Jump to content
Sign in to follow this  
Zuraw

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?

Recommended Posts

> ktos mnie wzywal ????

dawaj zegary bo ja fotkóf niemam zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

panie a nie lapiej dac tylko budzic od starszej wersji malca z wbudowanym sporym obrotkiem i reszte wskaznikow jakos dorobic w konsoli srodkowej grinser006.gif

przeciez ten malec i tak bedzie tylko do upalania to po co sie bawic w pol srodki grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> panie a nie lapiej dac tylko budzic od starszej wersji malca z

> wbudowanym sporym obrotkiem i reszte wskaznikow jakos dorobic w

> konsoli srodkowej

> przeciez ten malec i tak bedzie tylko do upalania to po co sie bawic

> w pol srodki

Wlasnie bedzie do wszystkiego tylko NIE do rajdow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanko. Jaka Ty zastosowales pompe paliwa?? Wlozyles oryginalny wklad do zbiornika z malucha czy kupiles jakas zewnetrzna ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam pytanko. Jaka Ty zastosowales pompe paliwa?? Wlozyles oryginalny

> wklad do zbiornika z malucha czy kupiles jakas zewnetrzna ??

Pompa zewnetrzna plus filtr zewnetrzny,zbiornik oryginalny. Docelowo bedzie chyba zbiornik trabiego (juz mam) tylko musze go przystosowac nieco na swoje potrzeby i wtedy pompa wewnetrzna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pompa zewnetrzna plus filtr zewnetrzny,zbiornik oryginalny. Docelowo

> bedzie chyba zbiornik trabiego (juz mam) tylko musze go

> przystosowac nieco na swoje potrzeby i wtedy pompa wewnetrzna.

a moglbys powiedziec co to za pompa, ew jakis link do aukcji?? Bo ja kupilem jakas zewnetrzna klik i mam taki problem, ze on strasznie glosno chodzi i "pierdzi" takim wysokim tonem. Pompa jest za akumulatorem i w srodku wszystko idealnie slychac. Po przekreceniu kluczyka gdy pompa pompuje przez chwile jest cichutko, gdy sie silnik odpali to ciagle pierdzi i mnie juz to do szalu doprowadza, takiego, ze jestem stanie kupic zbiornik z wtrysku i wlozyc oryginalna pompe do srodka. Nie wiem czy ta pompa jest tak badziewna czy co :[

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pompa zewnetrzna plus filtr zewnetrzny,zbiornik oryginalny. Docelowo

> bedzie chyba zbiornik trabiego (juz mam) tylko musze go

> przystosowac nieco na swoje potrzeby i wtedy pompa wewnetrzna.

pompe masz od czego????

i jaki filter zastosowałeś???

pompa ma być bliżej baku,czy silnika????

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pompe masz od czego????

> i jaki filter zastosowałeś???

> pompa ma być bliżej baku,czy silnika????

pompa taka jak w linku. Filtr paliwa nie wiem czy dobrze zrobilem ale dalem taki jaki mialem w 900tce na gazniku wiec niewiem czy dobry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pompe masz od czego????

> i jaki filter zastosowałeś???

> pompa ma być bliżej baku,czy silnika????

Pompa moze byc dowolna (wklad), byleby miala wejscie takiej samej lub bardzo zblizonej srednicy do wyjscia. Filtr oczywiscie ma byc miedzy pompa a silnikiem, zeby w przypadku awarii pompy jej czastki zostaly w filtrze anie w silniku. A pompa zgodnie z zyczeniem - 1 lub 3 bary.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pompa moze byc dowolna (wklad), byleby miala wejscie takiej samej lub

> bardzo zblizonej srednicy do wyjscia. Filtr oczywiscie ma byc

> miedzy pompa a silnikiem, zeby w przypadku awarii pompy jej

> czastki zostaly w filtrze anie w silniku. A pompa zgodnie z

> zyczeniem - 1 lub 3 bary.

a masz moze jakies foto lub namiary do swojej?? Bo mojej mam powoli dosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a masz moze jakies foto lub namiary do swojej?? Bo mojej mam powoli

> dosc

Przejrzalem allegro i zadzownilem do kilku sklepow pytajac o wklady pomp 3 bary z warunkiemtakim, ze wlot i wylot maja miec taka sama srednice. W koncu gdzies mi tam znalezli taka pompe, ktora kupilem.

Tu jest widoczna po lewej w metalowym uchwycie. Pompa miala fajna gumowa oslone, ktora chwycilem w metalowy uchwyt, dzieki czemu nie przenosi tak drgan.

