dippaolo Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w > pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami > odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem > ciag do odcinki > tu masz to przerywanie wsłuchaj sie > chrumkanie artura;-) ja tez tego nie mam , umnie rozpedza sie bez zadnego dlawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > ja tez tego nie mam , umnie rozpedza sie bez zadnego dlawienia jaka masz wiazke ? przerabiana? silmnik seria komp seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > jaka masz wiazke ? przerabiana? silmnik seria komp seria? ja mam kompa z lanci a wiazke z mpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > ja mam kompa z lanci a wiazke z mpi jak nie sprzedasz parcha do borek to zabiore ci kompa na testy... ale raczej nie jest to wina kompa... cos czuje ze to wiazka popodmianiam dla swietego spokoju pompe paliwa, przewody, sonde, czujnik polozenia walu i jeszcze co tam mi wpadnie do glowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > jak nie sprzedasz parcha do borek to zabiore ci kompa na testy... ale > raczej nie jest to wina kompa... cos czuje ze to wiazka > popodmianiam dla swietego spokoju pompe paliwa, przewody, sonde, > czujnik polozenia walu i jeszcze co tam mi wpadnie do glowy... a jaki masz regulator ? bo ja od poczatku mialem 3.2 bara.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > a jaki masz regulator ? bo ja od poczatku mialem 3.2 bara.... nawet nie wiem zaraz pojde oblukac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > nawet nie wiem zaraz pojde oblukac... tylko uwazaj przy wyciaganiu bo ciezko sie go wklada potem .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > a jaki masz regulator ? bo ja od poczatku mialem 3.2 bara.... kurde nie moge za bardzo zonaczyc bo jest zdeksza przekrecony napisami do dolu ale zdaje mi sie ze jest napis MPR 40 lum 4,0 dokaldnie nie widze ilu barowy powinein byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > kurde nie moge za bardzo zonaczyc bo jest zdeksza przekrecony > napisami do dolu ale zdaje mi sie ze jest napis MPR 40 lum 4,0 > dokaldnie nie widze > ilu barowy powinein byc? w serii 2 cos , ja mam 3 cos bo mam ta puszke przerobiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > w serii 2 cos , ja mam 3 cos bo mam ta puszke przerobiona moze byc opcja ze mam 4 barowy? moze zalewa go wtedy... 3 barowy mam na poleczce takze sprawdze jakos wieczorkiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > moze byc opcja ze mam 4 barowy? moze zalewa go wtedy... 3 barowy mam > na poleczce takze sprawdze jakos wieczorkiem... moze lapac za malo tlenu i moze go zalewac hmm .... w ogole kolektor ssacy w 16v jest to dupy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w > pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami > odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem > ciag do odcinki > tu masz to przerywanie wsłuchaj sie > chrumkanie artura;-) u mnie testy na razie nie maja sensu bo laduje za duzo air i ma luzne gacie ps: jak dostane power rurke to juz mozna cos pokombinowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > moze byc opcja ze mam 4 barowy? moze zalewa go wtedy... 3 barowy mam > na poleczce takze sprawdze jakos wieczorkiem... seryjnie w metalowej listwie 16V siedzi regulator 3bar'owy a w 8V 2.5bar'owy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > seryjnie w metalowej listwie 16V siedzi regulator 3bar'owy > a w 8V 2.5bar'owy yp a ten kruciec przy tym regulatorku jakby byl otwarty czyli bez wezyka podcisnienia to co by zmienilo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > u mnie testy na razie nie maja sensu bo laduje za duzo air i ma luzne > gacie > ps: jak dostane power rurke to juz mozna cos pokombinowac twoja mam ( w poniedzialem doszla) juz zamontowana jeszcze tylko male spawanko na odme i malowanie, lub polerka.... a moja wyjedzie w tym tygodniu do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > u mnie testy na razie nie maja sensu bo laduje za duzo air i ma luzne > gacie > ps: jak dostane power rurke to juz mozna cos pokombinowac mam w garazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > twoja mam ( w poniedzialem doszla) juz zamontowana jeszcze tylko > male