Jump to content
Sign in to follow this  
Zuraw

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?

Recommended Posts

sledze projekt od samego poczatku i wszytko cacy tylko szkoda ze zmieniles rozstaw osi bo troche to bije po oczach

Share this post


Link to post
Share on other sites
icon_eek.gifkule ale cacy zlosnik.gif mi sie marzyło zrobienie takiego "monstrum" cfaniak.gif z mojego bączka ale kasy i wiedzy nie ma na tyle frown.gif pozodzenia 20.GIF byle tak dalej z checia obejrze efekt końcowy zeby.GIFbrawo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

super jeszcze tylko przód szerzej i będzie gites...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> super jeszcze tylko przód szerzej i będzie gites...

A prosze:

282129556-24378651b807d45c.jpg

A wszystko dzieki uprzejmosci i bezinteresownej pracy kolegi aquila1916!

post-11501-14352500859194_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mnie tak ciekawi, dlaczego wybrałeś bisa, a nie zwykłego malucha, czy jest jakas roznica w robieniu takiego samochodu oprocz tego ze dzieki otwieranej klapie jest lepszy dostęp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a mnie tak ciekawi, dlaczego wybrałeś bisa, a nie zwykłego malucha,

> czy jest jakas roznica w robieniu takiego samochodu oprocz tego

> ze dzieki otwieranej klapie jest lepszy dostęp?

Bo w bisie z tylu sa podluznice, ktore sa elementem konstukcyjnym pojazdu, wiec mozna do nich spokojnie mocowac sanki npo z punto, tym bardziej, ze akurat rozstaw ich mocowan pokrywaja sie z rozstawem podluznic. Do tego lepszy dostep do silnika i brak koneicznosci wykonywania dodatkowej ramy do zawieszenia jak w zwyklym maluchu.

Pewnie znalazaloby sie jeszcze kilka dodatkowych plusow, ale nei chce mi sie teraz myslec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A prosze:

> A wszystko dzieki uprzejmosci i bezinteresownej pracy kolegi

> aquila1916!

Mala poprawka i chyba wszystko jasne:

e4c60ca7584d0d45.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bo w bisie z tylu sa podluznice, ktore sa elementem konstukcyjnym

> pojazdu, wiec mozna do nich spokojnie mocowac sanki npo z punto,

> tym bardziej, ze akurat rozstaw ich mocowan pokrywaja sie z

> rozstawem podluznic. Do tego lepszy dostep do silnika i brak

> koneicznosci wykonywania dodatkowej ramy do zawieszenia jak w

> zwyklym maluchu.

> Pewnie znalazaloby sie jeszcze kilka dodatkowych plusow, ale nei chce

> mi sie teraz myslec.

Zapomniales jeszcze dodac ze to twoj prezent slubny choc niewiem czy to mialo dokonca wplyw 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zapomniales jeszcze dodac ze to twoj prezent slubny choc niewiem czy

> to mialo dokonca wplyw

No tak, to prawda - tego Bisa dostalismy jako prezent slubny, bo taki chcielismy, wiec znajomy dal swoj samochod, bo i tak mial sie go pozbyc i wpsolnymi silami znajomi z Krakowa go wyremontowali i podarowali. Zdjecia z odbudowy i samego slubu wrzuce wieczorem jak bede w domu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mala poprawka i chyba wszystko jasne:

zdecydowanie lepiej ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A jak będzie z układem kierowniczym???

Tommi chyba nie wie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tommi chyba nie wie.

Przecież wiesz, że się Ciebie pytam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przecież wiesz, że się Ciebie pytam...

A to ja tez jeszcze nie wiem grinser006.gif Po co sie martwic na zapas? Przyjdzie czas, to sie cos wymysli palacz.gif

A swoja droga o co ci chodzi? O kinetyke ukladu kierowniczego? W maluchu nie istnieje z powodu braku mozliwosci stworzenia trapezu kierowniczego, poniewaz przekladnia kierownicza jest przed osia kol, a nie jak w kazdym samochodzie za osia. Zastosowanie jakichkolwiek innych piast - nawet z cc/sc/puno spowoduje jeszcze gorsza trakcje w zakretach poniewaz trapez znajdowalby sie przed osia a w wyniku tego kolo zewnetrzne skrecaloby bardziej.

