Skocz do zawartości

problem z gleba...


matigce

Rekomendowane odpowiedzi

> seryjne.... a jaka jest różnic między gazowymi a olejowymi ? bo nie

> orjętuje się

jak masz seryjne to powinien ci też upaśc może ci się ułożą

i usiądzie ci niżej

a na gazowych może siedziec troche wyżej zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się

> bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód

> wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz

A nie siedzi na odbojach (bałwankach) ? Przycinałeś odboje? Proponuje sprawdzic smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się

> bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód

> wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz

ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł

a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy

i myśle co zrobic z przodem

a amorki Kayba gazowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik jaki masz ? Butla z gazem jest ? Zawieszenie przednie pracuje

> czy po założeniu nowych springów zrobiło się sztywne i bije ? No

> i jakie to springi ? Producent i czy nowe czy używki ?

silnik 899, brak butli z gazem, przy hamowaniu lekko sie ugina, sprężyny firmy MTS TECHNIK nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik 899, brak butli z gazem, przy hamowaniu lekko sie ugina,

> sprężyny firmy MTS TECHNIK nowe

Ale nierówności wybiera ? Koło i buda chodzą góra/dół ? Czy masz przód sztywny i tłucze jak wozem drabiniastym ?

EDIT: Ile za te springi dałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nierówności wybiera, za sprężyny dalem 299zł

Jak wybiera i na wybojach czy muldach nie słyszysz walenia jakby gumowym młotem o budę to wszystko OKa ... nic nie obcinaj bo po co ?

Szkoda że nie zmierzyłeś przed i po założeniu, miałbys rzetelne info czy i ile usiadło ... tak na oko to bywa mylące.

Inna sprawa, że na równych springach 900ka z reguły daje efekt motorówki 270751858-jezyk.gif A te springi to są do 900 czy 1.1 ?

Jak trochę pojeździsz, to troszkę, może 0,5 do 1 cm usiądzie, ale i przód i tył cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na olejowe najlepiej, a jeśli chcesz je skrócić i utwardzić to jest

przed zmianą miałem takie i było ok

a po zmianie na gazówki tył oki a

przód to wiesz

> magik w katowicach

a masz do niego jakieś dane lub kontakt

może byc nawet na priv bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do wszystkich silników

Nie może być yikes.gif Bo między 900 a 1.1 jest dobry centymetr, może półtorej różnicy w wysokości z uwagi na masę => jeśli 1.1 stoi na tych springach 40/40 to 900 ma 25/40 wink.gif

Jeśli 900 ma mieć 40/40 to 1.1 będzie miał 55/40 ... to jak do wszystkich ?

Zdjęcia masz jakieś na tym zawiasie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie może być Bo między 900 a 1.1 jest dobry centymetr, może półtorej

> różnicy w wysokości z uwagi na masę =

> Jeśli 900 ma mieć 40/40 to 1.1 będzie miał 55/40 ... to jak do

> wszystkich ?

> Zdjęcia masz jakieś na tym zawiasie ?

wg tej teorii moj agent nie powinien tak siedziec jak siedzial na 60/40

32b798fcfc98bba1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Twierdzisz, że 900ka i sporting stoją tak samo wysoko na przykład na

> sportasiowych springach ? No proszę cię

> A co, usiadł ci nominalnie 60/40 ?

wiadome ze waga przodu jest inna, ale tym sposobem przod powinienem miec duzo wyzej, a wzgledem tego co bylo przod siadl wiecej niz 6 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiadome ze waga przodu jest inna, ale tym sposobem przod powinienem

> miec duzo wyzej, a wzgledem tego co bylo przod siadl wiecej niz

> 6 cm

No ja nie wiem jakie tam miałeś czy masz amory i z jakim przebiegiem ... moja 900ka na jamexie -35 i wylanych olejowych stała -55 biglaugh.gif

Moim zdaniem kolega ma po prostu motorówkę na równych springach i tyle ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ja nie wiem jakie tam miałeś czy masz amory i z jakim przebiegiem

> ... moja 900ka na jamexie -35 i wylanych olejowych stała -55

> Moim zdaniem kolega ma po prostu motorówkę na równych springach i

> tyle ...

fk 60/40 i amory mts

zestaw zalozony a czerwcu, foto robione na poczatku sierpnia

wiec z 1500km bylo przejechane ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fk 60/40 i amory mts

> zestaw zalozony a czerwcu, foto robione na poczatku sierpnia

> wiec z 1500km bylo przejechane ;-)

to poprostu świadczy o tym, że sprężyna sprężynie nie równa. ja na platimexach -60 najpierw na GTc jeździłem, potem przełożyłem

amorki serię i zawsze siedziało inaczej. a teraz jak mam z pospringa i dziadkowe amorki to usiadło fajnie i tak jak chciałem,

choć zamawiane było -90 a siedzi tak -70/-75. a wszystko przez to ze silniczek lekki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się

> bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód

> wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz

Trza było 70/50 zakładać albo 60/40 zlosnik.gif teraz będziesz miał motorówkowy problem przez masę silnika, obetnij bałwanki, ale i tak wątpię że to coś da bo pewnie nawet nie dobijają zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł

> a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy

> i myśle co zrobic z przodem

> a amorki Kayba gazowe

Zmień amorki na olejowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się

> bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód

> wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz

ja ostatnio wkladalem -35/-35 do 899 na amorkach gazowych KYB i siadł równo. Balwanek z przodu uciety jakies 10-20mm już nie pamiętam nawet stoi nieco nizej niz 1,1 MPI z -35/-35 i gazowkami Sachs'a zlosnik.gifok.gif

no i kilka dni trzeba pojeździć, żeby się sprężyny ułożyły.

A jak wsadziłeś tylne springi? Gęstym do dołu czy do góry? palacz.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko na jakie hm...

PZM-1

> ale

> myśle nad nimi żeby je skrócic utwardzic

> tylko nie mam pojęcia gdzie to można zrobic

> bo prawie nówki są

A idzie w ogóle gazówki skrócić i utwardzić?? Co ze szczelnością nie będzie problemu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja ostatnio wkladalem -35/-35 do 899 na amorkach gazowych KYB i siadł

> równo. Balwanek z przodu uciety jakies 10-20mm już nie pamiętam

> nawet stoi nieco nizej niz 1,1 MPI z -35/-35 i gazowkami Sachs'a

> no i kilka dni trzeba pojeździć, żeby się sprężyny ułożyły.

> A jak wsadziłeś tylne springi? Gęstym do dołu czy do góry?

> pzdr

też mam 35/35 i amorki Kyb tył fajnie usiadł

a przód troche wyżej jak by różnicy nie było

a silnik 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.