Skocz do zawartości

Podnosimy moc-ale jak?


Ma-Cinek

Rekomendowane odpowiedzi

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

Zdecydowania nr. 1 smile.gif odnośnie zachwalanej wersji nr.4 tongue.gif to tylko jak planujesz mieć samochód na kilkanaście 400 metrowych sprintów... a resztę odległości będzie pokonywal na lawecie.

Pozdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowania nr. 1 odnośnie zachwalanej wersji nr.4 to tylko jak planujesz mieć samochód na kilkanaście 400 metrowych sprintów... a resztę

> odległości będzie pokonywal na lawecie.

A co to ? Wolnossący silnik nie może mieć NX'a i to w tej najsłabszej wersji niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zobaczymy jak pojdzie jutro na Bemowie , sprawdze

> dokladnie jaka predkosc bede mial na szafie

Powodzenia i mam nadzieje ze beda warunki do scigania i zobaczymy wtedy jaki czas bedziesz miec bo mi cos malo te twoje 17,1 s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na Turbinie to moc wyjsciowa to jakies 140/150Km. oczywiscie bez przeginania paly.

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

A co do tej drugiej opcji to juz nie dlugo napisze wam jak to wyglada i jak to mam moc. Ale bedzie to zrobione w mojej 8v (moc 170/180Km). tak ze w 16v ta moc bedzie wieksza.

Ps. Jedno co trzeba zrobic aby miec Turbo i NX to trzeba wsadzic do silnika jakies tloki kute.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam

> do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

Ja wybralbym opcje 4 smile.gif

Jak tylko zdabede kompa do mojego 1,2 ( a moze bede go mial we wtorek) to juz niedlugo powiem wam jak to jezdzi z podtlenkiem smile.gif

ale bedzie to mialo cos ok 120KM yay.gif

I zdecydowanie przy mocnym silniku wole podtlenek niz turbo.

Mniej awarji, silnik nie jest caly czas wysilony, a i bez nitro ma spora moc i nie jedno auto zgasi na samym starcie wink.gif

No a turbo? Niedosc ze zostanie juz przy tym aucie nie to co podtlenek (mozemy przelozyc do nastepnego auta), to jest jeszcze bardziej awaryjne i skomplikowane a przy tym wymaga wiekrzego nakaladu finansowego.

Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i tak na to patrze.

Powiem jeszcze tylko tyle ze moje 1,1 po przejechaniu 100000km i jezdzie z podtlenkiem (wyjezdzilem 4 butle to jest 40 Litrow podtlenku) bylo w idealnym stanie, nie bral oleju, nie ciekl, nie starcil mocy,

Znajomy kupil ten silniczek do cieniaska i jest bardzo zadowolony bo osiaga licznikowe 170 smile.gif

I dlatego mam juz zaufanie do podtlenku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na

> Turbinie to moc wyjsciowa to jakies 140/150Km.

> oczywiscie bez przeginania paly.

> A co do tej drugiej opcji to juz nie dlugo napisze wam

> jak to wyglada i jak to mam moc. Ale bedzie to

> zrobione w mojej 8v (moc 170/180Km). tak ze w 16v

> ta moc bedzie wieksza.

> Ps. Jedno co trzeba zrobic aby miec Turbo i NX to trzeba

> wsadzic do silnika jakies tloki kute.

> Pozdrawiam

no wlasnie Darku

skad te tloki wziac?kto sprzedaje?kto sprowadza?pomoglbyc?do 16v oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie Darku

> skad te tloki wziac?kto sprzedaje?kto

> sprowadza?pomoglbyc?do 16v oczywiscie

Ja naj prawdopodobniej bede je mial robione w Rosji, na zamowienie (ze specjalnych materialow, ktorych sie nieda w zaden sposob zniszczyc) Tak ze jak juz bede cos wiedzial wiecej to Koledze tez pomoge ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak masz mozliwosc to kupie do 16v wiec spokojnie mozesz

> zamawiac!!

> na kiedy bedziesz to miec?i ile $$ mam Ci dac?

Do dwoch tygodni bede juz cos wiedzial konkretnie tak ze wtedy sie odezwe. Bez pospiechu...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powodzenia i mam nadzieje ze beda warunki do scigania i zobaczymy

> wtedy jaki czas bedziesz miec bo mi cos malo te twoje 17,1 s

Bemowo tylko potwierdzilo moje wyniki 17.16s i trap speed 137 km/h , mierzone fotokomorka i radarem cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja naj prawdopodobniej bede je mial robione w Rosji, na zamowienie (ze specjalnych

> materialow, ktorych sie nieda w zaden sposob zniszczyc) Tak ze jak juz bede cos

> wiedzial wiecej to Koledze tez pomoge

wot i skolko takie tloki i ile na nie sie czeka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi w Modlinie mowil ,ze seria , ale i tak mu nie

> wierzylem

hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie ścigał, a jak dowod był to powiedzieł ze z 2 startował, czy mus sie silnik zalal, coś w tym stylu zlosnik2.gif normalnie nie moge tego śłuchać, czy to wstyd sie przyznać? no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie ścigał, a

> jak dowod był to powiedzieł ze z 2 startował, czy mus sie

> silnik zalal, coś w tym stylu normalnie nie moge tego

> śłuchać, czy to wstyd sie przyznać?

hehehehehe wyscig to wspolpraca kierowcy z samochodem ,

jak zawiedzie jeden element to dupa , tylko trzeba sie przyznac zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozumiem, ze mowisz o prawdziwym turbo z odprezeniem

> silnika?