W maluchu taki trapez powinien byc "rozbiezny", czyli ramie zwrotnicy do ktrego idzie koncowka drazka musialoby byc wygiete - nie jak w wiekszosci samochodow - do srodka, ale na zewnatrz, a tu juz bylaby kolazja czy to z bebnem hamulcowym w oryginale, czy tez z tarcza hamulcowa jak u mnie.

Dlatego w maluchu rame zwrotnicy jest w plaszczyznie zwrotnicy przez co nei ma trapezu a prostokat. Probe zroznicowania kata skretu kol probowano osiagnac poprzez zastosowanie profilowanych ramion w ukladzie drazkow, ale jak jest w maglownicy tego nie wiem, a nie przypuszczam, zeby magiel w maluchu byl na tyle madry, zeby w zaleznosci od kierunku skretu jedno kolo skrecal bardziej a drugie mniej. Ale moge sie mylic.

Przy zwiekszonym rzostawie kol tak naprawde trzeba byloby wyliczyc cala kinetyke ruchu od poczatku i zastosowac odpowednio profilowane elementy w zwrotnicach, ale to troche za trudne, wiec zapewne pozostanie prostokat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mialem oryginalnie maglownice w maluchu i koncowki drazkow byly te samo co w przypadku tych dlugich drazkow

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mialem oryginalnie maglownice w maluchu i koncowki drazkow byly te

> samo co w przypadku tych dlugich drazkow

Jedna jest dluzsza. Przynajmniej powinna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mala poprawka i chyba wszystko jasne:

a mnie się nie do końca podobuje sposób na zrobienie poszerzeń... ale jak to w reklamie ikei "Ty tu urządzisz"

Ja bym wypchnął całe nadkola a'la delta integrale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a mnie się nie do końca podobuje sposób na zrobienie poszerzeń... ale

> jak to w reklamie ikei "Ty tu urządzisz"

> Ja bym wypchnął całe nadkola a'la delta integrale.

A mi wlasnie takie sie nie podobaja.

DSC_0343.jpg

DSC_0342.jpg

2malexu8.jpg

rafal_9.jpg

rafal_8.jpg

rafal_27.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby nie bylo, ze znowu stoje w miejscu i pogoda mi przeszkadza. Dzisiaj caly dzien siedzialem w garazu i dziergalem zywice, szlofiwanie, szpachla, szlifowanie i tak to mniej wiecej wyglada:

Zdjecie111.jpg

Zdjecie108.jpg

Zdjecie110.jpg

Druga strona czeka na szlif:

Zdjecie107.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to wyglada wykonczone:

P1010101.JPG

P1010102.JPG

P1010103.JPG

P1010104.JPG

P1010105.JPG

P1010106.JPG

I z docietym (za bardzo) zderzakiem:

P1010109.JPG

P1010112.JPG

P1010113.JPG

I tak po tym wszystkim sobie mysle, ze trzeba bedzie dospawac na dole poszerzen jeszcze male kawalki zeby elegancko przypasowaly do zderzaka.

Poza tym mozna smiac sie, nabijac i komentowac 270751858-jezyk.gif

EDIT:

Tak dorzuce jeszcze na szybko fote przodu, bo w sumie nic ciekawego nie ma, poza tym, ze chlodncia jest na swoim miejscu:

P1010107.JPG

P1010108.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie by te poszerzki wygładały z chromami, no ale wiem to jest bis więc odpada. spineyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> fajnie by te poszerzki wygładały z chromami, no ale wiem to jest bis

> więc odpada.

