Robert120275klo Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 Witam. Zastanawiam się nad kupnem CC 900 od znajomego auto jest ok ma 170 000 kmale podobno bieże olej i w związku z tym mam pytanie czy duże są koszty takiej naprawy i czy to pierścienie czy może być jeszcze coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 Jesli bierze olej, to są dwie opcje: - albo przez głowice (prowadnice, uszczelniacze zaworowe) - albo przez pierscienie. W obu przypadkach trzeba zdjąc głowice, ale żeby sie przekonac co jest do zrobienia, należy najpierw sprawdzic cisnienie sprężania z próbą olejową ofkors. Same pierscienie do 1,1 to koszt ok 70zyli, do 1,2 - 170, a do dziewińćsety nie wiem Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koczkodan Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > Jesli bierze olej, to są dwie opcje: > - albo przez głowice (prowadnice, uszczelniacze zaworowe) > - albo przez pierscienie. > W obu przypadkach trzeba zdjąc głowice, ale żeby sie przekonac co > jest do zrobienia, należy najpierw sprawdzic cisnienie sprężania > z próbą olejową ofkors. > Same pierscienie do 1,1 to koszt ok 70zyli, do 1,2 - 170, a do > dziewińćsety nie wiem > Pzdr Zeby wymienic uszczelniacze zaworowe nie trzeba zdejmowac glowicy, ale trzeba wiedziec, jak to dobrze zrobic. Nie wiem, z jakiego roku masz ta 900tke, bo do pierwszych modeli są inne pierscionki i jest problem, aby je zakupic. Znajomy wymienial i mial problem, ale udalo mu sie kupic kompletne tloki. Sadze, ze lepiej byloby zakrecic sie za nowym silnikiem i go przelozyc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 > Zeby wymienic uszczelniacze zaworowe nie trzeba zdejmowac glowicy, > ale trzeba wiedziec, jak to dobrze zrobic. Wiem, że można ale jak bedziesz miał wytrzepane prowadnice (a przy 170kkm na blacie to bardzo prawdopodobne) tu juz czapke musisz zdjąć, wiec nie ma co kombinować, tylko robić profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koczkodan Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 > Wiem, że można ale jak bedziesz miał wytrzepane prowadnice (a przy > 170kkm na blacie to bardzo prawdopodobne) tu juz czapke musisz > zdjąć, wiec nie ma co kombinować, tylko robić profi Pełna zgoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 > Witam. > Zastanawiam się nad kupnem CC 900 od znajomego auto jest ok ma 170 > 000 kmale podobno bieże olej i w związku z tym mam pytanie czy > duże są koszty takiej naprawy i czy to pierścienie czy może być > jeszcze coś innego. Mogą być to jeszcze wycieki.... Co do samego zakupu - potem jeśli robić silnik to zrobić dobrze, a tak za darmo ani za piwo się nie da, zależy ile bierze tego oleju bo może można z tym spokojnie jeździć, poza tym zależy jeszcze ile ktoś chce za taki samochód - może opłaca się szukać takiego samego z dobrym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.