Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Ma-Cinek

Podnosimy moc-ale jak?

Recommended Posts

> ale to 1.2 16v czy 1.1?walek/ki od kogo?

To jest 8v na seryjnym walku , obiecalem sobie ze juz go nie dlubie ,

ale zaczyna mnie korcic jakis waleczek devil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
no to niezle, temu z DC zoltemu dokopales, hmmmshocked.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> obiecalem sobie ze juz go

> nie dlubie ,

ykhm ykhm

> ale zaczyna mnie korcic jakis waleczek

a co na to....

zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

Zdecydowania nr. 1 smile.gif odnośnie zachwalanej wersji nr.4 tongue.gif to tylko jak planujesz mieć samochód na kilkanaście 400 metrowych sprintów... a resztę odległości będzie pokonywal na lawecie.

Pozdrawiam smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ykhm ykhm

> a co na to....

Negocjacje trwaja wpysk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

slysze dzwieki a nie widze obrazu

mozna jakas pomoc poprosic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> slysze dzwieki a nie widze obrazu

> mozna jakas pomoc poprosic?

Sciagnij sobie nowsze codeki Dixv lub Mpeg-4

Share this post


Link to post
Share on other sites
a moze jakis lineczek do nich poprosze na priv

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zdecydowania nr. 1 odnośnie zachwalanej wersji nr.4 to tylko jak planujesz mieć samochód na kilkanaście 400 metrowych sprintów... a resztę

> odległości będzie pokonywal na lawecie.

A co to ? Wolnossący silnik nie może mieć NX'a i to w tej najsłabszej wersji niewiem.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zobaczymy jak pojdzie jutro na Bemowie , sprawdze

> dokladnie jaka predkosc bede mial na szafie

Powodzenia i mam nadzieje ze beda warunki do scigania i zobaczymy wtedy jaki czas bedziesz miec bo mi cos malo te twoje 17,1 s

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na Turbinie to moc wyjsciowa to jakies 140/150Km. oczywiscie bez przeginania paly.

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

A co do tej drugiej opcji to juz nie dlugo napisze wam jak to wyglada i jak to mam moc. Ale bedzie to zrobione w mojej 8v (moc 170/180Km). tak ze w 16v ta moc bedzie wieksza.

Ps. Jedno co trzeba zrobic aby miec Turbo i NX to trzeba wsadzic do silnika jakies tloki kute.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam

> do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

Ja wybralbym opcje 4 smile.gif

Jak tylko zdabede kompa do mojego 1,2 ( a moze bede go mial we wtorek) to juz niedlugo powiem wam jak to jezdzi z podtlenkiem smile.gif

ale bedzie to mialo cos ok 120KM yay.gif

I zdecydowanie przy mocnym silniku wole podtlenek niz turbo.

Mniej awarji, silnik nie jest caly czas wysilony, a i bez nitro ma spora moc i nie jedno auto zgasi na samym starcie wink.gif

No a turbo? Niedosc ze zostanie juz przy tym aucie nie to co podtlenek (mozemy przelozyc do nastepnego auta), to jest jeszcze bardziej awaryjne i skomplikowane a przy tym wymaga wiekrzego nakaladu finansowego.

Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i tak na to patrze.

Powiem jeszcze tylko tyle ze moje 1,1 po przejechaniu 100000km i jezdzie z podtlenkiem (wyjezdzilem 4 butle to jest 40 Litrow podtlenku) bylo w idealnym stanie, nie bral oleju, nie ciekl, nie starcil mocy,

Znajomy kupil ten silniczek do cieniaska i jest bardzo zadowolony bo osiaga licznikowe 170 smile.gif

I dlatego mam juz zaufanie do podtlenku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na

> Turbinie to moc wyjsciowa to jakies 140/150Km.

> oczywiscie bez przeginania paly.

> A co do tej drugiej opcji to juz nie dlugo napisze wam

> jak to wyglada i jak to mam moc. Ale bedzie to

> zrobione w mojej 8v (moc 170/180Km). tak ze w 16v

> ta moc bedzie wieksza.

> Ps. Jedno co trzeba zrobic aby miec Turbo i NX to trzeba

> wsadzic do silnika jakies tloki kute.

> Pozdrawiam

no wlasnie Darku

skad te tloki wziac?kto sprzedaje?kto sprowadza?pomoglbyc?do 16v oczywiscie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no wlasnie Darku

> skad te tloki wziac?kto sprzedaje?kto

> sprowadza?pomoglbyc?do 16v oczywiscie

Ja naj prawdopodobniej bede je mial robione w Rosji, na zamowienie (ze specjalnych materialow, ktorych sie nieda w zaden sposob zniszczyc) Tak ze jak juz bede cos wiedzial wiecej to Koledze tez pomoge ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak masz mozliwosc to kupie do 16v wiec spokojnie mozesz zamawiac!!ok.gif

na kiedy bedziesz to miec?i ile $$ mam Ci dac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak masz mozliwosc to kupie do 16v wiec spokojnie mozesz

> zamawiac!!

