Jump to content
Sign in to follow this  
Zuraw

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?

Recommended Posts

Zebralo sie troche gratow do swapa. Najpierw mial byc nietypowy projekt z wlozeniem calego silnika 1.2 ze skrzynia od niego w komore silnika i poprzez zastosowanie 2 dyferencjalow zmiana kierunku obrotu polosi przy pozostawieniu maluchowskich wahaczy. Praktycznie wszystko ku temu bylo juz przygotowane, ale po glebszych przemysleniach i analizie dostepnosci silnikow wiekszych i mocniejszych niz 1.2 stwerdzilem, ze lepszym rozwiazaniem na przyszlosc bedzie central.

Najwiecej czasu zabralo mi znalezienie dobrej miejscowki do prac, gdyz jako mieszkaniec typowego bloku jedynym miejscem jakie posiadam do dyspozycji to parking pod blokiem, na ktorym mozna co najwyzej piasek zamiesc, a nie swapa robic. W koncu po 3 miesiacach poszukiwan udalo dogadac sie z Coolerem, wiec po obgadaniu wszystkich szczegolow rozpoczely sie prace.

Jeszcze tego samego dnia po pracy maluch zostal sholowany na miejsce prac (wczesniej mial juz wyciagniety silnik i skrzynke) i jeszcze tego samego dnia zostal ogolocony z calego zawieszenia tylnego. Nastepnego dnia wycieta zostala podloga w miejscu tylnych siedzen i od tego momentu mam foty.

Przygotowanie do dalszych prac:

01.jpg

Wycieta podloga i zawieszenie, wypoziomowana buda:

02.jpg

Miejscowka na prace to fragment stodoly z ladna plaska podloga:

03.jpg

Glowny element przyszlego zawieszenia:

04.jpg

Pierwsze przymiarki:

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

Zdjecie podpucha z przymiarka grinser006.gif :

11.jpg

I jej efekt:

12.jpg

Trzeba bylo podciac tu...:

13.jpg

...i tam:

14.jpg

Widok od tylca:

15.jpg

16.jpg

Przymarka kol:

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

Szeroooooko:

21.jpg

22.jpg

Koncowo bedzie mniej wiecej tak:

23.jpg

Prace sa caly czas w toku, wiec wraz z postepami bede wrzucal tutaj dalsze fotki. Trzymajcie kciuki - mam nadzieje, ze pomontazu mechanicznym o dbyciu jazd probnych nie wyjda wieksze kwiatki, wiec potem blacharka, lakiernia, badania wszelkiego rodzajuz rzeczoznawcami wlacznie, i dopuszczneie do ruchu. Mam nadzieje, ze do konca roku zdaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wo ja pier.... mega szeroko oink.gif nawet kumpel w malarku 2.0T nie wiem czy ma tak szeroko zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wo ja pier.... mega szeroko nawet kumpel w malarku 2.0T nie wiem czy

> ma tak szeroko

Yankee ma szerzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jakies zdjecia tego 2.0t sa?

dsc_6935.jpg

A tu z tylu jedzie 1.4T

dsc_6993.jpg

grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra - pare fot. Jak widac nawet dobry aparat z brakiem swiatla sobie nie poradzi, wiec foty sa takie jakie sa. Wybralem te najlepsze, na ktorych cos jeszcze widac. Musze od kogos pozyczyc aparat i porobic samemu zdjecia w ciagu dnia, zeby cos wiecej bylo widac.

Do rzeczy:

Tak to wyglada w chwili obecnej - samochod stoi juz na wlasnych kolach i docelowym zawieszeniu, silnik wisi na lapie od skrzyni i podwieszony jest na razie tasma. Pozakladane sa wszystkie graty, ktore dalo sie do samochodu wlozyc, zeby sprawdzic ile usiadzie, celem zweryfikwoania czy nie trzeba podniesc lub obnizyc mocowan kolumn. Na razie wszystko wskazuje, ze siedze jeszcze sporo. Gdyby bylo za malo, wymieni sie na twrdsze, nizsze sprezyny i tez bedzie git:

