lipator Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 Witam Noszę się z zamiarem zamiany silnika w moim uno.Aktualnie mam 1.0 fire na gaźniku z 93 roku.Chciałbym wrzucić coś troszkę mocniejszego ale tak żeby nie było problemów u mechanika z wymianom tego silnika,czyli musze wsadzić coś z uno.Rozglądałem się na necie i chyba najlepszą opcją jest 1.5 benzyna.Dobra przejdę do pytań: 1.Czy te 1.5 (75 km) będzie najlepszym rozwiązaniem jeśli chce coś mocniejszego czy np. o wiele lepsze jest 1.4 pod innymi względami (1.4 ma 70 koni) ? 2.Jeżeli się zdecyduje np. na te 1.5 to bez problemu pierwszy lepszy mechanik mi je zmieni ? nie będzie trzeba niczego przerabiać ? 3.Żeby wsadzić te przykładowe 1.5 to jak je będę kupował to musze je kupić z osprzętem,czyli silnik+skrzynia biegów+sprzęgło itd. tak ? Chodzi mi o to czy np. skrzynia biegów może zostać ta sama ? 4.Jaka jest żywotność silników w uno ? 5.Jaka może być cena takiej zamiany silnika u mechanika ? tak na oko oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadet Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 więc jeśli chodzi o samą zmiane silnika to musisz kupić wszystko z 1.5 czyli silnik,osprzęt,i elektrykę.dodatkowo musisz zmienić mocowanie silnika na takie z uno 1.4 bo pasuje.mocowania skrzyni są takie same jak w 1.0 i półosie też będą pasować.przynajmniej powinny.a koszta to coś koło 500zł za wymiane silnika i ze 150zł tak myślę podłączenie elektryki i poprawienie tego co w razie by nie banglało.elektrykę wpinasz w skrzynkę bezpiecznikową i musi działać. to by było chyba na tyle.a no i może zrób coś z hamulcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > 1.Czy te 1.5 (75 km) będzie najlepszym rozwiązaniem jeśli chce coś > mocniejszego czy np. o wiele lepsze jest 1.4 pod innymi > względami (1.4 ma 70 koni) ? Z tych dwóch to na 100% lepsze 1.5, ale oba są nie dla Ciebie - o tym niżej. > 2.Jeżeli się zdecyduje np. na te 1.5 to bez problemu pierwszy lepszy > mechanik mi je zmieni ? nie będzie trzeba niczego przerabiać ? Będzie trzeba kilka rzeczy oprócz samego silnika wymienić. > 3.Żeby wsadzić te przykładowe 1.5 to jak je będę kupował to musze je > kupić z osprzętem,czyli silnik+skrzynia biegów+sprzęgło itd. tak > ? Chodzi mi o to czy np. skrzynia biegów może zostać ta sama ? Nie może zostać z 1.0. Wszystko musi być inne, łącznie z wydechem, chłodnicą, półosiami - oj sporo... > 4.Jaka jest żywotność silników w uno ? Wszystko zależy od użytkownika - może być bardzo bardzo długa a może być sromotnie krótka. Jak dbasz tak masz. > 5.Jaka może być cena takiej zamiany silnika u mechanika ? tak na oko > oczywiście 300-600zł za 1.5 zależy jak się uda. A teraz konkrety! Tobie potrzebne jest 1.2 z punto!!!!!!!!!!! Wydech zostaje, chłodnica zostaje, skrzynia zostaje!!! Zmieniasz silnik, elektrykę robisz i jazda a osiągi masz praktycznie takie jak w 1.5 Tu polecam kontakt z kolegą Drupi'm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 O właśnie. Tylko i wyłącznie 1.2 MPI. Potrzebujesz jedynie słupek z kompletnym kolektorem dolotowym wiązkę silnika i rozkodowany komputer(bez IMO). Skrzynia alternator rozrusznik i inne takie zostają ze starego serducha. W wiązce wystarczy przerobić parę kabelków. Myślę że mniej z tym roboty jak przekładką na 1,5 czy 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > O właśnie. Tylko i wyłącznie 1.2 MPI. Potrzebujesz jedynie słupek z > kompletnym kolektorem dolotowym wiązkę silnika i rozkodowany > komputer(bez IMO). Skrzynia alternator rozrusznik i inne takie > zostają ze starego serducha. W wiązce wystarczy przerobić parę > kabelków. Myślę że mniej z tym roboty jak przekładką na 