Skocz do zawartości

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?


Rekomendowane odpowiedzi

> Dzisiaj byl dobry dzien - zalozylem pompe hamulcowa, przewody hamulcowe sztywne na ty i cale

> hamulce z tylu. Mialem zakladac tez przod, ale jak juz mialem zdjete kola z tylu to

> skorzystalem z okazji i wrzucilem caly silnik ze skrzynia na swoje miejsce. Przednie hamulce

> bede robil jutro.

> Boczek:

> Zabezpieczenie podwozia:

> Jutro hamulce przod i zaczynam klasc elektryke.

Slicznie, za tydzien wyjedziesz ok.gif Jestem przerazony iloscia miejsca z tylu, wpadl ten silnik jak w studnie shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zajebisty ten maluszek powiem Ci tylko co sie stało z tymi tylnymi poszerzeniami kanciastymi,

> teraz sa ładniejsze

raz ze fota zalatuje fakem wink.gif dwa, teraz na wszystkich fotach kolega unika pokazania nadkoli po lakierowaniu smile.gif trzy, pewnie pokaze rzeczywisty obraz dopiero poskonczonych pracach smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy dzien w przeciwienstwie do wczorajszego nie byl dobry. Robota mi w ogole nie szla - 5 godzin meczylem sie z przednim ukladem hamulcowym. Na dzien dobry huknalem sie w lokiec, ze reka mnie bolala dwie godziny, a potem diaxem przecialem sobie palec, ze krew sie ostro polala. Ale ze twardym trzeba byc, to plaster na palec i dalej do roboty. Ogarnalem do konca przewody hamulcowe, wrocilem do domu, sasiadka - pielegniarka obadala moj palec i powiedziala, ze natychmiast mam jechac na szycie, wiec bylem, zalozyli mi 3 szwy i siedze teraz z wylaczonym jednym palcem. Nie mniej jednak zrobilem pare fot z dzisiejszego dnia:

resizeofimg0776.jpg

resizeofimg0779.jpg

resizeofimg0782.jpg

resizeofimg0786.jpg

A tu taka fajna klimatyczna foteczka sie udala:

resizeofimg0783.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiejszy dzien w przeciwienstwie do wczorajszego nie byl dobry. Robota mi w ogole nie szla - 5

> godzin meczylem sie z przednim ukladem hamulcowym. Na dzien dobry huknalem sie w lokiec, ze

> reka mnie bolala dwie godziny, a potem diaxem przecialem sobie palec, ze krew sie ostro

> polala. Ale ze twardym trzeba byc, to plaster na palec i dalej do roboty. Ogarnalem do konca

> przewody hamulcowe, wrocilem do domu, sasiadka - pielegniarka obadala moj palec i powiedziala,

> ze natychmiast mam jechac na szycie, wiec bylem, zalozyli mi 3 szwy i siedze teraz z

> wylaczonym jednym palcem. Nie mniej jednak zrobilem pare fot z dzisiejszego dnia:

> A tu taka fajna klimatyczna foteczka sie udala:

na wolnym siedzisz chyba bo strasznie szybko Ci to idzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co to za szpilka gwintowana idzie po szerokości ????

Powiem w telegraficznym skrocie:

Wahacze sa dluzsze, musi byc zachowana proporcja dlugosci wahacza do rozstawu szpilek go mocujacych, dlatego sa szersze oski wahaczy, a ze szpilek mocujacych szerzej ustawic sie nie da, wiec doszlo trzecie mocowanie, ktore spina lewy wahacz z prawym zapobiegajac ich wyginaniu do tylu podczas hamowania. Inaczy mowiac pozostaly dwie oryginalne szpilki mocujace wahacz plus pret gwintowany jako trzecia szpilka spinajacy lewy wahacz z prawym. Zlapales, czy zamotalem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem w telegraficznym skrocie:

> Wahacze sa dluzsze, musi byc zachowana proporcja dlugosci wahacza do rozstawu szpilek go

> mocujacych, dlatego sa szersze oski wahaczy, a ze szpilek mocujacych szerzej ustawic sie nie

> da, wiec doszlo trzecie mocowanie, ktore spina lewy wahacz z prawym zapobiegajac ich wyginaniu

> do tylu podczas hamowania. Inaczy mowiac pozostaly dwie oryginalne szpilki mocujace wahacz

> plus pret gwintowany jako trzecia szpilka spinajacy lewy wahacz z prawym. Zlapales, czy

> zamotalem?

wiem o co chodzi , ale wydaje mi się ze przy takim grubym projekcie powinens zastapic ta szpilke czyms bardziej wytrzymalym.... tak na wszelki wypadek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem o co chodzi , ale wydaje mi się ze przy takim grubym projekcie powinens zastapic ta szpilke

> czyms bardziej wytrzymalym.... tak na wszelki wypadek....

