Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

rOBERTO795

1.2 16V przerywanie

Recommended Posts

> np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w

> pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami

> odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem

> ciag do odcinki

> tu masz to przerywanie wsłuchaj sie

> chrumkanie artura;-)

ja tez tego nie mam drive.gif, umnie rozpedza sie bez zadnego dlawienia 893goodvibes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja tez tego nie mam , umnie rozpedza sie bez zadnego dlawienia

jaka masz wiazke ? przerabiana? silmnik seria komp seria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jaka masz wiazke ? przerabiana? silmnik seria komp seria?

ja mam kompa z lanci a wiazke z mpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja mam kompa z lanci a wiazke z mpi

jak nie sprzedasz parcha do borek to zabiore ci kompa na testy... ale raczej nie jest to wina kompa... cos czuje ze to wiazka frown.gif

popodmianiam dla swietego spokoju pompe paliwa, przewody, sonde, czujnik polozenia walu i jeszcze co tam mi wpadnie do glowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak nie sprzedasz parcha do borek to zabiore ci kompa na testy... ale

> raczej nie jest to wina kompa... cos czuje ze to wiazka

> popodmianiam dla swietego spokoju pompe paliwa, przewody, sonde,

> czujnik polozenia walu i jeszcze co tam mi wpadnie do glowy...

a jaki masz regulator ? bo ja od poczatku mialem 3.2 bara....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jaki masz regulator ? bo ja od poczatku mialem 3.2 bara....

nawet nie wiem zaraz pojde oblukac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nawet nie wiem zaraz pojde oblukac...

tylko uwazaj przy wyciaganiu bo ciezko sie go wklada potem ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jaki masz regulator ? bo ja od poczatku mialem 3.2 bara....

kurde nie moge za bardzo zonaczyc bo jest zdeksza przekrecony napisami do dolu ale zdaje mi sie ze jest napis MPR 40 lum 4,0 dokaldnie nie widze

ilu barowy powinein byc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kurde nie moge za bardzo zonaczyc bo jest zdeksza przekrecony

> napisami do dolu ale zdaje mi sie ze jest napis MPR 40 lum 4,0

> dokaldnie nie widze

> ilu barowy powinein byc?

w serii 2 cos , ja mam 3 cos bo mam ta puszke przerobiona

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w serii 2 cos , ja mam 3 cos bo mam ta puszke przerobiona

moze byc opcja ze mam 4 barowy? moze zalewa go wtedy... 3 barowy mam na poleczce takze sprawdze jakos wieczorkiem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moze byc opcja ze mam 4 barowy? moze zalewa go wtedy... 3 barowy mam

> na poleczce takze sprawdze jakos wieczorkiem...

moze lapac za malo tlenu i moze go zalewac hmm ....

w ogole kolektor ssacy w 16v jest to dupy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w

> pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami

> odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem

> ciag do odcinki

> tu masz to przerywanie wsłuchaj sie

> chrumkanie artura;-)

u mnie testy na razie nie maja sensu bo laduje za duzo air i ma luzne gacie grinser006.gif

ps: jak dostane power rurke to juz mozna cos pokombinowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moze byc opcja ze mam 4 barowy? moze zalewa go wtedy... 3 barowy mam

> na poleczce takze sprawdze jakos wieczorkiem...

seryjnie w metalowej listwie 16V siedzi regulator 3bar'owy waytogo.gif

a w 8V 2.5bar'owy waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> seryjnie w metalowej listwie 16V siedzi regulator 3bar'owy

> a w 8V 2.5bar'owy

yp smile.gif a ten kruciec przy tym regulatorku jakby byl otwarty czyli bez wezyka podcisnienia to co by zmienilo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> u mnie testy na razie nie maja sensu bo laduje za duzo air i ma luzne

> gacie

> ps: jak dostane power rurke to juz mozna cos pokombinowac

twoja mam ( w poniedzialem doszla) juz zamontowana ok.gif jeszcze tylko male spawanko na odme i malowanie, lub polerka.... a moja wyjedzie w tym tygodniu do ciebie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> u mnie testy na razie nie maja sensu bo laduje za duzo air i ma luzne

> gacie

> ps: jak dostane power rurke to juz mozna cos pokombinowac

mam w garazu smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> twoja mam ( w poniedzialem doszla) juz zamontowana jeszcze tylko

> male spawanko na odme i malowanie, lub polerka.... a moja

> wyjedzie w tym tygodniu do ciebie

to dobrze, jakbys mogl jutro, to do konca tyg by doszla food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to dobrze, jakbys mogl jutro, to do konca tyg by doszla

nie ma szans ...poczta ma taki kocioł icon_eek.gif

Priorytety idą min tydzień, dwa, a zwykła min. 2 tygodnie (to i tak po farcie) pad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie ma szans ...poczta ma taki kocioł

