Skocz do zawartości

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?


Rekomendowane odpowiedzi

> czyli reasumując, wyspawałeś to to jednak z prostych odcinków a nie giętych jak kiedyś myślałeś,

> zaczep jest zwykły skręcony z rurkami

> uszy przy pasie przednim są powiązane ze wzmocnieniem puszczonym do "sanek"

> elektryka musi być coby maluch robił za "przyczepkę"

> a jak zrobiłeś łączenie holu z budą? uszy z klamrami zakręcanymi czy "rura" i na przestrzał śruba?

Na koncach sztywnego wspawane sa poziomo tulejki, przez ktore przechodzi sruba laczaca sztywny z U-ksztaltownikiem. Na dolnej sciance jest przyspawana sruba, ktora sie przeklada przez otwor w przednim pasie i skreca ze wzmocnieniem idacym bezposrednio do belki. Dzieki takiemu rozwiazaniu sztywny na tulejkach moze pracowac gora-dol, zas wzmocnienia podczas skretow przenosza sily bezposrednio na element konstrukcyjny smaochodu jakim jest belka nie obciazajac samego nadwozia.

Chyba nie zamotalem icon_rolleyes.gif

Co do eletryki, to akurat w tym przypadku podlaczylem tylna belke od bagaznika rowerowego, natomiast docelowo elektryka bedzie wypprowadzona do postaci gniazda przyczepy znajdujacym sie w bagazniku z przodu, zeby wpinac tam przewod wtyczka-wtyczka z auta holujacego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na koncach sztywnego wspawane sa poziomo tulejki, przez ktore przechodzi sruba laczaca sztywny z

> U-ksztaltownikiem. Na dolnej sciance jest przyspawana sruba, ktora sie przeklada przez otwor w

> przednim pasie i skreca ze wzmocnieniem idacym bezposrednio do belki. Dzieki takiemu

> rozwiazaniu sztywny na tulejkach moze pracowac gora-dol, zas wzmocnienia podczas skretow

> przenosza sily bezposrednio na element konstrukcyjny smaochodu jakim jest belka nie obciazajac

> samego nadwozia.

> Chyba nie zamotalem

> Co do eletryki, to akurat w tym przypadku podlaczylem tylna belke od bagaznika rowerowego,

> natomiast docelowo elektryka bedzie wypprowadzona do postaci gniazda przyczepy znajdujacym sie

> w bagazniku z przodu, zeby wpinac tam przewod wtyczka-wtyczka z auta holujacego.

Tak się zastanawiam - jak zrobisz taką wtyczkę to razem z pozycyjnymi w aucie-przyczepce będą się w nim palić przednie pozycje i oświetlenie zegarów? Rajt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak się zastanawiam - jak zrobisz taką wtyczkę to razem z pozycyjnymi w aucie-przyczepce będą się w

> nim palić przednie pozycje i oświetlenie zegarów? Rajt?

Pozycyjne napewno. Czy zegary - nie pamietam, czy sie swiecily jak go ciagalem w zeszlym roku i wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak się zastanawiam - jak zrobisz taką wtyczkę to razem z pozycyjnymi w aucie-przyczepce będą się w

> nim palić przednie pozycje i oświetlenie zegarów? Rajt?

Wszystko da się zrobić wink.gif Kwestia zastosowania półprzewodnika i ciągnięcie przewodów od tylnych lamp ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo w bisie z tylu sa podluznice, ktore sa elementem konstukcyjnym pojazdu, wiec mozna do nich

> spokojnie mocowac sanki npo z punto, tym bardziej, ze akurat rozstaw ich mocowan pokrywaja sie

> z rozstawem podluznic. Do tego lepszy dostep do silnika i brak koneicznosci wykonywania

> dodatkowej ramy do zawieszenia jak w zwyklym maluchu.

> Pewnie znalazaloby sie jeszcze kilka dodatkowych plusow, ale nei chce mi sie teraz myslec.

a jaki to rozstaw? I ile jest miedzy sworzniami? Te sanki sa od punto 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Mam dosc niekompetentnych ludzi i sil do wszystkiego. Odpuszczam temat i rozsprzedam wszystko na

> czesci, chyba ze trafi sie jakis napalony to mu dam puzzle do poskladania. Mi juz rece

> opadaja...

Szkoda, bo wiele osób chciało by tu zobaczyć efekt końcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda, bo wiele osób chciało by tu zobaczyć efekt końcowy.

Otóż to... Sory Żuraw, ale ja miałem nadzieję, że potwór powstanie i teraz trochę jestem zaszokowany tym faktem no.gif Co masz na myśli mówiąc- niekompetentnych? Przecież test drive już był? Została kwestia chyba dokończenia budy i tego przedniego zawiasu? Nie wierzę, że się nie da. Tym bardziej kto jak kto, ale taki maluchomaniak jak Ty?

Sam miałem malucha, trochę pracy mu poświęciłem i mam do tych aut ogromny sentyment i szczerze to chciałbym kiedyś coś kupić i zeswapować. Oglądałem temat post po poście i trzymałem kciuki ok.gif Szkoda, wielka szkoda... nie podejmuj pochopnych decyzji confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otóż to... Sory Żuraw, ale ja miałem nadzieję, że potwór powstanie i teraz trochę jestem

> zaszokowany tym faktem Co masz na myśli mówiąc- niekompetentnych? Przecież test drive już

> był? Została kwestia chyba dokończenia budy i tego przedniego zawiasu? Nie wierzę, że się nie

> da. Tym bardziej kto jak kto, ale taki maluchomaniak jak Ty?