1,5 czy > 1,4 a np. z 0.9 na 1.2 albo na 2.0 to nie ma przeróbki??np. skrzynia pasuje do 1.2 itd? i pewnie trzeba mieć większy zbiornik 50 litrowy bo pewnie będzie spalał o prawie 2 razy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > a np. z 0.9 na 1.2 albo na 2.0 to nie ma przeróbki??np. skrzynia > pasuje do 1.2 itd? i pewnie trzeba mieć większy zbiornik 50 > litrowy bo pewnie będzie spalał o prawie 2 razy więcej. z 0.9 nie pasuje to tak jak z sc 899 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > a np. z 0.9 na 1.2 albo na 2.0 to nie ma przeróbki??np. skrzynia > pasuje do 1.2 itd? i pewnie trzeba mieć większy zbiornik 50 > litrowy bo pewnie będzie spalał o prawie 2 razy więcej. Jak się ma 0.9 to się wywala WSZYSTKO bo nic nie pasuje a co do spalania - to 899 jara najwięcej moim zdaniem bo nie dość że w litrach dużo to w stosunku do tego jak jedzie - BARDZO DUŻO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boruc Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 A ja się podczepię i pytam, jakby wsadził pod maskę nowego diesla (HDI, D4D, CDi,) ? Super ekonomika, czy to jest wykonalne pod względem teoretycznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > A ja się podczepię i pytam, jakby wsadził pod maskę nowego diesla > (HDI, D4D, CDi,) ? Super ekonomika, czy to jest wykonalne pod > względem teoretycznym? A choćby silnik w układzie gwiazdy czy vankel to czemu nie Wszystko się da wsadzić, wszak to tylko metal - tu tniesz, tam spawasz, przykręcasz i jedzie - byle się gabarytowo mieściło. Ja myślę że 1.3 jtd byłoby wręcz idealne do uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 w teorii prawie wszystko jest mozliwe... ale gdzie sens takiej podmianki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boruc Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 A z czego 1,3 jdt? DOBLIO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > O właśnie. Tylko i wyłącznie 1.2 MPI. moze byc tez 1,4 Fire na elektronice od 1.2 8v lub 16v -z tego to juz sie robi prawie 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 doblo, panda, linea, coz to za roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Jak się ma 0.9 to się wywala WSZYSTKO bo nic nie pasuje a co do > spalania - to 899 jara najwięcej moim zdaniem bo nie dość że w > litrach dużo to w stosunku do tego jak jedzie - BARDZO DUŻO! O tak! Ja już zrobiłem wszystko, aby zminimalizować spalanie (bez kalkulatora 9-10 litrów LPG to normalka). Po 3 atmosfery w kołach, szyby pozamykane, wywalone zbędne rzeczy (koło zapasowe, podnośnik, wzmacniacz, podręczne narzędzia), do tego super emerycki styl jazdy i wyszło około 7 litrów. Jazda 75% po mieście. Plan jest taki, że jak w moim aucie to coś nazywane silnikiem padnie, to kupię rozbitka 1,0 do tego silnik 1,2 i coś będe montował. Jest jeden problem... jak patrzę na Twoją niemoc 899, to ona jest nie do zabicia a robić swap wcześniej, to trochę mi szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Plan jest taki, że jak w moim aucie to coś nazywane silnikiem padnie, > to kupię rozbitka 1,0 do tego silnik 1,2 i coś będe montował. > Jest jeden problem... jak patrzę na Twoją niemoc 899, to ona > jest nie do zabicia a robić swap wcześniej, to trochę mi > szkoda... bez sensu - lepiej odrazu kupupic rozbitka 1.2 (np Punto) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lery Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > O tak! Ja już zrobiłem wszystko, aby zminimalizować spalanie (bez > kalkulatora 9-10 litrów LPG to normalka). Po 3 atmosfery w > kołach, szyby pozamykane, wywalone zbędne rzeczy (koło zapasowe, > podnośnik, wzmacniacz, podręczne