> Priorytety idą min tydzień, dwa, a zwykła min. 2 tygodnie (to i tak

> po farcie)

ne e bo mi paczki szly max 2 dni smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> np jadac na 2 i majac 2 tys. ob/min wciskasz gaz do konca i w

> pierwszej chwili jest takie tyrkotanie jakby sie dlawil czasami

> odczuwalne w przyspieszeniu (takie lekkie przymulenie) potem

> ciag do odcinki

> tu masz to przerywanie wsłuchaj sie

> chrumkanie artura;-)

Może się nieznam icon_rolleyes.gif ale jak stale tak jeździsz że masz 2tys. i nagle przyspieszasz i dajesz mu sandał do dna to ja zycze powodzenia twojemu wałowi 526.gifbo obciążenie ma nieziemskie - jak sie przekręci to daj mi znać. swieca.gif

inna sprawa jak sie go cały czas pałuje to wtedy obrotek nie schodzi ponizej 3-3,5 tys. drive.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak nie sprzedasz parcha do borek to zabiore ci kompa na testy... ale

> raczej nie jest to wina kompa... cos czuje ze to wiazka

> popodmianiam dla swietego spokoju pompe paliwa, przewody, sonde,

> czujnik polozenia walu i jeszcze co tam mi wpadnie do glowy...

kompa możesz sobie darować zlosnik.gifok.gifprzerywa nawet po remapie u Tommiego zlosnik.gifino troche mniej zlosnik.gifPompe,przewody,czujnik GMP też sobie daruj zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> yp a ten kruciec przy tym regulatorku jakby byl otwarty czyli bez

> wezyka podcisnienia to co by zmienilo ?

wtedy paliwko leją wtryski ile wlezie biglaugh.gif

właśnie dzięki temu węzykowi podciśnienie w kolektorze ssącym steruje regulatorem i jego otwarciem lub przymknięciem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wtedy paliwko leją wtryski ile wlezie

> właśnie dzięki temu węzykowi podciśnienie w kolektorze ssącym steruje

> regulatorem i jego otwarciem lub przymknięciem

hmm bo ostatnio tak jezdze na odpietym zeby zobaczyc czy ta usterka mi znikla ale nic nie zmienia sie.... no ale obrowy sie zwiekszyly jak podcisnienie odlaczylem a jak wlacze to czasem lubi se zgasnac tak sam od siebie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wtedy paliwko leją wtryski ile wlezie

> właśnie dzięki temu węzykowi podciśnienie w kolektorze ssącym steruje

> regulatorem i jego otwarciem lub przymknięciem

bzdura....

regulator zmniejsza ciśnienie w podciśnieniu.. jeśli go nie będzie to zmieni się tylko to, że non stop będzie miał pełne ciśnienie paliwa na listwie, a ile będą lały wtryski... tym to już komputer steruje i nie będą lały ile wlezie tylko tyle na ile im pozwala wydajność, program, a przez to i sonda smirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bzdura....

> regulator zmniejsza ciśnienie w podciśnieniu.. jeśli go nie będzie to

> zmieni się tylko to, że non stop będzie miał pełne ciśnienie

> paliwa na listwie, a ile będą lały wtryski... tym to już

> komputer steruje i nie będą lały ile wlezie tylko tyle na ile im

> pozwala wydajność, program, a przez to i sonda

czyli jak jezdze bez podcisnienia to sie nic takiego nie zmienic bo reszta to komp decyduje ? bo mi lepiej auto pracuje bez wezyka... a nie czuje zeby palil tak jak beta 2.5 smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czyli jak jezdze bez podcisnienia to sie nic takiego nie zmienic bo

> reszta to komp decyduje ? bo mi lepiej auto pracuje bez

> wezyka... a nie czuje zeby palil tak jak beta 2.5

przetłumacz bo nie komprendo zlosnik.gif

odpinasz wężyk a zaślepiasz go?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> przetłumacz bo nie komprendo

> odpinasz wężyk a zaślepiasz go?

z pod przepustnicy(60mm) jest kruciec podcisnienia z niego poprowadzilem wezyk do krucca z regulatorka no i auto mi gaslo itd jechalem wciskalo sie sprzeglo i potrafil zgasnac....

ostatnio sie wkurzylem i odpiolem wezyk z regulatora cisnienia zeby zobaczyc co sie dziac bedzie.... no obroty sie troszke zwiekszyly no ale nie zgasl mi ani razu .... nie zalewa go bo nie wali na czarno i spalanie w miare takie same ...

a jeszcze jedno ejst w 16v ssanie ? automatyczne jakies ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z pod przepustnicy(60mm) jest kruciec podcisnienia z niego

> poprowadzilem wezyk do krucca z regulatorka no i auto mi gaslo

> itd jechalem wciskalo sie sprzeglo i potrafil zgasnac....

a obroty jak ustawiane? jakimś krokowcem? czy na śrubę?

