DIK Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 Czuczu.. nasmarować bo trzeszczy.... ale... chyba nie mam wyciągać tuleji z wahacza przesmarować i znów wsadzić ?! tylko najwyżej śróbę wyciagnąć przesmarować i wsadzić spowrotem bo czegoś nie rozumiem chyba :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > Czuczu.. nasmarować bo trzeszczy.... ale... > chyba nie mam wyciągać tuleji z wahacza przesmarować i znów wsadzić ?! > tylko najwyżej śróbę wyciagnąć przesmarować i wsadzić spowrotem bo czegoś nie rozumiem chyba :/ No niestety, śruba nic nie da, bo tam się nic nie rusza. Musisz wyjąć wahacz z ucha, wybić tulejkę metalową i tam posmarować w tych nacięciach. Dlatego ja zrobiłem sobie kalamitki i nic nie muszę wyjmować. Jak ktoś chce szczegóły techniczne to niech pisze, chętnie pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > Czuczu.. nasmarować bo trzeszczy.... ale... > chyba nie mam wyciągać tuleji z wahacza przesmarować i znów wsadzić ?! > tylko najwyżej śróbę wyciagnąć przesmarować i wsadzić spowrotem bo czegoś nie rozumiem chyba :/ a jak cie zab boli to wiercisz w nim czysmarujesz po wierzchu. ano niestety wyciaganac i nasmarowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpopiol Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > a jak cie zab boli to wiercisz w nim czysmarujesz po wierzchu. ano niestety wyciaganac i > nasmarowac. A miało być tak pięknie ...a tu trzeszczy smarować trzeba jak w maluchu........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > A miało być tak pięknie ...a tu trzeszczy smarować trzeba jak w maluchu........ trzeszczy raz na długi czas. Normalnie zmieniałbys juz wahacze na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpopiol Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > trzeszczy raz na długi czas. Normalnie zmieniałbys juz wahacze na nowe Czyli co ile trzeba to smarować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > Czyli co ile trzeba to smarować? ja narazie raz smarowalem po przekladce z wahaczy do wahaczy. w terwnwoce smaruje co dwa meisiace ale auto czesto pod woda plywa prawie że Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 uuuu..... no to fajnie myślałem, że się zamontuję raz i spokój ale widze że co sezon wachacze w dół z przednimi wachaczami i stabilizatorem chyba też tak trzeba co ?! bo slysze też trzeszczenie na dziórach jak wolno śmigam. A co to za patent z "kalamitkami" pozdrowiska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > uuuu..... no to fajnie myślałem, że się zamontuję raz i spokój ale widze że co sezon wachacze w > dół z przednimi wachaczami i stabilizatorem chyba też tak trzeba co ?! bo slysze też > trzeszczenie na dziórach jak wolno śmigam. > A co to za patent z "kalamitkami" > pozdrowiska kalamitka to taki zaworek ktorym pakujesz smar. gdyby w tuleji wytoczyc rowek i dotego kalamitka to byloby pancerne, Zyskujemy pancerną tuleje to co innego sie poddaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > kalamitka to taki zaworek ktorym pakujesz smar. gdyby w tuleji wytoczyc rowek i dotego kalamitka to > byloby pancerne, Zyskujemy pancerną tuleje to co innego sie poddaje Ale co masz na myśli pisząc: pancerne? Przecież smar nie wzmacnia poli tylko smaruje. Tak samo smaruje jak palcem tylko nie trzeba wyjmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > Ale co masz na myśli pisząc: pancerne? > Przecież smar nie wzmacnia poli tylko smaruje. Tak samo smaruje jak palcem tylko nie trzeba > wyjmować. jak wybijasz garazowo tuleje mozesz uszkodzic prasa itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > jak wybijasz garazowo tuleje mozesz uszkodzic prasa itp Czyli potwierdzasz, że patent z kalamitkami jest dobry, bo nie trzeba wcale rozbierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Czyli potwierdzasz, że patent z kalamitkami jest dobry, bo nie trzeba wcale rozbierać to może jakieś zdjęcia opisik patentu ;> ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Czyli potwierdzasz, że patent z kalamitkami jest dobry, bo nie trzeba wcale rozbierać mamy tak w patrolu w cc nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Czyli potwierdzasz, że patent z kalamitkami jest dobry, bo nie trzeba wcale rozbierać Ale to już lekka nadgorliwość (profi ale po co ), mówię Ci, smarujesz to jak jest i zapominasz Ja mam pierwowzór gładki, wiec co jakiś czas muszę smarować, ale w wersji rowkowanej nie powinno być problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > to może jakieś zdjęcia opisik patentu ;> ? W tym wątku dałem foto... parę postów wyżej. Opis? Banalny. Przednia tuleja wahacza: Najpierw na samochodzie trzeba nawiercić otwór w wahaczu, na wylot przez poliuretan aż do stalowej rurki w środku, tak żeby na niej był ślad wiertła. Potem tą rurkę trzeba wyjąć, w tym czasie w poliuretanie poprawić otworek bo na końcu wiertło jest stożkowe i nie dowierciło do końca. Na stalowej rurce należy zatoczyć rowek (taki na 1-2mm głębokości i max 4mm szerokości) żeby smar dostawał się na cały obwód. Składamy tulejkę jak była i gwintujemy otworek w wahaczu, wkręcamy kalamitkę... tyle... W tylnej tulei wahacza jest jeszcze łatwiej bo wystarczy tylko nawiercić, nagwintować i wkręcić kalamitkę... też pamiętając o tym, że wiertło jak dojdzie do trzonka wahacza to nie wywierci w poliuretanie otworu do końca, trzeba zdjąć i dowiercić bez wahacza. Najlepiej byłoby też zrobić rowek na trzonku wahacza ale to już jakoś ręcznie, brzeszczotem czy czymś takim... ja nie robiłem tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 10 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 Doszła ostatnia poducha do kompletu: W całym komplecie - silnik stoi jak zabetonowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 10 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 > Doszła ostatnia poducha do kompletu: > W całym komplecie - silnik stoi jak zabetonowany dzielona jest na pol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpopiol Napisano 10 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2010 Mam pytanie kpl tulei kosztuje 244 zł, oryginały 60 zł za kpl, oryginał wytrzymuje jakieś 50 tys km. Jakie są korzyści z zastosowania tych tulei które są 4 razy droższe? Bo jakoś tego nie widze skoro i tak trzeba to rozebierać i smarować. Ktoś mnie przekona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 11 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2010 > Mam pytanie kpl tulei kosztuje 244 zł, oryginały 60 zł za kpl, oryginał wytrzymuje jakieś 50 tys > km. Jakie są korzyści z zastosowania tych tulei które są 4 razy droższe? Bo jakoś tego nie > widze skoro i tak trzeba to rozebierać i smarować. Ktoś mnie przekona? jak masz seryjna serie to nie ma potrzeby inwestować ale jak już masz 1.2 8v/16v i wiekszy silniki to poduszki po ostrych startach potrafią sie pozrywać i dlatego sa te 4 razy droższe (czytaj mocniejsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 11 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2010 tylko, że on pytał o tuleje a nie poduszki pewnie chodzi Ci o tylne tuleje, no więc jak masz serie zawieche i serie silnik pod maską to wstaw serie tuleje, poliuretanowe poprostu usztywniają zawias, wachacz się tak nie giba jak na gumowych na boki, czyli można precyzyjniej prowadzić autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 > dzielona jest na pol? Tak składana na pól, na wcisk razem, skręcone śrubą do budy nie ma ryzyka żadnego Tylko jest chyba jednak nieco za twarda, wobec czego będzie mod z perforacją i wtedy już trafi do oficjalnej sprzedaży. Niedługo podrzucę więcej zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba306 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Powiedzcie mi jak wmontowac te wkladke tylnej poduszki silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Powiedzcie mi jak wmontowac te wkladke tylnej poduszki silnika? Ależ oczywiście. Zatem: Należy zbić ten górny kołnierz metalowy - wystarczy do tego młotek - bo połączenie między tuleją prowadząca śrubę a owym talerzykiem jest "zmłotkowane" maszynowo - należy to odseparować od siebie. Z dołu ząś wyciągamy tą kolorową, lub biała zależnie co masz na aucie wkładkę z teflonu lub jego zamiennika. Następnie od dołu wciskasz jeden element, od góry drugi, nakrywasz metalowym kołnierzem, skręcasz poduszkę śrubą, montujesz... i wszystko stoi w miejscu Jeżeli masz żółtą wersję możesz ewentualnie wszędzie gdzie stosujesz nasze wkładki dodawać przy śrubach podkładki sprężynujące - dla pewności, że nie ma tam zbyt dużo drgań - na pewno teraz będą bardziej odczuwalne - ale coś kosztem czegoś Napisz później jak Ci się jeździ, ja upalam na całości i chwale sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba306 Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 Oki dzieki za info. Co do wrazen to za pare tygodni bo auto budujemy od podtaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > jak