Zastanawialem sie nad chromami, ale u mnie wszystko jest czarne, wiec nie pasowalyby za bardzo. Chyba, zeby zrobic je w czarnym macie. Ale do chromow musialbym zlikwidowac bocznemocowania zderzaka plastikowego,a teraz juz po ptokach. Chyba, ze przy blacharce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze mowiac to lipa

ksztalt nadkola jest ok tylko dolne czesci siakies takie za kanciate ogolnie niezbyt to urodziwe moze jak bys narozniki pozaokraglal wygladalo by lepiej no chyba ze tobie sie podoba

dospawaj ten kawalek do zderzaka i wtedy bedziemy oceniac bo narazie to wyglada niezaciekawie wedlug mnie palacz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> szczerze mowiac to lipa

> ksztalt nadkola jest ok tylko dolne czesci siakies takie za kanciate

> ogolnie niezbyt to urodziwe moze jak bys narozniki pozaokraglal

> wygladalo by lepiej no chyba ze tobie sie podoba

> dospawaj ten kawalek do zderzaka i wtedy bedziemy oceniac bo narazie

> to wyglada niezaciekawie wedlug mnie

Mozesz narysowac na ktoryms ze zdjec o co ci dokladnie chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zastanawialem sie nad chromami, ale u mnie wszystko jest czarne, wiec

> nie pasowalyby za bardzo. Chyba, zeby zrobic je w czarnym macie.

> Ale do chromow musialbym zlikwidowac bocznemocowania zderzaka

> plastikowego,a teraz juz po ptokach. Chyba, ze przy blacharce.

a nie da sie bez zderzakow oslabiony.gif tak wyglada najfajniej ok.gif

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co z umiejscowieniem świateł tylnich - czy nie będą zbyt daleko od obrysu samochodu? (za bardzo w środku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A co z umiejscowieniem świateł tylnich - czy nie będą zbyt daleko od

> obrysu samochodu? (za bardzo w środku)

Nie - dlaczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie - dlaczego?

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1) 2)

z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

(Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.)

światła tylne nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu (z wyjątkiem świateł dodatkowych); wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm4) -(dla motocykla jednośladowego 180 mm, dla ciągnika 500 mm)

więc chyba jest ok - chyba że masz więcej niż 40cm od obrysu. A jaka szerokość samochodu bo jeżeli powyżej 1,8m. to chyba konieczne obrysówki. Ale chyba nie ma tyle?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze jakiegos diagnosty sie zpytac on powinien wiedziec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> chodzilo mi mniej wiecej o cos takiego

Wiem o co ci chodzi, ale mi to jakos nie podchodzi. Jesli juz cokolwiek to cos w ponizszym stylu. Pierwsza fota rzeczywista, druga poprawiona:

P1010106.JPG

P1010106a.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś cisza w temacie frown.giffrown.giffrown.gif

Ostatnie foty były 06.04.2009 czyli już prawie dwa tygodnie... Co tam się dzieje z Twoim BISem?? Jakiś lakierunek?? hmm.gifhmm.gifhmm.gif

PS. Masz może wolną półkę tylną do BISa?? cfaniaczek.gifcfaniaczek.gifcfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Coś cisza w temacie

> Ostatnie foty były 06.04.2009 czyli już prawie dwa tygodnie... Co tam

> się dzieje z Twoim BISem?? Jakiś lakierunek??

Swieta byly, przerwa byla, uzupelnilem elektryke, ale cos nie swieci mi sie kontrolka wtrysku, wiec musze podzialac w jej temacie. Teraz pracuje nad zabudowa silnika, zeby na okregowce sie nie czepiali.

> PS. Masz może wolną półkę tylną do BISa??

Tez potrzebuje nowa. Towar nowy praktycznie nie do zdobycia, choc mam namiar w kraku, gdzie prawdopodobnie maja takie polki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Swieta byly, przerwa byla, uzupelnilem elektryke, ale cos nie swieci

> mi sie kontrolka wtrysku, wiec musze podzialac w jej temacie.