> ostatnio sie wkurzylem i odpiolem wezyk z regulatora cisnienia zeby

> zobaczyc co sie dziac bedzie....

a zaślepiłeś wężyk czy nie?

> no obroty sie troszke

> zwiekszyly no ale nie zgasl mi ani razu .... nie zalewa go bo

> nie wali na czarno i spalanie w miare takie same ...

> a jeszcze jedno ejst w 16v ssanie ? automatyczne jakies ?

ssanie automatyczne po temp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a obroty jak ustawiane? jakimś krokowcem? czy na śrubę?

> a zaślepiłeś wężyk czy nie?

> ssanie automatyczne po temp.

nie nie zaslepilem pewnie jakbym zaslepil to by mi zgasl hmmm a moze nie ?

obroty sie ustawia u mnie hmm powinno na slimaku ale tam jest srubka na gwint ale bez zadnego gniazda na srube czy srubokret...

krokowy mam zewnetrzny ..... dosc duzy

a ssanie to moze one jest zepsute ? bo tak jakby nie mial ssania bo zapalasz silnik i on mial obroty 800-1k a teraz ma normalnie 1k i stabilne niefalujace

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Może się nieznam ale jak stale tak jeździsz że masz 2tys. i nagle

> przyspieszasz i dajesz mu sandał do dna to ja zycze powodzenia

> twojemu wałowi bo obciążenie ma nieziemskie - jak sie przekręci

> to daj mi znać.

> inna sprawa jak sie go cały czas pałuje to wtedy obrotek nie schodzi

> ponizej 3-3,5 tys.

1 sprawa nie znasz sie zlosnik.gif

a po 2 czy kiedykolwiek napisalem ze tak jezdze? a wyobraz sobie ze kazdy moj silnik jezdzil zawsze dobrze i zawsze dobrze byl traktowany... i nigdy nawet nie dostal w dupe jak byl zimny....

a i jeszcze jedna rzecz jak zyje nie widzialem przekreconego walu w seri silniku 1,1 1,2....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zapalasz silnik i on mial obroty 800-1k a teraz ma normalnie 1k

> i stabilne niefalujace

jak zapale mam OK 1,5 k potem spada do 1 ....800 ciezko to zobaczyc na obrotku ale ponizej 1k

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie nie zaslepilem pewnie jakbym zaslepil to by mi zgasl hmmm a moze

> nie ?

może by zgasł a może nie, może przyczyną gaśnięcia jest za mała ilość powietrza dostarczanego przez krokowca.

> obroty sie ustawia u mnie hmm powinno na slimaku ale tam jest

> srubka na gwint ale bez zadnego gniazda na srube czy

> srubokret...

> krokowy mam zewnetrzny ..... dosc duzy

> a ssanie to moze one jest zepsute ? bo tak jakby nie mial ssania bo

> zapalasz silnik i on mial obroty 800-1k a teraz ma normalnie 1k

> i stabilne niefalujace

ssanie to wynik sterowania kompa krokowcem, jak krokowiec nieseryjny to może za mało powietrza daje, nie zaślepiając wężyka dałeś więcej powietrza i więcej paliwa,

wsadź spowrotem węża na kruciec od regulatora potem daj więcej powietrza krokowcem i problem powinien ustąpić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> może by zgasł a może nie, może przyczyną gaśnięcia jest za mała ilość

> powietrza dostarczanego przez krokowca.

> ssanie to wynik sterowania kompa krokowcem, jak krokowiec nieseryjny

> to może za mało powietrza daje, nie zaślepiając wężyka dałeś

> więcej powietrza i więcej paliwa,

> wsadź spowrotem węża na kruciec od regulatora potem daj więcej

> powietrza krokowcem i problem powinien ustąpić.

ale jak na krokowcu dac wiecej powietrza hmm on ma wejscie na fi8 dosc duze musialem go zmniejszac bo straszne obroty mial ze do 3k

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak zapale mam OK 1,5 k potem spada do 1 ....800 ciezko to zobaczyc

> na obrotku ale ponizej 1k

ponod 16v ma wieksze obroty niz 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale jak na krokowcu dac wiecej powietrza hmm on ma wejscie na fi8

> dosc duze musialem go zmniejszac bo straszne obroty mial ze do

> 3k

no to za mocno zmniejszyłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1 sprawa nie znasz sie

> a po 2 czy kiedykolwiek napisalem ze tak jezdze? a wyobraz sobie ze

> kazdy moj silnik jezdzil zawsze dobrze i zawsze dobrze byl

> traktowany... i nigdy nawet nie dostal w dupe jak byl zimny....