narzędzia), do tego super > emerycki styl jazdy i wyszło około 7 litrów. Jazda 75% po > mieście. > Plan jest taki, że jak w moim aucie to coś nazywane silnikiem padnie, > to kupię rozbitka 1,0 do tego silnik 1,2 i coś będe montował. > Jest jeden problem... jak patrzę na Twoją niemoc 899, to ona > jest nie do zabicia a robić swap wcześniej, to trochę mi > szkoda... a dużo zszedłeś z tym spalaniem poprzez wywalenie koła zapasowego itp.? bo też muszę ograniczyć spalanie... a nie wiem czy to coś wymiernego da. Mimo to chyba bym się trochę bał jeździć bez koła i podnośnika ps. można by jeszcze płyn ze spryskiwaczy spuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > bez sensu - lepiej odrazu kupupic rozbitka 1.2 (np Punto) Tylko nie wiem czy spasują półośki (i skrzynia). A do tego trzeba mieć sporo kasy na punto. Uniaka kupię za 500 złociszy i mam skrzynię, jej mocowanie, mechanizm zmiany biegów, półosie i jeszcze parę innych pierdółek (np. uchylne tylne szybki, a może nawet elektryczne szyby itp.) Resztę i tak sprzedam choćby nawet na złom i tak wyjdę na swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 mi raz udało spalić w mieście (99%) około 5,5 litra a tak to 6 do 6,5 litra w połowie dynamicznym i normalnym stylu jazdy. Tylko teraz mnie niepokoi ten piszczenie podczas hamowania (bez blokowania kola) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > a dużo zszedłeś z tym spalaniem poprzez wywalenie koła zapasowego > itp.? bo też muszę ograniczyć spalanie... a nie wiem czy to coś > wymiernego da. Nie wiem. Od kiedy mam butlę na LPG w miejscu zapasówki, to jeżdżę bez piątego koła. A spalanie pewnie niezauważalnie mniejsze, ale zawsze coś. Odchudzić auto w sumie tak ze 100 kilo, to pewnie z 0,5 litra można zaoszczędzić. Mimo to chyba bym się trochę bał jeździć bez koła > i podnośnika Dlaczego? Po Polsce bez problemu. UKP jest w całym kraju > ps. można by jeszcze płyn ze spryskiwaczy spuścić tak... tankować pół baku i samemu schudnąć z 15 kilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lery Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 >UKP jest w całym kraju chyba na południu Polski, bo północny-wschód to jakoś kiepsko pod tym względem > tak... tankować pół baku i samemu schudnąć z 15 kilo a i jeszcze uniaka oczyścić z rdzy, to kilka kilo by ubyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > moze byc tez 1,4 Fire na elektronice od 1.2 8v lub 16v -z tego to juz > sie robi prawie 100KM Tylko za ile many many? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadet Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 powiedz mi kolego gdzie jest jaki kolwiek sens swapowania?po prostu w tym sporcie liczy się inwencja twórcza i satysfakcja z wykonanej pracy a koszta schodzą na drugi plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > a dużo zszedłeś z tym spalaniem poprzez wywalenie koła zapasowego > itp.? bo też muszę ograniczyć spalanie... a nie wiem czy to coś > wymiernego da. Mimo to chyba bym się trochę bał jeździć bez koła > i podnośnika > ps. można by jeszcze płyn ze spryskiwaczy spuścić Raz od kiedy mam uno musiałem zostawić koło zapasowe i lewarek i ... właśnie po kilku latach złapałem kapcia w tą noc Moim zdaniem więcej stracisz nerwów, czasu i zdrowia bez koła niż zyskasz na jego wyjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Tylko za ile many many? sa tacy na tym forum ktorym udalo sie znalezc komplet za okolo 2500zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > mi raz udało spalić w mieście (99%) około 5,5 litra a tak to 6 do 6,5 > litra w połowie dynamicznym i normalnym stylu jazdy. Tylko teraz > mnie niepokoi ten piszczenie