Ech te polaczenia... Posprawdzalem wszystkie, prad niby jest, zaroweczka sprawna, sterownik podaje sygnal, a kontrolka nei swiecila. Kombinowalem juz na wszystkie sposoby, a wystarczylo doslownie przetrzec papierem sciernym polaczenia... sciana.gif

Lubie takie jazdy... Ale teraz juz dziala, tylko deszcz pada....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy wiesz ale kontrolka wtrysku jest sterowana masa:) wiec musisz jej dac plus po stacyjce i mase z kompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie wiem czy wiesz ale kontrolka wtrysku jest sterowana masa:) wiec

> musisz jej dac plus po stacyjce i mase z kompa.

Oj mistrzu... Nie pierwszy raz robie swapa i nie pierwszy raz mam do czynienia z tymi silnikami. Schematy elektryczne tez umiem czytac tym bardziej, ze nie sa jakos zbyt skomplikowane. Wiem, ze tak jest, nawet pisalem ze wszystko sprawdzilem. A okazalo sie, ze wystarczylo styki papierem sciernym potraktowac i wszystkow rocilo do normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byly problemy z chlodzeniem, ale juzje rozpracowalemi zlikwidowalem. Okazalo sie, ze pompa jest zarosnieta, a dotego powrot z ukladu musibyc w bardzo konkretnym miejscu i w konkretna strone.

W miedzyczasie odebralempapiery od rzeczoznawcy, wiec teraz szybko zabudowa silnika i na okregowke zrobic badanie techncizne.

Myslalem, ze wyrobie sie do srody, ale juz widze, ze nie dam rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Byly problemy z chlodzeniem, ale juzje rozpracowalemi zlikwidowalem.

> Okazalo sie, ze pompa jest zarosnieta, a dotego powrot z ukladu

> musibyc w bardzo konkretnym miejscu i w konkretna strone.

> W miedzyczasie odebralempapiery od rzeczoznawcy, wiec teraz szybko

> zabudowa silnika i na okregowke zrobic badanie techncizne.

> Myslalem, ze wyrobie sie do srody, ale juz widze, ze nie dam rady.

A jak tam auto? Zmieniło się coś? Fotki food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A jak tam auto? Zmieniło się coś? Fotki

Dlugo walczylem z ukladem chlodzenia. Dzisiaj zalozylem dywaniki w srodku i cala tapicerke, zamontowalem konsole sterowania nagrzewnica, zrobilem prawie na gotowo przednia sciane grodziowa - ma byc niepalna i jest a do tego jest juz obita materialem. Tylnej jeszcze nei zdazylem, gory na razie nie robie, bo bede jeszcze rzezbil z klatka i sie ksztalty pozmieniaja, a aluminium kurka nie jest takie tanie...

Teraz trzeba pozakladac drzwi, maske bagaznika, szyby i mozna jechac na okregowke. Moze we wtorek to zalatwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam takie pytanko, zauważyłem że węże chłodnicze masz fagumitu- miałem z nimi styczność, ale z tego co pamiętam miały bardzo grubą ściankę (koło 5mm jak nie więcej) i nie szło tego jakoś solidnie opaską spiąć. Możesz powiedziec coś na ten temat? Chyba, że Twoje sa z cieńszej ścianki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A ja mam takie pytanko, zauważyłem że węże chłodnicze masz fagumitu-

> miałem z nimi styczność, ale z tego co pamiętam miały bardzo

> grubą ściankę (koło 5mm jak nie więcej) i nie szło tego jakoś

> solidnie opaską spiąć. Możesz powiedziec coś na ten temat?

> Chyba, że Twoje sa z cieńszej ścianki.

Weze maja 25mm srednicy wewnetrznej. Naciagam je na kolanka 28mm, wiec nie ma opcji, zeby spadly. Opaska wlasciwie pro forma dla pewnosci.

