Jump to content
Sign in to follow this  
Colliber

QSL czyli potwierdzenia łączności...

Recommended Posts

Wątek o tym kto, kogo i kiedy wyłapał w szumie eteru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

... dzis ok godz 13 00 - haslo "Zlosnik" w Lublinie - nie udalo sie, poza wywolaniem chwilowym, nawet porozmawiac ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wątek o tym kto, kogo i kiedy wyłapał w szumie eteru...

Witam

ALC 37 Valencia oper PELU

14CMN015 Toulouse oper Alwaro

14MN16 La.Tache oper Marcel

14CA67 Erstein Cedex

I08YZII Scotland oper Kenny

propagacja jonosferyczna, mod ssb , moc 4W antena 5/8

Pozdrawiam i życzę wielu DX ów

Witek 161 KB 579

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam

> ALC 37 Valencia oper PELU

> 14CMN015 Toulouse oper Alwaro

> 14MN16 La.Tache oper Marcel

> 14CA67 Erstein Cedex

> I08YZII Scotland oper Kenny

> propagacja jonosferyczna, mod ssb , moc 4W antena 5/8

> Pozdrawiam i życzę wielu DX ów

> Witek 161 KB 579

Odniosłem wrażenie że ten wątek nie do tego został założony rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif ale co tam - miło wiedzieć jak fale niosą po świecie grinser006.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> co tam - miło wiedzieć jak fale niosą po świecie

oj niosa niosa ok.gif

ja sie przestalem w to bawic 10 lat temu a poczatek zabawy byl w '92r

280401269-06-1.JPG

280401269-05-1.JPG

280401269-04-1.JPG

280401269-03-1.JPG

280401269-02-1.JPG

280401269-01-1.JPG

njabardziej sobie cenie potwierdzenia lacznosci z FM ...

20.GIF

post-25447-14352491160512_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oj niosa niosa

> ja sie przestalem w to bawic 10 lat temu a poczatek zabawy byl w '92r

> njabardziej sobie cenie potwierdzenia lacznosci z FM ...

Całą walizkę qsl-ek gdzieś mam, ale gdzie? spineyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Witaj kolego, stare czasy z PL-CB Radio legitymacja nr 579 oddz. Opole.

ta zabawa zaczęla się na początku lat 90 tych ale w telewizji tego nie pokazywali.

Pozdrawiam

Witek

Share this post


Link to post
Share on other sites

> dzis na E4 jakies kilka km za wieliczka zlosnik - centomaniak, zolte

> SC - pozdrawiam

rowniez pozdrawiam zlosnik.gif, szerokosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

> rowniez pozdrawiam , szerokosci

Jeśli jakoś o 16 albo cos tędy to też możliwe że widziałem bo śmignął mi właśnie tam jakiś żółtek hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siedzę w aucie w Krakowie (Żabiniec), wołam "złośnik" i nic... a bluzgają tak jak wszędzie spineyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro wybieram się do Krakowa , ciekawe czy ktoś się odezwie smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

zostałem wypatrzony i wywołany przez kolegę MUMEK. Lekko zaskoczony byłem hehe.gif. Pozdrawiam ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

W środę porozmawialiśmy chwilę stojąc w korku zwanym Wrocławiem z kolegą m27k - pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W środę porozmawialiśmy chwilę stojąc w korku zwanym Wrocławiem z

> kolegą m27k - pozdrawiam

To mnie nie dziwi, w Lublinie jak mieszkał to też kiedykolwiek nie zawołałem - był zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To mnie nie dziwi, w Lublinie jak mieszkał to też kiedykolwiek nie

> zawołałem - był

Ja 21.05 zawołałem w Lublinie i też był rotfl.gif

A może to już 22 był hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja 21.05 zawołałem w Lublinie i też był

> A może to już 22 był

no o 16:30 wyruszał z Wrocka

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zostałem wypatrzony i wywołany przez kolegę MUMEK. Lekko zaskoczony

> byłem . Pozdrawiam

Kilka razy już Kolegę widziałem jak byłem w Gorlicach,fajnie że udało się pogadać,pozdrawiam i do następnego razu 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wątek o tym kto, kogo i kiedy wyłapał w szumie eteru...

mam prawie 30 potwierdzonych dywizji (jakies 250 potwierdzen) biglaugh.gif

jak bede mial czas to wrzuce QSLki waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam prawie 30 potwierdzonych dywizji (jakies 250 potwierdzen)

> jak bede mial czas to wrzuce QSLki

A czy przypadkiem ten wątek nie został założony do potwierdzania łączności pomiędzy autokącikowiczami? hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam prawie 30 potwierdzonych dywizji (jakies 250 potwierdzen)

> jak bede mial czas to wrzuce QSLki

to i ja za kolegą za pytam pod jakim znakiem kol. Tomecki pracuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A czy przypadkiem ten wątek nie został założony do potwierdzania

> łączności pomiędzy autokącikowiczami?

a nie wiem biglaugh.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to i ja za kolegą za pytam pod jakim znakiem kol. Tomecki pracuje ?

