hwaszak Napisano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2005 Mam uno 99 r. z instalacją gazową. Od jakiegoś czasu po zapaleniu samochód wchodzi mi na wysokie obroty, jak jest rozgrzany jest sytuacja że po zachamowaniu samochód wchodzi mi na obroty po czym trochę mi spadają. Do tej pory palił mi 6 litrów gazu. Teraz spalanie znacznie wzrosło. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luccass Napisano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2005 A kiedy ostatnio gaz byl regulowany? Poza tym warto przeczytac ten watek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hwaszak Napisano 21 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2005 > A kiedy ostatnio gaz byl regulowany? Poza tym warto przeczytac ten > watek na paliwie ma podobne objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttoommaass Napisano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2005 > na paliwie ma podobne objawy Cześć A co to za model ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hwaszak Napisano 25 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2005 > Cześć > A co to za model ??? 1.0 Fire 99 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttoommaass Napisano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2005 > 1.0 Fire 99 r. Wyposażony jest twój silnik w (różnie go nazywają), "silniczek krokowy", "regulator biegu jałowego", czy jak tam jeszcze ktoś go nazwie. Generalnie chodzi o elektrycznie napędzany silniczek do regulacji przepustnicy na biegu jałowym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hwaszak Napisano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2005 > Wyposażony jest twój silnik w (różnie go nazywają), "silniczek > krokowy", "regulator biegu jałowego", czy jak tam jeszcze ktoś > go nazwie. > Generalnie chodzi o elektrycznie napędzany silniczek do regulacji > przepustnicy na biegu jałowym?? >Trzeba go wymienić, jeżeli tak to jaki to jest koszt?? czy można go jakoś naprawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2005 > Wyposażony jest twój silnik w (różnie go nazywają), "silniczek > krokowy", "regulator biegu jałowego", czy jak tam jeszcze ktoś > go nazwie. > Generalnie chodzi o elektrycznie napędzany silniczek do regulacji > przepustnicy na biegu jałowym?? w moim przypadku klik wymiana krokowego (nowy 600 zl, uzywka 150) nic nie dala problem istnieje nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttoommaass Napisano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2005 > >Trzeba go wymienić, jeżeli tak to jaki to jest koszt?? czy można go > jakoś naprawić?? Cześć Zanim kupisz nową część ZAWSZE sprawdź możliwość naprawienia we własnym zakresie. Przede wszystkim spróbuj go wykręcić. U mnie siedzi przykręcony 3 śrubami Torx. Na kąciku znajdziesz nawet kilka opisów jak go rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pioter_K Napisano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2005 Witam, u mnie był taki sam objaw, ale się tylko lineczka od pedału zablokowała bo pod filtrem powietrza jest na lince taki fajny plastik który lubi się zsuwać z końcówki linki i suwa się po lince blokując ją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gawan Napisano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2005 mi sie linka poluzowala i postrzepila przez to i chaczyla i to bylo przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.