A co do postepow. W zeszlym tygodniu i w sobote pociagnalem dalsze wykonczenia, czyli zalozylem tapicerke wnetrza, obilem materialem sciane grodziowa, dzisiaj sklecilem na szybko uklad dolotowy, podlaczylem w koncu linke predksociomierza, wiec w koncu widze predkosc (poprzednia miala za krotka linke w stosunku do pancerza i nie siegala ona zegarow), dzisiaj zalozylem drzwi, szyby, maske bagaznika, dokonczylem obudowe silnika, wlozylem Bimarco do srodka i jutro zamierzam pojechac na badanie techniczne. Na razie zarowno obudowa silnika jak i dolot jest tymczasowy, jedynie na dopuszczenie do ruchu, bo jak juz bedzie jezdzil trzeba poprawic klatke rzez co inaczej bedzie wycieta gorna plyta, zrobic wloty powietrza po bokach tuz nad nadkolami, bo w srodku jest troche goraco i do jednego z nich doprowadzic dolot. Wszystko jest ku temu przygotowane, ale najpierw - jak wspomnialem - badanei techniczne, wydzial komunikacji i moze we wtorek bedzie mozna juz wyjechac oficjalnie na ulice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze jakies fotki nowych dokonań ?? chetnie bym zobaczył

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moze jakies fotki nowych dokonań ?? chetnie bym zobaczył

Aparat musze pozyczyc, bo telefonem to cienko wychodzi. Wrzuce jak bede mial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem dzisiaj na okregowce na badaniu technciznym, ale diagnosta uwalil saochodo z pwoodu rdzy w podlodze... pad.gif Jutro cos tam pokleje i jade znowu.

Fotki moze beda jutro, bo bede mial aparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na okregowce nie bylem, pojechalem na zwykla, le tam mi powiedzieli, ze nie maja uprawnien do badan takich samochodow jak moj maluch....

Za to wrzuce pare fotek:

Bagaznik:

P1010166.JPG

Pod bagaznikiem:

P1010167.JPG

Widok od tylu na silnik. Zdjalem gorna oslone:

P1010168.JPG

Wnetrze:

P1010169.JPG

P1010170.JPG

P1010178.JPG

Komputer, przekaznik i bezpieczniki wiazki silnika w srodku kabiny na scianie grodziowej, bo za nia jest nieco odmienna temperatura:

P1010171.JPG

Widok na komore silnika. Dolot bedzie dluzszy jak w blotnikach obok poszerzen zmieszcze jeszcze lapacze powietrza do komory silnika i do jednej z nich bedzie doprowadzony filtr. No i odgrodzony oczywiscie:

P1010173.JPG

P1010174.JPG

P1010175.JPG

Bagaznik z zalozona gorna oslona silnika. Na razie gora zrobiona jest z pazdzierza (jak caly samochod - hehe hehe.gif ) ze wzgledu na to, ze bede jeszcze modyfikowal klatke i nieco inaczaj beda szly rury. Docelowo bedzie jak przednia i tylna - aluminiowa, obita materialem wygluszeniowym i obiciem:

P1010176.JPG

Z zewnatrz:

P1010179.JPG

P1010180.JPG

P1010177.JPG

Przod:

P1010181.JPG

P1010182.JPG

I Protowe zegary na swoim miejscu:

P1010184.JPG

P1010185.JPG

Mozna komentowac, smiac sie i wytykac palcami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROSZE PANSTWA:

Otoz dzisiaj po roku od momentu rozpoczecia budowy, samochod trafil na Okregowa Stacje Kontroli Pojazdow gdzie uzyskal pozytywna opinie dopuszczajaca do ruchu yay.gifyay.gifyay.gif

Tak wiec od dzisaij (a wlasciwie od poniedzialku jak odbiore sztywny DR) moge oficjalnie jezdzic samochodem po ulicach, łoić łosi i grac na nerwach kierowcom mocniejszych fur food.giffood.giffood.gif Bojcie sie i nie probujcie sie mierzyc wiec panowie i panie, bo baty beda i zdziwienie o co kaman niewiem.gif A nerwy beda takie wrrr.giffurious.gif

PS. To kiedy jakies spotkanie w Wawie? hmm.gifcfaniaczek.gif

PPS. Pio84 moze opowiedziec pierwsze wrazenia z łojenia panow z Securitasu czy jakiegos innego badziewia, gdzie nie mogli zrozumiec malucha jadacego z predkoscia 170km/h rotfl.gifrotfl.gif

