Skocz do zawartości

roznice miedzy walkiem od Heinricha, a waleczkiem 866 od P75


Pio84

Rekomendowane odpowiedzi

Jak autko jezdzi na walku od punciaka to wiem zlosnik.gif ale chcialbym poznac opinie (znam tylko jedna) o walku od H hmm.gif Autko ma jezdzic dobrze po miescie smile.gif wiec nie chcialbym aby stracilo do konca dol i srodek ,bo troche gupio jezdzic po miscie i utrzymywac non stop powyzej 5000 RPM sciana.gif

Doradzcie jaki wybrac niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak autko jezdzi na walku od punciaka to wiem ale chcialbym poznac

> opinie (znam tylko jedna) o walku od H Autko ma jezdzic dobrze

> po miescie wiec nie chcialbym aby stracilo do konca dol i

> srodek ,bo troche gupio jezdzic po miscie i utrzymywac non stop

> powyzej 5000 RPM

> Doradzcie jaki wybrac

Nie da się porównać w ten sposób, bo Heinrich robi wałek pod silnik. Każdy (no, prawie każdy) będzie inaczej działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie da się porównać w ten sposób, bo Heinrich robi wałek pod silnik.

> Każdy (no, prawie każdy) będzie inaczej działał.

ok smile.gif a jest cos dobrego tzn odpowiednie parametry walka ktore by zapewnialy lepsze osiagi niz na 866 ale aby nie bylo akcji ze motor jezdzi tylko na wysokich obrotach sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok a jest cos dobrego tzn odpowiednie parametry walka ktore by

> zapewnialy lepsze osiagi niz na 866 ale aby nie bylo akcji ze

> motor jezdzi tylko na wysokich obrotach

Moim zdaniem wałek, który jest zrobiony pod konkretny silnik zawsze będzie lepiej działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem wałek, który jest zrobiony pod konkretny silnik zawsze

> będzie lepiej działał.

Co znaczy pod konkretny silnik ? Myslisz, ze Pan H. ma, robi kilkanascie rodzajow walkow do motoru 1.1... ? Moim zdaniem ma ze trzy rodzaje i dobiera je mniej wiecej pod zakres przeprowadzonych modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co znaczy pod konkretny silnik ? Myslisz, ze Pan H. ma, robi

> kilkanascie rodzajow walkow do motoru 1.1... ?

Myślę, że Heinrich liczy wałek i wg wyliczeń robi krzywkę (+ własne doświadczenie)

> Moim zdaniem ma ze trzy rodzaje i dobiera je mniej wiecej pod zakres

> przeprowadzonych modyfikacji.

Każdy ma prawo do własnego zdania. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę, że Heinrich liczy wałek i wg wyliczeń robi krzywkę (+ własne

> doświadczenie)

> Każdy ma prawo do własnego zdania.

Ja mam krzywke ssaca 9.9, a wydechowa 9.2 bodajze. Kat przy luzie 0.3 wynosi 300stopni, a przy luzie 0.6 270 stopni. Zaloze sie, ze ktorys z centomaniakow dostal od Pana H. identyczny walek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam krzywke ssaca 9.9, a wydechowa 9.2 bodajze. Kat przy luzie 0.3

> wynosi 300stopni, a przy luzie 0.6 270 stopni. Zaloze sie, ze

> ktorys z centomaniakow dostal od Pana H. identyczny walek...

Wg tego, co piszesz to bardzo możliwe. Ale pamiętaj, że z tymi czasmi i wzniosem można zrobić milion różnych od siebie wałków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak autko jezdzi na walku od punciaka to wiem ale chcialbym poznac

> opinie (znam tylko jedna) o walku od H Autko ma jezdzic dobrze

> po miescie wiec nie chcialbym aby stracilo do konca dol i

> srodek ,bo troche gupio jezdzic po miscie i utrzymywac non stop

> powyzej 5000 RPM

> Doradzcie jaki wybrac

Musisz to samo powiedzieć osobie która będzie Ci wałek przygotowywała. Myśle że najlepiej doradzi, mówisz że chcesz wałek "cywilny" na miasto.

Generalnie jak dodaje na górze to zabiera na dole, więc coś za coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem chyba jedna z nielicznych osób, które były w warsztacie pana H.

pan H nie ma żadnych tabel przelicznikowych..ma zrobione dyski w kształcie krzywek, które wkłada do obrabiarki, natępnie wałek podlega hartowaniu...on ma to w głowie...mówisz mu co chesz, co masz nadłubane...on odpala czerownego Malboro i chwila skupienia...

apropos różnic 866 a wałek pana H...to tak jakbyś przesiadł sie z 900-tki na 1100...auto wkreca sie o wiele lepiej i jest elastyczniejsze...ja na samym jego wałku zerwałem 1,5sek do setki

produkt godny uwagi, choć ja sam mam uraz do tego warsztatu - podmieniono mi głowice przy tuningu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jestem chyba jedna z nielicznych osób, które były w warsztacie pana

> H.

> pan H nie ma żadnych tabel przelicznikowych..ma zrobione dyski w

> kształcie krzywek, które wkłada do obrabiarki, natępnie wałek

> podlega hartowaniu...on ma to w głowie...mówisz mu co chesz, co

> masz nadłubane...on odpala czerownego Malboro i chwila

> skupienia...

> apropos różnic 866 a wałek pana H...to tak jakbyś przesiadł sie z

> 900-tki na 1100...auto wkreca sie o wiele lepiej i jest

> elastyczniejsze...ja na samym jego wałku zerwałem 1,5sek do

> setki

> produkt godny uwagi, choć ja sam mam uraz do tego warsztatu -

> podmieniono mi głowice przy tuningu itp.

Jakie koszty takiego wałka, i gzie ten warsztat się znajduje? I jeśli kupować wałek to czyj najlepszywłaśnie na miasto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie koszty takiego wałka, i gzie ten warsztat się znajduje? I jeśli

> kupować wałek to czyj najlepszywłaśnie na miasto ?

pogadaj z mckenem lub rapidem - oni powinni miec numer tel do niego-ja skasowałem

szczegóły obgadaj z panem H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.