Z tym, ze wmiejscu preta jest tylko pustka, wiec nie ma nawet do czego rpzymocowac tej szpilki. Pret gwintowany jest twardosci 10.8, wiec IMO wystarczajacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym, ze wmiejscu preta jest tylko pustka, wiec nie ma nawet do czego rpzymocowac tej szpilki.

> Pret gwintowany jest twardosci 10.8, wiec IMO wystarczajacy.

zrobic jakis wspornik i zrobic to ladnie. Skoro dales szpilke 10,8 to spoko ale dobrze aby to jeszcze bylo ladne dla oka przy takim aucie... Bo ( i tu padaja slowa pozytywnej krytyki) tak to zalatuje drutem zlosnik.gif a wedlug mnie w tym aucie nie ma na to miejsca. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny projekt, śledzę od początku wątek. Ale faktycznie - koledzy mają rację - gruby projekt i nie powinieneś "drutować".

Co to jest na tym foto pod otworem na szybę - ciąłeś to kątówką? blush.gif

resizeofimg0686.jpg

to samo z tą dziurą w nadkolu - nie można było tego prosto wyciąć? hmm.gif

resizeofimg0782.jpg

Nie obraź się, nie odbierz tego jak wypowiedzi mądrali, który sam nic nie zrobił zlosnik.gif a potrafi krytykować - potraktuj jako pozytywną krytykę, chyba, że jakoś wytłumaczysz, dlaczego tak, a nie inaczej wink.gif

Czekam na foto po ukończeniu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajny projekt, śledzę od początku wątek. Ale faktycznie - koledzy mają rację - gruby projekt i nie

> powinieneś "drutować".

> Co to jest na tym foto pod otworem na szybę - ciąłeś to kątówką?

Tak, trzeba bylo ta blache niec podciac, ale nie ma tam mozliwosci dojscia jakimkolwiem diaxem nawet z najmniejsza tarcza. Poza tym tenelement jest calkowicie zasloniety i niewidoczny podczas uzytkowania na codzien, poniewaz jest zabudowany bocznymi wspornikami obudowy silnika. Dlatego teraz moze razic, ale docelowo nawet jakby chcialo sie go zobaczyc to jest ciezko.

> to samo z tą dziurą w nadkolu - nie można było tego prosto wyciąć?

Jest prosto wyciete. Z tej perspektywy tak nie wyglada, ale proste jest.

> Nie obraź się, nie odbierz tego jak wypowiedzi mądrali, który sam nic nie zrobił a potrafi

> krytykować - potraktuj jako pozytywną krytykę, chyba, że jakoś wytłumaczysz, dlaczego tak, a

> nie inaczej

> Czekam na foto po ukończeniu

Nie wszystko widac co powinno byc widoczne i widac tez rzeczy ktory widac nie bedzie. Drutowania nie bedzie i o to mzna byc spokojnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bedziesz tą dziure jakos zasłaniał, zaspawywał albo coś? bo tam jeden syf sie bedzie zbierał

No nie po to ja wycinalem, zeby zaspawywac. Jelsi nie wycialbym plecow podlogi robiac wloty na chlodnice, to zbudowalbym sobie niemal profesjonalny spadochron, a nie o to w tym chodzi. W normalnym samochdozie masz po prostu komore silnika, a w maluchu musisz ja sobie zrobic, wiec trzeba ja powycinac i wypuscic powietrze pod samochod. Stad te wyciecia. A chlapac nie bedzie, bo ped powietrza pochodzacy od przedniego pasa bedzie wlasnie tamtedy wychodzil, jesli tak mozna to uproscic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare fot z uzbrajania drzwi i deski rozdzielczej. No i polozony juz przod elektryki (na fotach jeszcze nielad):

resizeofimg0796.jpg

resizeofimg0788.jpg

resizeofimg0789.jpg

resizeofimg0790.jpg

resizeofimg0791.jpg

resizeofimg0792.jpg

resizeofimg0793.jpg

resizeofimg0794.jpg

resizeofimg0795.jpg

Tyl elektryki tez juz wrzucony, obecnie robie jej mocowania. Jutro dalej walka z przodem - lakierowanie wspornikow przedniego pasa, montaz siatki, chlodnicy, nagrzewnicy i uklad chlodzenia mozna zalewac. I dalsze skladanie. Gumkami na wltoach w przendim pasie nie nalezy sie przejmowac - docelowo nei beda tak wisiec biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pare fot z uzbrajania drzwi i deski rozdzielczej. No i polozony juz przod elektryki (na fotach

> jeszcze nielad):

> Tyl elektryki tez juz wrzucony, obecnie robie jej mocowania. Jutro dalej walka z przodem -

> lakierowanie wspornikow przedniego pasa, montaz siatki, chlodnicy, nagrzewnicy i uklad

> chlodzenia mozna zalewac. I dalsze skladanie. Gumkami na wltoach w przendim pasie nie nalezy

> sie przejmowac - docelowo nei beda tak wisiec

Dopiero teraz przyczaiłem 893goodvibes.gif

Eleganckie FLowe drzwi zlosnik.gif

Były już wcześniej? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.