podczas hamowania (bez blokowania > kola) . a jaki to ma zwiazek z moja wypowiedzia na ktora odpowiedziales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Tylko nie wiem czy spasują półośki (i skrzynia). A do tego trzeba > mieć sporo kasy na punto. Uniaka kupię za 500 złociszy i mam > skrzynię, jej mocowanie, mechanizm zmiany biegów, półosie i > jeszcze parę innych pierdółek (np. uchylne tylne szybki, a może > nawet elektryczne szyby itp.) Resztę i tak sprzedam choćby nawet > na złom i tak wyjdę na swoje Skrzynia pasuje, od uniaka jedynie mocowania skrzyni i poloski od 998ccm Ci sa potrzebne ew linkowe sterowanie zmiany biegow, ale mysle ze niebyloby problemem zaadoptowaniet tego z Punto. rob jak chcesz mozesz kupic UNO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Skrzynia pasuje, od uniaka jedynie mocowania skrzyni i poloski od > 998ccm Ci sa potrzebne ew linkowe sterowanie zmiany biegow, ale > mysle ze niebyloby problemem zaadoptowaniet tego z Punto. > rob jak chcesz mozesz kupic UNO 999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > 999 niech Ci bedzie w kazdym razie ma to byc Fire a nie CLIP 994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 wkładaj 1.2 16v i bedzie sie jakos odpychac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > sa tacy na tym forum ktorym udalo sie znalezc komplet za okolo 2500zl Koszt łączny z wszystkim? Bo za 3000zł wkładam sobie 1.6 16v i jest bardzo bardzo miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > a jaki to ma zwiazek z moja wypowiedzia na ktora odpowiedziales? Kolega najwyraźniej pomylił kąciki, na UKP jest mowa o spalaniu - zaglądasz to pewnie zauważyłeś, więc nie widzę potrzeby pytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > Koszt łączny z wszystkim? > Bo za 3000zł wkładam sobie 1.6 16v i jest bardzo bardzo miło. rob jak chesz... wyszlo nawet mniej sumarycznie tzn sprzedajac niepotrzebny osprzet z 1.4, ktory byl, +sprzedajac osprzet wyjety z 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > rob jak chesz... A zrobię, pewnie. A nawet nic nie zrobię bo nie ma kasy. > wyszlo nawet mniej sumarycznie tzn sprzedajac niepotrzebny osprzet z > 1.4, ktory byl, +sprzedajac osprzet wyjety z 1.1 Pokaż mi gdzie można taki silnik kupić w dobrej cenie. To jest ten silnik z pandy 100HP czy jakiś inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > A zrobię, pewnie. A nawet nic nie zrobię bo nie ma kasy. znam to skądś... > Pokaż mi gdzie można taki silnik kupić w dobrej cenie. > To jest ten silnik z pandy 100HP czy jakiś inny? jakbym wiedzial gdzie to sam bym kupil tamten akurat byl ze Stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 > znam to skądś... > jakbym wiedzial gdzie to sam bym kupil > tamten akurat byl ze Stilo Nie, no bo o co chodzi - chodzi o to że podpowiadasz, proponujesz a prawda jest taka że silniki są młode, trudno dostępne i zazwyczaj drogie (pomijając okazje, bo te się zdarzają wszędzie). A 1.2 czy 1.6 jest na tony Sam bym wolał 1.4 16v bo ma osiągi praktycznie jak 1.6 a mieści się łatwiej do uno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipator Napisano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 Dzięki wszystkim. Co tam że teraz jestem skołowany i nic nie wiem nie no zaraz to ogarne i wbije na allegro pooglądać ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > Dzięki wszystkim. > Co tam że teraz jestem skołowany i nic nie wiem nie no zaraz to > ogarne i wbije na allegro pooglądać ceny co do cen silnikow fire najtaniej kupisz 1.2 mpi 75km - za 1000-1500 całe kpl z kompem i kolektorami 1.2 16v kompletny z kompem i kol ok 2500 1.416v taki mam w sc z elektronika 