Obraz134.jpg

Z boku na podluznicy widac ile trzeba wykonac spawow, zeby zamocowac sanki i wahacze:

Obraz140.jpg

Widok od srodka. Widac jaki jest jeszcze potencjal do przeszczepiania - odleglosc silnika od podluznicy to okolo 20cm:

Obraz147.jpg

Obraz158.jpg

Obraz160.jpg

Probowalem sfotografowac ile i jakie mocowania trzeba wykonac do sanek, ale swiatlo bylo ujowe, wiec wyszlo jak wyszlo. Z przodu jest wzmocniona podluznica pod ramie sanek, z tylu dorobiony wspornik pod tylne mocowanie. Te elementy sa wystarczajace do trwalego i jednoznacznego zamocowania sanek, a co za tym idzie rowniez i wahaczy:

Obraz164.jpg

Obraz169.jpg

Obraz171.jpg

I wyglad ogolny:

Obraz182.jpg

Jak widac roboty posuwaja sie powoli do przodu. Obudowy kolumn McP nie sa jeszcze dokonczone, bo moze sie okazac, ze trzeba skorygowac ich polozenie. Jesli okaze sie, ze jest dobrze, zostana obudowane i nie beda straszyc swoim obecnym wygladem.

Jak bede mial aparat to porobie wiecej zdjec. Te na razie najbardziej sie nadawaly do publikowania mimo, ze zostalo zrobionych ich okolo 50.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejny kroczek - wyspawane mocowania silnika, wiec silnik juz wisi samodzielnie. Jest kilka malych miejsc do estetycznych porpawek i zlikwidowania ostrych ciec, wiec prosze sie nie czepiac - wszystko zostanie wygladzone a ostre narozniki pozaokraglane, zeby zminimalizowac wystepowanie naprezen.

DSC_0223.JPG

DSC_0226.JPG

DSC_0227.JPG

DSC_0228.JPG

DSC_0229.JPG

DSC_0230.JPG

DSC_0231.JPG

DSC_0240.JPG

Powoli przymierzam sie do podlaczenia linek zmiany biegow:

DSC_0232.JPG

DSC_0233.JPG

DSC_0234.JPG

I przygotowane wstepnie otwory do poprowadzenia wezy ukladu chlodzenia:

DSC_0238.JPG

Widok od tylu juz bez zadnych pasow i podstawek:

DSC_0235.JPG

I wyglad wnetrza komory:

DSC_0236.JPG

Mozna oceniac, smiac sie, krytykowac, wpisywac swoje uwagi i miasta zlosnik.gif

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

> jak daleko pleców wyszedł silnik?

Zalezy jak na to patrzec, bo fotel jest pochylony, ale bedzie tam mniej wiecej 30cm

Obraz158.jpg

> jak daleko od mcpersonów masz koniec silnika?

MNiej wiecej na tej samej wysokosci:

Obraz140.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ile taki malec pusty z silnikiem moze wazyc? seryjne blachy...

Nieduzo. Jak byl podparty tuz za przendimi kolami do wypoziomowania, a tyl stal na kobylkach (pierwsze zdjecia, ktore tu wrzucalem) to jednym palcem za ucho od tylnej klapy mozna bylo go uniesc. Po wyjeciu przendich kobylek bylo juz troche ciezej, obecnie da sie rade, ale trzeba sie zaprzec dosc mocno. Ale uniesc sie go da jeszcze, wiec mysle, ze cos kolo 170-200kg. Mowie o samym tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ile taki malec pusty z silnikiem moze wazyc? seryjne blachy...