Panie kolego, prawdziwe Turbo to ja juz dawno mam, bo silnik jest odprezony ale teraz bede robil te tloki aby przy NX nie splynely tłoki(seryjne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja wybralbym opcje 4

> Jak tylko zdabede kompa do mojego 1,2 ( a moze bede go

> mial we wtorek) to juz niedlugo powiem wam jak to

> jezdzi z podtlenkiem

> ale bedzie to mialo cos ok 120KM

> I zdecydowanie przy mocnym silniku wole podtlenek niz

> turbo.

> Mniej awarji, silnik nie jest caly czas wysilony, a i

> bez nitro ma spora moc i nie jedno auto zgasi na

> samym starcie

> No a turbo? Niedosc ze zostanie juz przy tym aucie nie

> to co podtlenek (mozemy przelozyc do nastepnego

> auta), to jest jeszcze bardziej awaryjne i

> skomplikowane a przy tym wymaga wiekrzego nakaladu

> finansowego.

> Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i

> tak na to patrze.

> Powiem jeszcze tylko tyle ze moje 1,1 po przejechaniu

> 100000km i jezdzie z podtlenkiem (wyjezdzilem 4

> butle to jest 40 Litrow podtlenku) bylo w idealnym

> stanie, nie bral oleju, nie ciekl, nie starcil

> mocy,

> Znajomy kupil ten silniczek do cieniaska i jest bardzo

> zadowolony bo osiaga licznikowe 170

> I dlatego mam juz zaufanie do podtlenku.

a masz 1.2 16 v?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie

> ścigał, a jak dowod był to powiedzieł ze z 2

> startował, czy mus sie silnik zalal, coś w tym

> stylu normalnie nie moge tego śłuchać, czy to

> wstyd sie przyznać?

on 7 calowe felgi chyba to troche mocy chyba tarc i ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> on 7 calowe felgi chyba to troche mocy chyba tarc i ?

ma 8 cali i wcale to tak mocno nietraci na mocy

ja mam seryjną (no poza stożkiem i magnetyzerem) 700 na 8" i się ścigałem z seryjną 700 na 4,5" i wygrałem yay.gif

Więc myślę że to nie wina felg że przegrał bo samochód gwizda tylko kierowca p*%$a sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i tak na to patrze.

45zł/litr n2o i ty mówisz że musisz liczyć się z kasą ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sprzedajcie te samochody i kupcie coś co jest bardzo szybkie w serii i dopiero tamto tuningujcie. Bo nie widze sensu posiadania CC/SC 150 czy 200 konego. Bo tam jest tak dużo nie przemyślanych rozwiązań, że przy tych mocach to bym z kanału nie wychodził. Auto musi być fabrycznie stworzone do dużych mocy, przeciążeń ramy, naprawde dużych hamulców, pieciu czy sześciu mocowań silnika do ramy i tym podobnych rozwiązań o których nikomu z nas nie przyjdzie do głowy a mogą się ciagle pierd.lić zlosnik.gif

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 45zł/litr n2o i ty mówisz że musisz liczyć się z kasą ???

To zalezy gdzie tankujesz.

W PRAXAIR koszt 1 litra to ok 25zł.

Po drugie mialem na mysli to ze podtlenek mozesz przelozyc do dowolnego auta w przyszlosci. A z turbo juz tak latwo nie jest, zostanie raczej przy tym aucie w ktorym jest zalozone i pieniedzy juz nie odzyskasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Gość SYSTEM

Bardzo ladnie widze kolega ze mnie sie tu smieje ,ze mam 90KM na papierku chyba ,ze nie mogles sluchac ze mi sie auto zalalo, kompletna bzdura fartuchu [bip] niech cie tylko dopadne w poznaniu za te teksty na tym forum , heheheheh udalo mu sie wygrac seria ale na 50 metrow , dobry jestes . Szkoda ze nie nagrales wyscigu w druga strone jak juz startowalem z 3000 obr a nie z 1000

a tak poza tym :

Odnosnie mojego auta i silnika 1.2 16V . Moj czas w modlinie na 400m to 15.9 bez czasu rekacji oraz 16,6 z czasem reakcji . Mysle ze jak zmienie jeszcze kolka oraz wywale co nieco ze srodka bedzie troszke lepiej.

Nie wiem ile mam w tej chwili KM, bo nie bylem na hamowni jeszcze.

Szkoda ze na tym forum sa tacy ludzie co gadaja takie rzeczy o innych nawet ich nie znajac, ubolewam nad tym i nie ukrywam jest mi przykro czytajac takie posty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.