Zdjecie007.jpg

Zdjecie001.jpg

Zdjecie001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

musze sie dowiedziec czy to pierdzenie nie jest spowodowane tym, ze mam pompe w poziomie ustawiona i czasem slysze, ze mi nagle swiatla sie robia jasniejsze i pompa szybciej chodzi i chyba powietrze skads bierze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim pompa powinna byc ponizej zbiornika, zeby byc caly czas zalana paliwem, ktore ja chlodzi. Inaczej mozna ja zatrzec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przede wszystkim pompa powinna byc ponizej zbiornika, zeby byc caly

> czas zalana paliwem, ktore ja chlodzi. Inaczej mozna ja zatrzec.

no ale przeciez paliwo chyba ciagle przeplywa przez pompe i jest chlodzona w ten sposob

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no ale przeciez paliwo chyba ciagle przeplywa przez pompe i jest

> chlodzona w ten sposob

Ale jak mas zja powyzej zbiornika, to paliwo moze sie cofac. Wtedy pierwsze obroty laduje na sucho zanim zassie, a to nei ejst zbyt zdrowe dla niej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale czad smile.gif. Fajna sprawa. Powodzenia w dalszych działaniach

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale czad . Fajna sprawa. Powodzenia w dalszych działaniach

A dzieki, dzieki. Na dniach wrzuce fotki ze skonczona klatka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A dzieki, dzieki. Na dniach wrzuce fotki ze skonczona klatka.

czekamy biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czekamy

Kurcze - jaka szybka riposta yikes.gif

Dobra - to i ja sie zawezme. Sorry za jakosc, ale robione telefonemprzy braku swiatla....

foto02.jpg

foto06.jpg

foto07.jpg

foto13.jpg

foto08.jpg

foto10.jpg

foto11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kurcze - jaka szybka riposta

> Dobra - to i ja sie zawezme. Sorry za jakosc, ale robione

> telefonemprzy braku swiatla....

jak giołeś środkowy pałąk? Jakoś home made w imadle :d czy w jakiejś specjalistycznej firmie? Jaki koszt wygięcia tego środkowego pałąka??? Jakie rury uzyłeś )średnica/grubość ścianki)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak giołeś środkowy pałąk? Jakoś home made w imadle :d czy w jakiejś

> specjalistycznej firmie? Jaki koszt wygięcia tego środkowego

> pałąka??? Jakie rury uzyłeś )średnica/grubość ścianki)?

Jesli chodzi o klatke to wszystko robil Workshop - w jego gestii byl zakup, giecie i spawanie rur. W moim przypadku rurama 42mm srednicy. 50mm byla za gruba do malucha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzucam pare nowych fot klatki i wyciete juz zbedne blachy. Kolumny McP beda zabudowane, wiec nie bedzie ich widac.

Zdjecie040.jpg

Zdjecie045.jpg

Zdjecie049.jpg

Zdjecie043.jpg

Zdjecie044.jpg

Zdjecie037.jpg

Zdjecie041.jpg

Zdjecie042.jpg

Okazuje sie, ze po ustawieniu oryginalnego rozstawu kolumn MacPhersona 1082mm, dolny talerz kolumny ocieral od srodka o blotnik, wiec trzeba bylo wyciac na razie otwor, zeby mogl pracowac poprawnie.

Zdjecie039.jpg

Sam otwor nie ma wiekszego znaczenia, bo i tak ta czesc blotnika bedzie usunieta a w jej miejscu pojawi sie poszerzenie, wiec mozna bylo ciac.

Po wstepnym ustawieniu zbieznosci - oczywiscie wciaz orientacyjnie - wyjechalem nim na jazde probna po okolicznych uliczkach miejsca tworzenia klatki. Jako ze to dosc uczeszczana okolica, nie moglem sobie pozwolic na wiele, ale musze powiedziec, ze napedza sie niezle i w koncu nie rzuca nim na boki. Mysle, ze po poszerzeniu przodu i ustawieniu geometrii zrobi sie milo.

Prot wciaz prcuje nd zegarami i mam nadzieje, ze bede bardzo pozytywniezeskoczony jak wroca do mnie. Pogladowa fotka zegarow dla przypomnienia przy czym predksociomierz bedzie do 200km/h. Na zas:

zegary.jpg

Teraz mozecie sobie pojechac po moim maluchu grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

projekt jest mega gruby, kibicuje od samego poczatku, ale mam jedno ale... jak robic tak konkretnie, to ja bym sie pokusil o kompleksowa odbudowe budy... wiem, ze to sa koszta, ale jak robic, to raz a dobrze.

ps. gratuluje pozytywnie zakreconej zonki zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> projekt jest mega gruby, kibicuje od samego poczatku, ale mam jedno

> ale... jak robic tak konkretnie, to ja bym sie pokusil o

> kompleksowa odbudowe budy... wiem, ze to sa koszta, ale jak

> robic, to raz a dobrze.

