Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Choćby. > i nie pamiętam, czy w 1.5 nie było jeszcze jakiś > A jakie jeszcze miały by być? toż to nie Ferrari. jak nie ferrari-a f40 i f50 to na czym myslisz wzorowali??? niech ja sie w koncu dorobie na OZU-pokaze Ci ile daje 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Kupno drugiego silnika - bez całego osprzętu elektroniki-elektryki > nowego lub dokładnie sprawdzonego - znowu Ci nic nie da, bo > diabeł siedzi własnie zapewne w niesprawności kompa lub któregoś > czujnika. > A więc raczej nie możesz jeszcze odpuszczać - powinieneś dalej szukać > przyczyny niesprawności w elektronice, nie zapominajac o > koniecznej sprawności całej mechaniki. Instalację lpg na razie > odłlącz i zostawsobie na deser - najpierw zajmij się > usprawnieniem silnika w warunkach pracy na benzynie. > I kolejno - filtr powietrza, mozliwość zasysania fałszywego > powietrza, czujnik podciśnienia, instalacja zapłonowa, czujniki > temperatury, czujnik otwarcia przepustnicy, sonda lambda. I > częsty porządny reset komputera, bo to w uno niezbędne. > Musisz niestety poszukać dobrego fachowca, ale i sam patrzeć im na > rece i wyciąhgac wnioski. > Powodzenia. w sumie tyz tak powoli zaczynam myslec-mechanika byla kilka razy sprawdzana i wszystko bylo idealnie dobra-skad moze lapac lewe powietrze??? filtr mam nowy wiec to nie to...chyba... gdzie jest czujnik podcisnienia???? instalacja zaplonowa-nowa oprocz modulu czujnik temperatury nowy czujnik otwarcia przepustnicy-a to gdzie jest??? sonda nowa i komputer nie pokazywal bledow przy podpieciu ale na koncu moze kupie nastepna... co jeszcze???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 12 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2008 > jak nie ferrari-a f40 i f50 to na czym myslisz wzorowali??? > niech ja sie w koncu dorobie na OZU-pokaze Ci ile daje 1.5 Oj nie ferrari tylko porsche, a przynajmniej nasze skrzynie były robione jak piszą z synchronizatorami typu Porsche na 3, 4 i 5 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2008 > Oj nie ferrari tylko porsche, a przynajmniej nasze skrzynie były > robione jak piszą z synchronizatorami typu Porsche na 3, 4 i 5 > biegu to nad pietka mogliby troche popracowac,bo juz tak ladnie sie na niej zbierac nie chce jutro dostane modul-wymienie,zrobie reset i jak dziad dalej bedzie wariowal to robic??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 13 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2008 > to nad pietka mogliby troche popracowac,bo juz tak ladnie sie na niej > zbierac nie chce > jutro dostane modul-wymienie,zrobie reset i jak dziad dalej bedzie > wariowal to robic??? Weż sie Hyska spytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2008 > Weż sie Hyska spytaj. bardzo kurde zabawne serio sie pytam-jaki nastepny czujnik brac pod lupe??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Weż sie Hyska spytaj. Ktoś mnie wzywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Ktoś mnie wzywał Ty masz zle podejscie do mojego wozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Ty masz zle podejscie do mojego wozu Daj mi na dwa dni tego trupa i kawałek garażu, a zrobie z niego auto do jazdy - a nie sprzet do holowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Daj mi na dwa dni tego trupa i kawałek garażu, a zrobie z niego auto > do jazdy - a nie sprzet do holowania ja juz jestem zdespwerowany-kiedy masz czas??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > ja juz jestem zdespwerowany-kiedy masz czas??? Do końca zwolnienia A poważnie, to jedź z nim do mechanika A w badanie na kompie w ASO - nie wierz - tam tylko Ci pokaże ewentualne błedy sondy lambda, czujnika temperatury płynu chłodzącego i to chyba wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Do końca zwolnienia > A poważnie, to jedź z nim do mechanika > A w badanie na kompie w ASO - nie wierz - tam tylko Ci pokaże > ewentualne błedy sondy lambda, czujnika temperatury płynu > chłodzącego i to chyba wsio. Jezu-wez i znajdz gdzie nie pojade to lipa-kasa poleci a Bestia jak sie walui tak sie wali Panowie-zrbcie liste czujnikow w uno 1.5 i ja wymienie wszystkie-wsrod nich musi byc ten zly... najbardziej mnie zastanawia co ma wymiana pomy paliwa do instalacji gazowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Jezu-wez i znajdz > gdzie nie pojade to lipa-kasa