KDK 290

MDW 388

WLA 001 biglaugh.gif

i juz nie pracuje, ale moze jeszcze kiedys hmm.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rano złośnika wołał zlosnik.gif

Nasłuchowo tylko zrobiłem bo nie miałem jak z domu odpowiedzieć frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Rano złośnika wołał

> Nasłuchowo tylko zrobiłem bo nie miałem jak z domu odpowiedzieć

Zgadza się, tak po 9-tej.

Stałem przy ZUS-ie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zgadza się, tak po 9-tej.

> Stałem przy ZUS-ie

To może QSL wymienimy? rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To może QSL wymienimy?

Nie, bo ja Cię nie słyszałem grinser006.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie, bo ja Cię nie słyszałem

A jak miałeś nasłuchowca usłyszeć? A oni też przecież QSL wysyłają rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolegę wally w Łodzi około 17.30. Pogadlim chwilke ok.gif za pomocą gruszek i pognałm do domciu

Pozdrawiam 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywołal złośnik niebieska centomania w katowicach na 3 stawach.

To ja jechałem tym cento

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako, że odbyło się już wielkie otwarcie PTT w mojej stacji nadawczej i zrobiłem juz kilka pierwszych łączności

to pochwalę sie tą pierwszą którą zrobiłem . Szczęśliwym, pierwszym w moim życiu KF korespondentem okazał się GW1MNC z GB.

Łączność zrobiona na ML 145 Midlana grinser006.gif

Oczywiście z nowym 12cm krótszym promiennikiem waytogo.gif

Yaesu FT857 (na 50W)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak z samego rana do roboty śmigał. Pozdrawiam jeszcze raz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak z samego rana do roboty śmigał. Pozdrawiam jeszcze raz!

również pozdrawiam...

20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Opolu, dziś ok. 17 ktoś 2 razy odpowiadał na złośnika zlosnik.gif

hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W Opolu, dziś ok. 17 ktoś 2 razy odpowiadał na złośnika

Oj Komor, Komor to ja sem był 30.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Oj Komor, Komor to ja sem był

a no tak, przecież nie wiedziałem jeszcze że masz Cymbałki waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzona łączność na ML145 Wrocław<->Legnica to jest ok 65km z mojego QTH 001.gif

a w jakich warunkach to moja słodka tajemnica grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

...jak się ślamazaczył do fabryki dziś na DK8.

Napisz mi proszę.

Ty masz U520 ze standardową gruchą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ...jak się ślamazaczył do fabryki dziś na DK8.

sie ślimaczyłem taaaaaaak?? cfaniaczek.gif

> Napisz mi proszę.

> Ty masz U520 ze standardową gruchą?

tajest...

U520 ze standardową gruchą + indiana w dachu...

a co?? hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> sie ślimaczyłem taaaaaaak??

Nie, ślamazaczyłeś... palacz.gif

> tajest...

> U520 ze standardową gruchą + indiana w dachu...

> a co??

I niech ktos mi napiszę, że znalazł na rynku radio z choćby podobną głębią modulacji... waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś w tych okolicach na DK nr 5.

Jaki to był nick bo nawet nie wiem czy mówiłeś czy nie wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Gdzieś w tych okolicach na DK nr 5.

> Jaki to był nick bo nawet nie wiem czy mówiłeś czy nie

Tak, to ja byłem :-)

nie ukrywam się, tylko zajęty jestem. Słąbo Cię słyszałem wtedy frown.gif jakoś niewyraźnie, nie wiem czy to moje radio, czy Twój mikrofon, bo odległość była nieduża :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak, to ja byłem :-)

> nie ukrywam się, tylko zajęty jestem. Słąbo Cię słyszałem wtedy

> jakoś niewyraźnie, nie wiem czy to moje radio, czy Twój

> mikrofon, bo odległość była nieduża :-)

Ja cicho mówiłem, nie chciało mi sie krzyczeć bo rozmawialiśmy ze znajomymi wink.gif

PS. Ten mój złośnik, ramki i lepka tak mało widoczne że tylko lepke na końcu zauważyłeś zlosnik.gif??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja cicho mówiłem, nie chciało mi sie krzyczeć bo rozmawialiśmy ze

> znajomymi

> PS. Ten mój złośnik, ramki i lepka tak mało widoczne że tylko lepke

> na końcu zauważyłeś ??

hm... zauważyłem TYLKO zarys lepki, który wydawał mi się podobny do tej którą sam miałem ;-)

Jechałeś na narty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.