W rallycrosie waza ~505-510 kg, ale to prawe drzwi i klapy z laminatu, do tego poliweglan zamiast szybek. Wiec jak taquito napisal realnie kolo 550 kg pewnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czym ty to spawasz? elektrodą icon_eek.gif nasmarkane tak trochę oslabiony.gif daj znać to podjade pomoge Ci to spawać tak żeby sie nie doczepili na przeglądzie ok.gif tylko w jakiś weekend zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czym ty to spawasz? elektrodą nasmarkane tak trochę daj znać to

> podjade pomoge Ci to spawać tak żeby sie nie doczepili na

> przeglądzie tylko w jakiś weekend

O to sie nie martw - spawy nie sa wykonczone jeszcze cfaniaczek.gif

A co do przyczpiania sie na przegladzie nei powinno byc probblemu. O spawy akurat najmniej sie martwie. Trudniej moze byc z ogolnym oszolomem, choc najpierw bedzie rzeczoznawca i to on dopuszcza samochod do ruchu. Na stacji diagnostycznej maja jedynie wysstawic papier o zmianie pojemnosci silnika i wara od reszty.

Jesli przeszedl moj poprzedni swap, gdzie silnik mocowany byl do punktow konstrukcyjnie zupelnie do tego nei przeznaczonychi przeszedl, to ten tym bardziej powinien przejsc. W koncu jakby nie patrzec podluznice to element nosny samochodu.

A - co do samego spawania to ja tego nei robie, tylko kumpel, ktory tylko on jest w stanie ogarnac ustawienia swojego wiekowego migomatu - za grzyba jak ustawialem normalnie to na probkach nie chcialo spawac - pokrecone ma pokretla i zmienione regulacje i tylko onwie jak tym dzialac. Ale tak jak mowie - sprawy to luz - robione jeszcze beda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W rallycrosie waza ~505-510 kg, ale to prawe drzwi i klapy z

> laminatu, do tego poliweglan zamiast szybek. Wiec jak taquito

> napisal realnie kolo 550 kg pewnie.

ostatnio na wyscigach gorskicch w cisnej maluchy Janeckiego i Kopacza wazyly 550 kg z pełnymi bakami paliwa, i jeszce sa rezerwy do odchudzenia (prawe drzwi seria). i to wszystko bez poliweglanu zamiast szyb i bez plastikowych elementow (drzwi iyp.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ty mnie chlopaku wk.....sz , znaczy psujesz mi humor angryfire.gif

juz sobie wytłumaczylem ze tjun to zlo, ze pozera kase i mi sie nie chce. zlosnik.gif

a przez Ciebie znowu mam glupie pomysły bokser.gifwpysk.gif

eh....fajny projekt, widze pare pieknych rozwiazan mam nadzieje ze bedzie Ci to lepiej smigalo niz poprzednik ok.gif rozklad masy bedzie lepsiejszy takze powinno byc ciekawie ok.gif

gratulejszyn 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak zwrotnice beda zablokowane ?

drążkami kierowniczymi zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak zwrotnice beda zablokowane ?

A tak:

IMG_2124.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe tablice do malucha ;-) Trzy miesiące oczekiwania, zeby z ogolnodostepnej puli dla Warszawy Mokotowa wygarnac wlasnie te blachy, urabanie kierowniczki Wydzialu Komunikacji, ale udalo sie zeby.GIF

<a href="img91.imageshack.us/my.php?image=img23422zt6.jpg" target="_blank">img23422zt6.th.jpg</a>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbijamy temat, bo zginal gdzies w otchlani. Po zrobieniu mocowan silnika i jego zawieszeniu:

DSC_0223.JPG

DSC_0226.JPG

DSC_0227.JPG

DSC_0228.JPG

DSC_0229.JPG

DSC_0230.JPG

DSC_0240.JPG

zabralem sie za montaz linek:

DSC_0232.JPG

DSC_0233.JPG

Poniewaz jedna linka jest za krotka dorobilem sprytne jej przedluzenie siegajace do wybieraka:

DSC_0234.JPG

Dsc_0232a.jpg

Dsc_0225a.jpg

Dsc_0234a.jpg

i zamocowalem linki od przodu (zdjecia z fonu te niewyrazne):

zdjcie003ar3.jpg

zdjcie004hn5.jpg

Jednak po 3 dniach spedzonych na probie wyregulowania tego tak, zebym byl zadowolony (a od razu mowie, ze kompromisow nie ma) i w sobote po kolejnych 3 godzinach moj wkurw siegnal zenitu i śląc ostre k...wy oraz slownictwo ktorego nie powsydzilby sie menel spod budki z piwem wyrwalem to wszystko w 2 minuty i wy.jebalem dlugim lobem w p...u (dobrze ze Coolera nie bylo wtedy w domu...). Tak wiec jutro biore linki ze soba i jade dorobic dluzsze na zamowienie. Bo jak mam sie z tym ciagle i wszedzie j.ebac, to na dzien dobry kreww mnie zalewa. A tak bedzie porzadek od poczatku.