> a i jeszcze jedna rzecz jak zyje nie widzialem przekreconego walu w

> seri silniku 1,1 1,2....

przeca mówiłem ze sie nieznam biglaugh.gif

i wcale nie mówie ze tak jeździsz bo wierze że nie 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bzdura....

> regulator zmniejsza ciśnienie w podciśnieniu.. jeśli go nie będzie to

> zmieni się tylko to, że non stop będzie miał pełne ciśnienie

> paliwa na listwie, a ile będą lały wtryski...

wieksze ciśnienie na listwie=wieksza dawka paliwa podczas odwarcia wtrysku=wtedy leją

tym to już

> komputer steruje i nie będą lały ile wlezie tylko tyle na ile im

> pozwala wydajność, program, a przez to i sonda

poraz kolejny lubisz się wtrącać i rób co chcesz.Nie zamierzam dyskutować tylko z teorią

30.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jaka masz wiazke ? przerabiana? silmnik seria komp seria?

Zaduzo nie odpowiem bo niestey, nie mialem tej przyjemnosci i to nie ja robilem swapa na 1.2 (narazie byly tylko na 1.1 i na 1.2 8v).

Komp podobno od brawy ale musze dokladnie zerknac (napewno ma dwie wtyczki), co do wiazki to nie wiem, nie przygladalem sie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Może się nieznam ale jak stale tak jeździsz że masz 2tys. i nagle

> przyspieszasz i dajesz mu sandał do dna to ja zycze powodzenia

> twojemu wałowi bo obciążenie ma nieziemskie - jak sie przekręci

> to daj mi znać.

> inna sprawa jak sie go cały czas pałuje to wtedy obrotek nie schodzi

> ponizej 3-3,5 tys.

ALE ON Z 2 BIEGU z 2 tysi NIE MA ZADNEGO PROBLEMU Z NAPEDZENIEM fury zlosnik.gif takze w 899 moze i bylby obciazenie duze, ale w 16?? moze na 5 z 2 tysi by mial obciazenie, ale z 2 strony na hamowni deprza juz od 1,5 tys biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ALE ON Z 2 BIEGU z 2 tysi NIE MA ZADNEGO PROBLEMU Z NAPEDZENIEM fury

> takze w 899 moze i bylby obciazenie duze, ale w 16?? moze na 5

> z 2 tysi by mial obciazenie, ale z 2 strony na hamowni deprza

> juz od 1,5 tys

przeciez ja niemówie ze na 1biegu hahaha.gifscrewy.gif

ale tak z innej beczki to wybieram sie na hamownie , tylko niwiem czy opłaca sie dopłacic i jechac na obciążeniówke? bo drosze sa skubane sciana.gifmikolaj.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oborty na jalowym w 16stce powinny być tak 850/900

no ja mu tylko napisalem co ja widze na obrotku jak zapale, wolne ciezko odczytac bo wskaznik nie jest cyfrowy, z tego co widze po obrotku wskazowka jest w tym samym miejscu co w 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie wiesz jak sytuacja wyglada jakby dac kompa od 8v do 16? i wystroic... tez jest to chrumkanie jak wszystkie siusiaki leja jednakowo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a nie wiesz jak sytuacja wyglada jakby dac kompa od 8v do 16? i

> wystroic... tez jest to chrumkanie jak wszystkie siusiaki leja

> jednakowo?

miałem tak, nie przerywa ale jedzie gorzej niż 1.2 8v hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> miałem tak, nie przerywa ale jedzie gorzej niż 1.2 8v

kibel frown.gif chyba w wolnej chwili zrobie wiazke od nowa na grubych kablach, gdzie wszedzie bedzie masa oddzielna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kibel chyba w wolnej chwili zrobie wiazke od nowa na grubych

> kablach, gdzie wszedzie bedzie masa oddzielna...

można jeszcze zrobić jak było jeszcze u dawida, kompa z 8v + smt6 i strojenie ( nie wiem jak by było z kompem od 16 z smt6 ). nie przerywało i jakoś tam jechało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to za mocno zmniejszyłeś.

zwieksyzlem sa wieksze obroyty ..

jak pochodzil troche to dosc duzo wody mu ucieklo z wydechu chocby w zimnym dislu zygal ..... dzis mu wleje ten specyfik do baku

Share this post


Link to post
Share on other sites

> przeciez ja niemówie ze na 1biegu

> ale tak z innej beczki to wybieram sie na hamownie , tylko niwiem czy

> opłaca sie dopłacic i jechac na obciążeniówke? bo drosze sa

> skubane

a czy ja napisalem ze z 1 zlosnik.gif

jec na maha bedzie poprawny wynik bo inaczej to czary z mleka wychodza biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.