masz seryjna serie to nie ma potrzeby inwestować ale jak już masz 1.2 8v/16v i wiekszy silniki > to poduszki po ostrych startach potrafią sie pozrywać i dlatego sa te 4 razy droższe (czytaj > mocniejsze) zależy też do czego auto wykorzystujesz. Jeśli non stop upalasz i starujesz w kjs badz 1/4 mili to moze i seryjne poduszki szybko poleca ale jeśli nawet masz 1.2 8v/16v i używasz go na co dzień to imho seria jak najbardziej wystarczy. Osobiście mam 1.2 8v na standardowych poduchach (włożone były nówki oryginały) i przelatane juz ponad 50 tyś na tym i póki co nie widać najmniejszych objawów zużywania się. Auto używane głównie do codziennej jazdy rzadko ostro upalane aczkolwiek mam ciężką nogę. Natomiast do typowego sportu uważam że jak najbardziej można PU zakładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 No to wreszcie jest w ofercie - zatem można już kompleksowo na sztywniej lub sztywno motor powieszać [wkładka w łapę od strony rozrządu jakby kto miał wątpliwości] KLIK KLIK Testowana - pasuje i działa bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 przetestuje na wiosne zółte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > No to wreszcie jest w ofercie - zatem można już kompleksowo na sztywniej lub sztywno motor > powieszać > [wkładka w łapę od strony rozrządu jakby kto miał wątpliwości] > KLIK KLIK > Testowana - pasuje i działa bez zarzutu jest tylko ta jedna czy pełna oferta np do cc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > jest tylko ta jedna czy pełna oferta np do cc? jest pełna oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > jest pełna oferta ok, rozumiem że seryjne poduszki trzeba rozpruwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > ok, rozumiem że seryjne poduszki trzeba rozpruwać? czesciowo tak... ale wszystko masz na stronie a reszte dowiesz sie u Olo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > czesciowo tak... ale wszystko masz na stronie a reszte dowiesz sie u Olo ok, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 16 Października 2010 Udostępnij Napisano 16 Października 2010 > ok, dzieki Co Pan sobie życzy Generalnie prosta sprawa, poducha od strony rozrządu zatem im bardziej wypruta i zmęczona tym lepsza, wiec teraz te które gdzieś leża albo są w śmieciach śmiało wrócą do łaska, bo liczy się tylko odlew A pozostałe są proste do poskładania, wkładka do alu-banana to już w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Października 2010 Udostępnij Napisano 17 Października 2010 przepraszam, że tu ze swoim brzydactwem wpadam na kącik cento, ale kiedy (i czy w ogóle) się można spodziewać jakichś poliuretanów do pandy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 18 Października 2010 Udostępnij Napisano 18 Października 2010 > Co Pan sobie życzy > Generalnie prosta sprawa, poducha od strony rozrządu zatem im bardziej wypruta i zmęczona tym > lepsza, wiec teraz te które gdzieś leża albo są w śmieciach śmiało wrócą do łaska, bo liczy > się tylko odlew > A pozostałe są proste do poskładania, wkładka do alu-banana to już w ogóle mam prosbe, szkrobnij mi na priva, ceny za poduchy, i za tuleje i inne szmery bajery do sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 18 Października 2010 Udostępnij Napisano 18 Października 2010 > przepraszam, że tu ze swoim brzydactwem wpadam na kącik cento, ale kiedy (i czy w ogóle) się można > spodziewać jakichś poliuretanów do pandy? To nie prędko raczej, bo nie było sygnałów ku temu autu.... Ale wiesz, jak się nazbiera elementów itd to zawsze można coś przyspieszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 Ktoś ma może fotke tylnej poduszki z wkładkami? Czy seryjna poduszka musi być sprawna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Ktoś ma może fotke tylnej poduszki z wkładkami? > Czy seryjna poduszka musi być sprawna? Teoretycznie, guma może być pęknięta, bo wkładki działają tak, ze nie ma problemu po skręceniu tego razem: Tutaj zdjęcie od kolegi Sebec, ja nie mam akurat tutaj zdjęcia poskładanego od zera (ale będzie manual niedługo) http://forum.autokacik.pl/files/284319095-poducha.JPG Jak znajdę jeszcze jakieś to podeśle, a sam montaż jest naprawdę prosty, i jak zobaczysz wkładki i popatrzysz na poduchę to od razu wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Teoretycznie, guma może być pęknięta, bo wkładki działają tak, ze nie ma problemu po skręceniu > tego razem: > Tutaj zdjęcie od kolegi Sebec, ja nie