Dobra - dosc tych zwierzen - jedziemy dalej.

Widac miejsce na rury ukladu chlodzenia (obecnie juz tam sa):

DSC_0238.JPG

i dokonczeniu ukladu chlodzenia co widac na focie z linkami uklad gotowy jest do zalania na razie woda.

Dzisiaj byla kolejna porcja pracy - zamocowalem do konca cala linie paliwowa, czyli pompe paliwa zewnetdrzna przeplywowa oraz filtr:

Zdjecie001.jpg

Zdjecie002.jpg

przykrecajac pompe do skrzyni, zeby cala buda sie nie trzesla i nie brzeczala w rytm jej pracy, zas filtr mocujac do otworu w sankach, bo akurat sie natrafil. Zamocowalem tez zbiornik paliwa - na razie z malucha (docelowo moze bedzie z trabiego):

Zdjecie003.jpg

Zdjecie005.jpg

Od spodu oczywiscie nic nie widac i najnizszym punktem samochodu bedzie miska olejowa oraz obejmy mocujace drazek stabilizatora:

Zdjecie013.jpg

Jednoczesnie nowe umiejscowienie zbiornika paliwa pociagnelo za soba koniecznosc zrobienia nowego miejsca wlewu paliwa:

Zdjecie008.jpg

ot - po prostu przespawalem kawalek blachy w inne miejsce.

A w srodku na razie na szybko elektryka:

Zdjecie006.jpg

Wszystko dziala - silnik odpala wlasciwie za pierwszym razem, nie ma jeszcze wydechu, ktory bede robil na dniach (tlumik juz kupiony), zalac i odpowietrzyc trzeba uklad hamulcowy i po zalozeniu dorobionych linek i zalaniu skrzyni biegow bedzie mozna wyjechac samodzielnie z garazu. Na razie ostroznie, zeby ulozyl sie tyl a nie wyrwalo mocowan McPhersonow. Zrobie w tym tygodniu rowniez rozporke kielichow (w sumie sam ja sobie zrobie tak jak ja chce, a nie bede kupowal z regulacja). No i pierwsze delikatne jazdy probne.

Tak to wyglada na dzien dzisiejszy. Mozna zazdraszczac, krytykowac i wpisywac miasta grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorobilem linki zmiany biegow na zamowienie wiec szybkie fotki linek. Trzeba poszukac na fotach konce linek i zobaczyc jak ida - dookola silnika. Kazda z nich ma ponad 2 metry dlugosci, ale wchodza w miejscach p rzewidzianych przez producenta:

DSC_0351.JPG

DSC_0359.JPG

DSC_0358.JPG

DSC_0357.JPG

DSC_0356.JPG

DSC_0352.JPG

DSC_0349.JPG

DSC_0350.JPG

Rury ukladu chlodzenia ida pod samochodem - widok od przodu na resor i kolejne soraz glebiej. Udalo sie rury pochowac tak, ze nie sa najnzuszym punktem samochodu, wiec nie grozi im uszkodzenie:

DSC_0354.JPG

DSC_0355.JPG

Hamulce przod:

DSC_0362.JPG

DSC_0363.JPG

Hamulce i zaweicha tyl:

DSC_0353.JPG

Ale foty juz nieaktualne bo dzisiaj maluchem juz wyjechalem z garazu, zalozona tez jest oslona rozrzadu i poskrecany zawias, bo do tej pory byly tlyko polapane sruby i nakretki oraz zalozona w koncu na stale kopulka i pozatykane zbedne kricce w przepustnicy. Dzieki temu pali normalnie i zgasla w koncu kontrolka wtrysku.

