Skocz do zawartości

Siłowniki Maski CC


czinol700

Rekomendowane odpowiedzi

> Koledzy jak zamontowac silowniki do maski???bo slyszalemze trze ba

> jakies blaszki robic ma ktos moze zdjecia zebym to widzial albo

> jak ktos moze to wytlumaczy mi:P

poszukaj sobie w szukajce... temat byl walkowany 151900 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra moze byc i 12423453562363 wałkowany jak by kazdy mial tak

> szukac to by nie zakladali watkow:) i nie bylo by co pisac ja

> chce sie dowiedziec jak to zrobic a nie jak szukac:)

no to ja Ci powiem tak. Netykiety chlopie to Ty nie znasz 20.GIF . Jakbys znal to bys tak nie pisal. Jeden z podstawowych jej punktow mowi o tym zeby nie zakladac watkow ktore byly wałkowane 50tys. razy. Ludzie wiedza jak szukac, tylko im sie nie chce. I podejrzewam, ze w Twoim przypadku jest tak samo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja Ci powiem tak. Netykiety chlopie to Ty nie znasz . Jakbys

> znal to bys tak nie pisal. Jeden z podstawowych jej punktow mowi

> o tym zeby nie zakladac watkow ktore byly wałkowane 50tys. razy.

> Ludzie wiedza jak szukac, tylko im sie nie chce. I podejrzewam,

> ze w Twoim przypadku jest tak samo

ok ok wporzadku bede pamietał 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> całe szukanie zajęło mi 2minuty

> szkoda słów na lenistwo

> o wszystko jest tutaj

no ale przeciez po co szukac. Najlepiej wykasowac w ogole szukajke. Bo wszystko juz bylo, a jakies watki zakladac trzeba smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak obiecalem zamieszczam pare fotek z opisem zlosnik.gif

Tutaj na pierwszym foto jak widzisz sa dwa silowniki maski prawidlowo zamontowane tzn. wiele osob montuje na odwrot silowniki, ale to jest na bank dobrze.

281598015-20081119239.jpg

Na drugim zdjeciu widzisz silownik zamontowany do blotnika. Po prostu odkrecasz srubke z blotnika i w jej miejsce przykrecasz silownik ....

Masz juz 1/4 roboty za soba hehehe

281598015-20081119240.jpg

No a teraz zaczyna sie zabawa. na tym zdjeciu masz pokazany montaz silownika w inny sposob niz wiele osob ma. tzn multum ludzi pprzykreca silownik z boku maski, tam gdzie jest zaias od jej otwierania.

Ja mam zamontowane tak.

Wywiercilem dwie dziurki do dopasowanej wczesniej blaszki, badz tez malego katownika w ktorym uprzednio wywiercilem dziurki dzieki ktorym bedziesz mogl przymocowac silownik.

Cala ta blaszke przymocowalem na nitach do maski.

Potem bylo juz w sumie z gorki.

Wystarczylo przykrecic silownik i sprawdzic czy sie zamyka klapa .

A tu zonk ... nie chciala sie domknac ....

Sposobem na to bylo odchylenie tej gumy ktora oddziela podszybie od komoty silnika i zrobienie jej lekkiego tuningu za pomoca szlifierki tzn .... wyszlifowalem ok 3cm do rownej blachy, potem dalem baranka na korozje i przykrylem spowrotem gume.

proba i okazalo sie dobrze.

Tak samo robisz z drugim silownikiem

281598015-20081119241.jpg

post-121733-14352498269987_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj na pierwszym foto jak widzisz sa dwa silowniki maski prawidlowo

> zamontowane tzn. wiele osob montuje na odwrot silowniki, ale to

> jest na bank dobrze.

czy mozesz rozwinac teorie i podac argumenty za tym w ktora strone mocowanie silownika jest wlasciwe/poprawne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy mozesz rozwinac teorie i podac argumenty za tym w ktora strone

> mocowanie silownika jest wlasciwe/poprawne?

Ja mogę, pytasz o to czy gruba część ma być na dole czy u góry tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie Ciebie pytalem, ale jak wiesz, to dawaj...

Chodzi o to że, w środku jest olej i jak masz zamontowany grubą częścią na dole to on spływa na dół i w tedy sztyca nie jest smarowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak jak obiecalem zamieszczam pare fotek z opisem

> Tutaj na pierwszym foto jak widzisz sa dwa silowniki maski prawidlowo

> zamontowane tzn. wiele osob montuje na odwrot silowniki, ale to

> jest na bank dobrze.

> Na drugim zdjeciu widzisz silownik zamontowany do blotnika. Po prostu

> odkrecasz srubke z blotnika i w jej miejsce przykrecasz silownik

> ....

> Masz juz 1/4 roboty za soba hehehe

> No a teraz zaczyna sie zabawa. na tym zdjeciu masz pokazany montaz

> silownika w inny sposob niz wiele osob ma. tzn multum ludzi

> pprzykreca silownik z boku maski, tam gdzie jest zaias od jej

> otwierania.

> Ja mam zamontowane tak.

> Wywiercilem dwie dziurki do dopasowanej wczesniej blaszki, badz tez

> malego katownika w ktorym uprzednio wywiercilem dziurki dzieki

> ktorym bedziesz mogl przymocowac silownik.

> Cala ta blaszke przymocowalem na nitach do maski.

> Potem bylo juz w sumie z gorki.

> Wystarczylo przykrecic silownik i sprawdzic czy sie zamyka klapa .

> A tu zonk ... nie chciala sie domknac ....

> Sposobem na to bylo odchylenie tej gumy ktora oddziela podszybie od

> komoty silnika i zrobienie jej lekkiego tuningu za pomoca

> szlifierki tzn .... wyszlifowalem ok 3cm do rownej blachy, potem

> dalem baranka na korozje i przykrylem spowrotem gume.

> proba i okazalo sie dobrze.

> Tak samo robisz z drugim silownikiem

o to mi chodzilo dzieki wielkie ale niema z tym duzo roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przede wszystkim zeby lzej chodzil, a po drugie do prawidlowego

> dzialania silownik potrzebuje smarowania. jak nie bedzie

> smarowany to po pewnym czasie moze sie zastac czy cusik takiego

Dobre piec lat mi to lezy w garazu. Gwarantuje nie zatarty.

281601110-DSC00312_600x450.JPG

post-119971-14352498277149_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.