spawanko na odme i malowanie, lub polerka.... a moja > wyjedzie w tym tygodniu do ciebie to dobrze, jakbys mogl jutro, to do konca tyg by doszla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > to dobrze, jakbys mogl jutro, to do konca tyg by doszla nie ma szans ...poczta ma taki kocioł Priorytety idą min tydzień, dwa, a zwykła min. 2 tygodnie (to i tak po farcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > nie ma szans ...poczta ma taki kocioł > Priorytety idą min tydzień, dwa, a zwykła min. 2 tygodnie (to i tak > po farcie) ne e bo mi paczki szly max 2 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w > pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami > odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem > ciag do odcinki > tu masz to przerywanie wsłuchaj sie > chrumkanie artura;-) Może się nieznam ale jak stale tak jeździsz że masz 2tys. i nagle przyspieszasz i dajesz mu sandał do dna to ja zycze powodzenia twojemu wałowi bo obciążenie ma nieziemskie - jak sie przekręci to daj mi znać. inna sprawa jak sie go cały czas pałuje to wtedy obrotek nie schodzi ponizej 3-3,5 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > jak nie sprzedasz parcha do borek to zabiore ci kompa na testy... ale > raczej nie jest to wina kompa... cos czuje ze to wiazka > popodmianiam dla swietego spokoju pompe paliwa, przewody, sonde, > czujnik polozenia walu i jeszcze co tam mi wpadnie do glowy... kompa możesz sobie darować przerywa nawet po remapie u Tommiego ino troche mniej Pompe,przewody,czujnik GMP też sobie daruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > yp a ten kruciec przy tym regulatorku jakby byl otwarty czyli bez > wezyka podcisnienia to co by zmienilo ? wtedy paliwko leją wtryski ile wlezie właśnie dzięki temu węzykowi podciśnienie w kolektorze ssącym steruje regulatorem i jego otwarciem lub przymknięciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > wtedy paliwko leją wtryski ile wlezie > właśnie dzięki temu węzykowi podciśnienie w kolektorze ssącym steruje > regulatorem i jego otwarciem lub przymknięciem hmm bo ostatnio tak jezdze na odpietym zeby zobaczyc czy ta usterka mi znikla ale nic nie zmienia sie.... no ale obrowy sie zwiekszyly jak podcisnienie odlaczylem a jak wlacze to czasem lubi se zgasnac tak sam od siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > wtedy paliwko leją wtryski ile wlezie > właśnie dzięki temu węzykowi podciśnienie w kolektorze ssącym steruje > regulatorem i jego otwarciem lub przymknięciem bzdura.... regulator zmniejsza ciśnienie w podciśnieniu.. jeśli go nie będzie to zmieni się tylko to, że non stop będzie miał pełne ciśnienie paliwa na listwie, a ile będą lały wtryski... tym to już komputer steruje i nie będą lały ile wlezie tylko tyle na ile im pozwala wydajność, program, a przez to i sonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > bzdura.... > regulator zmniejsza ciśnienie w podciśnieniu.. jeśli go nie będzie to > zmieni się tylko to, że non stop będzie miał pełne ciśnienie > paliwa na listwie, a ile będą lały wtryski... tym to już > komputer steruje i nie będą lały ile wlezie tylko tyle na ile im > pozwala wydajność, program, a przez to i sonda czyli jak jezdze bez podcisnienia to sie nic takiego nie zmienic bo reszta to komp decyduje ? bo mi lepiej auto pracuje bez wezyka... a nie czuje zeby palil tak jak beta 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > czyli jak jezdze bez podcisnienia to sie nic takiego nie zmienic bo > reszta to komp decyduje ? bo mi lepiej auto pracuje bez > wezyka... a nie czuje zeby palil tak jak beta 2.5 przetłumacz bo nie komprendo odpinasz wężyk a zaślepiasz go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > przetłumacz bo nie komprendo > odpinasz wężyk a zaślepiasz go? z pod przepustnicy(60mm) jest kruciec podcisnienia z niego poprowadzilem wezyk do krucca z regulatorka no i auto mi gaslo itd jechalem wciskalo sie sprzeglo i potrafil zgasnac.... ostatnio sie wkurzylem i odpiolem wezyk z regulatora cisnienia zeby zobaczyc co sie dziac bedzie.... no obroty sie troszke zwiekszyly no ale nie zgasl mi ani razu .... nie zalewa go bo nie wali na czarno i spalanie w miare takie same ... a jeszcze jedno ejst w 16v ssanie ? automatyczne jakies ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 no chyba w każdym nowym silniku jest automatyczne ssanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > z pod przepustnicy(60mm) jest kruciec podcisnienia z niego > poprowadzilem wezyk do krucca z regulatorka no i auto mi gaslo > itd jechalem wciskalo sie sprzeglo i potrafil zgasnac.... a obroty jak ustawiane? jakimś krokowcem? czy na śrubę? > ostatnio sie wkurzylem i odpiolem wezyk z regulatora cisnienia zeby > zobaczyc co sie dziac bedzie.... a zaślepiłeś wężyk czy nie? > no obroty sie troszke > zwiekszyly no ale nie zgasl mi ani razu .... nie zalewa go bo > nie wali na czarno i spalanie w miare takie same ... > a jeszcze jedno ejst w 16v ssanie ? automatyczne jakies ? ssanie automatyczne po temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > a obroty jak ustawiane? jakimś krokowcem? czy na śrubę? > a zaślepiłeś wężyk czy nie? > ssanie automatyczne po temp. nie nie zaslepilem pewnie jakbym zaslepil to by mi zgasl hmmm a moze nie ? obroty sie ustawia u mnie hmm powinno na slimaku ale tam jest srubka na gwint ale bez zadnego gniazda na srube czy srubokret... krokowy mam zewnetrzny ..... dosc duzy a ssanie to moze one jest zepsute ? bo tak jakby nie mial ssania bo zapalasz silnik i on mial obroty 800-1k a teraz ma normalnie 1k i stabilne niefalujace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > Może się nieznam ale jak stale tak jeździsz że masz 2tys. i nagle > przyspieszasz i dajesz mu sandał do dna to ja zycze powodzenia > twojemu wałowi bo obciążenie ma nieziemskie - jak sie przekręci > to daj mi znać. > inna sprawa jak sie go cały czas pałuje to wtedy obrotek nie schodzi > ponizej 3-3,5 tys. 1 sprawa nie znasz sie a po 2 czy kiedykolwiek napisalem ze tak jezdze? a wyobraz sobie ze kazdy moj silnik jezdzil zawsze dobrze i zawsze dobrze byl traktowany... i nigdy nawet nie dostal w dupe jak byl zimny.... a i jeszcze jedna rzecz jak zyje nie widzialem przekreconego walu w seri silniku 1,1 1,2.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > zapalasz silnik i on mial obroty 800-1k a teraz ma normalnie 1k > i stabilne niefalujace jak zapale mam OK 1,5 k potem spada do 1 ....800 ciezko to zobaczyc na obrotku ale ponizej 1k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > nie nie zaslepilem pewnie jakbym zaslepil to by mi zgasl hmmm a moze > nie ? może by zgasł a może nie, może przyczyną gaśnięcia jest za mała ilość powietrza dostarczanego przez krokowca. > obroty sie ustawia u mnie hmm powinno na slimaku ale tam jest > srubka na gwint ale bez zadnego gniazda na srube czy > srubokret... > krokowy mam zewnetrzny ..... dosc duzy > a ssanie to moze one jest zepsute ? bo tak jakby nie mial ssania bo > zapalasz silnik i on mial obroty 800-1k a teraz ma normalnie 1k > i stabilne niefalujace ssanie to wynik sterowania kompa krokowcem, jak krokowiec nieseryjny to może za mało powietrza daje, nie zaślepiając wężyka dałeś więcej powietrza i więcej paliwa, wsadź spowrotem węża na kruciec od regulatora potem daj więcej powietrza krokowcem i problem powinien ustąpić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > może by zgasł a może nie, może przyczyną gaśnięcia jest za mała ilość > powietrza dostarczanego przez krokowca. > ssanie to wynik sterowania kompa krokowcem, jak krokowiec nieseryjny > to może za mało powietrza daje, nie zaślepiając wężyka dałeś > więcej powietrza i więcej paliwa, > wsadź spowrotem węża na kruciec od regulatora potem daj więcej > powietrza krokowcem i problem powinien ustąpić. ale jak na krokowcu dac wiecej powietrza hmm on ma wejscie na fi8 dosc duze musialem go zmniejszac bo straszne obroty mial ze do 3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > jak zapale mam OK 1,5 k potem spada do 1 ....800 ciezko to zobaczyc > na obrotku ale ponizej 1k ponod 16v ma wieksze obroty niz 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > ale jak na krokowcu dac wiecej powietrza hmm on ma wejscie na fi8 > dosc duze musialem go zmniejszac bo straszne obroty mial ze do > 3k no to za mocno zmniejszyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > 1 sprawa nie znasz sie > a po 2 czy kiedykolwiek napisalem ze tak jezdze? a wyobraz sobie ze > kazdy moj silnik jezdzil zawsze dobrze i zawsze dobrze