> Sam miałem malucha, trochę pracy mu poświęciłem i mam do tych aut ogromny sentyment i szczerze to

> chciałbym kiedyś coś kupić i zeswapować. Oglądałem temat post po poście i trzymałem kciuki

> Szkoda, wielka szkoda... nie podejmuj pochopnych decyzji

No niestety problemy finansowe nas dopadly. Do tego padla astra, ktora nie wiadomo czy da sie skutecznie zreanimowac, jakies doplaty do czynszu pochodzenia blizej nieznanego, , klopoty z innymi samochodami, no i zdrowie cos mocno szwankuje, a zrobic jakiekolwiek badania to kupa szmalu. Po prostu nie dajemy rady finansowo, do tego nieslownosc innych dopelnila czare goryczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poddawaj sie..jak jest tak jak psizesz, to zapakuj w folie, postaw gdzieś w garazu i niech czeka na lepsze czasy..masz unikatowe autko, które pochłonęło tysiące godzin pracy, wiec nei rozsprzedawaj, tylko zachomikuj go gdzieś i przeczekaj trudny okres...jak sie go pozbędziesz to będzie to ogromna strata..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Mam nadzieje, że dokończysz dzieła. Fajnie sie czytało...

Szukam w dalszym ciagu blacharza rzezbiarza, ktoremu bedzie sie chcialo dopiescic pewne elementy za neiduza kase, czyli fanatyka. Niekoneicznei blisko Wawy. Jestem zdesperowany i jestem gotow zawiezc malarie nawet spory kawal od Wawy, byleby bylo zrobione dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukam w dalszym ciagu blacharza rzezbiarza, ktoremu bedzie sie chcialo dopiescic pewne elementy za

> neiduza kase, czyli fanatyka. Niekoneicznei blisko Wawy. Jestem zdesperowany i jestem gotow

> zawiezc malarie nawet spory kawal od Wawy, byleby bylo zrobione dobrze.

zeby bylo zrobione dobrze, to trzeba zapłacic... a Ty poprostu szukasz frajera za mała kase, mając do tego duze wymagania zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zeby bylo zrobione dobrze, to trzeba zapłacic... a Ty poprostu szukasz frajera za mała kase, mając

> do tego duze wymagania

Bynajmniej. Jestem gotow zaplacic wiecej, ale wymagam wtedy gwarancji, ktorej jakos nikt nie chce dac sick.gif A na grzyba mi obiecanki ze paaanie - bedziesz pan zadowolony, jak ruda wyjdzie pojednym seonie. Za taka robote to ja dziekuje. I szukam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bynajmniej. Jestem gotow zaplacic wiecej, ale wymagam wtedy gwarancji, ktorej jakos nikt nie chce

> dac A na grzyba mi obiecanki ze paaanie - bedziesz pan zadowolony, jak ruda wyjdzie

> pojednym seonie. Za taka robote to ja dziekuje. I szukam dalej.

zgadza sie ok.gif

moja rada daj autko do kompania w kwasach i do ocynku.... z moich info cena takiego zabiedu nie przekracza 1 tys. pomaluj potem całosc podkladem epoksydowym i zrob samemu porzadnie konserwacje powdozia. w takim stanie dopiero bym szukal lakiernika ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza sie

> moja rada daj autko do kompania w kwasach i do ocynku.... z moich info cena takiego zabiedu nie

> przekracza 1 tys. pomaluj potem całosc podkladem epoksydowym i zrob samemu porzadnie

> konserwacje powdozia. w takim stanie dopiero bym szukal lakiernika

tak się składa, że pracuje w firmie gdzie wykonujemy takie rzeczy tzn w mostostalu, auto po takim zabiegu jest cale pokrzywione od ciepla bo blacha sie powygina, w bmw pewnego pasjonata trzeba bylo caly dach wypchnac po takim zabiegu a na dodatek od groma szpachli nalozyc, nastepne "ale" to to ze przed cynkowaniem trzeba ponawiercac otwory zeby powietrze mialo jak pouciekac, bo jak sie zapowietrzy gdzies, to tam sie nie ocynkuje i wtedy bedzie tak ze cale auto ocynkowane a tym miejscu gdzie bylo zapowietrzone pokaze sie ruda, a nawiercajac otwory zmniejszamy sztywnosc konstrukcj auta bo czasem trzeba ich nawiercic ponad 100 jak nie wiecej w bardzo strategicznych miejscach karoseri. Mozna by bylo w sumie same progi i podloge, ale nie ma takich duzych wanien zeby tak wykapac auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiej wy to temperaturze robicie że sie blacha wygina ?

Poza tym, zanurza się pod kątem w kadzi a nie "na płasko", i wtedy wystarczają otwory technologiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jakiej wy to temperaturze robicie że sie blacha wygina ?

> Poza tym, zanurza się pod kątem w kadzi a nie "na płasko", i wtedy wystarczają otwory

> technologiczne.

no cynkowanie ogniowe 450 stopni, no wiem ze pod kontem w koncu sam pracuje przy "formowaniu" elementow ktore ida do cynkowania, ale czasem wlasnie tych otworow technologicznych jest okolo stu, wlasnie w tej bmw co wspomnialem to kolega mial do dyspozycji dwie wiertarki(jedna sie chlodzila, to druga wiercil) i stalo obok niego dwoch technologow i pokazywalo gdzie wiercic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.