james89 Napisano 18 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > No i jak w porównaniu z serią hamują? Bo ja niedługo będę zakładał > 240mm na przód. Już mam cały komplet, czekają tylko na > cieplejsze dni. hamują lepiej,nie przegrzewają sie czyli nie tracą swoich właściwości. Na dodatek można precyzyjniej hamować. Polecam do tego zestawu tarcze na tył,super sprawa. Hamuje jak nie to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 18 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > Z tego co widzę na technicznym nie napisał jak hamują, a na > towarzyskim napisał, że jak znajdzie kawałek bez śniegu to > opisze. Więc pytam, bo może znalazł taki kawałek i wypróbował. > No chyba, że gdzieś w innym jeszcze temacie jest mowa o tym, > więc przepraszam jak nie doczytałem... Nie sprawdzałem jeszcze, byłem tylko na krótkim kawałku zaśnieżonej drogi, żeby zobaczyć czy równo łapią itp... jutro może wybiorę się na dokładniejszy test... jak znajdę dobrą drogę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 18 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > Z tego co widzę na technicznym nie napisał jak hamują, a na > towarzyskim napisał, że jak znajdzie kawałek bez śniegu to > opisze. Więc pytam, bo może znalazł taki kawałek i wypróbował. > No chyba, że gdzieś w innym jeszcze temacie jest mowa o tym, > więc przepraszam jak nie doczytałem... czytasz po łebkach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > zaciski i jarzma sobie przeczyść szczotką drucianą i będzie > Ja też klocki miałem jak nowe, dziś założyłem heble ja odaje mechanikowi niech sie bawi jeszcze na tył tarcze będzie zakłał bo kupilem zestaw od turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 18 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > czytasz po łebkach ... Ale ja nie pytam Ciebie jak Twoje hamują, bo widziałem Twój temat i fotorelację i Twoją opinię też znam i innych. Pytałem konkretnie kolegę LordFalcon , jak to jest w jego przypadku. Bez urazy, ale chyba mnie nie zrozumiałeś. PS a forum czytam naprawdę w miarę dokładnie, ale to chyba nie ma większego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > ja odaje mechanikowi niech sie bawi jeszcze na tył tarcze będzie > zakłał bo kupilem zestaw od turbo A ile bierze, określił się już za tą robotę? Wg. mnie na sam przód nie ma sensu auta pchać do mechaniora bo to się poprostu mija z celem, robota jest bardzo prosta i zajmuje około 4 godzin (łączeni ze zdjęciem starych tarcz za pomocą młotka ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 A serwo i pompę masz Uniakową? Czy z jakiegoś innego modelu są te elementy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > A serwo i pompę masz Uniakową? Czy z jakiegoś innego modelu są te > elementy? Serwo i pompa Uniakowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Nie wyobrazam sobie zagrzania hamulcow w 45 FIRE - ten silnik po > prostu nie jest do tego zdolny . Ja też tak myślałem a potem okazało się, że pedał hamulca zaczął coraż głębiej wchodzić, natomiast w kabinie był lekki smrodek palonych klocków. To była jedna z sytuacji, kiedy krótkie biegi okazują się lepsze od tego co ja mam - hamowanie silnikiem nic nie dawało (auto zaczynało się rozpędzać) i pomagałem sobie hamulcami..... Na szczęście nic się nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > A ile bierze, określił się już za tą robotę? > Wg. mnie na sam przód nie ma sensu auta pchać do mechaniora bo to się > poprostu mija z celem, robota jest bardzo prosta i zajmuje około > 4 godzin (łączeni ze zdjęciem starych tarcz za pomocą młotka ) nie mowil jeszcze ale bedzie robił tył i przód ja licze od 150 - 200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > nie mowil jeszcze ale bedzie robił tył i przód ja licze od 150 - > 200zł Ty liczysz? A mechanik liczy pińcet ! I co wtedy. Nie no żartuje. Ty się lepiej upewnij ile za to weźmie bo głupio płacić dużo kasy za coś z czym byś sobie sam poradził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Ale ja nie pytam Ciebie jak Twoje hamują, bo widziałem Twój temat i > fotorelację i Twoją opinię też znam i innych. Pytałem konkretnie > kolegę LordFalcon , jak to jest w jego przypadku. Bez urazy, > ale chyba mnie nie zrozumiałeś. > PS a forum czytam naprawdę w miarę dokładnie, ale to chyba nie ma > większego znaczenia. to czytaj forum jeszcze dokładniej taki jestem upierdliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > to czytaj forum jeszcze dokładniej > taki jestem upierdliwy Będę się starał, masz moje słowo. LordFalcon jakieś większe serwo jest w planach? Testy jakieś były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Będę się starał, masz moje słowo. > LordFalcon jakieś większe serwo jest w planach? Testy jakieś były? Na razie nie planuję wymiany serwa, a testy może uda mi się dziś porobić albo jutro... wtedy napisze jak się heble sprawują już teraz po założeniu, a potem zdam relację jak się dotrą dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > Na razie nie planuję wymiany serwa, a testy może uda mi się dziś > porobić albo jutro... wtedy napisze jak się heble sprawują już > teraz po założeniu, a potem zdam relację jak się dotrą dobrze No i dziś pierwsza trasa z nowymi heblami (257mm)... wrażenia - nie to auto Pedał miększy... można płynniej hamować... Auto wogóle toczy się tak lekko, nie to co przy