mam akurat tutaj zdjęcia poskładanego od zera (ale będzie > manual niedługo) http://forum.autokacik.pl/files/284319095-poducha.JPG > Jak znajdę jeszcze jakieś to podeśle, a sam montaż jest naprawdę prosty, i jak zobaczysz wkładki i > popatrzysz na poduchę to od razu wiadomo. kurcze mam dwa komplety do poduszek z poli i nie wiem jakie to są, tzn do której poduchy. bede na dniach składał do kupy wszystko i chyba brakuje mi jednak dwoch poduszek jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > kurcze mam dwa komplety do poduszek z poli i nie wiem jakie to są, tzn do której poduchy. bede na > dniach składał do kupy wszystko i chyba brakuje mi jednak dwoch poduszek jeszcze Pokaż który, może po kształcie i rozmiarze się dojdzie A jeśli od nas to masz numery na nich i na stronce zidentyfikujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Pokaż który, może po kształcie i rozmiarze się dojdzie A jeśli od nas to masz numery na nich i na > stronce zidentyfikujesz bede na garage to obczaje ale oglądałem www i się rąbliście bo mam dwie takie same poduchy a zamawialoem skrzynie i silnik, więc jak będe brał tą nową to zamówie brakujacą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > bede na garage to obczaje ale oglądałem www i się rąbliście bo mam dwie takie same poduchy a > zamawialoem skrzynie i silnik, więc jak będe brał tą nową to zamówie brakujacą A może, choć w ccs ta do przodu skrzyni i tyłu jest dość podobna, inne wymiary ofc, ale pomyłka zawsze mogła zajść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > A może, choć w ccs ta do przodu skrzyni i tyłu jest dość podobna, inne wymiary ofc, ale pomyłka > zawsze mogła zajść spoko , pół roku leży i czeka na lepsze czaasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Tutaj zdjęcie od kolegi Sebec, ja nie mam akurat tutaj zdjęcia poskładanego od zera (ale będzie > manual niedługo) http://forum.autokacik.pl/files/284319095-poducha.JPG > Jak znajdę jeszcze jakieś to podeśle, a sam montaż jest naprawdę prosty, i jak zobaczysz wkładki i > popatrzysz na poduchę to od razu wiadomo. Montaż tylnej poduszki zajmuje ze dwie godziny i bez prasy nie wyjdzie. Do tego podzuszkę trzeba rozerwac i powycinac. Chyba ze mialem inna poduszkę bo różni się od tej z fotki powyżej http://www.motoneo.pl/img/23/mid/325881.jpg reszta to prosta robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Montaż tylnej poduszki zajmuje ze dwie godziny i bez prasy nie wyjdzie. Do tego podzuszkę trzeba > rozerwac i powycinac. Chyba ze mialem inna poduszkę bo różni się od tej z fotki powyżej > http://www.motoneo.pl/img/23/mid/325881.jpg > reszta to prosta robota niestety to jest najnowsza wersja poduszki i poliuretany nie pasują do niej za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Montaż tylnej poduszki zajmuje ze dwie godziny i bez prasy nie wyjdzie. Do tego podzuszkę trzeba > rozerwac i powycinac. Chyba ze mialem inna poduszkę bo różni się od tej z fotki powyżej > http://www.motoneo.pl/img/23/mid/325881.jpg > reszta to prosta robota Poduszka musi być od CC 1.1 i wtedy pasi, niestety na stronie producenta nie ma o tym mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 > Poduszka musi być od CC 1.1 i wtedy pasi, niestety na stronie producenta nie ma o tym mowy. tyle co ja sie nad.... z tymi poliii to sto światów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Spokojnie Pany, kwestia korekty pod zmienione poduchy Molo wysyłał mi to żeliwo z mpi plis, albo ktoś kto ma, bo nie mam na miejscu, chyba, że ktoś się nawinie. Obecny wkład jest pod łapę typu spi umownie, bo takowe były w cc i cześci sc. Do problematycznej formy jak było u Sebeca i innych jak najszybciej chcemy to przerobić, i będzie stałe rozróżnienie, zmuszające przyszłościowo chętnych do zerknięcia na nią przed zamówieniem. Poduszka widoczna na zdjęciu jest już na warsztacie, bo fakt, wieszość nowych poduszke i zamienników posiada wewnętrzny trzxpeiń nie okrągły jak w starszych i oryginałach, a prostokątny o zaookrąglonych rogach - zaznaczam - przerabia się już. Opóźnienia są spowodowane nawałem prac ale mogę Wam obiecać, zę do cc/sc teamt na pewno będzie ogarnięty w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shogunnn Napisano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 Wcześniej wspominany i przewijający się temat jest dostępny: http://www.strongflex.vot.pl/index.php?k...age=shop.browse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.