Jump to content
Sign in to follow this  
Zuraw

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?

Recommended Posts

> Ja bym zrobił obrotomierz na środku

niestety w cc nie jest tak fajnie jak w sc mpi, ze sobie przekladasz co i jak chcesz w liczniku.

sporo roboty by z tym bylo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mialem

> jedynie nadzieje, ze obrotek bedzie sportingowy, ale skoro Prot

> takich nie ma tylko takie jakie sa, to zaakceptowalem projekt.

mogl dac z innego fiata, ktory ma polowe mniej impulsow, albo samemu zmienic kwarc i bys mial jak w sportingu... ale pewnie masz obrotka i tak z citroena czy puga... zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wymiana kwarcu nie była potrzebna bo przeca ma 4gary

IMO zalecana, bo skala jest jednak inna i 8tys mialby na godzinie 12stej, a nie na 1szej. nalezalo by dobrac zblizona wartosc. smile.gif

poza tym, zalezy pod co podlaczone bedzie mial tego obrotka, prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a pod co podłączone..... w zasadzie nie spotkałem się z różnym

> wartościami ze względu na miejsce podłączenia

[LiNK] i tabela "Układy zapłonowe w róznych samochodach".

jak podlaczy pod sygnal z kompa, to ok, ale jak podlaczy sie w inny spodob, to juz bedzie mialo znaczenie, jaki kwarc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wieksze bedemial po zmianie rozmairu opon....

a ja, jakie bym kola nie zalozyl, to obroty mam takie same... zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gdzieś widziałem już tego manuala ale w przypadku przerabiania dechy

> od sportka do malarii i był identyko był na fiaf&furious

> chyba

raczej na stronie Zurawia 126fan...

ale nie chodzilo o manuala, tylko o tabele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.