byl > traktowany... i nigdy nawet nie dostal w dupe jak byl zimny.... > a i jeszcze jedna rzecz jak zyje nie widzialem przekreconego walu w > seri silniku 1,1 1,2.... przeca mówiłem ze sie nieznam i wcale nie mówie ze tak jeździsz bo wierze że nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > bzdura.... > regulator zmniejsza ciśnienie w podciśnieniu.. jeśli go nie będzie to > zmieni się tylko to, że non stop będzie miał pełne ciśnienie > paliwa na listwie, a ile będą lały wtryski... wieksze ciśnienie na listwie=wieksza dawka paliwa podczas odwarcia wtrysku=wtedy leją tym to już > komputer steruje i nie będą lały ile wlezie tylko tyle na ile im > pozwala wydajność, program, a przez to i sonda poraz kolejny lubisz się wtrącać i rób co chcesz.Nie zamierzam dyskutować tylko z teorią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > jaka masz wiazke ? przerabiana? silmnik seria komp seria? Zaduzo nie odpowiem bo niestey, nie mialem tej przyjemnosci i to nie ja robilem swapa na 1.2 (narazie byly tylko na 1.1 i na 1.2 8v). Komp podobno od brawy ale musze dokladnie zerknac (napewno ma dwie wtyczki), co do wiazki to nie wiem, nie przygladalem sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > Może się nieznam ale jak stale tak jeździsz że masz 2tys. i nagle > przyspieszasz i dajesz mu sandał do dna to ja zycze powodzenia > twojemu wałowi bo obciążenie ma nieziemskie - jak sie przekręci > to daj mi znać. > inna sprawa jak sie go cały czas pałuje to wtedy obrotek nie schodzi > ponizej 3-3,5 tys. ALE ON Z 2 BIEGU z 2 tysi NIE MA ZADNEGO PROBLEMU Z NAPEDZENIEM fury takze w 899 moze i bylby obciazenie duze, ale w 16?? moze na 5 z 2 tysi by mial obciazenie, ale z 2 strony na hamowni deprza juz od 1,5 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > ponod 16v ma wieksze obroty niz 8v taquito ma 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 oborty na jalowym w 16stce powinny być tak 850/900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > ALE ON Z 2 BIEGU z 2 tysi NIE MA ZADNEGO PROBLEMU Z NAPEDZENIEM fury > takze w 899 moze i bylby obciazenie duze, ale w 16?? moze na 5 > z 2 tysi by mial obciazenie, ale z 2 strony na hamowni deprza > juz od 1,5 tys przeciez ja niemówie ze na 1biegu ale tak z innej beczki to wybieram sie na hamownie , tylko niwiem czy opłaca sie dopłacic i jechac na obciążeniówke? bo drosze sa skubane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > oborty na jalowym w 16stce powinny być tak 850/900 no ja mu tylko napisalem co ja widze na obrotku jak zapale, wolne ciezko odczytac bo wskaznik nie jest cyfrowy, z tego co widze po obrotku wskazowka jest w tym samym miejscu co w 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 a nie wiesz jak sytuacja wyglada jakby dac kompa od 8v do 16? i wystroic... tez jest to chrumkanie jak wszystkie siusiaki leja jednakowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > a nie wiesz jak sytuacja wyglada jakby dac kompa od 8v do 16? i > wystroic... tez jest to chrumkanie jak wszystkie siusiaki leja > jednakowo? miałem tak, nie przerywa ale jedzie gorzej niż 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > miałem tak, nie przerywa ale jedzie gorzej niż 1.2 8v kibel chyba w wolnej chwili zrobie wiazke od nowa na grubych kablach, gdzie wszedzie bedzie masa oddzielna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > kibel chyba w wolnej chwili zrobie wiazke od nowa na grubych > kablach, gdzie wszedzie bedzie masa oddzielna... można jeszcze zrobić jak było jeszcze u dawida, kompa z 8v + smt6 i strojenie ( nie wiem jak by było z kompem od 16 z smt6 ). nie przerywało i jakoś tam jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > no to za mocno zmniejszyłeś. zwieksyzlem sa wieksze obroyty .. jak pochodzil troche to dosc duzo wody mu ucieklo z wydechu chocby w zimnym dislu zygal ..... dzis mu wleje ten specyfik do baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > przeciez ja niemówie ze na 1biegu > ale tak z innej beczki to wybieram sie na hamownie , tylko niwiem czy > opłaca sie dopłacic i jechac na obciążeniówke? bo drosze sa > skubane a czy ja napisalem ze z 1 jec na maha bedzie poprawny wynik bo inaczej to czary z mleka wychodza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.