1.2 16v to wydatek ok 4000 jezeli nie chcesz duzo ładowac kasy zakładaj 1.2 8v 75km i pozniej z czasem sobie go podłub na 90km bez problemowo sie dłubie tylko ze 16v nic nie przebije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipator Napisano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 jeszcze pytanie Jeżeli ja mam w budzie silnik na gaźniku to nie ma znaczenia przy wymianie silnika na taki ze wtryskiem ? NP. jak bym chciał wsadzić też 1.0 tylko że na wtrysku,czyli bez ssania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > jeszcze pytanie > Jeżeli ja mam w budzie silnik na gaźniku to nie ma znaczenia przy > wymianie silnika na taki ze wtryskiem ? NP. jak bym chciał > wsadzić też 1.0 tylko że na wtrysku,czyli bez ssania. ale ty masz 1.0 fire silnik? jak z wtryskiem to musisz wiazke od 1.1czy 1.2 sobie dokupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipator Napisano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > ale ty masz 1.0 fire silnik? > jak z wtryskiem to musisz wiazke od 1.1czy 1.2 sobie dokupic mam silnik 999 cm fire na gaźniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipator Napisano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 i chce wymienic na taki bez gaznika , jesli bym kupił 1.0 na wtrysku czyli bez ssania to wystarczy ze go wymienie ? czy zas cos musze przerabiac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > i chce wymienic na taki bez gaznika , jesli bym kupił 1.0 na wtrysku > czyli bez ssania to wystarczy ze go wymienie ? czy zas cos musze > przerabiac ? jezeli masz 1.0 fire to wkładaj 1.2 mpi 75 skrzynie podejdzie łapy tez silnik pompa paliwa komp wiazka z 1.1 spi lub 1.2 mpi kolektory jakies dolotsie wystruga i bedzie latac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > i chce wymienic na taki bez gaznika , jesli bym kupił 1.0 na wtrysku > czyli bez ssania to wystarczy ze go wymienie ? czy zas cos musze > przerabiac ? jesli chcesz 1.0 i.e. to nie musisz silnika wymieniac. dokladasz wtrysk, kompa, wiazke, czujnik polozenia walu, sonde lambda, do tego wymiana zbiornika paliwa, przewodow paliwowych i powinno latac. pytanie tylko czy to ma sens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lipator Napisano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 1.2 8V jednopunktowy 96r. taki byl by dobry ? to jest te mpi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > 1.2 8V jednopunktowy 96r. taki byl by dobry ? to jest te mpi ? MPI - multi point injection (wtrysk wielopunktowy) nie - to nie jest to. ma mniejszą moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 jak bym robił coś takiego to bym poszedł po hardcorze i zrobił przeszczep z fiata coupe 2.0 20v turbo i od razu uniacz by zyskał klimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > jak bym robił coś takiego to bym poszedł po hardcorze i zrobił > przeszczep z fiata coupe 2.0 20v turbo > i od razu uniacz by zyskał klimę I szorowal bys lampami po ziemi a dupa by fruwala Pozatym taki projekt juz powstal/powstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > I szorowal bys lampami po ziemi a dupa by fruwala > Pozatym taki projekt juz powstal/powstaje trzeba by tył obciążyć ale ostra była by maszynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 > 1.2 8V jednopunktowy 96r. taki byl by dobry ? to jest te mpi ? SPI 75KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 > SPI 75KM Dupa tam MPI czyli wielopunktowy ma 75 koni. Nie motaj bo i tak się tu bajzel zrobił. Jeśli z 1.0 gaźnikowego i w miarę w małym koszcie i rzeźbie to tylko 1.2 8V MPI z Punto/Siena/Palio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.