tamtych Siła hamowania jest spora, nie trzeba specjalnie się wysilać, żeby człowieka odrywało od fotela i ciągnęło na przednią szybę Tak więc myślę, że nie ma co porównywać, jak niebo i ziemia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > Na razie nie planuję wymiany serwa, a testy może uda mi się dziś > porobić albo jutro... wtedy napisze jak się heble sprawują już > teraz po założeniu, a potem zdam relację jak się dotrą dobrze serwa wymieniać nie potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 właśnie odebrałem auto z warsztatu hamuje jak nie ot auto z tylu zosatly bębny narazie bo zaciski muszą tylne isc do regeneracji jestem bardzo zadowolony polecam wszystkim taką zmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Skoro tyle osób ma hample 240/257 to jest ktoś w stanie napisać jak można odróżnić zacisk 240 od 257? Na centomanii widziałem fotki obu tych zacisków i w sumie to różnią się tylko nieznacznie wielkością. Co zrobić w wypadku gdy mam tylko jeden zacisk w ręce i nie jestem pewien czy jest do tarczy 240 czy 257? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Skoro tyle osób ma hample 240/257 to jest ktoś w stanie napisać jak > można odróżnić zacisk 240 od 257? Na centomanii widziałem fotki obu > tych zacisków i w sumie to różnią się tylko nieznacznie > wielkością. Co zrobić w wypadku gdy mam tylko jeden zacisk w > ręce i nie jestem pewien czy jest do tarczy 240 czy 257? Chyba najprościej było by pomierzyć Jak będę coś robić przy aucie to pomierzę zacisk od 257, chyba, że ktoś ma na wierzchu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Z tego co wiem to zaciski z wierzchu są identyczne. Różnica jest tylko w średnicy tłoczka. 240mm mają tłoczki 48mm a 257mm mają tłoczki 54mm. Zaciski można stosować zamiennie pod tarcze 240mm i 257mm. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Z tego co wiem to zaciski z wierzchu są identyczne. Różnica jest > tylko w średnicy tłoczka. 240mm mają tłoczki 48mm a 257mm mają > tłoczki 54mm. Zaciski można stosować zamiennie pod tarcze 240mm > i 257mm. > Poprawcie mnie jeśli się mylę. różnica jest tylko w jarzmie ja mam zaciski z tłoczkami 54mm a jarzma do 240 i tarcze 240 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 A czym się różnią jarzma, rozstawem otworów czy czymś innym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > A czym się różnią jarzma, rozstawem otworów czy czymś innym? Że tak się wyrażę długością... około 9 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > różnica jest tylko w jarzmie > ja mam zaciski z tłoczkami 54mm a jarzma do 240 i tarcze 240 Ciekawe czy jest różnica w hamowaniu na takich samych tarczach np. 240mm ale z zaciskami o różnej średnicy tłoczków? Czy te z tłoczkami 54mm będą mocniej hamowały? Bo teoretycznie tak powinno być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 A możesz podać konkretny wymiar? Bo mając jarzmo w ręce nie będę w stanie stwierdzić czy jest o 9mm dłuższe czy krótsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > A możesz podać konkretny wymiar? Bo mając jarzmo w ręce nie będę w > stanie stwierdzić czy jest o 9mm dłuższe czy krótsze. Dzisiaj nie, ale jutro wskoczę pod auto bo i tak muszę wejść to Ci pomierzę jarzmo EDIT: Jarzmo od 257 ma w wymiarze A około 8cm, a w wymiarze B około 9cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturobielsko Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 mam pytanie.czy taka tarcza będzie pasować do uniaka z zaciskami 240? http://mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2303.Konkretniej chodzi mi o to że średnica otworu d1 wynosi 59mm a wg producenta tych tarcz do uno mamy coś takiego http://mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2405 a tu średnica jest 62mm.Nie ma problemu założyć tą tarcze ze sieny na piastę w uno?Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 > mam pytanie.czy taka tarcza będzie pasować do uniaka z zaciskami 240? > http://mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2303.Konkretniej > chodzi mi o to że średnica otworu d1 wynosi 59mm a wg producenta > tych tarcz do uno mamy coś takiego > http://mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2405 a tu > średnica jest 62mm.Nie ma problemu założyć tą tarcze ze sieny na > piastę w uno?Pozdrawiam Nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 > mam pytanie.czy taka tarcza będzie pasować do uniaka z zaciskami 240? > http://mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2303.Konkretniej > chodzi mi o to że średnica otworu d1 wynosi 59mm a wg producenta > tych tarcz do uno mamy coś takiego > http://mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2405 a tu > średnica jest 62mm.Nie ma problemu założyć tą tarcze ze sieny na > piastę w uno?Pozdrawiam Na 99% ja mam właśnie takie jak z pierwszego linka tylko 257mm średnicy... Natomiast dziwi mnie otwór w tych z drugiego linka, ponieważ, w Fiacie piasty mają rant pod felgę 59,1mm, więc tyle powinien wynosić też otwór w tarczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 > Nie ma problemu Dzięki Zibi za wszystkie odpowiedzi jakich mi udzieliłeś w związku z montażem przeze mnie 257, normalnie w porównaniu z oryginałami to jest nieporównywalnie lepsze hamowanie Założyłem dziś letnie laćki 165, zobaczymy jak na tych będą hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.