> ps. gratuluje pozytywnie zakreconej zonki

Wszystko juz ugadane. Cale nadwozie bedzie odbudowane na Slowacji. Dlaczego tam, juz spiesze wyjasnic. Jest tam czlowiek ktory robi tylko i wylacznie maluchy. Robi je tak, ze jesli ma polozyc latke blachy wieksza niz 5x5cm to sie nie kasztani tylko wymienia caly element. A to wszystko w naprawde niezlych cenach. Umnie bedzie wymieniana cala podloga, progi wewnetrzne i zewnetrzne, blotniki przednie, przedni pas, nadkola wewnetrzne przednie, sciana grodziowa przednia, podloga bagaznika z przodu, maska bagaznika, drzwi beda z eleganta, ale beda mialy zmieniane poszycie blachy na flowe, dorobi poszerzenia przednie i tylne i to wszystko nie powinno kosztowac wiecej niz 16000sk czyli jakies 1500zl. Prawda ze dobra cena? Blacharz przygotowywuje wsszystko lakiernikowi i lakiernik za robote bierze okolo 20000sk czyli jakies 2000zl. A kilka maluchow tego blacharza i tego lakiernika juz widzialem i musze powiedziec ze robia wrazenie. Dlatego moj tez tam bedzie robiony.

Proste? grinser006.gif

I mam nadzieje, ze do czerwca zdaze poskladac go tak, ze bede mogl pojechac na zlot do Zvolenia na Slowacje zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zmieniaj żuraw poszyć drzwi bo strasznie szybko bedą korodować , jest to sprawdzone smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie zmieniaj żuraw poszyć drzwi bo strasznie szybko bedą korodować ,

> jest to sprawdzone

Hmm.. dlaczego mialyby korodowac jesli dobrze beda zrobione?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ciulata blacha

Jak kazda inna, ale jesli dobrze bedzie przygotowana to dlaczego mialaby korodowac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedzie na spawach lub obok gnic frown.gif walczylem kiedys z rdza w maluchu ,przegralem frown.gif co do blachy hmm blacha be ocynku to gowno nie blacha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na całej zakładce gdzie będzie zakładane poszycie , będzie rdzewiało bo nie ma tam jak dojść z konserwacją a woda w drzwiach jest smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odebralem nowe Protowe zegareczki food.gif

Jak zwykle olbrzymi szacun za profesjonalne wykonanie zadowoleniu yay.gif

|djecia robione telefonem wiec nie oddaja rzeczywistych kolorow, ale jutro Prot ma podeslac lepsze foty rowniez jak zegarki swieca, wiecnapewno je tu wrzuce jak je dostane.

Tasmy na dole obudowy nie brac pod uwage - spinaonado zdjec obydiwe czesci obudowy.

Zdjecie031.jpg

Zdjecie030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Odebralem nowe Protowe zegareczki

Fajne som, ale ten obrotek jakiś dziwny, lepszy by był jakby zataczał taki łuk jak w sportingowych smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Odebralem nowe Protowe zegareczki

> Jak zwykle olbrzymi szacun za profesjonalne wykonanie zadowoleniu

> |djecia robione telefonem wiec nie oddaja rzeczywistych kolorow, ale

> jutro Prot ma podeslac lepsze foty rowniez jak zegarki swieca,

> wiecnapewno je tu wrzuce jak je dostane.

> Tasmy na dole obudowy nie brac pod uwage - spinaonado zdjec obydiwe

> czesci obudowy.

fajne jak zawsze od Prota ale czy nie lepiej bylo zrobic obrotek po srodku tak jak bylo w moich zegarach zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Odebralem nowe Protowe zegareczki

> Jak zwykle olbrzymi szacun za profesjonalne wykonanie zadowoleniu

> |djecia robione telefonem wiec nie oddaja rzeczywistych kolorow, ale

> jutro Prot ma podeslac lepsze foty rowniez jak zegarki swieca,

> wiecnapewno je tu wrzuce jak je dostane.

> Tasmy na dole obudowy nie brac pod uwage - spinaonado zdjec obydiwe

> czesci obudowy.

claps.gif

nie myślałeś o takim rozwiązaniu:

- w miejscu prędkościomierza obrotomierz

- w miejscu obrotomierza doładowanie turbiny

- w miejscu doładowania turbiny prędkościomierz z oznaczeniem prędkości 60, 100, 160 i 200km/h

hmm.gifbiglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie myślałeś o takim rozwiązaniu:

> - w miejscu prędkościomierza obrotomierz

> - w miejscu obrotomierza doładowanie turbiny

> - w miejscu doładowania turbiny prędkościomierz z oznaczeniem

> prędkości 60, 100, 160 i 200km/h

Zstanawialem sie nad tym, ale w sumie ja nie bede bral udzialu w rajdach, wiec z obrotka nie korzystam az tak czesto. Mialem jedynie nadzieje, ze obrotek bedzie sportingowy, ale skoro Prot takich nie ma tylko takie jakie sa, to zaakceptowalem projekt. Powiedzialem Protowi, ze chce z lewej obrotek, na srodku predkosciomierz, a po prawej temp wody, oleju, stan paliwa i wskazanie doladowania. Po kilku dniach na mailu zjawilo sie takie cos:

zegary.jpg

Wykonanie jak widac rozni sie nieco rozmieszczeniem malych wskaznikow - pewnie spowodowane to bylo technicznymi kwestiami folii drukowanej od tylu

