Skocz do zawartości

[SCS 1,2 16v] dziwny dzwięk spod maski


LukaszC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie otóż mam następujący problem , w zeszłym miesiącu drogo kupna znalazł się u mnie silnik 1,2 16V z punto I , swap w seju poszedł gładko , instalacja ogarnięta bez problemu auto odpaliło , wymieniłem olej , w najbliższym czasie miałem brać się za rozrząd lecz chciałem zobaczyć jak motor chodzi , więc odpaliłem go żeby się zagrzał i tu pojawił się problem po przegazowaniu auta w granicach 1500-2000 obrotów dochodzi jakiś metaliczny dzwięk ciężki do zlokalizowania , jeśli gaz trzymamy w jednej pozycji dzwięk jest stały natomiast jeśli spadnie na niskie obroty nie zawsze go słychać , macie może jakieś pomysły gdzie szukać lub jakim tropem iść , z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Panowie otóż mam następujący problem , w zeszłym miesiącu drogo kupna

> znalazł się u mnie silnik 1,2 16V z punto I , swap w seju

> poszedł gładko , instalacja ogarnięta bez problemu auto odpaliło

> , wymieniłem olej , w najbliższym czasie miałem brać się za

> rozrząd lecz chciałem zobaczyć jak motor chodzi , więc

> odpaliłem go żeby się zagrzał i tu pojawił się problem po

> przegazowaniu auta w granicach 1500-2000 obrotów dochodzi jakiś

> metaliczny dzwięk ciężki do zlokalizowania , jeśli gaz trzymamy

> w jednej pozycji dzwięk jest stały natomiast jeśli spadnie na

> niskie obroty nie zawsze go słychać , macie może jakieś pomysły

> gdzie szukać lub jakim tropem iść , z góry dzięki za wszelkie

> podpowiedzi

a to jest głuchy metalowy ? słyszałem ze czasem walki przy cewkach stukaja .... ale to swiadczy o sporym przebiegu ...

moze to szklanki ? a w jakim stanie sprzeglo masz mzoe cos z nim nie tak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Panowie otóż mam następujący problem , w zeszłym miesiącu drogo kupna

> znalazł się u mnie silnik 1,2 16V z punto I , swap w seju

> poszedł gładko , instalacja ogarnięta bez problemu auto odpaliło

> , wymieniłem olej , w najbliższym czasie miałem brać się za

> rozrząd lecz chciałem zobaczyć jak motor chodzi , więc

> odpaliłem go żeby się zagrzał i tu pojawił się problem po

> przegazowaniu auta w granicach 1500-2000 obrotów dochodzi jakiś

> metaliczny dzwięk ciężki do zlokalizowania , jeśli gaz trzymamy

> w jednej pozycji dzwięk jest stały natomiast jeśli spadnie na

> niskie obroty nie zawsze go słychać , macie może jakieś pomysły

> gdzie szukać lub jakim tropem iść , z góry dzięki za wszelkie

> podpowiedzi

ja tez sie przestraszylem, a okazalo sie ze dwie szklanki sobie stukaly, wystarczylo przejechac 130km i chodzi jak nowonarodzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Panowie otóż mam następujący problem , w zeszłym miesiącu odpaliło drogo kupna

> znalazł się u mnie silnik 1,2 16V z punto I , swap w seju

> poszedł gładko , instalacja ogarnięta bez problemu auto

> , wymieniłem olej , w najbliższym czasie miałem brać się za

> rozrząd lecz chciałem zobaczyć jak motor chodzi , więc

> odpaliłem go żeby się zagrzał i tu pojawił się problem po

> przegazowaniu auta w granicach 1500-2000 obrotów dochodzi jakiś

> metaliczny dzwięk ciężki do zlokalizowania , jeśli gaz trzymamy

> w jednej pozycji dzwięk jest stały natomiast jeśli spadnie na

> niskie obroty nie zawsze go słychać , macie może jakieś pomysły

> gdzie szukać lub jakim tropem iść , z góry dzięki za wszelkie

> podpowiedzi

Tez tak mialem z drugim silnikiem.

pojezdzil z 500 kilometrow jak nie przejdzie reklamuj silnik.

Bo spotkałem sie z tym ze kupilem silnik stan ideał a panewki byly wykonczone i reklamowalem silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy co z tego będzie zrobiłem pierwsze 50 km i jak napie.... tak na.... nie wiem gdzie szukać , silnik jest zaplombowany nie chce patrzyć do środka co może być nie tak ale wydaje mi się że dzwięk ewidentnie dochodzi od wałków rozrządu , z tym że o tyle jest to wkurzające że jest on nieregularny i nie pojawia się za każdym razem , pojeżdżę do końca tygodnia i zobaczymy co powie sprzedający jeśli problem nie ustąpi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zobaczymy co z tego będzie zrobiłem pierwsze 50 km i jak napie....

> tak na.... nie wiem gdzie szukać , silnik jest zaplombowany nie

> chce patrzyć do środka co może być nie tak ale wydaje mi się że

> dzwięk ewidentnie dochodzi od wałków rozrządu , z tym że o tyle

> jest to wkurzające że jest on nieregularny i nie pojawia się za

> każdym razem , pojeżdżę do końca tygodnia i zobaczymy co powie

> sprzedający jeśli problem nie ustąpi

mnie mechanik przypomniałze tez tak mielismy z jednym.Jak nie pomoglo po chwili pracy wymieniaj na inny i tyle.

Jak po 50 kilosach nei ucichło to juz nie ucichnie.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mnie mechanik przypomniałze tez tak mielismy z jednym.Jak nie pomoglo

> po chwili pracy wymieniaj na inny i tyle.

> Jak po 50 kilosach nei ucichło to juz nie ucichnie.pozdro

popieram widocznie jakis bubel i juz ... jak ja kupilem silnik to mimo ze stal dluzszy czas nieklepał ani chwili ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.