> na kiedy bedziesz to miec?i ile $$ mam Ci dac?

Do dwoch tygodni bede juz cos wiedzial konkretnie tak ze wtedy sie odezwe. Bez pospiechu...

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Powodzenia i mam nadzieje ze beda warunki do scigania i zobaczymy

> wtedy jaki czas bedziesz miec bo mi cos malo te twoje 17,1 s

Bemowo tylko potwierdzilo moje wyniki 17.16s i trap speed 137 km/h , mierzone fotokomorka i radarem cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
To Dawid z DC tak ?? ale jeszcze na 1.1 czy juz na 1.2 ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To Dawid z DC tak ?? ale jeszcze na 1.1 czy juz na 1.2

> ??

tak to david tydzień temu w niedziele na zlocie 1.2+glowica ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

w 16v sama glowica nic nie zwojujesz

walki i program plus retusz glowicy, wtedy to dajeok.gif

a sama glowica eeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w 16v sama glowica nic nie zwojujesz

> walki i program plus retusz glowicy, wtedy to daje

> a sama glowica eeee

no mial polerowane zawory, wloty i wyloty czy cos tam jeszcze, ale w kazdym razie ponad 90KM ma

Share this post


Link to post
Share on other sites
to co ty masz dlubane w swoim ??? yikes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to co ty masz dlubane w swoim ???

ja mam serie, ale licząc moje doloty, wyloty i takie tam bzdury to pod 60KM sie uzbiera

Share this post


Link to post
Share on other sites
i tak zrobiles Dawida ??? yikes.gif to chyba te jego 90 KM to na papierze albo kiepski kierowca z niego

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i tak zrobiles Dawida ??? to chyba te jego 90 KM to

> na papierze albo kiepski kierowca z niego

no raczej to 2, ale wyrobi sie zlosnik.gifzlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na Turbinie to moc wyjsciowa to jakies

> 140/150Km. oczywiscie bez przeginania paly.

rozumiem, ze mowisz o prawdziwym turbo z odprezeniem silnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja naj prawdopodobniej bede je mial robione w Rosji, na zamowienie (ze specjalnych

> materialow, ktorych sie nieda w zaden sposob zniszczyc) Tak ze jak juz bede cos

> wiedzial wiecej to Koledze tez pomoge

wot i skolko takie tloki i ile na nie sie czeka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no mial polerowane zawory, wloty i wyloty czy cos tam jeszcze, ale

> w kazdym razie ponad 90KM ma

A mi w Modlinie mowil ,ze seria , ale i tak mu nie wierzylem wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A mi w Modlinie mowil ,ze seria , ale i tak mu nie

> wierzylem

hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie ścigał, a jak dowod był to powiedzieł ze z 2 startował, czy mus sie silnik zalal, coś w tym stylu zlosnik2.gif normalnie nie moge tego śłuchać, czy to wstyd sie przyznać? no.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie ścigał, a

> jak dowod był to powiedzieł ze z 2 startował, czy mus sie

> silnik zalal, coś w tym stylu normalnie nie moge tego

> śłuchać, czy to wstyd sie przyznać?

hehehehehe wyscig to wspolpraca kierowcy z samochodem ,

jak zawiedzie jeden element to dupa , tylko trzeba sie przyznac zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> rozumiem, ze mowisz o prawdziwym turbo z odprezeniem

> silnika?

Panie kolego, prawdziwe Turbo to ja juz dawno mam, bo silnik jest odprezony ale teraz bede robil te tloki aby przy NX nie splynely tłoki(seryjne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wot i skolko takie tloki i ile na nie sie czeka??

Jeszcze nic konkretnie nie wiem. Ja mysle ze troszke poczekam ale mi sie nie spieszy smirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to trophy.gif i ribbon.gifzlosnik.gif bardzo lubie konkretną robote a nie jakies tam manufaktury cool.gif ile kosztuje komplet takich tlokow (czy z pierscieniami czy bez) i czy to przez CIebie sie zalatwia, czy tez inaczej? jakby co to daj info na priv:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wieczorkiem ci wszystko opisze.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja wybralbym opcje 4

> Jak tylko zdabede kompa do mojego 1,2 ( a moze bede go

> mial we wtorek) to juz niedlugo powiem wam jak to

> jezdzi z podtlenkiem

> ale bedzie to mialo cos ok 120KM

> I zdecydowanie przy mocnym silniku wole podtlenek niz

> turbo.