Teraz na wakacje i powrot do prac za jakies 2 tygodnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

>

> Hamulce przod:

> Hamulce i zaweicha tyl:

> Ale foty juz nieaktualne bo dzisiaj maluchem juz wyjechalem z garazu,

A tak się zapytam jak z serwem do hamulców?

Jak go tam upchnąć w maluszku?

Bo tarczowe chyba nie zadziałają bez wspomagania?

Pytam bo może cos takiego będę kiedyś dłubał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez serwa daje rade jest poprostu twardszy pedal smile.gif ja jezdzilem na takim zestawie i bylo ok smile.gif chodz tez widzialem malana z serwem zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bez serwa daje rade jest poprostu twardszy pedal ja jezdzilem na

> takim zestawie i bylo ok chodz tez widzialem malana z serwem

Dzięki ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

gościu super bolid będzie zlosnik.gif nie załamuj sie,a po odpoczynku buduj dalej wink.gif

poważanko dla Ciebie smile.gif

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja mam pytanko, wrzucając 900ccm trzeba wywalić tylnią kanape czy może zostać??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak to ma sie w Bisie, ale w zwyklaku wchodzi na lajcie, tylko silnik jest jakby umieszczony wzdłuż ze względu na skrzynię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to że wzdłuż to wiadomo, dzięki za odpowiedz

Trzeba delikatnie podciąć tylną belkę. I dobrze wyrzucić puchę spod tylnej półki, jest więcej miejsca na wysokość i bardziej przewiewnie.

Patrz załącznik

post-71206-14352495936999_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak podpbije z nowymi newsami grinser006.gif

W czwartek zlawetowalem malucha do tlumikarza na wyspawanie wydechu. W piatek pojechalem sobie zobaczyc jak im to wyszlo (dobry ochroniarz wpuscuil mnie na teren). Wczoraj poprosilem jeszcze o wspawanie poprzeczki miedzy kielichy i zalalem olej do skrzyni oraz wode do ukladu chlodzenia po czym...

... odbylem pierwsza 3-kilometrowa jazde probna zlosnik.gif Zaracji niekompletnego samochodu i kol wystajacych poza obrys, w razie muki pilotowala mnie zonka. Ale zlapalem kawalek odcinka prostego i pozwolilem sobie wcisnac mocniej grinser006.gif Czuc potencjal, jedzie jak wariat, i jeszcze nim wczoraj rzucalo bo geometrii nie mam ustawionej z tylu. Do tego nie wszystko na gotowo poskrecane, wiec troche sie balem.

Ale banana mam do dzisiaj na twarzy i mam nadzieje, ze z dnia na dzien bedzie coraz wiekszy grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj cos tam znowu pogrzebalem przy malarii. Zrobilem w koncu elektryke chlodnicy, wycialem tez wloty na przednim pasie, bo wiatrak krecil jak szalony jak nie bylo wlotow. Do tego zmienilem sprezyny na -40 i w koncu maluch usiadl na wysokosci, ktora mozna uznac za zadowlajaca. Teraz bede w koncu mogl zabrac sie za dorabianie nadkoli.

Zdjecie103.jpg

Zdjecie104.jpg

Zdjecie105.jpg

Zdjecie106.jpg

I jako ciekawostka - rozporka, czyli kawal zwyklego ksztaltownika wspawany przez tlumikarza na moja prosbe celem sprawdzenia czy zda egzamin na pierwszych jazdach probnych i o dziwo - zdaje, choc docelowo - jak wspomnialem klatka musi byc.

Zdjecie102.jpg

Jak zwykle prosze o uwagi i sugestie oraz pomysly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wydech, ktory zrobiony jest tak, ze chowa se za tykna belka:

P1012488.JPG

I zdjecie sprzed 3 dni jak wyglada silnik:

P1012492.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanko, widze ze jakos masz polaczone weze z ukladu chlodzenia ( na zdjeciach widac wyjscie z termostatu) to masz laczone miedzianymi rurka w srodku + opaski zaciskowe ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam pytanko, widze ze jakos masz polaczone weze z ukladu chlodzenia (

> na zdjeciach widac wyjscie z termostatu) to masz laczone

> miedzianymi rurka w srodku + opaski zaciskowe ??