PPPS: Oczywiscie wielkie podziekowania dla Pio za poswiecony czas i pomoc. Na stacji wszystko wygladalo jak zwykle - sprawdzenie papierow, opinii rzeczoznawcy, obejrzenie samochodu i wystawienie zaswiedczenia. Nikoniecznie w tej kolejnosci, ale poszlo. DZIEKI PIO!!! Browar masz jak sie nalezy! waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> PROSZE PANSTWA:

> Otoz dzisiaj po roku od momentu rozpoczecia budowy, samochod trafil

> na Okregowa Stacje Kontroli Pojazdow gdzie uzyskal pozytywna

> opinie dopuszczajaca do ruchu

> Tak wiec od dzisaij (a wlasciwie od poniedzialku jak odbiore sztywny

> DR) moge oficjalnie jezdzic samochodem po ulicach, łoić łosi i

> grac na nerwach kierowcom mocniejszych fur Bojcie sie i nie

> probujcie sie mierzyc wiec panowie i panie, bo baty beda i

> zdziwienie o co kaman A nerwy beda takie

> PS. To kiedy jakies spotkanie w Wawie?

> PPS. Pio84 moze opowiedziec pierwsze wrazenia z łojenia panow z

> Securitasu czy jakiegos innego badziewia, gdzie nie mogli

> zrozumiec malucha jadacego z predkoscia 170km/h

> PPPS: Oczywiscie wielkie podziekowania dla Pio za poswiecony czas i

> pomoc. Na stacji wszystko wygladalo jak zwykle - sprawdzenie

> papierow, opinii rzeczoznawcy, obejrzenie samochodu i

> wystawienie zaswiedczenia. Nikoniecznie w tej kolejnosci, ale

> poszlo. DZIEKI PIO!!! Browar masz jak sie nalezy!

to kiedy turbo? grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to kiedy turbo?

Turbo do 1.2 nie bedzie. W zime blacharka, na wiosne 1.4 T-Jet, ale jeszcze nie wiem ktowy - zobaczymy jak mnie skroja z kasy.

> Gratki wielkie Czekamy na filmy z jazd i foty zdziwionych min innych kierowców

> PS. Kiedy zaczynasz działać z przednimi poszerzeniami

Chcialbym jak najszybciej, ale najpierw trzeba pousuwac neidociagniecia, poprawic to i owo, ale obowiazkowo przedzima musi byc juz zawias przedni zrobiony, zeby do blacharza jechal na gotowo. Co do filmow to nie wiem kiedy jakis zrobie, ale dzisiaj podczas pierwszych jazd probnych bardzo czesto inni robili zdjecia maluchowi rotfl.gif

> gratulacje samozaparcia

> może jakies starcie z 1,2 16v

Chetnie, chociaz Sz to troche daleko od Wawy...

> Gratuluje cierplowości. Pochwal sie jakie to ma osiągi ?

Na razie jeszcze nie depcze na maxa, bo geometria jest nieustawiona i troche go wozi. No i po dzisiejszym dniu zauwazylem, ze cos nei tak jest z przendim zawiasem - dziwnie sie zachowuje i puka. Musze zobaczyc o co chodzi i od razu lozysko w kole wymienic bo wlasnei sie rozpadlo hahaha.gif

> To napisz tak bardziej konrketnie co rozumiesz przez mocniejsze fury

Te, ktore nie sa slabsze grinser006.gif

> Rzucam rękawice

> BIS vs e 30

> Oki ??

No jak juz geometrie zrobie i przestanie mi go wozic na boki to czemu nie?

> lol zuraw a ile ta twoja padaka teraz wazy?? ze zes taki kozak sie zrobil

Waga wskazala 720kg ze skrzynka narzedzi, kompletem kluczy, zaba oraz banka 5-litrowa wody na pokladzie, wiec mysle ze okolo 705-710kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.