poleci a Bestia jak sie walui tak sie > wali > Panowie-zrbcie liste czujnikow w uno 1.5 i ja wymienie > wszystkie-wsrod nich musi byc ten zly... > najbardziej mnie zastanawia co ma wymiana pomy paliwa do instalacji > gazowej A co z tym modulem?? Jak chcesz to podjedz do mnie to mozemy połdaczyć taki z 1,4 i się sobaczy. Powinien pasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > A co z tym modulem?? Jak chcesz to podjedz do mnie to mozemy > połdaczyć taki z 1,4 i się sobaczy. Powinien pasowac No właśnie niby nie , Hysek stwierdził, że 1.4 ma inny procek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > No właśnie niby nie , Hysek stwierdził, że 1.4 ma inny procek. Otwórz sobie kibel i zobacz, co masz na module - MED 439 M Tak? Daje sobie łapę usciskac, że nie inaczej A weź otwórz machę w 1.5 Jest inny i koniec To, że są inne oznaczenia - to raczej nie wynika z "widzimisie" fiata. Choć z nimi nigdy nic nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Otwórz sobie kibel i zobacz, co masz na module - MED 439 M Tak? Daje > sobie łapę usciskac, że nie inaczej > A weź otwórz machę w 1.5 > Jest inny i koniec > To, że są inne oznaczenia - to raczej nie wynika z "widzimisie" > fiata. > Choć z nimi nigdy nic nie wiadomo Ale ja przecież nie twierdze , że nie masz racji Opieram sie tylko na tym co napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Ale ja przecież nie twierdze , że nie masz racji Opieram sie tylko > na tym co napisałeś. Znałem jedną, co o płot sie opierała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Znałem jedną, co o płot sie opierała Też ją znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Ale ja przecież nie twierdze , że nie masz racji Opieram sie tylko > na tym co napisałeś. no i "HYESK" ma racje, w 1.5 jest -->>MED 434A -DIGIPLEX 2- na takim ja śmigam,-jutro zobacze jaki jest w "dawcy", ale myśle że będzie to samo (bo podmeniałem) i i silniczek chodził tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Też ją znam. czyli wszyscy "ją " znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > no i "HYESK" ma racje, > w 1.5 jest -- > na takim ja śmigam,-jutro zobacze jaki jest w "dawcy", > ale myśle że będzie to samo (bo podmeniałem) i i silniczek chodził > tak samo Wiedziałem , że chuopak jest inteligentny. No pewnie i tak jest, bo symbole sie różnią, ale w czym to ma cel , że są inne.Nie rozgryzam silnika 1.5, ale wydaje mi sie , że nie powinien sie wiele różnić od 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 Nie cukruj waść Masz róznicę w module - masz różnice też w momencie "iskry" - to wystarczy. Weź taki przypadek, że "wysra" sie Tobie podciśnienowe "ufo" w digiplexie - auto jeździ - ale tak jak by chciało, a nie mogło I Tu wyższość innych układów zapłonowych nad digiplexami 2. Wiem, bo przerabiałem - nawet jednego chwasta rozbebeszyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > I Tu wyższość innych układów zapłonowych nad digiplexami 2. No ale 1.5 też ma ukł. zapłonowy Digiplex 2, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > No ale 1.5 też ma ukł. zapłonowy Digiplex 2, czy nie? Tak - to jest seria digiplexów2 I ma podciśnienie wbudowane "in side" i to jest do dupy, bo jak się zesra to kupujesz cały moduł.( - Teraz to nie problem, ale kiedys ASO kfiata - spiewało prawie dwa koła ) nie masz opcji, jak w innych, że zmienisz "ufo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Wiedziałem , że chuopak jest inteligentny. taaak "yntelygentny(inaczej)" jak to czytałem to mi ciśnienie skoczyło i zlazłem zobaczyć co je pod machą No pewnie i tak jest, bo > symbole sie różnią, ale w czym to ma cel , że są inne.Nie > rozgryzam silnika 1.5, ale wydaje mi sie , że nie powinien sie > wiele różnić od 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > taaak "yntelygentny(inaczej)" Coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > jak to czytałem to mi ciśnienie skoczyło i zlazłem zobaczyć co je pod > machą To znaczy co niby Ci ciśnienie podniosło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > To znaczy co niby Ci ciśnienie podniosło? Wiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asia 7 Napisano 14 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 > Otwórz sobie kibel i zobacz, co masz na module - MED 439 M Tak? Daje > sobie łapę usciskac, że nie inaczej > A weź otwórz machę w 1.5 > Jest inny i koniec > To, że są inne oznaczenia - to raczej nie wynika z "widzimisie" > fiata. > Choć z nimi nigdy nic nie wiadomo Róznica jest taka ze 1,5 ma inne czasy wyprzedzeń niz 1,4 i tyle. Jak sie podłaczy od 1,4 to powinno chodzić ale moze nie mieć tych 75 km tylko 69 Ja bym nadal proponował aby kolega Viper podjechał do mnie i sie sprawdzi to szybko. Zibi122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2008 ło matko na Was naprawde mozna liczyc powoli-mam drugi modul-jutro go podmienie,zrobie reset kompa i sie zobaczy co bedzie jk nie to dalej bedziemy myslec albo Bestie rabac skoro elektryk powiedzial,ze zaplon jest opozniony to chyba jest jakas szansa,ze to ten modul padl/zwariowal... takze Szefie-nawiedze Cie jak okaze sie,ze to nie ten modul a tak ogolnie-ufo-nie bede sie setny raz pytal co to i o co z tym chodzi,bo juz pewnie macie dosyc odpowiadania na to pytanie ale zadam troszku inne-jakby to sie zwalilo to ma to wplyw na jazde na gazie??? aha-i mam jeszcze cos takiego,ze Bestia jak chodzi na luzie to z czasem zaczyna coraz bardziej nierowno pracowac i coraz wolniej,az po jakis 3-4 minutach potrafi sobie sam zgasnac,bo juz za wolno kreci to tak dorzucam do reszty jego usterek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 [...] > zadam troszku inne-jakby to sie zwalilo to ma to wplyw na jazde > na gazie??? > aha-i mam jeszcze cos takiego,ze Bestia jak chodzi na luzie to z > czasem zaczyna coraz bardziej nierowno pracowac i coraz > wolniej,az po jakis 3-4 minutach potrafi sobie sam zgasnac,bo > juz za wolno kreci > to tak dorzucam do reszty jego usterek Tak to ma wpływ i na jazdę na LPG i na NoPb bo odpowiada za iskrę. To niby ufo - u nas elektroniczne - odpowiada za wyprzedzenie zapłonu. Tak jak napisał Hysek u nas jest digiplex w 1.4 jest digiplex2, ale wcześniej był taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > [...] > Tak to ma wpływ i na jazdę na LPG i na NoPb bo odpowiada za iskrę. To > niby ufo - u nas elektroniczne - odpowiada za wyprzedzenie > zapłonu. Tak jak napisał Hysek u nas jest digiplex w 1.4 jest > digiplex2, ale wcześniej był taki sam Widze, ze mamy taką samą księgę Ale co smieszniejsze, w księdze innego wydawcy - w ogóle były inne dane EDIT : Zdaje się, że tam wyprzedzenie osiągało 50 stopni- ale to przy MED 439 M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 A samo ustawienie rozdzielacza ... skręca mnie jak sobie przypomnę tego Twojego mechanika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 olejmy tego "elektryka" to jednak nie modul-podpiolem mu drugi,zrobilem reset i to samo... czyli co teraz??? czujnik polozenia przepustnicy(jesli taki mam),polozenia walu czy jakis inny??? p.s.-co to jest za "puszeczka" pod modulem zaplonowym,do ktorej podlaczony jest ten przewod od podcisnienia??? po co to i co to robi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > olejmy tego "elektryka" > to jednak nie modul-podpiolem mu drugi,zrobilem reset i to samo... > czyli co teraz??? Ty se waszeć chyba jaj robisz? Toż qwa u Ciebie nic nie ćwiczy , żebyś choć raz napisał, ze coś w tej besti działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > Ty se waszeć chyba jaj robisz? Toż qwa u Ciebie nic nie ćwiczy , > żebyś choć raz napisał, ze coś w tej besti działa. jejku-moja wina???? no nie nawidzi mnie ten woz ale do historii powoli dzieki niemu przechodze dobra-co dalej??? ktory czujnik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > dobra-co dalej??? > ktory czujnik??? Najlepiej wszystkie , następny problem odpadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > olejmy tego "elektryka" > to jednak nie modul-podpiolem mu drugi,zrobilem reset i to samo... > czyli co teraz??? > czujnik polozenia przepustnicy(jesli taki mam),polozenia walu czy > jakis inny??? > p.s.