Tak - miedziane kolanka i opaski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> I wydech, ktory zrobiony jest tak, ze chowa se za tykna belka:

> I zdjecie sprzed 3 dni jak wyglada silnik:

panie a jak biegi wchodza poradziles sobie z ustawieniami linek/ grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> panie a jak biegi wchodza poradziles sobie z ustawieniami linek/

A i owszem - dorobilem na zamowienie i dzialaja ze az milo grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Krotki filmik jak sie odpycha.

jeśli będziesz taki dobry to zechciej napisać jaki to tłumik wykorzystałeś bo brzmi naprawdę przyjemnie smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jeśli będziesz taki dobry to zechciej napisać jaki to tłumik

> wykorzystałeś bo brzmi naprawdę przyjemnie

Koncowy z laguny. Zalozenie na guieldzie bylo takie, ze ma byc cichy i w miare wlasciwa strone wejscie i wyjscie. Podpasowal wlasnie ten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe jakie by z tego wyszły osiagi wyrażone liczbami smile.gif Robi wrażenie claps.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ciekawe jakie by z tego wyszły osiagi wyrażone liczbami Robi

> wrażenie

Ok. 8-8,5s do 100km/h, Vmax w granicach 180-200 w zaleznosci od skrzyni. Mojajest akurat z Lancii Y 1.2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Krotki filmik jak sie odpycha.

dlaczego na filmiku wyglada jak by ci sie kola cofnely do budy jak cofasz? czy wydaje mi sie? hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> dlaczego na filmiku wyglada jak by ci sie kola cofnely do budy jak

> cofasz? czy wydaje mi sie?

Kola sa delikatnie cofniete w stosunku do serii, ale nie przesuwaja sie w stosunku do nadwozia. Wolalem dac je 3cm do przodu i zachowac wzmocnienie wewnetrzne niz mialyby byc normalnie i bez wzmocnienia. Ale tego nei bedzie widac, bo i tak bede robil nadkola i dopasuje je do pozycji kol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to musi byc takto zludzenie filmu w 28 sekundzie wyglada jak by kolo sie cofnelo icon_rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to musi byc takto zludzenie filmu w 28 sekundzie wyglada jak by kolo

> sie cofnelo

Zludzenie - nic sie nie cofa - kola sa zamocowane delikatnie blizej przednich, ale nie przesuwaja sie. Zrobie ndkola to w ogole nei bedzie tego widac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zeby temat nie umarl, to po ustaleniach z Protem bedzie cos takiego:

zegary.jpg

Jakosc troche ucierpiala przy kompresji, ale wiadomo o co chodzi. No i predkosciomierz bedzie do 200km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak zeby temat nie umarl, to po ustaleniach z Protem bedzie cos

> takiego:

> Jakosc troche ucierpiala przy kompresji, ale wiadomo o co chodzi. No

> i predkosciomierz bedzie do 200km/h

Ja bym zrobił obrotomierz na środku zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja bym zrobił obrotomierz na środku

niestety w cc nie jest tak fajnie jak w sc mpi, ze sobie przekladasz co i jak chcesz w liczniku.

sporo roboty by z tym bylo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja bym zrobił obrotomierz na środku

Musialbym ciac blache podszybia, zeby linke predkosciomierze zamiescic z boku. Nie mowiac o potencjalbnych problemach przy jej wyjmowaniu czy zakladaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niestety w cc nie jest tak fajnie jak w sc mpi, ze sobie przekladasz

> co i jak chcesz w liczniku.

> sporo roboty by z tym bylo...

Pio tak miał i wcale tak strasznie dużo roboty nie było smirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pio tak miał i wcale tak strasznie dużo roboty nie było

ktos mnie wzywal ???? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ktos mnie wzywal ????

Dobrze Psychik prawi - poka foty swoich zegoarow Protowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.