> Mniej awarji, silnik nie jest caly czas wysilony, a i

> bez nitro ma spora moc i nie jedno auto zgasi na

> samym starcie

> No a turbo? Niedosc ze zostanie juz przy tym aucie nie

> to co podtlenek (mozemy przelozyc do nastepnego

> auta), to jest jeszcze bardziej awaryjne i

> skomplikowane a przy tym wymaga wiekrzego nakaladu

> finansowego.

> Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i

> tak na to patrze.

> Powiem jeszcze tylko tyle ze moje 1,1 po przejechaniu

> 100000km i jezdzie z podtlenkiem (wyjezdzilem 4

> butle to jest 40 Litrow podtlenku) bylo w idealnym

> stanie, nie bral oleju, nie ciekl, nie starcil

> mocy,

> Znajomy kupil ten silniczek do cieniaska i jest bardzo

> zadowolony bo osiaga licznikowe 170

> I dlatego mam juz zaufanie do podtlenku.

a masz 1.2 16 v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie

> ścigał, a jak dowod był to powiedzieł ze z 2

> startował, czy mus sie silnik zalal, coś w tym

> stylu normalnie nie moge tego śłuchać, czy to

> wstyd sie przyznać?

on 7 calowe felgi chyba to troche mocy chyba tarc i ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> on 7 calowe felgi chyba to troche mocy chyba tarc i ?

ma 8 cali i wcale to tak mocno nietraci na mocy

ja mam seryjną (no poza stożkiem i magnetyzerem) 700 na 8" i się ścigałem z seryjną 700 na 4,5" i wygrałem yay.gif

Więc myślę że to nie wina felg że przegrał bo samochód gwizda tylko kierowca p*%$a sciana.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i tak na to patrze.

45zł/litr n2o i ty mówisz że musisz liczyć się z kasą ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie sprzedajcie te samochody i kupcie coś co jest bardzo szybkie w serii i dopiero tamto tuningujcie. Bo nie widze sensu posiadania CC/SC 150 czy 200 konego. Bo tam jest tak dużo nie przemyślanych rozwiązań, że przy tych mocach to bym z kanału nie wychodził. Auto musi być fabrycznie stworzone do dużych mocy, przeciążeń ramy, naprawde dużych hamulców, pieciu czy sześciu mocowań silnika do ramy i tym podobnych rozwiązań o których nikomu z nas nie przyjdzie do głowy a mogą się ciagle pierd.lić zlosnik.gif

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 45zł/litr n2o i ty mówisz że musisz liczyć się z kasą ???

To zalezy gdzie tankujesz.

W PRAXAIR koszt 1 litra to ok 25zł.

Po drugie mialem na mysli to ze podtlenek mozesz przelozyc do dowolnego auta w przyszlosci. A z turbo juz tak latwo nie jest, zostanie raczej przy tym aucie w ktorym jest zalozone i pieniedzy juz nie odzyskasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

Bardzo ladnie widze kolega ze mnie sie tu smieje ,ze mam 90KM na papierku chyba ,ze nie mogles sluchac ze mi sie auto zalalo, kompletna bzdura fartuchu [bip] niech cie tylko dopadne w poznaniu za te teksty na tym forum , heheheheh udalo mu sie wygrac seria ale na 50 metrow , dobry jestes . Szkoda ze nie nagrales wyscigu w druga strone jak juz startowalem z 3000 obr a nie z 1000

a tak poza tym :

Odnosnie mojego auta i silnika 1.2 16V . Moj czas w modlinie na 400m to 15.9 bez czasu rekacji oraz 16,6 z czasem reakcji . Mysle ze jak zmienie jeszcze kolka oraz wywale co nieco ze srodka bedzie troszke lepiej.

Nie wiem ile mam w tej chwili KM, bo nie bylem na hamowni jeszcze.

Szkoda ze na tym forum sa tacy ludzie co gadaja takie rzeczy o innych nawet ich nie znajac, ubolewam nad tym i nie ukrywam jest mi przykro czytajac takie posty .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzupełnij PROFIL bo nikt nie będzie z Tobą gadał yikes.gifyikes.gifyikes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

ale fajnie gada rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale fajnie gada

Ty się śmiej zając waytogo.gif

Będziesz w Toruniu ??????

Share this post


Link to post
Share on other sites
i wypadalo by sie przywitac a nie wpadac z bokser.gif na forum. troszeczke loozu ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i wypadalo by sie przywitac a nie wpadac z na forum.

> troszeczke loozu

WOW a o czym ja pisze yikes.gifyikes.gif

Czytaj dokładniej cfaniaczek.gifcfaniaczek.gifrotfl.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.