-co to jest za "puszeczka" pod modulem zaplonowym,do ktorej > podlaczony jest ten przewod od podcisnienia??? > po co to i co to robi??? próbowałeś i z podłączoną "rurecką" od podciśnienia i bez niej? Czy w obu przypadkach silnik chodził tak samo? Jeśli tak szukaj problemu w podciśnieniu, uszkodzony wężyk, złe/nieszczelne podpięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > Najlepiej wszystkie , następny problem odpadnie. powoli zaczynam o tym myslec ale nie wiem ile ich jest i od czego sa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > próbowałeś i z podłączoną "rurecką" od podciśnienia i bez niej? > Czy w obu przypadkach silnik chodził tak samo? > Jeśli tak szukaj problemu w podciśnieniu, uszkodzony wężyk, > złe/nieszczelne podpięcie jak sie rurecke odlaczy to zaczyna dziwnie chodzic-szarpac,prykac i w ogole jakos szitowato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 15 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > powoli zaczynam o tym myslec ale nie wiem ile ich jest i od czego > sa??? zaraz, zaraz.... dwa od temperatury, a nie trzy - płyn, olej , a nie nie cztery bo jeszcze zasysane powietrze , położenia wału, położenia przepustnicy, silnik krokowy, lambda, istotne jest ciśnienie paliwa, podciśnienie, no tak co jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 > zaraz, zaraz.... > dwa od temperatury, a nie trzy - płyn, olej , a nie nie cztery bo > jeszcze zasysane powietrze , położenia wału, położenia > przepustnicy, silnik krokowy, lambda, istotne jest ciśnienie > paliwa, podciśnienie, no tak co jeszcze... temperatury plynu nowy lambda nowa ktory kupowac nastepny??? polozenia walu czy przepustnicy??? najlepiej,zeby zalezala od niego zarowno istalacja benzynowa jak i gazowa,ale najwazniejsze,zeby byl najbardziej prawdopodobny jesli chodzi o zalewanie sie silnika i nie przepalanie calej mieszanki i jakie sa od temperatury??? plynu,powietrza zasysanego,oleju i jaki jeszcze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2008 jesli w cigu najblizszego miesiaca nie zrobie Bestii tak,zeby jezdzil normalnie to oglosze przetarg na jego naprawe-kasa nie gra roli,byle by dziad zaczal jezdzic normalnie,bo juz nie moge ktory czujnik zmieniac teraz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2008 ok-ja juz nie mam pomyslu co dalej-albo go komus opchne(czego nie potrafie zrobic,bo kocham tego dziada ) albo jakims cudem zrobie ten silnik albo mu przeszczepiam serducho i tu pytanie-ile jest roboty z zamiana z 1.5 na fajerke???? ...normalnie nie wierze,ze to mowie.........pisze.... duzo to pierniczenia sie bedzie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 18 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 > ok-ja juz nie mam pomyslu co dalej-albo go komus opchne(czego nie > potrafie zrobic,bo kocham tego dziada ) albo jakims cudem zrobie > ten silnik albo mu przeszczepiam serducho i tu pytanie-ile jest > roboty z zamiana z 1.5 na fajerke???? ...normalnie nie > wierze,ze to mowie.........pisze.... > duzo to pierniczenia sie bedzie???? Hmm No troszke do przeszczepienia bedzie łacznie ze skrzynią i wiązką elektryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 18 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 > ok-ja juz nie mam pomyslu co dalej-albo go komus opchne(czego nie > potrafie zrobic,bo kocham tego dziada ) albo jakims cudem zrobie > ten silnik albo mu przeszczepiam serducho i tu pytanie-ile jest > roboty z zamiana z 1.5 na fajerke???? ...normalnie nie > wierze,ze to mowie.........pisze.... > duzo to pierniczenia sie bedzie???? juz lepszym rozwiązaniem bedzie przeszczep na 1.4 - wtedy możesz pozostawic skrzynię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 dobra-temat nie wazny chwila slabosci to byla-jak cos to kupie fajerke po prostu a nie bede przeszczepial ale chyba juz za bardzo przyzwyczailem sie do tego 1.5,zeby sie na slabszy przesiasc.... jeno kurde jak go naprawic???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 > juz lepszym rozwiązaniem bedzie przeszczep na 1.4 - wtedy możesz > pozostawic skrzynię no wlasnie tyz tak myslalem ale ponoc te silniki lubia sie psuc(znaczy nie tyle co moj ale zawsze) a fajreki znacznie mniej gdzies tak slyszalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 19 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2008 > no wlasnie tyz tak myslalem ale ponoc te silniki lubia sie > psuc(znaczy nie tyle co moj ale zawsze) a fajreki znacznie mniej > gdzies tak slyszalem... No fajerki nie dość, że mają wychudzone strasznie koniki, to na dodatek jak jest brzydka pogoda, to koniki niechętnie ze stajni wychodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 19 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2008 > no wlasnie tyz tak myslalem ale ponoc te silniki lubia sie > psuc(znaczy nie tyle co moj ale zawsze) a fajreki znacznie mniej > gdzies tak slyszalem... Czy ja wiem? Mam i jakoś specjalnie nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.