Skocz do zawartości

Cięcie sprężyn? Co myślicie?


GrubyCento

Rekomendowane odpowiedzi

> a mozna jak sie wie co i jak

To moze uswiadomisz kolege(na kaciku technicznym, ktory jest wskazany dla rzeczowych odpowiedzi) co i jak. I skonczysz z [kurza twarz]..em o cwaniactwie w miejscu, w ktorym nie powinno go byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spręzynę (nieciętą) normalnie współpracująca z tym amorem).

> pzm1 idealnie współpracuje z weitec -60/40.

> nic nie dobija i nie siedzi na odbojach.

U mnie było tak:

H&R (paroletnie, dobrze usiedziane) - nie było szansy by spiąć je z amorem pzm1. Wiec ciach jeden zwój zlosnik.gif Niby przykręciłem amor do wahacza, ale będac w kanale i pchając podłogę auta do góry, koło odrywało się od ziemi (amor na max rozciągniety). Na drodze każda hopka powodowałaby oderwanie koła od nawierzchni. Więc ciach łanmortajm zlosnik.gif Już było lepiej, ale z kolei dobijało pad.gif IMO - to nie na ulicę...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To moze uswiadomisz kolege(na kaciku technicznym, ktory jest wskazany

> dla rzeczowych odpowiedzi) co i jak. I skonczysz z [kurza twarz]..em

> o cwaniactwie w miejscu, w ktorym nie powinno go byc.

o ch... ci chodzi co??? jak sie nie masz czego czepic to sie czep swojego ogona cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o ch... ci chodzi co??? jak sie nie masz czego czepic to sie czep

> swojego ogona

Chodzi mi o to,ze jak masz cos ciekawego do powiedzenia to, to zrob. Jesli nie masz nic ciekawego do powiedzeni, to nie pisz wogole. Jesli chcesz dokonczyc rozmowe to bardzo chetnie...ale na priv, bo tu nie mam zamiaru juz wiecej spamowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co myślicie o cieciu sprezyn?? O ile mozna je uciac i czy nie bedzie

> problemu z osadzeniem sprezyny w gniezdzie?? I czy nie wypadaja

> takie springi pozniej?

Powiem krótko.

Głupi pomysł.

Ktoś (czyt, inżynier lub kilku) siedział nad opracowaniem parametrów sprężyn, dostosowując je do samochodu i uwzględniając wytrzymałość nadwozia, zawieszenia, stateczności całego samochodu, rodzajów amortyzatorów i ich tłumienia, rodzaju ogumienia, dopuszczalnego obciążenia, BEZPIECZEŃSTWA i pewnie jeszcze wielu innych szczegółów.

A Ty, nie wiem co chcesz poprawiać. Jedyne co możesz jeszcze zrobić ciąć sprężyny to tylko coś pogorszyć lub zepsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem krótko.

> Głupi pomysł.

> Ktoś (czyt, inżynier lub kilku) siedział nad opracowaniem parametrów

> sprężyn, dostosowując je do samochodu i uwzględniając

> wytrzymałość nadwozia, zawieszenia, stateczności całego

> samochodu, rodzajów amortyzatorów i ich tłumienia, rodzaju

> ogumienia, dopuszczalnego obciążenia, BEZPIECZEŃSTWA i pewnie

> jeszcze wielu innych szczegółów.

> A Ty, nie wiem co chcesz poprawiać. Jedyne co możesz jeszcze zrobić

> ciąć sprężyny to tylko coś pogorszyć lub zepsuć.

swieta prawda...teraz to wiem ok.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.