego denaturatu ? hmmmm

> a mogl sie np zabrudzic cuzjnik polozenia walu ? hmmm szkoda ze

> sa swieta tobym porobil cos w aucie

czujnik moze sie zabrudzic bo nawewno nie masz nadkoli zlosnik.gif wyczysc go tak czy inaczej i sprawdzilbym przy okazji czy kolko foniczne ma wszytkie zeby

co do denaturatu to zalezy ile masz beznynki, ja kiedys nalalem pol butelki, albo i cala nei pamietam.... w cepeenie kupisz tez srodek do rozpuszczania syfu i tam masz proporcje koszt okolo 15 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poważnie to znaczy że wszyscy lub większosc posiadaczy 1.2 16V w SC lub CC maja takie objawy?? bo początkjowo myślałem że to wina wałków , zamachu, lub za dużej ilośći benzynki-że go zalewa.

Aha bo to kolejny problem-czuć z wydechu benzynke-czyli mieszanka jest za bogata-dużo pali-co może być przyczyną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze smieszniejsze ze cos takiego

> praktycznie nie wystepuje w punto1 (np dawca mojego silnika nie

> mial takich objawow)

Hmm, śmiem się nie zgodzić z tym twierdzeniem zlosnik.gif

W moim P1 1,2 16fał też było przerywanie, w moim przypadku było to spowodowane "walniętym" kablem wysokiego napięcia sciana.gif

Po wymianie zjawisko zanikło waytogo.gif

PeeS. Kable wymienione na oryginały z ASO zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jeszcze smieszniejsze ze cos takiego

> Hmm, śmiem się nie zgodzić z tym twierdzeniem

> W moim P1 1,2 16fał też było przerywanie, w moim przypadku było to

> spowodowane "walniętym" kablem wysokiego napięcia

> Po wymianie zjawisko zanikło

> PeeS. Kable wymienione na oryginały z ASO

ile kosztowały cie kable i jakie ci sprzedali? i czy te fajki schowały sie rowno w glowicy czy tak badziewnie wystawały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile kosztowały cie kable i jakie ci sprzedali? i czy te fajki

> schowały sie rowno w glowicy czy tak badziewnie wystawały?

na opakowaniu było "ricambi orginali" czy coś takiego, a w głowicy schowały się równo, tzn wystają jakiś 1cm nad powierzchnię dekla, koszt był koło 240pln waytogo.gif, ale lepiej to niż Janmor za 110pln i później następna wymiana za 240 sciana.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile kosztowały cie kable i jakie ci sprzedali? i czy te fajki

> schowały sie rowno w glowicy czy tak badziewnie wystawały?

ja mialem na magneti marelli i nie przerywalo potem zmienilem na znow magneti marelli i nie przerywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mialem na magneti marelli i nie przerywalo potem zmienilem na znow

> magneti marelli i nie przerywa

a ja bede musial posadzic kogos w moim struclu zeby mi powiedzial czy przerywa bo nadal niewiem OCB hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja bede musial posadzic kogos w moim struclu zeby mi powiedzial czy

> przerywa bo nadal niewiem OCB

np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem ciag do odcinki

tu masz to przerywanie wsłuchaj sie

chrumkanie artura;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w

> pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami

> odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem

> ciag do odcinki

e to ja tego nigdy nie mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.