Zdjecie030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mialem

> jedynie nadzieje, ze obrotek bedzie sportingowy, ale skoro Prot

> takich nie ma tylko takie jakie sa, to zaakceptowalem projekt.

mogl dac z innego fiata, ktory ma polowe mniej impulsow, albo samemu zmienic kwarc i bys mial jak w sportingu... ale pewnie masz obrotka i tak z citroena czy puga... zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

za lepka zagladalismy z kolegami do samochodow i od predosci wyscalowanej na predkosciomierzu odejmowalismy 20km/h otrzymywalismy Vmax hehe.gif teraz dzieciaki sie zdziwia jak to zobacza, o ile jeszcze sie bawia w takie cos screwy.gifrotfl.gif

projekt wielki ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za lepka zagladalismy z kolegami do samochodow i od predosci

> wyscalowanej na predkosciomierzu odejmowalismy 20km/h

> otrzymywalismy Vmax teraz dzieciaki sie zdziwia jak to zobacza,

> o ile jeszcze sie bawia w takie cos

> projekt wielki

Predkosciomierz i pozostale wskazniki zgodnie ze slowami Prota sa wyskalowane prawidlowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Predkosciomierz i pozostale wskazniki zgodnie ze slowami Prota sa

> wyskalowane prawidlowo.

w to nie watpie tylko ze zwykly maluch ma chyba 140 a twoj bedzie mial 200 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mogl dac z innego fiata, ktory ma polowe mniej impulsow, albo samemu

> zmienic kwarc i bys mial jak w sportingu... ale pewnie masz

> obrotka i tak z citroena czy puga...

wymiana kwarcu nie była potrzebna bo przeca ma 4gary zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wymiana kwarcu nie była potrzebna bo przeca ma 4gary

Tak ale jakby wymienił kwarc to zliczałby jeszcze inaczej a wskazówka wychylałaby się o połowę mniej, czyli w miejscu 3tys miałby 6tys i wtedy mógłby mieć obrotek a'la sporting smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> - pewnie spowodowane to bylo technicznymi kwestiami folii

> drukowanej od tylu

Albo prędzej tym, że osie wsakźników były zbyt blisko siebie co uniemożliwiało ich takie rozmieszczenie i montaz, zauwaz ze teraz środki masz oddalone od siebie o te kilka cm smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wymiana kwarcu nie była potrzebna bo przeca ma 4gary

IMO zalecana, bo skala jest jednak inna i 8tys mialby na godzinie 12stej, a nie na 1szej. nalezalo by dobrac zblizona wartosc. smile.gif

poza tym, zalezy pod co podlaczone bedzie mial tego obrotka, prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> IMO zalecana, bo skala jest jednak inna i 8tys mialby na godzinie

> 12stej, a nie na 1szej. nalezalo by dobrac zblizona wartosc.

> poza tym, zalezy pod co podlaczone bedzie mial tego obrotka, prawda?

wsio zależy od tego czy prot zasadził bebechy od sportasia czy dał obrotek ze skalą do 8tyś zlosnik.gif

a pod co podłączone..... w zasadzie nie spotkałem się z różnym wartościami ze względu na miejsce podłączenia tylko z "siłą" sygnału, niektóre obrotki po podłączeniu zaczynały wychylać się dopiero po przekroczeniu 3-4tyś obr ale potem dobrze wskazywały ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a pod co podłączone..... w zasadzie nie spotkałem się z różnym

> wartościami ze względu na miejsce podłączenia

[LiNK] i tabela "Układy zapłonowe w róznych samochodach".

jak podlaczy pod sygnal z kompa, to ok, ale jak podlaczy sie w inny spodob, to juz bedzie mialo znaczenie, jaki kwarc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wsio zależy od tego czy prot zasadził bebechy od sportasia czy dał

> obrotek ze skalą do 8tyś

> a pod co podłączone..... w zasadzie nie spotkałem się z różnym

> wartościami ze względu na miejsce podłączenia tylko z "siłą"

> sygnału, niektóre obrotki po podłączeniu zaczynały wychylać się

> dopiero po przekroczeniu 3-4tyś obr ale potem dobrze wskazywały

Prot sprawdzal wszystkie wskazania u siebie i powiedzial, ze obrotekmajednak przeklamanie. Cale 100rpm grinser006.gif Wieksze bedemial po zmianie rozmairu opon....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.